Πώς μια 28χρονη Ελληνίδα «εισέβαλε» στη βαριά κινηματογραφική βιομηχανία

Με έκδηλη και περιρρέουσα την ανησυχία αλλά και τη γκρίνια ότι τα “μυαλά” και τα “καλύτερα παιδιά μας” φεύγουν λόγω κρίσης στο εξωτερικό, μη μπορώντας να αναμένουν το ενδεχόμενο βελτίωσης των συνθηκών διαβίωσης στην Ελλάδα, ολοένα και μακραίνει ο κατάλογος των παραδειγμάτων προς… μίμηση αλλά και προς θαυμασμό.

Για το εξωτερικό δεν φεύγουν -και διαπρέπουν- μόνο γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί κ.ό.κ.

Η Ελλάδα έχει τη θέση της και στη βιομηχανία του θεάματος, και δη τη “βαριά”, ήτοι τον κινηματογράφο.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η πορεία και δράση της μόλις 28χρονης Βέλβετ Δατσοπούλου, η οποία έγινε αρχικά γνωστή από την πρώτη της δουλειά δίπλα στην Άτζελα Ισμαήλος, με την οποία δούλεψαν για το ντοκιμαντέρ “Great Directors”. Η ίδια δούλεψε με πολύ δυνατά αλλά και προκλητικά ονόματα του κινηματογράφου, όπως οι Μπερνάντο Μπερτολούτσι, Ντέιβιντ Λιντς, Στίβεν Φρίαρς, Ανιές Βάρντα.

Κατόπιν, παρουσίασε την ταινία “Interlude: The city of a dead woman”, η οποία μάλιστα γυρίστηκε στην Πάτμο.

Στην τελευταία παραγωγής της, η Βέλβετ συνεργάστηκε με την ηθοποιό Mireya Rios, μεταφέροντας στην οθόνη το άρθρο των New York Times “36 questions that lead to love”, στο οποίο εξετάζεται η πιθανότητα αγάπης ανάμεσα σε δύο εντελώς αγνώστους.

Σήμερα, η Βέλβετ Δατσοπούλου ετοιμάζει το ιδιαίτερο, διαφορετικό ντοκιμαντέρ “Kids Love Charity”.

Να που η Ελλάδα έχει πρόσωπο στα κινηματογραφικά πράγματα εκτός των τειχών…

Νέο, μόλις 28 ετών, πολλά υποσχόμενο…

Σχετικά Άρθρα


Αφήστε το σχόλιο σας

*

code