Αγανάκτησα με τους «Αγανακτισμένους»

Πλέον, είναι επιεικώς θλιβερό το θέαμα κάποιων χιλιάδων ανθρώπων, οι οποίοι κατεβαίνουν καθημερινά μπροστά στη Βουλή για να δηλώσουν «Αγανακτισμένοι» για την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα. Εμφανώς θιγμένοι από τους Ισπανούς, που πριν από μερικές ημέρες μας έλεγαν «να κάνουμε ησυχία για να μην ξυπνήσουμε τους Έλληνες», κατεβαίνουν και διαδηλώνουν εδώ και οκτώ ημέρες στο Σύνταγμα ειρηνικά εισπράττοντας συγχαρητήρια (!) από σύσσωμη την πολιτική ηγεσία, που μας έφερε στην κατάσταση που βρισκόμαστε… (Εδώ φυσικά γελάμε).

Δε θα μπω στη διαδικασία να αναρωτηθώ πόσοι από τους «Αγανακτισμένους» ήταν για χρόνια βολεμένοι στο σαθρό ελληνικό πολιτικοοικονομικό σκηνικό. Ούτε θα αναρωτηθώ πόσοι εξ αυτών είναι δημόσιοι υπάλληλοι που αυτές τις ημέρες κάνουν κατάληψη στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο ή στον ΟΤΕ για να εξασφαλίσουν την διαιώνιση των προνομίων που απλόχερα τους έδιναν για χρόνια οι «εθνικοί ευεργέτες». Ακριβώς επειδή υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που έχασαν τις δουλειές τους, συχνά τις κακοπληρωμένες δουλειές τους, λόγω της κακής διαχείρισης της κρίσης που έχει οδηγήσει σε χιλιάδες «λουκέτα» και σε δραματική ύφεση τη χώρα.

Θα ήθελα να επισημάνω, όμως, ότι πιθανότατα οι χιλιάδες αυτοί άνθρωποι – πολλοί εκ των οποίων έχουν κάθε λόγο να είναι «αγανακτισμένοι» – στις επόμενες εκλογές θα ρίξουν λευκό ή άκυρο ή δε θα πάνε να ψηφίσουν, αφήνοντας σε μας τους υπόλοιπους τη χαρά να «βγάλουμε το φίδι από την τρύπα».

Θα ήθελα, επίσης, να ρωτήσω τους «αγανακτισμένους» ποια είναι η εναλλακτική πρόταση που έχουν πλην της «ανοιχτής παλάμης» προς τη Βουλή, που δε συνιστά, πρόταση, κατά την ταπεινή μου άποψη.

Αν οι κύριοι και κυρίες «αγανακτισμένοι» κατέβαιναν ως ένα αληθινό κίνημα, όχι απλά με αγανάκτηση για ό,τι έχει συμβεί αλλά με αληθινές πολιτικές προτάσεις για επανεκκίνηση της οικονομίας, για έξοδο από την κρίση, για το μέλλον όλων μας, τότε ίσως να άξιζαν ακόμη και την ψήφο μας.

Αυτή την ψήφο που φοβάμαι πως δεν αξίζουν, πια, ούτε τα δύο μεγάλα κόμματα, ούτε οι μικροί σχηματισμοί που αναλώνονται σε κορόνες «κατά του κεφαλαίου» ή κατηγορούν τον πρωθυπουργό που ψήφισε το 44% του ελληνικού λαού ότι κινείται σαν τον Πινοσέτ – ένα δικτάτορα, δηλαδή, που έσφαξε χιλιάδες ανθρώπους επειδή είχαν αντίθετη άποψη από τον ίδιο.

Σε περίπτωση, λοιπόν, που δεν το έχουν καταλάβει οι «Αγανακτισμένοι», η ελληνική κοινωνία έχει πραγματικά ανάγκη, πλέον από ένα νέο πολιτικό σχηματισμό στο πλαίσιο της Αστικής Δημοκρατίας, στην οποία ζούμε πολλά χρόνια και η οποία μας αρέσει! Δεν νομίζω να προτιμά κανείς κάτι ανελεύθερο.

Αντιθέτως, επιθυμούμε ανθρώπους που δεν κουβαλάνε το όνομα μίας ελληνικής πολιτικής δυναστείας, που δεν είναι πολιτικοί επειδή πριν από 40 ολόκληρα χρόνια έλαβαν μέρος σε μία διαμαρτυρία κατά της δικτατορίας, που έχουν κολλήσει κάποια ένσημα εργαζόμενοι (κατά προτίμηση στον ιδιωτικό και όχι στο δημόσιο τομέα), που αγαπούν πραγματικά την Ελλάδα και δεν ενδιαφέρονται αποκλειστικά και μόνο για την πολιτική τους επιβίωση, που τέλος πάντων δεν είναι μέλη του Κοινοβουλίου εδώ και δεκαετίες και που έχουν κάποια πρόταση για πραγματική και εκ βάθρων αλλαγή.

Και που αν δεν εκλεγούν, θα πρέπει να επιστρέψουν στην εργασία τους για να ζήσουν!

Αν υπάρχει ένας τέτοιος «Αγανακτισμένος», ειλικρινά εγώ θα τον ψηφίσω.

196 σχόλια στο “ Αγανάκτησα με τους «Αγανακτισμένους»”
Ο/Η giorgos λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 4:37 πμ

edo kiria kleio exoyme tosa problimata

kai oi politikoi den mas protinoyn ali8ines lisis

eseis perimenete se 6 meres poy yparxi ayto to kinima na yparxi olokliromrni PROTASI ??????

oi aganaktismenoi protinoyn polla

kirios me NOMOYS na diasfalisti TO DIMOSIO XRIMA……

8a prepi na psifisti nomos poy na leei

otan kapoios axiomatoyxos tis politikis KLEBI

na odigite stin KREMALA…….os esxati prodosia………

Ο/Η petra λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 10:21 μμ

» Επιεικώς θλιβερό το θέαμα κάποιων χιλιάδων ανθρώπων, οι οποίοι κατεβαίνουν καθημερινά μπροστά στη Βουλή για να δηλώσουν «Αγανακτισμένοι» για την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα …»
Συγχωρέστε με αλλά από την στιγμή που δεν έχετε ιδέα για το τι ακριβώς συμβαίνει στην πλατεία δεν έχετε δικαίωμα να κρίνετε τους » αγανακτισμένους » Απο τα λεγόμενα σας κρίνετε απο το φαίνεσθαι και στηρίζετε την επιχειρηματολογία σας σε μία εικόνα , γιατί απο τα λεγόμενα σας και πάλι , συμπεραίνω πως δεν έχετε ιδέα περι τίνος πρόκειται κι αυτό γιατί μάλλον δεν έχετε κάνει τον κόπο να δείτε , πόσο μάλλον να ακούσετε την συνέλευσης που λαμβάνει χώρα στην πλατεία… Επιεικώς θλιβερό .Ξεπεράστε το φαίνεσθαι και δώστε έμφαση στο είναι .Εδώ θα σας λυθούν όλες οι απορίες σας :http://real-democracy.gr/el…

Ο/Η anna λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 5:00 πμ

ειναι ειλικρινα θλιβερο να μην καταλαβαινουν ορισμενοι αρθρογραφοι τι γινεται σε αυτη τη χωρα! Δυστυχως κοιμουνται τον υπνο του δικαιου. Οι αγανακτισμενοι δεν ειναι κομμα για να το ψηφισεις! Θελουν πραγματικη δημοκρατια κι οχι ανελευθερια! Εχουν προτασεις αλλα εσυ δεν εισαι εκει για να τις ακουσεις! Ειναι κυριως νεοι-φοιτητες-ανεργοι κι οχι δημοσιοι υπαλληλοι…Ο Πινοσετ δεν εσφαξε μονο αλλα ηταν ο πρωτος που εφαρμοσε μια ακρως νεοφιλελευθερη πολιτικη (πολυ πριν τους Ρειγκαν και Θατσερ) σαν αυτη που εφαρμοζει ο δικο σου! Μηπως να περιμενουμε απο το ΓΑΠ να αρχισει να μας σφαζει κιολας? Η αστικη σου δημοκρατια (οπως τελος παντων την αντιλαμβανεσαι) δεν κινδυνευει απο τους πολιτες αλλα απο αυτους που κανουν καταχρηση της εξουσιας τους, καταλυουν τον καταστατικο χαρτη της πολιτειας και διαλυουν το συμβολαιο με το λαο (τι λεει ο Locke οτι γινεται σε αυτη τη περιπτωση? τι λεει η 4η παραγραφος του αρθρου 120 του συνταγματος? το ξερουμε? δε νομιζω απο αυτα που γραφουμε).

Ο/Η Παπαδοπουλος Γ. λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 4:05 μμ

Το τι θέλουν οι αγανακτισμένοι και τι δε θέλουν δε το γνωρίζω. Ούτε τις προτάσεις τους. Και δεν έχω καμία όρεξη να ακούσω 100.000 προτάσεις. Γιατι μέχρι να τις ακούσω κλάφτα Χαράλαμπε… Όσο αναφορά τουλάχιστον τους νέους και τους φοιτητές αν περιμένουμε από αυτούς σωθήκαμε. Οι φοιτητές που κλείνουν τις σχολές 2 και 3 και 4 εβδομάδες πριν τα Χριστούγεννα για να κάνουν διακοπές διαρκείας, οι φοιτητές που δε μπορούν νά διασφαλίσουν το κύρος των φοιτητικών εκλογών και βγάζουν κάθε χρόνο εδώ και δεκαετίες διαφορετικά αποτελέσματα, οι νέοι που εμφανίζουν τα μεγαλύτερα αποχής στις εκλογές και γενικά ο ελληνικός λαός με την αποχή του από τις εκλογές και τις όποιες εκλογικές διαδικασίες, μάλλον να αγνοεί παρά να εφαρμόζει αυτά που λέει η 4η παράγραφος του συντάγματος… Έτσι και οι αγανακτισμένοι. Έχουν τη συπάθειά μου και αθροίζω την αγανάκτησή μου στη δικιά τους. Όσο όμως εκφράζουν μόνο ένα συναίσθημα και τίποτα παραπάνω, θα παραμένουν αγανακτισμένοι και μόνο. Όσο δεν τηρούν αυτά που λέει η 4η παράγραφος και δεν εκμεταλλεύονται τα δικαιώματα-υποχρεώσεις που τους δίνει η αστική μας δημοκρατία (όποια και αν είναι αυτή, διότι στη Χιλή του Πινοσέτ αυτά δεν υπήρχαν) και δεν οργανώνουν πολιτικό λόγο που θα ακουστεί ξεκάθαρος και δυνατόςκαι δε θα χρειάζεται να πάω δίπλα για να τον ακούσω, θα μείνουν μια απλή ανάμνηση μιας εκπεφρασμένης αγανάκτησης. Οι καιροί προσφέρονται. Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.

Ο/Η anna λέει:
Ιουνίου 2, 2011 στις 10:11 μμ

Δε ξερω τι θα γινει με τους αγανακρισμενους κυριε Παπαδοπουλε. Ξερω ομως τι θα γινει στο μελλον. Ξεχαστε την Ελλαδα! Ολα αυτα που αναφερετε εχουν να κανουν με το μεταπολιτευτικο πολιτικο μας συστημα! Για μενα αυτο που προεχει ειναι να σταματησουμε το ξεπουλημα της χωρας και δε μιλαω μονο για τις κερδοφορες ΔΕΚΟ/και μη μπερδευουμε τους συνδικαλιστες και τα προνομια τους). Θελετε να επιτρεψουμε αυτη την φοροεπιδρομη? Πιστευετε οτι αν δεχτουμε αυτα τα μετρα θα σταματησει η φοροεπιδρομη? Αν περασουν το 2ο μνημονιο η κατασταση θα ειναι πολυ χειροτερη απο οτι σημερα! Και να σας πω κατι…οι νεοι με τα προσοντα τους θα φυγουν…οσοι μεινουν εδω τους ευχομαι καλη τυχη!!!

Ο/Η Παπαδοπουλος Γ. λέει:
Ιουνίου 4, 2011 στις 1:13 πμ

Αννα, ωραία, ας μην επιτρέψουμε τη φοροεπιδρομή. ΤΙ προτείνεις; Δραχμή, στάση πληρωμών, πτώχευση; Όλα αυτά μαζί; Κάτι άλλο; Χρειάζομαι προτάσεις! Όσο για το μέλλον, να σας πω τι πιστεύω. Η ανάκαμψη θα αρχίσει όταν καταλάβουμε όλοι, ο καθένας μας ξεχωριστά ποιο είναι το δικό του φταίξιμο και το δικό του μερίδιο ευθύνης για την κατάντια μας. Όταν το συνειδητοποιήσουμε και είμαστε έτοιμοι να αλλάξουμε συμπεριφορά και να μην ξανακάνουμε τα ίδια, μπορούμε να ελπίζουμε. Όσο πιο γρήγορα, τόσο πιο καλά. Πάντως δε το βλέπω στον ορίζοντα. Όταν ο μηχανικός μου χρωστάει απόδειξη για τα λεφτά που πήρε πριν το Πάσχα και πότε ο Γιάννης δε μπορεί, πότε ο κ…ς του πονεί, όταν ο φούρναρης και το καθαριστήριο δε δίνουν απόδειξη, όταν ο γιατρός θέλει ντε και καλά να κόψει δυο στελέχη σε μια επίσκεψη και να δώσει συμπλήρωμα διατροφής (προσοχή, όχι φάρμακο) πριν δει τις εξετάσεις, ε τότε όντως, καλή μας τύχη…

Ο/Η mtheodo1 λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 4:05 μμ

Λυπάμαι για τους αγανακτισμένους γιατί τους έβαλαν στο τρυπά κι μεγαλογιατροί που χάνουν προνόμια προνομιούχοι δημόσιοι υπάλληλοι και συνδικαλιστές σύνθετες σαν τον Θεοδωράκη που με 4 χρόνια βουλευτής διεκδικεί αποζημιώσεις .Που έτσι και πάει να μιλήσει κάποιος που δεν είναι στο σύστημα των αγανακτισμένων των γιουχάρουν οι υπόλοιποι ευχαριστούμε αλλά δεν θα πάρουμε μας φτάνουν οι εθνοσωτήρες που έχουμε δεν θέλουμε άλλα λαμόγια μέχρι εδώ!!!!!!!!!! πηγαίνετε σαν τα πρόβατα πίσω από τους κάθε λογής Θεοδωρακηδες και φωνάζετε Ζήτω μόνο για αυτό είμαστε άξιοι. για να χειροκροτούμε τον κάθε ηλίθιο που μπορεί να μας χαϊδέψει τα αυτιά όσο για την Δημοκρατία έχουμε τόση πολύ που έφτασε στα ώρια πλέον της αναρχίας

Ο/Η Ανδρεας λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 8:10 μμ

Δηλαδή εσύ που παρουσιάζεσαι πιό έξυπνος, τι προτείνεις;

Ο/Η mtheodo1 λέει:
Ιουνίου 2, 2011 στις 5:38 μμ

εσυ που πας στο συνταγμα να μου πεις ΤΙ?

Ο/Η γιωργις α. λέει:
Ιουνίου 7, 2011 στις 11:06 πμ

κατσε σπιτακι σου τοτε με τον υπολογιστη στα γονατα φιλε και λεγε οτι θες, κανενας αγωνας δεν κερδιθηκε απο τον καναπε. αν εχεις να πεις κατι ελα στο συνταγμα (στη συνελευση που γινεται στη πλατεια υπαρχει βημα για οποιον εχει κατι να πει προς τους αλλους) αλλιως κρατα τα για τον εαυτο σου, εκνευρισου που επιτελους γινεται εδω και 13 μερες μια ειρηνικη διαδηλωση, εκνευρισου που παλι κολλησε το λαπτοπ, εκνευρισου με αυτα που σου εγραψα εδω και αντε γεια. αλλιως τα λεμε πλατεια

Ο/Η anna λέει:
Ιουνίου 2, 2011 στις 10:13 μμ

Οι αγανακτισμενοι δεν εχουν καμια σχεση με τον Θοδωρακη.

Ο/Η φοίβος π. λέει:
Ιουνίου 4, 2011 στις 6:09 πμ

( …… και συνδικαλιστές σύνθετες σαν τον Θεοδωράκη που με 4 χρόνια βουλευτής διεκδικεί αποζημιώσεις…..)
υβριστής ως νεοελληνάρας….

Ο/Η lzoulia λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 5:35 πμ

Συμφωνω απολυτα μαζι σας…οι μονοι που εχουν δικαιωμα στην αγανακτηση,ειναι οι χιλιαδες ανεργοι και οι μη προνομιουχοι.Εγω αρνουμαι να διαμαρτυρηθω μαζι με τον προνομιουχο δημ.υπαλληλο,που δεν εμαθε ποτε του να δουλευει,να παραγει,να εξυπηρετει,ν’ακουει,να συμπεριφερεται ευπρεπως στον πολιτη.Αρνουμαι να διαμαρτυρηθω με αυτον που δεν θα εδινε δεκαρα αν ολοι στον ιδιωτικο τομεα εμεναν ανεργοι,αν ειχε εξασφαλισει τα δικα του προνομια.Αλλωστε θα «καθαριζαν γι’αυτον οι εργατοπατερες,που τον ανηγαγαν απο εργαζομενο σε αγα-αφεντη,εις βαρος του πολιτη.Δεν καταδεχομαι να σταθω διπλα στον υπαλληλο,που δεν αντιμετωπιζει,δεν φοβαται την απολυση,δεν βλεπει μπροστα του τον εφιαλτη της επιβιωσης,αλλα φωναζει για την μειωση του μισθου του(που αναλογικα ουτε το ενα εικοστο δεν αξιζει να παιρνει),για την αυξηση ωρων εργασιας(ποιας εργασιας),για την μειωση των ατελειωτων αδειων και επιδοματων.Λυπαμαι ειμαστε δυο εντελως διαφορετικοι κοσμοι.Γιατι καποιοι απο εμας,οταν θα γυρισουν σπιτι τους,η αγανακτηση θα συνεχιστει σε συνδυασμο με την απελπισια.Θα πρεπει να σηκωθουν το πρωι,μαζευοντας ολα τα αποθεματα ελπιδας που τους εχουν απομεινει και να στιψουν μυαλο και σωμα,στο κυνηγι εργασιας.Ενω οι αλλοι,θα πανε μια χαρα στην δουλεια τους και απλα θα κατεβασουν ρολα.SORRY GUYS,ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ.

Ο/Η ΣΤΕΛΛΑ λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 12:49 μμ

καλό θα ήταν πρώτα να ενημερωθείς σωστά και εσύ και η αρθρογράφος περί αγανακτισμένων…από τη στιγμή που μιλάς για δημ. υπαλλήλους που τους έκοψαν μισθούς, είσαι βαθιά νυχτωμένη..είναι άνθρωποι άνεργοι, φοιτητές μαθητές, ακόμα και ηλικιωμένοι που απυήδησαν από την αντιλαική συμπεριφορά των κομμάτων τόσα χρόνια και από την κοροιδια…νέοι άνθρωποι που κλαίνε γιατί δεν έχουν να αγοράσουν ένα κουλούρι να φάνε…ακόμα και εργαζόμενοι απλοί που βλέπουν πως η πατρίδα πουλήθηκε….όταν θα γίνεις γιουσουφακι σε κανένα χαρέμι, μη κλάψεις…ήξερες ότι θα μπορούσες να κάνεις κάτι και το μόνο που έκανες είναι να κατηγορείς πράγματα τα οποία δεν γνωρίζεις…αν η πραγματική και άμεση δημοκρατία δεν σου λέει τίποτα καλά κάνεις και δεν παίρνεις μέρος..ούτε οι αγανακτισμένοι θα σε ήθελαν μαζί τους…

Ο/Η lzoulia λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 7:34 μμ

Μου ειναι παντελως αδιαφορο αν με θελουν η οχι….εχω μαθει να δινω αγωνες με την αξια μου και χωρις καμμια βοηθεια!Αλλωστε δουλευω μεχρι αργα το βραδυκαι και δεν θα προλαβαινα να συμμετασχω.Και σαφεστατα γνωριζω,αλλιως ποτε δεν θα ειχα τοποθετηθει.Εγω δεν θα φωναξω συνθηματα διπλα στο ανθρωποειδες,που την προηγουμενη ημερα μου στερησε το μεροκαματο μου γιατι βαριοταν να δουλεψει..(αναφερομαι σε δημ.υπαλληλο,την οποια ειδα πρωτη μουρη στην τηλεοραση).Η πραγματικη και αμεση δημοκρατια ειναι η εργατικη ισοτητα και ισονομια.Και στην χωρα μας αυτο δεν υπαρχει…ειμαστε δυο ταχυτητων εργαζομενοι.Διεκδικηστε πρωτα αυτο και μετα τα λεμε περι Δημοκρατιας..

Ο/Η anna λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 1:00 μμ

μη διαμαρτυρηθεις. Δε πειραζει. Ο εργασιακος μεσαιωνας σε περιμενει. η εγκληματικοτητα στα υψη…η ανυπαρξια κρατους…ο κινδυνος οσον αφορα τα εθνικα θεματα…και η πωληση της χωρας σε περιμενουν. Ισως σε πληγωνει που δεν εγινες και εσυ δημοσιος υπαλληλος! το ‘διαιρει και βασιλευε’ δουλευει καλα. φανταζομαι ποσο θα χαρεις οταν θα αρχισουν οι απολυσεις στο δημοσιο και οταν ολα ιδιωτικοποιηθουν πληρως!

Ο/Η lzoulia λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 7:42 μμ

ναι κυρια μου θα χαρω…αφανταστα.Γιατι αν μιλατε περι αγωνες θα επρεπε να ειχατε αναρτησει ενα πανω μεχρι τον ουρανο και να αναφερετε ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΤΗΝ ΕΠΩΜΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΞΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΙ(ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ),οχι οι αργομισθοι του δημοσιου…τα μαθηματα περι αγωνων κλπ να τα κανετε αλλου.Εγω οσο βλεπω φιλους μου με πτυχια,διδακτορικα,εμπειρια,ορεξη,επαγγελματισμο να ειναι στο δρομο και πηγαινω σε δημοσιες υπηρεσιες και αντιμετωπιζω τεμπελια,αγενεια,περιφρονηση,λουφα,κατινες αμορφωτες που γυριζουν απο τα ψωνια τους και δυσανασχετουν γιατι πρεπει να εξυπηρετησουν το ζωον που περιμενει στην ουρα,ξερετε τον ελληνα πολιτη,θα αγανακτω.Θα αγανακτω οσο αυτοι οι υπαλληλοι δεν ειναι ευγνωμονες,που στην συντριπτικη τους πλειοψηφια χωρις προσοντα,εχουν μια καλη δουλεια.Ας προσεχαν,κυρια μου.Ας σεβονταν τον Ελληνα πολιτη και αυτος θα ηταν τωρα διπλα τους.ΟΠως ετρωσαν θα κοιμηθουν και μονο οι ιδιοι θα κλαψουν για τυχον απολυσεις τους,πιστεψτε με.

Ο/Η lzoulia λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 8:42 μμ

διορθωνω ##περι αγωνων##

Και για να συμπληρωσω…ειμαι αποφοιτος της Φιλοσοφικης και ΕΠΕΛΕΞΑ να μην κατρακυλησω στο δημοσιο,βλεποντας με τι απεχθη τροπο, καποιοι συμφοιτητες μου που διοριστηκαν νωριτερα(ξερετε,με την συνηθη αξιοκρατια)αλλοιωθηκαν.Δεν το μετανιωσα ποτε.Χιλιες φορες στην ανεργια,αν χρειαστει,παρα με την μυρωδια του δημοσιου πανω μου.Αυτο δεν θα το αντεχα,πιστεψτε με.

Ο/Η anna λέει:
Ιουνίου 2, 2011 στις 5:20 μμ

Ουτε εγω ειμαι δημοσιος υπαλληλος, ειμαι ανεργη με διδακτορικο οπως οι φιλοι σας και ψαχνω δουλεια στο εξωτερικο! αυτα που γραφετε δειχνουν την αλλοτριωση που εχει υποστει ενα μεγαλο τμημα της κοινωνιας ολα αυτα τα χρονια. Και ποιος σας ειπε οτι αν μπορεσουμε να παρουμε τη χωρα στα χερια μας (αυτο ειναι το ζητουμενο) θα επιτρεψουμε να συνεχιστει η ασυδοσια στο δημοσιο τομεα? Και γιατι να μην απολυθουν ολα τα βισματα και κομματοσκυλα που μας επιναν το αιμα τοσα χρονια? Γιατι να μη μειωθει η γραφειοκρατια που ειναι ο παραγοντας της διαφθορας στο δημοσιο? Εννοειται οτι θελουμε μια αλλη Ελλαδα για να μην υποστουμε τα ιδια! Αλλα για να το καταφερουμε αυτο πρεπει να φυγουν αυτοι που μας εφεραν ως εδω. Αν τους αφησουμε τα οποια περιουσιακα μας στοιχεια θα τα παρουν μεσω της φορολογιας! η ανεργια δε θα κανει διακρισεις και θα ξεπουληθουν τα παντα! Γιατι να γινουμε κινεζοι και να προσφερουμε τις υπηρεσιες μας στους δανειστες? Λενε οτι ‘το γινατι βγαζει ματι’! Οι ανεργοι και αξιοι στους οποιους αναφερεστε ειναι εκει εξω και διεκδικουν! Τι θα κανετε οταν η χωρα δε θα υπαρχει πια? ποιος θα σας προστατεψει?

Ο/Η adonisxahe λέει:
Ιουνίου 2, 2011 στις 9:40 μμ

Σου λέει «μου στέρησε το μεροκάματο γιατί βαριόταν να δουλέψει»
Ξέρεις άραγε τι σημαίναι αυτό; Σου έχει συμβεί ποτέ; Σου έχει
τύχει να νοιώσεις πως η επιβίωση των παιδιών σου δεν εξαρτάται
απ’ τη σκληρή δουλειά σου αλλά απ’ τη διάθεση του ανθρωποειδούς;;;

Ο/Η Μάγδα λέει:
Ιουνίου 4, 2011 στις 8:16 μμ

πες τααααα!!!!

Ο/Η ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΤΑΘΑΚΗΣ λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 1:01 μμ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ????
ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ, ΑΦΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΜΑΘΑΝΕ ΟΙ ΜΕΓΙΣΤΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΣΥ!!!
ΕΣΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΜΗΠΩΣ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ?
ΒΓΗΚΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙΣ?
ΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
**ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΕ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Ο/Η Μέρκος λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 5:10 μμ

εσύ αγανάκτισες με τους αγανακτισμένους και εγώ αγανακτώ με τους είδη βολεμένους , ρίχνοντας μια ματια στο βιογραφικό σου , έχω καταλάβει τον λόγο που σκέφτεσαι έτσι. απλά λυπάμαι.

Ο/Η lzoulia λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 7:51 μμ

Τι να κανω,Βασιλη,μου λες?Αφου ολο αυτο υπερ των δημοσιων θα γυρισει…δεν το εχουμε δει το εργο?Ποτε θα βγουμε εμεις του ιδιωτικου και μονο,να μου πεις,ναι το δεχομαι.Ποτε μας προσεξαν εμας Βασιλη?Τοσα χρονια ολοι οι συνδικαλιστοπατερες ποιους προσεχαν?Νομιζεις οτι οι δημοσιοι αν δεν τους ειχαν κοψει χρηματα,θα νοιαζονταν ποτε για τους 700.000 απολυμενους του ιδιωτικου?Οπως τους εχεις ζησει εσυ,πιστευεις οτι θα τους καιγοταν καρφακι?Οχι Βασιλη μου,οχι.Ε εγω δεν προκειται να υποστηριξω κανενα κινημα που συμπεριλαμβανει δημοσιους μεσα.

Ο/Η Antwnis λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 1:24 μμ

Tzoulia katse na anarotitheis gia ton orismo tou aplou theati kai meta skepsou ti grafeis…..exeis tin apopsi sou…..sevasti…alla den tha mpw stin logiki pou leei afou exw ena mati na vgalw tou alounou pou exei dio gia na exei kai aytos ena…… na apeteis ta ergasiaka tous pleonektimata kai oxi na paroun ta ergasiaka sou mionektimata… giayto eimaste ligoi san laos….. oso gia tin kiria nikolaou oute kopos na sxoliasw tis aerologies tis.

Ο/Η mtheodo1 λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 4:08 μμ

Αντώνη εάν Θέλεις να έχεις γνώμη πρέπει πρώτα από όλα να μάθεις να γράφεις ελληνικά

Ο/Η lzoulia λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 8:10 μμ

Αντωνη,θεωρητικα εχεις δικιο,αλλα ειλικρινα,εχω τοσο υποφερει στην ζωη μου απο την γραφειοκρατια και την αγενεια στο δημοσιο,που μονο με την σκεψη ο,τι θα συνυπαρξω με δημοσιους εστω και σε κοινη διαμαρτυρια,αγανακτω.Ειναι λαθος να πιστευουμε οτι αυτη η κυβερνηση διχασε τον λαο.Υπηρχε υποβοσκουσα οργη για τα προνομια των δημοσιων και το ξερεις.Ειμαστε ολοι απροστατευτοι απεναντι τους και γνωριζεις καλα,οτι αν ενας δημοσιος δεν θελει να σε εξυπηρετησει,σε περιμενει μεγαλη ταλαιπωρια.Και καμμια δικαιωση,αφου και παραπονο να κανεις,κανεις δεν τον πειραζει.Σου «βγαζει» επανειλλημενα το ματι,αν δεν εχει ξυπνησει καλα η δεν εχει τα κεφια του.Ε καποια στιγμη περνας και εσυ στην απεναντι οχθη,κοβεις τα χαμογελα,την ευγενεια,την καλημερα και ανταποδιδεις.Βαρεθηκα να ειμαι,μια ζωη,ανωτερη και να λεω δεν πειραζει.Βαρεθηκα.

Ο/Η mtheodo1 λέει:
Ιουνίου 2, 2011 στις 5:39 μμ

Σωστα

Ο/Η Παπαδοπουλος Γ. λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 4:18 μμ

Πες τα Αντώνη! Επιτέλους, θελώ και εγώ να κάθομαι, να παίρνω βρέξει χιονίσει τα λεφτουδάκια μου, άμα θέλω να δουλεύω και λίγο, να ξέρω πως ότι και να γίνει δε θα απολυθώ και κάποιοι άλλοι (ποιος ξέρει άραγε ποιοι είναι αυτοί, υπάρχουν άραγε;) να δουλεύουν για να καλοπερνάω εγώ. Να έρχεσαι να σε εξυπηρετήσω και αφού τρως τη μέρα σου γιατί εγώ θα μιλάω στο τηλέφωνο να σου λέω πέρνα αύριο κτλ κτλ. Και αν παρ’ ελπίδα ακούσω κάποιες φωνές «δε θέλω να δουλεύω για να περνάει καλά αυτός που με δουλεύει» να προτείνω «παιδιά, δε σκέφτεστε σωστά. Πρέπει να διεκδικήσετε και σεις το δικαίωμα στην τεμπελιά, αντί να μου πάρετε το αντίστοιχο δικό μου. Όσο για το πως θα τη βγάλουμε. Ας πάρουμε δάνειο αδέρφια. Και όταν χρεοκωπήσουμε, πάντα θα υπάρχουν βάρβαροι, ΔΝΤ και τρόικες να βγάζουμε το άχτι μας»…

Ο/Η lzoulia λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 8:19 μμ

Ετσι…ακριβως ετσι!!!

Ο/Η mtheodo1 λέει:
Ιουνίου 2, 2011 στις 5:44 μμ

Οι μόνοι που δικαιούνται να είναι αγανακτισμένοι είναι οι Ιδιωτικοί υπάλληλοι οι χαμηλοσυνταξιούχοι που δεν ξέρουν εάν αύριο θα έχουνε να φάνε οι δημόσιοι το πολύ πολύ να κοψουνε την καθημερινή ταβέρνα

Ο/Η makis λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 1:32 μμ

Η ατμομηχανή της ανάπτυξης 50 χρόνια τώρα είναι η οικοδομή, και το δημόσιο (μισθοί-κίνηση αγοράς-εταιρείες κρατικοδίαιτες).
Ποιοι χρησιμοποίησαν αυτούς τους πυλώνες; ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ.
Για αυτό είμαι με τους αγανακτισμένους.
Εφόσον δεν υπάρχει υγιής ανταγωνισμός, δεν θα υπάρχει και ιδιωτική ανάπτυξη. Οι άνεργοι θα γίνονται όλο και περισσότεροι.
τέρμα ποια τα ψέμματα…………..

Ο/Η Nίκος λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 2:11 μμ

«Δεν καταδεχομαι να σταθω διπλα στον..» (οποιοσδήποτε και να είναι αυτός). Έτσι, κατά την γνώμη μου, θα πρέπει να σταματήσουμε σιγά, σιγά να σκεφτόμαστε!

Ο/Η lzoulia λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 8:16 μμ

Λαθος Νικο,λαθος!Και εγω αγανακτισμενη ειμαι και μετα απο πολυ σκεψη αποφασισα οτι δεν θα συμμετεχω.Λυπαμαι,αλλα ετσι το βλεπω.

Ο/Η Γιώργος λέει:
Ιουνίου 2, 2011 στις 2:03 πμ

Δεν πειράζει, μη συμμετάσχεις. Και στην εξέγερση του Πολυτεχνίου δεν μπήκαν 5 εκατομμύρια Έλληνες μέσα, όμως εκείνοι που βρέθηκαν εκεί κατάφεραν αυτό που για τους περισσότερους φαινόταν ακατόρθωτο! Πολλοί έμειναν κλεισμένοι στα σπίτια τους, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που υποστήριζαν πως η ζωή τους είναι μια χαρά και πως εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα κάτω από εκείνες τις συνθήκες κατάφερναν να έχουν όλα όσα τους άξιζαν. Ποιός όμως από όλους εκείνους αρνήθηκε όσα κέρδισαν “οι εντός του Πολυτεχνίου;” Μήπως εσύ θα αρνηθείς όσα σου προσφερθούν στο μέλλον; Εσύ είσαι απόφοιτη της Φιλοσοφικής, γνωρίζεις πως υπάρχουν πολλοί πιο σπουδαγμένοι άνθρωποι που δε ζητούν μια θέση στο δημόσιο αλλά ΚΗΝΥΓΟΥΝ, ΑΠΑΙΤΟΥΝ, ΤΡΕΧΟΥΝ, ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΓΑΝΑΚΤΟΥΝ γιατί δε γίνεται να βρουν ούτε μία θέση στον ιδιωτικό τομέα; Έχεις βιώσει τι θα πει ανεργία; Και όχι να χάνεις μία θέση βολεμένου στο δημόσιο, αλλά μία θέση απλού υπαλλήλου στον ιδιωτικό επειδή λόγω της κρίσης χρεοκόπησε και πέταξαν τους εργαζομένους στο δρόμο; Σε ηλικίες 40,50,60 ετών…Απαγορευτικές για να βγεις τη σημερινή εποχή στην αγορά εργασίας. Να κατεβάζεις τον πήχη των απαιτήσεών σου και να συνεχίζεις να μη γίνεσαι δεκτός από πουθενά; Αν νομίζεις πως αυτοί είναι λίγοι σε πληροφορώ πως κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Άνθρωποι που δε δούλεψαν ούτε μια φορά στον ιδιωτικό τομέα. Εγώ φρόντισα να κάνω ό,τι καλύτερο για να εξασφαλίσω το μέλλον μου, πάλεψα περισσότερο από όλους όσους είχα δίπλα μου, παντού πρώτος, μπήκα στη σχολή μου με 18.500 μόρια, τελειώνω στα 4 χρόνια, είμαι αναγκασμένος να φύγω για να διεκδικήσω κάτι αξιοπρεπές στον ιδιωτικό τομέα, όμως στο εξωτερικό, μεταπτυχιακό, διδακτορικό..Στην Ελλάδα δε θα έχουν ανταπόκριση, όχι γιατί δεν είμαι άξιος, παραγωγικός, δημιουργικός, αλλά γιατί είμαστε σε κρίση. Αυτή λοιπόν θέλει το πολιτικό μας σύστημα να είναι η ανταμοιβή μου για την αρίστευση σε όλες τις διαδικασίες της; Λυπάμαι,αλλά για εμένα υπάρχουν χιλιάδες λόγοι για να νιώθω αγανακτισμένος, ακόμα και αν κάθομαι ως το βράδυ στη “δουλειά μου”, παράγω έργο, και δεν παίρνω ούτε 1 ευρώ…

Ο/Η ΘΚ λέει:
Ιουνίου 2, 2011 στις 9:37 πμ

Ναι και όσοι πήγαν στο πολυτεχνείο βολεύτηκαν μετά στα διάφορα κλιμάκια εξουσίας της χώρας και τα έκαναν όπως τα λουζόμαστε όλοι σήμερα

Ο/Η lzoulia λέει:
Ιουνίου 2, 2011 στις 10:00 πμ

Αγαπητε Γιωργο και εγω(γιατι τωρα ειμαι στα 40)μπηκα με 19 μεσο ορο στην σχολη,τελειωσα μεταπτυχιακο,διδακτορικο και δευτερη σχολη,αλλα ειχα παντα στο μυαλο μου το εξης.Την πραγματκοτητα.Και με αυτην πορευτηκα.Μονο ενας τυφλος η αιθεροβαμων,δεν θα μπορουσε να δει οτι αυτη η χωρα αδυνατει να απορροφησει τοσους επιστημονες.Αυτο το γεγονος ομως εχει δυο αναγνωσεις.Απο την μια το σαπιο πολιτικο συστημα,που δεν διευκρινησε ποτε ο,τι οι σπουδες δεν πρεπει να συνδεονται με επαγγελματικη αποκατασταση και μονο και απο την αλλη,το ονειρο του Νεοελληνα να δει το παιδι του επιστημονα και…ανεργο.Γιαυτο ανοιξαν τα χιλιαδες ΤΕΙ,χωρις ουσιαστικο αντικειμενο εργασιας αλλα και σπουδων.Ικανοποιησαν το ονειρο του Ελληνα γονιου.Φταινε λοιπον και οι δυο.Εγκαταλειφθηκαν παραδοσιακα επαγγελματα και η αγορα εργασιας γεμισε με ημιμαθεις επιστημονες,που ενδεχομενως εχοντας και καλες γνωριμιες,επαιρναν την θεση αλλων πολυ πιο αξιων.Γιατι,αδυνατω να πιστεψω οτι ενας μαθητης του 6 και του 8,μπορει να εξελιχθει σε εναν επιστημονα.Και αυτα τα περι παπαγαλιας κλπ τα ακουω βερεσε.Ομως,κατα παραδοξο τροπο,αυτο το πολιτικο συστημα παντα επιβιωνε(ποιοι αραγε το ψηφιζαν??εδω δεν εχω καμμια ενοχη…ποτε δεν το ψηφισα)και μαλιστα,κερδιζε και ψηφους το κομμα που υποσχοταν ακομα πιο μαζικη εισοδο στα πανεπιστημια.Αλλα επικρατησε η ελληνικη νοοτροπια…ελα μωρε ας βολευτει το παιδι μου και για τα αλλα,εχει ο θεος..κοντοφθαλμη σκεψη και σταση ζωης,που ολοι τωρα πληρωνουμε.Οι επιλογες που εχει ενας ανθρωπος με προσοντα ειναι δυο.Η καριερα στο εξωτερικο η καριερα στην Ελλαδα με τον πηχυ στα ταρταρα.Αυτη ειναι η πραγματικοτητα,για οσους απο εμας δεν εχουμε γνωριμιες,μεσον κλπ.Δεν εμεινα λοιπον ανεργη,γιατι ο πηχυς μου ηταν εξαρχης χαμηλα.Ημουν και ειμαι ρεαλιστρια.Α ναι αγανακτουσα,αλλα ημουν συνυπευθυνη,γιατι ηξερα σε ποια χωρα ζω.Ηξερα το εργασιακο περιβαλλον στην Ελλαδα οπως ηξερα οτι οι συμπολιτες μου,εχουν ατομικη και μονο συνειδηση και ποτε κοινωνικη.(συλλογικη).Ξερω οτι αν καποιου,που σημερα χτυπιεται στο Συνταγμα,αυριο του διοριζαν το παιδι,θα λακιζε σε χρονο ντε τε απο την συγκεντρωση.Δεν εχω πλεον αυταπατες.Καποτε ειχα,τωρα πια οχι.Αυτο λοιπον,που πανω απ’ολα πρεπει να αλλαξουμε αγαπητε Γιωργο,ειναι ο ιδιος μας ο εαυτος.Και αυτο δεν το ειδα σαν συνθημα στο Συνταγμα και σε αλλες πολεις.Μαζι με την βουλη επρεπε και πρεπει να μουτζωνουμε και τους εαυτους μας.Μονο τοτε,ισως,παμε ενα βημα μπροστα.Μεχρι τοτε ανθρωποι σαν και εσενα σπουδαγμενοι και αξιοι,θα δουλευουν χωρις να πληρωνονται,ενω καποιοι αλλοι που δεν σηκωσαν ποτε το δακτυλακι τους για τιποτα,θα στρογγυλοκαθονται στην σιγουρη δουλιτσα τους,χαριν ενος βολεματος η μεσου και θα σε κυττανε αφ’υψηλου.Ε εγω με αυτους δεν συμπορευομαι.Θα ενιωθα οτι κοποι χρονων,πηγαινουν χαμενοι.

Ο/Η Βασια λέει:
Ιουνίου 2, 2011 στις 12:34 μμ

Αγαπητή μου,
συμφωνώ απόλυτα ότι στο δημόσιο υπάρχει μεγάλη σαπίλα και βόλεμα και κακή συμπεριφορά και ότι άλλο.Αυτό όμως είναι αποτέλεσμα της κακής οργάνωσης του δημόσιου τομέα, πάλι από το κράτος.Μην μπαίνουμε όμως στην διαδικασία να ρίχνουμε κατάρες σε όλους τους δημόσιους υπαλλήλους.Υπάρχουν κάποιοι που είναι αξιόλογοι και εργατικοί, ευγενικοί με τον κόσμο, με οικογένειες που δεν φταίνε σε τίποτα να ζούν σε οριακά επίπεδα επειδή κάποια ρεμάλια έφεραν την χώρα στην κατάσταση που είναι σήμερα.Να εξυγειανθεί, ναι!!Χίλιες φορές!!Ομως η μείωση μισθού, η περικοπή επιδομάτων (χριστουγεννων, πάσχα κλπ), είναι ένα όνειρο που βλεπουν οι εργοδότες χρόνια τώρα.Και μη νομίζεις ότι θα μείνει στο δημόσιο, περίμενε να κοπούν και στον ιδιωτικό τομέα πολύ σύντομα.Είμαι δυόμιση χρόνια άνεργη και αν δεν έχω φουντάρει ακόμα είναι γιατί ο σύζυγός μου δουλεύει στον δημόσιο τομέα, όχι με όλα αυτά τα προνόμια πού νομίζεις ότι έχουν οι δημόσιοι.Πηγαίνει στην δουλειά άρρωστος, δεν μπορεί να λείψει μια μέρα για προσωπικούς λόγους γιατί δεν έχει κάποιον να καλύψει την δουλεια που θα μείνει πισω και που υποχρεωτικά πρέπρι να βγεί.
Ας δούμε λίγο πιο μακρυά, μην παίζουμε το παιχνιδάκι τους για το σατανικό δημόσιο που φταίει για όλα.

Ο/Η lzoulia λέει:
Ιουνίου 2, 2011 στις 4:05 μμ

Βασια,δεν καταριεμαι κανεναν,απλα αγανακτησα και οχι μονο εγω,ολοι.Οποιος δεν το ακουει,απλα κωφευει.Ο αντρας σου ειναι μια λαμπρη εξαιρεση.Ναι,υπαρχουν τετοιες εξαιρεσεις,αλλα παραμενουν εξαιρεσεις και ενδεχομενως τα κοροιδα της υποθεσης.Γιατι οι αλλοι καθονται εις βαρος τους.Εχω και εγω μια φιλη που τελικα τα βροντηξε και….παραιτηθηκε.Ναι,παραιτηθηκε.Δεν ειχε βεβαια οικογενεια,οποτε της ηταν πιο ευκολο.Δεν αντεξε αυτην την δημοσιουπαλληλικη νοοτροπια.
Μακρια βλεπω Βασια και μονο με εναν μειωμενο και παραγωγικο δημοσιο τομεα,θ’αντεξει αυτη η χωρα.Οσο για την ανεργια στον ιδ.τομεα,μας αγγιζει εδω και χρονια.Για τα προνομια του δεν συζητω.Ειναι εξαφανισμενα.

Ο/Η Γιώργος λέει:
Ιουνίου 3, 2011 στις 2:46 μμ

Συγγνώμη που απαντώ εδώ αλλά στο παραπάνω σχόλιο για κάποιο λόγο δε γινόταν. Κατά αρχάς νιώθω την ανάγκη να ζητήσω συγγνώμη από εσένα (Tzoulia) γιατί νόμιζα πως απευθυνόμουν σε κάποιον συνομήλικό μου (αυτή την εντύπωση μου έδωσαν οι απόψεις σου στο αρχικό σου σχόλιο). Βάσει των όσων έγραψες στην απάντησή σου, δεν έχω να διαφωνήσω σε κάτι το ιδιαίτερο, συμφωνώ με τα περισσότερα, εκτός από ένα. Ακόμα και μέσα σε ένα τόσο σάπιο σύστημα, όπου πρώτος υπεύθυνος είναι η νοοτροπία του Νεοέλληνα μετά τα χρόνια της μεταπολίτευσης, δεν μπορούμε να στερήσουμε το δικαίωμα σε ένα μεγάλο ποσοστό αυτών των πολιτών, που συνειδητοποίησαν πως «το πάρτι τέλειωσε» πως έτσι δε γίνεται να συνεχίσουν έτσι, πως ο καθένας θα πρέπει να καρπώνεται αυτά και μόνο αυτά που του αξίζουν, να διαδηλώνει και να ζητά να σωθεί ό,τι έχει απομείνει από τον πλούτο της χώρας του. Μην ξεχνάς, πως μιλάμε για ένα κομβικό σημείο στην ιστορία της Ελλάδος, όπου χρεωνόμαστε ένα δάνειο υποθηκεύοντας το μέλλον των επόμενων γενιών. Αν νιώθεις αγανακτισμένοι για τους (μεταξύ άλλων) βολεμένους που αποφάσισαν να διαδηλώσουν και που συμφωνώ πως αν αύριο διόριζαν το παιδί τους θα ήταν πάλι ήσυχοι, σκέψου πως υπάρχουν πάρα μα πάρα πολλοί άνθρωποι όπου δεν έχουν φάει ούτε ένα ευρώ και τώρα είναι αναγκασμένοι να πληρώσου τα λάθη άλλων. Επίσης, είναι δίκαιο στις επόμενες γενιές να μη δοθεί καν η ευκαιρία να γεννηθούν χωρίς υπέρογκα χρέη; Είναι δίκαιο, όλοι οι επιστήμονες και οι μορφωμένοι άνθρωποι σαν εσένα να αναγκάζονται να κατεβάσουν τον πήχυ των απαιτήσεων τους και να μην μπορούν να ανταμείβονται για όσα πάλεψαν σε όλη τους τη ζωή; Και όλα αυτά γιατί γεννήθηκαν στην Ελλάδα και όχι σε κάποια άλλη χώρα της Ευρώπης; Δεν πρέπει να κάνουμε κάτι για να αλλάξει αυτή η κατάσταση; Και μην σκέφτεσαι τι κάνουν οι άλλοι, και ποιοι θα είναι δίπλα σου σε αυτή σου την προσπάθεια (άλλωστε γι αυτό μαζεύτηκαν τόσοι πολίτες, γιατί ο καθένας δεν έδωσε σημασία ποιος θα διαδηλώνει δίπλα του), σκέψου μόνο πως έχεις τουλάχιστον τη θέληση να αλλάξεις όλα όσα εξέφρασες με σπουδαίο τρόπο στην προηγούμενή σου απάντηση. Και εγώ μεγάλωσα κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες, και επειδή πίστευα σε κάποια ισονομία, προσπάθησα να κερδίσω όσα περισσότερα μπορούσα, έκανα ό,τι καλύτερο γινόταν, και τώρα είμαι αντιμέτωπος με μία χρεοκοπημένη χώρα και αναγκασμένος να φύγω. Δεν μπήκα ποτέ σε κάποια παράταξη, ούτε ψήφισα αυτό το σύστημα, δε συμμετείχα σε πορείες κομματικών συμφερόντων όμως τώρα μαζί με πολλούς φίλους μου που είναι σε αντίστοιχη κατάσταση αποφασίσαμε να δώσουμε το παρόν σε μία τέτοια προσπάθεια. Σε Τυνησία και Αίγυπτο πριν λίγους μήνες οι νέοι έριξαν καθεστώτα δεκαετιών, χύθηκε αίμα, εδώ που σου δίνεται η δυνατότητα να διαμαρτυρηθείς ειρηνικά δε θα το κάνεις; Και κάτι τελευταίο, η μητέρα μου είναι 42 χρονών, πολύ κοντά στην ηλικία σου, αν με όλους αυτούς τους κόπους που (σε πιστεύω) πως έχεις κάνει για να έχεις αυτή τη δουλειά, έβλεπες το παιδί σου να θέλει να προοδεύσει και να κάνει τις ίδιες και πολύ μεγαλύτερες θυσίες, και αποφοιτούσε από μία από τις κορυφαίες σχολές εν μέσω κρίσης, και έπρεπε να το αποχωριστείς γιατί σε αντίθεση με εσένα δεν θέλησε να κατεβάσει τον πήχυ αλλά να συνεχίσει για να κυνηγήσει τα όνειρά του αλλού, δε θα αγανακτούσες; Περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον να ακούσω την απάντηση-απόψεις σου..

Ο/Η lzoulia λέει:
Ιουνίου 3, 2011 στις 10:10 μμ

Αγαπητε Γιωργο,κατ’αρχην χαιρομαι αφανταστα,αυτο το ομολογω,που νεοι συμμετεχουν στην διαμαρτυρια.Τους θεωρω,κατα καποιο τροπο,ασπιλους και τους πλεον δικαιολογημενους να διαμαρτυρονται.Και βεβαια θα ηθελα,οσο τιποτα αλλο,οι νεοι(οι αξιοι) να μην εγκαταλειπουν την χωρα,γιατι αδυνατουν να φανουν χρησιμοι στην πατριδα τους.Ολα οσα εγραψες,ολα τα αιτηματα ειναι απολυτα σωστα.Ειναι ομως εφικτα?Η θα πρεπει να περασουν αρκετες γενιες για να εδραιωθει σαν πεποιθηση η αξιοκρατια?Διοτι η ιστορια της αναξιοκρατιας αλλα και του πελατειακου κρατους(ωφελιμιστικο προτυπο)στην Ελλαδα,ξεκινα απο την γεννηση της.(μετα το 1821).Δεν ειναι φαινομενο της μεταπολιτευσης.Ο Βενιζελος,μονιμοποιωντας συνταγματικα τους δημοσιους,πιστευε(!!!!)οτι εβαζε τελος στο πελατειακο-κομματικο κρατους.Η αναξιοκρατια ταυτιστηκε με την πολιτικη αλλα και την κοινωνικη μας φιλοσοφια.Ναι,ειναι καιρος ν’αλλαξουμε φιλοσοφια και θεωρηση.Εχουμε την δυναμη?Θα δειξει.Δεν θελω ομως να σε κουραζω,ουτε να σε απογοητευω,γιατι εισαι νεος και οφειλεις να εισαι αισιοδοξος,οπως ημουν και εγω στα νιατα μου.Και ακομα ειμαι.Πιστευω,οτι απο αυτην την λαιλαπα,ο παραγοντας που θα ενισχυθει περισσοτερο θα ειναι ο ηθικος.Θα ξαναβρουμε αξιες,που απο καιρο θεωρουσαμε ανεπιστρεπτι χαμενες.Και αυτα που μου εγραψες,μ’εκαναν να σκεφτω ο,τι τελικα κυτταζω το δεντρο(τους βολεμενους)και χανω το δασος(εσας τους νεους,τους ανεργους,τους αληθινα αδικημενους κλπ).Και σ’ευχαριστω γιαυτο!

Ο/Η Γιώργος λέει:
Ιουνίου 4, 2011 στις 1:23 μμ

Δυστυχώς και πάλι δε μπορούσα να απαντήσω κάτω από το τελευταίο σου σχόλιο. Ελπίζω να καταφέρεις να δεις και αυτή μου την απάντηση. Εγώ σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου γιατί κατάλαβα (και πιστεύω και εσύ) πως μέσα από έναν τέτοιο, άκρως δημοκρατικό διάλογο, μπορούμε να αντιληφθούμε πως άτομα που έχουν αντίθετη άποψη πάνω σε ένα τόσο σημαντικό θέμα αν μιλήσουν με επιχειρήματα και πρωτίστως με βούληση για το κοινό συμφέρον, απαλλαγμένοι από κομματικά συμφέροντα, μπορούν να καταλήξουν σε κάποια βασικά πράγματα και να μάθει ο ένας μέσα από τα προβλήματα και τις εμπειρίες του άλλου. Αυτή για εμένα είναι η έννοια της δημοκρατίας που ονειρεύομαι (ως νέος) να αποκτήσουν κάποια στιγμή τα κοινοβούλια (τουλάχιστον το ελληνικό). Ελπίζω, να κάτσουν κάποια στιγμή οι εκάστοτε 300 και να μιλήσουν με στόχο το συμφέρον της χώρας επενδύοντας στους νέους άφθαρτους, μη βολεμένους και γεμάτους όρεξη και όνειρα, πολίτες!
Αν και είναι ουτοπικό, έχω μάθει όταν θέλω να φτάσω στην κορυφή του βουνού να βάζω στόχο το φεγγάρι!! Χάρηκα πολύ για την διαδικτυακή γνωριμία!!!

Ο/Η anastasiou thanasis λέει:
Ιουνίου 3, 2011 στις 1:02 πμ

Συμφωνω απολυτωσ μαζι σου ετσι ακριβωs, αλλα αυτη τηνστιγμη πρεπει ολοι να ειμασται ενωμενοι .

Ο/Η ΔΟΥΚΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 7:46 πμ

Αγαπητή κυρία Νικολάου,
Διάβασα με προσοχή τα σχόλια σας και έχω να υποβάλλω ορισμένες ερωτήσεις.
1.Με τις εξαγγελίες περί μνημονίου πήρε το ποσοστό 44% αυτή η κυβέρνηση-χούντα η με το «λεφτά υπάρχουν»;
2.Από πότε το να έχεις μια καλοπληρωμένη δουλειά, ασφάλεια στην εργασία σου και ηρεμία,για να σχεδιάζεις το μέλλον τον παιδιών σου καθώς και καλύτερη ποιότητα ζωής αυτό είναι κατακρητέο;Είναι βόλεμα;Ποιός το λέεει αυτό;Αυτό δεν θα έπρεπε να είναι το ζητούμενο;Γιατί ο μεγαλοκαρχαρίας που θέλει να αγοράσει το νερό, το τηλεφωνο, το ρεύμα της χώρας μου θα φροντίσει καλύτερα για τα συμφέροντά μου από μένα τον ίδιο; θα φροντίσει μόνο για το προσωπικό του κέρδος ή μήπως όχι;Στις άλλες χώρες δεν υπάρχει δημόσιο;Γιατί κάθε δημόσιο αγαθό είναι κακό και κάθε ιδιωτικό καλό;Αυτοι οι «καλοί» ιδιώτες δεν είναι που δίνουν σκάρτα 500Ε στους νέους της χώρας μου, για να τους κρατούν ανασφάλιστους κι πένητες σε μια σύγχρονη μορφή δουλείας;Ποιος σας έιπε πως η άμεση δημοκρατία δεν είναι πολιτική άποψη στην χώρα μάλιστα που την γέννησε;Ας τα ξεκαθαρίσουμε λοιπόν.Ο Δημόσιος πλούτος μιας χώρας ανήκει σε όλους τους πολίτες της.Η ορθή διαχείρηση του είναι το ζητούμενο και όχι η παραχώρησή του με επαχθείς όρους στους ιδιώτες.Κανένας κοινωνικός αυτοματισμός και η στροφή της μιας κοινωνικής ομάδας απένατνι στην άλλη που και εσείς με λύσσα υπηρετείτε-αλλά πια δεν πείθετε κανέναν- καθώς και η συστηματική δυσφήμηση του δημοσίου τομέα για να γίνει βορρά στα αρπαχτικά που επιθυμούν να καταξεσκίσουν την χώρα μου δεν πρόκειται να περάσει.Αυτό είναι που σας τρομάζει και σας, καθώς και τους εργοδότες σας αγαπητή κυρία.Ο κόσμος ξύπνησε πια και της παλιές συνταγές του πετάω λάσπη στον δημόσιο ανεμιστήρα για να τους κάνω όλους συνένοχους στην μιζέρια δεν περνάει.

Ο/Η Μιλτιάδης Αλτιντζής λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 1:18 μμ

Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι πάλι καταφέρανε να μας διαχωρίσουν σε ομάδες, όπως παλιά!!!! Και το λέει ένας άνθρωπος που δεν έχει καμία σχέση με το ελληνικό δημόσιο είτε έμεσα, είτε άμεσα. Ήμουν ιδιωτικός υπάλληλος για δεκαπέντε χρόνια και μετά άνοιξα τη δική μου επιχείρηση. Συμφωνώ απόλυτα με την κυρία Δούκα Κατερίνα.

Ο/Η Αντώνης λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 1:21 μμ

-Από πότε το να έχεις μια καλοπληρωμένη δουλειά, ασφάλεια στην εργασία σου και ηρεμία,για να σχεδιάζεις το μέλλον τον παιδιών σου καθώς και καλύτερη ποιότητα ζωής αυτό είναι κατακρητέο; Από τότε που αυτή τη δουλειά δεν την έχεις κερδίσει με το σπαθί σου αλλά γλείφοντας και φιλώντας κατουρημένες ποδιές. Οι αιώνιοι δημόσιοι υπάλληλοι με τα μηδαμινά προσόντα, τους παχυλούς μισθούς και το μηδαμινό κοινωνικό έργο (δηλαδή περίπου το 70% όλων των δημοσίων υπαλλήλων) είναι τόσο υπεύθυνοι όσο και οι εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες. Είναι αυτοί τους οποίους είχε παρέα ο Πάγκαλος και η παρέα του όταν τα τρώγανε.
-Ο δημόσιος τομέας δεν χρειάζεται κανέναν δημοσιογράφο να τον δυσφημεί και κανέναν ανεμιστήρα να του πετάει λάσπη. Μια χαρά τα καταφέρνει κι από μόνος του.

Ο/Η Παπαδοπουλος Γ. λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 4:24 μμ

1. «Λεφτά υπάρχουν»

Ερωτήσεις προς το 44%

Δεν ήξερες, δε ρώταγες;΄

Δεν το ‘βλεπες; Γιατί το ‘παιξες;

Πρώτη φορά σου είπαν ψέμματα; Τη ρήσ稻Το δις εξαμαρτείν…» σου λέει κάτι;

Ο/Η Ανδρεας λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 8:19 μμ

Να επισημάνω οτι το 44% δεν είναι επί του συνόλου του εκλογικού σώματος.Υπήρξαν λευκά,άκυρα και κυρίως ΑΠΟΧΗ.

Ο/Η Παπαδοπουλος Γ. λέει:
Ιουνίου 4, 2011 στις 12:03 πμ

Καμία αντίρρηση. Αυτοί που απείχαν γιατί παραπονιούνται για τις αποφάσεις που πάρθηκαν ερήμην τους;Αυτοί εκχώρησαν τα δικαιώματά τους…

Ο/Η Α. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ λέει:
Ιουνίου 4, 2011 στις 6:31 μμ

Ανδρεα,
Θα μου επιτρεψεις να σου κανω μια αναλυση του εκλογικου νομου, (αυτο ισχυει και αλλου, στις ΗΠΑ υπαρχει 50-60% αποχη και οι Κυβερνησεις των κυβερνουν ολοκληρο τον πλανητη)
Η Αποχη το λευκο και ακυρο μετριουνται μονο σαν ποσοστα στο συνολο των εγγεγραμενων, δεν μετεχουν στην κατανομη των εδρων.
Στα εγκυρα ψηφοδελτια (που ειναι 65% περιπου του συνολου), γινεται η κατανομη των εδρων (δλδ το 100% των εδρων) βασει των ποσοστων που πηρε καθε κομμα, με επιπλεον πριμοδοτηση του πρωτου κομματος, στο ονομα ισχυρων κυβερνησεων, εξορκιζοντας την ακυβερνησια,(ελπιζω να εχεις δει με ποσο παθος υπερασπιζονται τον νομο που εφτιαξαν π.χ Σκανδαλιδης ,Παυλοπουλος). Ετσι ειτε δεν το ξερουν, ειτε αδιαφορουν, συμμετεχουν στην παγιωποιηση του συστηματος τοσο οσο και αυτοι που ψηφιζουν. Αν θελεις παρε τα νουμερα και διαπιστωσε το μονος σου ,απλη μεθοδος των τριων ειναι, ή αν θες ποσοστα πανω σε διαφορετικα νουμερα.

Ο/Η Ζεγκλίνας Γιώργος λέει:
Ιουνίου 6, 2011 στις 11:28 μμ

Ε μάλλον είναι λογικό να μην προσμετρούντε οι ψηφοφόροι που ψήφισαν ΑΚΥΡΟ/ΛΕΥΚΟ και αυτοί που απείχαν αλλά τι γίνεται με το μαιμού αναλογικό σύστημα?όταν σε μια χώρα το πρώτο κόμμα άσχετα με το ποσοστό του,πέρνει μπόνους 30,40 και 50 έδρες τότε η δημοκρατία πάει περίπατο και είναι γελοίο να μιλάμε για δημοκρατικές εκλογές!

Ο/Η Ελένη λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 11:46 μμ

Ο Δημόσιος Πλούτος μας ανήκει όπως λέτε τόσα χρόνια αλλά φαίνεται ότι δεν τον αξίζαμε. τόσα χρόνια τον εκμεταλλευτήκαμε όσο περισσότερο μπορούσαμε, χωρίς καν τύψεις. καλές οι διαμαρτυρίες αλλά καμιά φορά είναι και λίγο εκτόνωση, λίγο η εύκολη λύση, χωρίς τελικά να γίνεται μια αυτοκριτκή. Αυτό που έχουμε ανάγκη πρακτικά σαν χώρα είναι η αυτοκριτική. ναι οι πολιτικοί κλεψανε πολλά αλλά μέχρι εκεί που έφτανε το χέρι μας κλέψαμε ΟΛΟΙ. όταν το παραδεχτούμε αυτό στον καθρέφτη μας ο καθένας τότε θα αρχισει η αλλαγή σε αυτή την χώρα. Επιτέλους, από τους δημόσιους υπάλληλους, μέχρι γιατρούς, δικηγόρους, υδραυλικούς, κατασκευαστές, καταστηματάρχες, ποιος μπορεί να πει με το χέρι στην καρδιά ότι δεν έχει κλεψει την εφορία, ότι ήταν έντιμος 100%…αυτός ναι, να πάει μπροστά στη Βουλη και νομίζω όλοι θα τον υποστηρίξουν. Οι υπόλοιποι ας κάνουν πρώτα την αυτοκριτική τους.
Ο αναμάρτητος πρώτος τον λιθον βαλέτω

Ο/Η Νικόλαος Πιτσιόρλας λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 8:04 πμ

Καλό σας μήνα κυρία Νικολάου.Είστε εκ φύσεως επιφυλακτική σε τέτοιες μαζικές αντιδράσεις?Γνωρίζετε κάτι που εμείς οι περισσότεροι αγνοούμε για τα πραγματικά κίνητρα όλων αυτών των συμπατριωτών μας που εδώ και μέρες στις πιο πολλές ελληνικές πόλεις και κωμοπόλεις(ναι και κωμοπόλεις παρακαλώ!!!!) βγήκαν στους δρόμους?Ακόμη κι αν υπήρξαν όλοι(?) προσβεβλημένοι από τα σχόλια των γειτόνων Ισπανών είναι κακό που ακόμη έχουν συνείδηση,αξιοπρέπεια και φιλότιμο?

Ο/Η terzakis alexandros λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 11:02 πμ

kiria nikolaou kalo mina…me olo to sevasmo tha ithela na pw tin apopsi mou sxetika me to arthro sas…oi aganaktismenoi den einai komma to opoio kaleisai na psifiseis gia na vgeis apo to oikonomiko adieksodo pou exoume erthei…oi aganaktismenoi apexthanontai ta kommata,mpouxtisan apo kommata kai uposxeseis….proswpiki mou apopsi,ta kommata den kanoun tipote parapanw apo to na mas dixazoun kai pote na eimaste enwmenoi…na maste loipon,mia fora-prwti fora stin ellada eimaste oloi enwmenoi xwris kommata,xwris eksousies kai arxigous,apla me tin fwni mas kai tin agapi gia tin ellada pou mas dinei dinami na antexoume akoma….eimai apla enas neos 18 xronwn kai ntrepomai gia tin xwra mou i opoia edw kai 8 meres me kanei prwti fora uperifano….

panta filika…

Ο/Η ΚΕΧΑΓΙΑ ΡΑΝΙΑ λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 9:32 πμ

ΕΓΩ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΟΤΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΄΄ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ΄΄ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΛΕΤΕ. ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ? ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΡΟΤΑ ΖΩΗΣ? ΣΆΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΟΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΤΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΡΙΤΙΚΑΡΟΥΜΕ. ΜΑΣ ΧΑΛΑΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΛΩΘΟΥΜΕ ΣΕ ΘΕΩΡΙΕΣ! ΚΑΙ ΚΑΛΑ, ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ Ή ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΤΕ ΑΥΤΟ, ΠΟΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΟΔΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ? ΕΑΝ ΜΕ ΠΕΙΣΕΤΕ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΑΣ, ΕΓΩ ΝΑ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΩ!!!!

Ο/Η Nikos λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 9:36 πμ

Εσεις που τα γραφετε ολα αυτα, εσεις που υποστηριζετε οτι ολα αυτα ειναι ανουσια, εσεις που μιλατε για βολεμενους προφανως βολεμενη, παντε μεγαλωστε παιδια με ενοικιο και εισοδημα οικογενειας 950 ευρω τον μηνα, και καποιοι το κανουν με πολυ λιγοτερα, και μετα μιληστε για δικαιωμα αγανακτησης. Δοξα το θεο στα λογια οι Ελληνες πρωτοι ειμαστε… ειναι ευκολο να κρινεις η και να συμπαρασταθεις στον φτωχο οταν παιρνεις π.χ. 3 χιλιαρικα το μηνα.

Ο/Η Ελλας λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 9:38 πμ

Οι αγανακτισμενοι ειναι απλως αγανακτισμενοι,δεν εχουν καθοδηγητη,μανιφεστο,ινστρουχτορες,προεκλογικο προγραμμα και χορηγους.
Δυστυχως δεν ειναι λυση σε κανενα προβλημα.
Εκφραζουν μια ευλογη αγανακτηση και αγωνία με ειρηνικο τροπο (προς το παρον τουλαχιστον),αυτο ειναι ολο και μην ψαχνετε παραπερα και μην ζητατε ευθυνες και προγραμματικες δηλωσεις.

Ο/Η Στέλιος Χαμόδρακας λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 9:41 πμ

Ώστε θλιβερό το θέαμα κυρία μου ε;
Δεν είναι θλιβεροί δηλαδή αυτοί που παρέδωσαν την Ελλάδα, χειροπόδαρα δεμένη, στους ξένους;
Δεν είναι θλιβερή η πολιτική της μίζας, της υποτέλειας, της ατιμωρησίας, της διασπάθισης δημοσίου χρήματος, της ρεμούλας και της συναλλαγής.

Διαβάζοντας το βιογραφικό σας, βλέπω ότι είχατε περάσει από την ΕΡΤ, τον Αθήνα 2004, τους Μεσογειακούς … φυσικά πάντα αξιοκρατικά υποθέτω.

Είναι ντροπή να καταδικάζετε αφ’ υψηλού μια ακομμάτιστη εκδήλωση χιλιάδων ανθρώπων, μακριά από τις υποτελείς συνδικαλιστικές ενώσεις. Σας τρομάζει αυτό; Εμένα καθόλου, είναι κάτι που περίμενα από καιρό και επιτέλους ήρθε.

Ο/Η Παντελής λέει:
Ιουνίου 1, 2011 στις 9:58 πμ

Είναι θλιβερό το πως αντιμετωπίζεται αυτή η κίνηση των αγανακτισμένων!Ακόμα πιο θλιβερό είναι μία νέα κοπέλα όμως όπως εσείς να γράφει έτσι!Ναι είναι τελείως απολιτίκ αυτή η συγκέντρωση και δεν έχει ηγέτη και πολιτική άποψη!Και ναι πιθανότατα δε μπορεί να οδηγήσει κάπου!Αλλά τουλάχιστον είναι η πρώτη μαζική αντίδραση μιας γενιάς που δεν ήξερε τι είναι και πως γίνεται η αντίδραση!Είναι η αντίδραση κόσμου που δεν αντέχει μια κυβέρνηση η οποία δεν έχει ούτη ηθική ούτε πολιτική νομιμοποίηση για αυτά που κάνει!Και κυρίως είναι η αντίδραση ενός κόσμου που καταλαβαίνει και δεν αποδέχεται τα παιχνίδια των καπιταλιστών!Αυτών που τη μία μέρα απειλούν για τις δόσεις και την επομένη λένε όλα καλά και εκτινάσσεται το χρηματιστήριο και πέφτουν τα spreads!
Επίσης δυστυχώς πολλά πράγματα είναι μπερδεμένα στο κεφάλι σας!Δε νομίζω ότι υποστηρίζει κανείς το δημόσιο που είχαμε μέχρι τώρα ούτε και τις πελατειακές σχέσεις ούτε πολλά από αυτά που υποτίθεται πως θα αλλάξουν!Για αυτό ίσως μέχρι τώρα δεν υπήρχαν και αντιδράσεις!Αλλά οι νέες αλλαγές στη φορολογία,οι αλλαγές στα εργασιακά δικαιώματα,η νέα ρύθμιση για νέους 18-25 ετών με μειωμένες αποδοχές 20%σε σχέση με τη συλλογική σύμβαση κλπ κλπ κλπ,όλα αυτά πως δικαιολογούνται??Ή μήπως είναι και αυτά για να βελτιωθεί ο δημόσιος τομέας?(Τον οποίο άλλωστε από ότι βλέπω στο βιογραφικό σας υπηρετήσατε…ΕΡΑ-Αθήνα 2004 κλπ,φαντάζομαι βέβαια αξιοκρατικά!Εξάλλου βγάλατε το καταξιωμένο εργαστήρι δημοσιογραφίας!Και τώρα είστε κριτής των πάντων, ως καλή δημοσιογράφος!Οι μόνοι άνθρωποι που ξέρουν και μπορούν να κρίνουν τα πάντα – ιατρική,νομική,οικονομικά,φυσική,λογοτεχνία και δε ξέρω και εγώ τι άλλο!).Έτσι λοιπόν καλό θα ήταν να ενημερωθείτε, να διαβάσετε και να κατανοήσετε τα παιχνίδια των καπιταλιστών που παίζονται και εδώ και να μην πέφτετε θύμα αυτών που σας παρουσιάζουν τις καταστάσεις ως αδιέξοδες!Και βέβαια αυτό είνα το καλό σενάριο για εσάς,γιατί το κακό είναι ότι ξέρετε και καταλαβαίνετε αλλά παίζετε το παιχνίδι όπως σας το υπαγορεύουν!
Ολοκληρώνω επαναλαμβάνοντας ότι πιθανά αυτό το κίνημα δε θα οδηγήσει πουθενά αλλά ότι τουλάχιστον δείχνει μια πνοή, μια αντίδραση και μια ελπίδα!Και το ότι μονόχνωτα,αγκυλωμένα μυαλά ακόμα και νέων όπως εσείς το αντιμετωπίζουν αρνητικά,μόνο δείγμα ενθαρρυντικό μπορεί να είναι!

Αφήστε το σχόλιο σας