Ελένη Πετρουλάκη, πιο «Θεά» από ποτέ…

pet

Η Ελένη Πετρουλάκη, μητέρα τεσσάρων παιδιών παρακαλώ, φωτογραφίζεται στο ΕΓΩ weekly και δίνει συμβουλές για το πώς θα αποκτήσετε το σώμα των ονείρων σας.

«Πρωτίστως πειθαρχία. Το απαραίτητο τρίπτυχο είναι «σωστή διατροφή – άσκηση – συμπληρώματα». Η διατροφή μας δεν είναι επαρκής. Δεν γίνεται να καλύψει τις ανάγκες μας για δύναμη, ενέργεια και αντοχή. Θα πρέπει να αντιληφθεί ο κόσμος ότι είναι διαφορετικά τα συμπληρώματα διατροφής, οι βιταμίνες δηλαδή, και οι πρωτεΐνες, από τα αναβολικά. Οι περισσότεροι έχουν μια λάθος αντίληψη και πιστεύουν ότι τα πρώτα προκαλούν βλάβες στο συκώτι. Δεν υπάρχει ίχνος αλήθειας σε αυτό».

«Καταρχήν αποφεύγουμε τους υδατάνθρακες το βράδυ, περιορίζοντας τους μόνο στο πρωινό και μεσημεριανό μας γεύμα. Καλό είναι το πρωινό να περιλαμβάνει μούσλι με δημητριακά ολικής άλεσης, γιαούρτι με 2% λιπαρά, ξηρούς καρπούς και φρέσκα φρούτα και να αντικαθιστούμε το δεκατιανό με ένα ρόφημα πρωτεΐνης. Το μεσημεριανό θα πρέπει να αποτελείται από ψητό κοτόπουλο, βραστή πατάτα ή ρύζι και λαχανικά. Για το απογευματινό επιλέγουμε ένα γιαούρτι 2%, μία μπάρα δημητριακών ή ένα milkshake πρωτεΐνης και το βράδυ μόνο κρέας με σαλάτα. Οι υδατάνθρακες είναι απαραίτητοι το πρωί για πρόσληψη ενέργειας- ποτέ το βράδυ!»

Σχετικά Άρθρα


Αφήστε το σχόλιο σας

*

code