Εκπαιδευτής καταγγέλλει: 3,6% παρακράτηση στους ωρομίσθιους εκπαιδευτές των Δ.Ι.ΕΚ

 

Από έναν εκπαιδευτή των δημοσίων ΙΕΚ  λάβαμε την εξής επιστολή- καταγγελία με την οποία όπως λέει απευθύνει ερώτημα προς τη γενική γραμματεία Δια βίου Μάθησης για το αν θα μπουν καινούργιες ειδικότητες στο εαρινό εξάμηνo, την οποία και δημοσιεύουμε:

«Τον τελευταίο καιρό ζούμε μια φαρσοκωμωδία που παίζεται στη σκηνή των Δημοσίων ΙΕΚ από τον θίασο της Γενικής Γραμματείας Δια βίου Μάθησης και του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με πρωταγωνιστές τους εκπαιδευτές που βιώνουν την πλήρη απαξίωση.

Και σαν να μην έφταναν αυτά τα βάσανα για τα Δημόσια Ι.Ε.Κ διερωτόμαστε βάσει, ποιάς διάταξης νόμου ή υπουργικής απόφασης προσπαθεί το ΙΝΕΔΙΒΙΜ να εφαρμόσει την παρακράτηση χαρτοσήμου 3,6 % επί των αμοιβών των συναδέλφων μας.

Σημειώνουμε ότι επί 20 χρόνια ούτε επί ΟΕΕΚ ούτε επί ΙΔΕΚΕ αλλά ούτε και επί ΙΝΕΔΙΒΙΜ μέχρι σήμερα δεν εφαρμόστηκε κάτι τέτοιο.

Η επιβολή της παρακράτησης του 3,6% στους ωρομίσθιους εκπαιδευτές θα είναι η ταφόπλακα της ενασχόλησής τους με την εκπαίδευση.

Η πρόσφατη τραγική ιστορία των ανθρώπων που ασχολούνται με την εκπαίδευση των Δημοσίων Ι.ε.κ., μέχρι την ανεξήγητη απόφαση για επιβολή παρακράτησης έχει ως εξής:

Η Γενική Γραμματεία Δια βίου Μάθησης το καλοκαίρι του 2016 νομοθετεί τα κριτήρια επιλογής προσωπικού καταφέρνοντας να διχάσει των κλάδο των εκπαιδευτών, κάποιοι να βάλλουν εναντίον κάποιων, ιδιώτες, δημόσιοι, συνταξιούχοι, άνεργοι, εκπαιδευτές οδηγήθηκαν με προσφυγές στο ΣτΕ για να ζητήσουν δικαίωση, και ο κάθε ένας να νομοθετεί και να εφαρμόζει το «μακρύ του και το κοντό του».

Εδώ και δύο χρόνια βιώνουμε την απόλυτη φάρσα με τις καθυστερήσεις των πληρωμών των εκπαιδευτών των ΔΙΕΚ. Για να πληρωθούν οι εκπαιδευτές έπρεπε να γίνουν, καταγγελίες, δημόσιες καταγγελίες σε ΜΜΕ, σε φορείς, σε εισαγγελείς, σε επιθεωρητές, σε γραμματείς, σε φαρισαίους κ.α.

Αυτό που δεν έχουν καταλάβει οι διοικούντες, είναι ότι τα ΔΙΕΚ απαιτούν εκπαιδευτές, άριστα κατηρτισμένους, με εμπειρία, με προσόντα, και πάνω από όλα ευχαριστημένους σε σχέση με το εργασιακό καθεστώς, για να μπορούν να αποδώσουν τα μέγιστα στο έργο τους και να σέβονται απόλυτα και όχι να απαξιώνουν τη θέση του ως εκπαιδευτές.

Η παρούσα κατάσταση:

Διανύουμε την 12η εβδομάδα συνεχούς διδασκαλίας και ακόμη να έρθουν από το «μακρινό» Ινεδιβιμ οι περίφημες συμβάσεις μας προς υπογραφή, αυτό και μόνο μιλάει από μόνο του για του Ινεδιβιμ.

Επίσης οι προσλήψεις εκπαιδευτών γίνονται επί προσωρινών πινάκων και όχι επί οριστικών. Δεν μπαίνουν καινούργιες ειδικότητες σε πολλά Δημόσια Ι.ε.κ. ειδικά στο λεκανοπέδιο Αττικής και έχουμε κάποια ιεκ που δουλεύουν με μόνο μια ειδικότητα π.χ:(Μάνδρα Ειδυλλίας).

Ερωτώ την γενική γραμματεία, μέσω του aixmi.gr, θα μπουν καινούργιες ειδικότητες στο εαρινό εξάμηνo;

Επίσης, υπάρχουν κρούσματα εκπαιδευτικών, που ενώ δεν ήταν πιστοποιημένοι δήλωσαν το αντίθετο και κακώς προσελήφθησαν, τι μέριμνα έλαβε το υπουργείο παιδείας και το ΙΝΕΔΙΒΙΜ, όσον αφορά αυτήν την κατάσταση;
Σε όλα αυτά προσθέστε και την παρακράτηση του 3,6% και θα έχετε την κορυφή του παγόβουνου σε έναν τομέα που απαιτεί προσοχή και χιλιάδες νέοι έχουν επενδύσει το μέλλον τους.

«Ένας ταλαίπωρος εκπαιδευτής Δ.Ι.Ε.Κ»

Σχετικά Άρθρα


Αφήστε το σχόλιο σας

*

code