Φτάνει πια με «τους δήθεν δικούς μας» (από αριστερά/δεξιά) σωτήρες

4
31

Δεν υπάρχει διαφορά

μεταξύ λυκαυγούς και λυκόφωτος

Μιχ. Μοδινός, Η σχεδία

Ανάμεσα στα άλλα διλήμματα (ή και ιδεολογήματα) που διακινούνται αυτή τη δύσκολη εποχή είναι και το ποιος είναι αριστερός ή και το ποιος είναι δικός μας. Κατά τη γνώμη μου, αριστερός πάει να πει αριστερός σε όλα και συντηρητικός πάει να πει συντηρητικός σε όλα. Επειδή, όμως, αυτές οι ακραίες διακρίσεις, είτε δεν διαπιστώνονται είτε δεν είναι εμφανείς, κρίνω ορθότερο να αξιολογούμε με καθαρό μάτι και νου καθεμιά από τις πράξεις και τον κοινό παρονομαστή της συνολικής δράσης.

Και θέλετε ακόμα ένα κριτήριο;

Να εντοπίζουμε τις σχέσεις τους με την Εξουσία, κυρίως την εκάστοτε κρυφή Εξουσία.

Όποιος αντιστέκεται στην Εξουσία, ακόμα και τη δική του, είναι «αριστερός». Όποιος κολακεύει ή χρησιμοποιεί την εξουσία και δηλώνει «αριστερός», είναι υποκριτής ή διπρόσωπος.

Ηθικό συμπέρασμα: όταν στο εξής ακούμε «δικός» μας και μάλιστα αριστερός, νομίζω καλά θα κάνουμε να πληροφορηθούμε τα σχετικά με το «πρόσωπο « (profil) που το φτιάχνουν οι μάναντζέρ του (εμφανείς υπόγειοι) κ.ο.κ.

«Δικός» μας δεν ήταν – και ποτέ δεν θα γίνει- ο λελές, των καφενείων του Κολωνακίου, ο γόνος αριστοκρατικού μαρξισμού, ο σικ και σινιέ πολιτευτής, οι φίρμες των περιοδικών.

«Δικός» μας δεν είναι αυτός που γνωρίζει εκείνον που θα βοηθήσει τον τάδε, ούτε ο γιος του αριστερού πατέρα, ούτε το αριστερό πουλέν του μεγαλοβιομηχάνου κ.ο.κ.

«Δικός» μας δεν είναι αυτός ο ύπουλος που κινητοποιεί τις υπόγειες δυνάμεις και «φωτογραφίζει» το νόμο, καταγγέλλοντας ταυτόχρονα το νομοθέτη ως μεροληπτικό, ούτε αυτός ο θρασύδειλος που ζητάει εγγυήσεις από όλες τις εκφάνσεις της εξουσίας για να εκφέρει γνώμη, διατρανώνοντας ταυτόχρονα την ανεξαρτησία του.

«Δικός» μας είναι αυτός που αμφισβητεί και πληρώνει το τίμημα της αμφισβήτησης. Αυτός που δεν αναγνωρίζει «αφεντικά» και δεν γοητεύεται από τις γυαλιστερές σελίδες της show – πολιτικής.

«Δικός» μας είναι ο σημερινός «χαμένος» του πολιτικού και κοινωνικού και ιδεολογικού παιχνιδιού, ο «καταραμένος» από τους διανοούμενους και τους νέο-αλαζόνες, που όμως ξέρει να συνεχίζει να ονειρεύεται (με το χέρι λαβωμένο κι όχι γεμάτο μετοχές χρηματιστηρίου ή οπλισμένο με το σπαθί της νέας εξουσίας.

Αρκετά με τους αριστερούς με παρελθόν (νεανικής εξέγερσης) που εξαργυρώνουν την ιδεολογία τους στα Ελληνικά και Ευρωπαϊκά σαλόνια.

Αναζητούμε δημόσιους άνδρες με ιδιωτική εντιμότητα, με νηφάλια σκέψη, συνεπή λόγο, χωρίς οικονομικό/συντεχνιακά διαπιστευτήρια ή κοσμικές συστάσεις, χωρίς κάρτα διεθνών λεσχών ή μυστηριώδεις προσβάσεις κι επαφές.

Οι πολιτικοί μας δεν θα φοιτούν σε σχολές προπαγάνδας για να μαθαίνουν να πείθουν τον όχλο, αλλά σε σχολές αιδημοσύνης όπου θα διδάσκονται από τη σιωπή της Ιστορίας και την καρτερία του λαού.

Ο ενταφιασμός του πολιτικαντισμού, του επαγγελματισμού, του νεποτισμού, του αναρριχισμού και της αυλομανίας είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ιδεολογική διαμόρφωση και τη θεσμική λειτουργία της νέας γενιάς των πολιτικών.

Ανθρώπων που δεν Θα διαφθείρονται (ακόμα κι αν, ως πολιτικοί, φθείρονται).

Πολιτών που θα αντιστέκονται (ακόμα και να τα ιδιωτικά τους συμφέροντα θίγονται).

Ποιος, όμως, θα δώσει αξιοπρέπεια στους πολιτικούς που υβρίζονται, προπηλακίζονται, εκδιώκονται, συκοφαντούνται, τους αλλάζουν συνεχώς θέση πιονιού στη σκακιέρα των συσχετισμών, και αυτοί σιωπούν (στο όνομα της κομματικής πειθαρχίας ή των προσωπικών σχεδίων);

Χωρίς ατομική αξιοπρέπεια τίποτα δεν μπορεί να γίνει. Δε στήνονται πύργοι πάνω σε τσακισμένη υπερηφάνεια.

Δεν μπορεί να αναγνωριστεί ούτε ηθικότητα, ούτε σκοπιμότητα υπέρτερη της προσωπικής αξιοπρέπειας.

Αυτό ας το συνειδητοποιήσουν οι νέο-μάρτυρες του σοσιαλ-φιλελευθερισμού και οι μετανοούσες Μαγδαληνές του ιδιοτελούς λαϊκισμού.

Οι σωτήρες δεν θάρθουν από το χθες. Τους γεννάει (έστω με κοιλόπονο) η σημερινή κοινωνία.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Προηγούμενο άρθροΧωρίς πάτο η σαδομαζοχιστική Ευρωζώνη‏
Επόμενο άρθρο«Ράους» απ’ την Ευρωζώνη μας λέει υπουργός της Μέρκελ‏
Ο Γιάννης Πανούσης έλκει την καταγωγή του από την Αρκαδία και την Κορινθία, αλλά γεννήθηκε στην Αθήνα το 1949. Σπούδασε στη Νομική, αλλά αγαπούσε τη Φιλολογία. Συνέχισε τις σπουδές του στις Πολιτικές Επιστήμες και συνέχισε στη Γαλλία με εγκληματολογία, που αποτελεί συνδυασμό πολιτικής σκέψης, φιλολογίας, νομικής και πολιτικής επιστήμης. Διετέλεσε καθηγητής στη Νομική Θράκης επί 19 χρόνια (και πρύτανης απο το 1994 έως το 1997) και όταν έφυγε από εκεί για τη Νομική Αθηνών ένιωσε ότι "ξενιτεύεται" -παρότι όταν είχε πρωτοπάει στην Κομοτηνή είχε τρομάξει! http://www.giannispanousis.gr/page.php?p=biography

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Είναι γεγονός ότι στην Ελλάδα βιώνουμε μια δικτατορία των μειοψηφιών.Άτομα κ ομάδες ατόμων που για να εξασφαλίσουν τα προσωπικά τους συμφέροντα δε διστάζουν να υποθηκεύσουν την αξιοπρέπεια κ το μέλλον αυτού του τόπου.Είναι καιρός ν απελευθερώσουμε τις υγιείς δυνάμεις αυτής της χώρας κ να πετάξουμε στον Καιάδα της λήθης όλα τα βαρίδια που μας καθηλώνουν στα Τάρταρα.Ούτε σωτήρες,ούτε προφήτες άλλοι μας είναι απαραίτητοι.Ηγέτες χρειαζόμαστε με νηφάλιο κ διορατικό τρόπο σκέψης που θ ανέβουν στην εξουσία όχι για να γίνουν κάποιοι άλλα για να κάνουν κάτι

  2. k. Καθηγητά

    Μ’ αυτές τις διαπιστώσεις ποιος διαφωνεί;
    Η αξιοπρέπεια υπεράνω πάντων. Όμως ο Νεοέλληνας κάπου ξεχάστηκε στις βιτρίνες του καταναλωτισμού και του υπέρμετρου εγωκεντρισμού!!!
    Μέσ’ την κρίση άρχισαν να επαναφέρονται αλήθειες κι αξίες. Μια απ’ αυτές είναι, πως ο πολιτικός στο αξίωμά του προσδίδει λαμπρότητα και αποτελεσματικότητα με τις ικανότητές του την προσωπική αξία και τη μεγαλοσύνη του και όχι το αντίθετο, δηλ. ν’ αποκτά προσωπική προβολή κι αξία για ίδιον όφελος και των παρατρεχάμενών του.
    Η κοιλοπονία της κοινωνίας που υποφέρει πώς να σχηματοποιηθεί; Αν δεν αντιδράσει άμεσα και καίρια; Κι όπως σωστά αναφέρεστε με την εγρήγορση των δια βίου αξιοπρεπών και ικανών.
    ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;
    Μια πρόταση:
    Σε κάθε γειτονιά που λίγο πολύ γνωριζόμαστε, ας τσεκάρουμε όσους δια βίου έχουν την καλή μαρτυρία, την αξιοπρέπεια κι ας απευθυνθούμε πρώτα σ’ αυτούς. Σιγά- σιγά ο κύκλος θα μεγαλώσει κ’ ύστερα βλέπουμε…
    ΄΄Χωρίς ατομική αξιοπρέπεια τίποτα δεν μπορεί να γίνει΄΄…

  3. Ποια Αριστερά και ποια Δεξιά, κ. καθηγητά;

    «Ήλθαν τα αύρια να διώξουν τα σήμερα»! + «Μπήκαμε στον αστερισμό της Αγωνίας»- http://gkdata.gr/?p=93

    @@@@

    Ένα από τα πλεονεκτήματα της συ(ν)- ζήτησης στο Διαδίκτυο είναι ότι, άνθρωποι που δεν υπήρχε ποτέ πιθανότητα να εκθέσουν τις θέσεις- σκέψεις τους απέναντι σε αντίστοιχου γνωστικού επιπέδου συν- ανθρώπους τους, ώστε να ελεχθούν αυτές ανάλογα και αντί-στοιχα, ΤΩΡΑ, μπορούν να το κάνουν! Τώρα, μπορούν να αντι- παρα- τεθούν οι απόψεις και να αρχίσει ο (από μηδενική βάση) διάλογος. Και έτσι, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, θα δούμε “πόσα απίδια πιάνει ο σάκκος” των κομμουνιστών, των σοσιαλιστών, των νεοφιλελεύθερων, των αναρχικών, των φασιστών και όλων των ανω-κατω-δεξιο-αριστερο-κεντρώων.

    Ο κομμουνισμός κατέρρευσε, ο νεοφιλελευθερισμός έτρεχε 20 χρόνια μόνος του κι ήρθε …δεύτερος, ενώ, τώρα, ο …κομμουνιστικός καπιταλισμός της Ρωσο-Κίνας “γαμά..μπιπππ και δέρνει”. Πού πάμε; Τι γίνεται; Λέτε η Επανάσταση να είναι “Αστική”, τελικά; Γιατί όχι; Στην Εποχή της “Θεωρίας του Χάους” δεν ζούμε; «Τα πάντα ρει», λοιπόν! Βάλτε να πάνε!! Καπιταλισμός- καζίνο, ρουλέτα- Επανάσταση!!! Και όπου κάτσει…

    Read more… http://gkdata.gr/?p=93

  4. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΕΣ ΟΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ….. ΠΡΕΠΕΙ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, Ν’ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ !!!!!!!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here