Ακριβότερα τα τέλη κυκλοφορίας του 2017 για τα νεότερα αυτοκίνητα

autokinita

 

Για τα τέλη κυκλοφορίας μίλησε σε πρωινή εκπομπή της ΕΡΤ ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης ο οποίος υπογράμμισε ότι στόχος είναι να γίνουν πιο δίκαια και αναλογικά κι έκανε λόγο για κίνητρα επιστροφής των πινακίδων.

Μάλιστα, ανακοίνωσε τη μεταφορά του φορολογικού βάρους από τα παλαιότερα στα νεότερα αυτοκίνητα. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Τα τέλη κυκλοφορίας 2017 θα είναι ακόμα πιο δίκαια από ό,τι πέρυσι. Θέλουμε να δώσουμε κίνητρα για να πάρει ο κόσμος πίσω τις πινακίδες. Δεν είναι δυνατόν ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με 1η Άδεια Κυκλοφορίας το 1995 να πληρώνει για Τέλη Κυκλοφορίας 880 ή πάνω από 1.000 ευρώ τη στιγμή που η αξία του αυτοκινήτου να μην υπερβαίνει τα 500 ευρώ! Είναι άδικο…».

Σύμφωνα με πληροφορίες του enikonomia.gr, το οικονομικό επιτελείο δεν θα αλλάξει μόνο τα τέλη κυκλοφορίας 2017 αλλά και τα τεκμήρια διαβίωσης για να μπορέσει να «δελεάσει» τους πάνω από 1 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους να προβούν σε άρση ακινησίας.

Παράλληλα, οι μειώσεις στα τέλη κυκλοφορίας θα είναι και τα υψηλότερα ποσοστά μείωσης θα αφορούν αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2000 ή 2002 ενώ μικρότερες θα είναι οι μειώσεις σε αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από το 2002 ή 2001 έως και το 2006.

Ωστόσο, το οικονομικό επιτελείο για να πετύχει τον στόχο της άρσης από την ακινησία πάνω από 1 εκατ. οχημάτων εξετάζει την αλλαγή των τεκμηρίων διαβίωσης αλλά και τους Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης με την αποσύνδεση από τον κυβισμό του κινητήρα και την σύνδεση με την Αξία Λιανικής των αυτοκινήτων.

Πάντως, η περίφημη Επιτροπή που έχει συσταθεί για την φορολογία στα αυτοκίνητα, έχει εισηγηθεί την επέκταση των τελών κυκλοφορίας με βάσει τις εκπομπές CO2 από την 1η/1/2005, μετά την αρχική πρόταση που ήταν για τα οχήματα με 1η άδεια κυκλοφορίας από την 1η/1/2003!

Σχετικά Άρθρα


Αφήστε το σχόλιο σας

*

code