Η γυναίκα καιγόταν και οι Ελληνάρες την κλέβανε (Εξάρχεια, Σάββατο 14 Μαΐου)

93
2656

Γωνία Καλλιδρομίου και Χ. Τρικούπη, υπάρχει ένα παλιό και γνωστό καφενείο «Η Μουριά» που χρόνια τώρα, κυρίως τα Σάββατα, μαζεύει κόσμο υποτίθεται με άποψη, ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται.  Εγώ συχνά πυκνά κατεβαίνω εκεί, γιατί επιπλέον μπροστά στη «Μουριά» και σε όλο το μήκος της Καλλιδρομίου, γίνεται και μια απ’ τις καλύτερες και μεγαλύτερες Λαϊκές με μπόλικη πραμάτια και πολύ κόσμο, κι εμένα κάτι τέτοια να πω τη μαύρη μου αλήθεια μ’ αρέσουνε. Έτσι, λοιπόν, αυτό το Σάββατο αποφάσισα να κατέβω.

Ήταν περίπου 12.30, όταν ανεβαίνοντας τη Χ. Τρικούπη και βρισκόμενος στο ύψος του πεζόδρομου της Μεθώνης,  κάπου 50 μέτρα πριν την Καλλιδρομίου, ακούω μια τρομερή έκρηξη, με φλόγες, καπνό και φωνές.  Πλησιάζοντας, βλέπω μια μηχανή πεσμένη στο ρείθρο του πεζοδρομίου μπροστά στο καφενείο, λαμπαδιασμένη, κι η φωτιά από την έκρηξη να κατευθύνεται προς τους γωνιακούς ανθοπώλες, καίγοντας ανθρώπους και τέντες.

Χώθηκα γρήγορα μες στο καφενείο, όπου από μιαν άκρη κοίταζα έντρομος τον απέναντι ψαρά και τον κρεοπώλη, να προσπαθούν με ντενεκέδες γεμάτους νερό, να σώσουν τους ανθρώπους που καίγονταν, ενώ κάποιοι άλλοι με λάστιχα «πότιζαν» τη μηχανή που εξακολουθούσε να καπνίζει, (με το σωληνάκι της βενζίνης τραβηγμένο!) και τις τέντες, που φλεγόμενες είχαν πέσει πάνω στο σωρό απ’ τα καμένα γλαστράκια και λουλούδια.

Ένα νοσοκομειακό ήρθε «κελαηδώντας», έβαλαν μέσα μια γυναίκα που θα έπρεπε να ‘ταν η ανθοπώλης της γωνίας, κι έναν άντρα, αλλά αυτόν σε κατάσταση τραγική.  Τους πήρε και τους δυο κι έφυγε. Από κοντά έφυγε κι η Πυροσβεστική. Οι κουκουλοφόροι προ πολλού είχαν πετάξει τις κουκούλες στον πεζόδρομο της Μεθώνης κι είχαν εξαφανιστεί. Κι ενώ η υπόλοιπη Λαϊκή στο βάθος ξανάβρισκε το ρυθμό της, με τα ΜΑΤ ακίνητα – αυτοί δε φύγανε – στραμμένα προς τα ντουβάρια των σπιτιών, όπως  κάνουν και στα γήπεδα που κοιτάνε τις κερκίδες,  μια νέα λάμψη ήρθε να φωτίσει το παράξενο αυτό τοπίο αλλά αυτή  τη φορά ήταν «η φλόγα της  Ελληνικής  λεβεντιάς».  Η αφύπνιση του Νεοέλληνα.

Ούτε αλλοδαποί ούτε μετανάστες. Έλληνες ήταν. Γνήσιοι Αθηναίοι πολίτες, που άρχισαν δειλά – δειλά να προχωράνε κάνοντας κύκλο γύρω απ’ το σωρό με τα πεταμένα γλαστράκια και τα μισοκαμένα λουλούδια της γυναίκας που ‘φυγε με τ’ ασθενοφόρο. Κοίταζαν γύρω αν τους βλέπουν, κοιτιόντουσαν και μεταξύ τους κάνοντας νοήματα του στυλ «…πάρε εσύ πρώτος!… Όχι, εσύ καλύτερα…!» κι άρχισαν δήθεν αδιάφορα να πλησιάζουν, άλλοι διαλέγοντας τα καλά κι άλλοι κλωτσώντας και παραμερίζοντας τα καμένα, μέχρι που στο τέλος φεύγανε και ξανάρχονταν απροκάλυπτα και ξεδιάντροπα, φέρνοντας ολόκληρα καφάσια που τα γέμιζαν και τα ξαναγέμιζαν με γλαστράκια και λουλούδια, σαν τα όρνια που ορμάνε από ψηλά ν’ αρπάξουν ό,τι προλάβουν ν’ αρπάξουν απ’ το ψοφίμι.

Με ποιόν να είμαι;… «Αυτό το μεσημέρι, παρέμεινα εις τα όρη».

93 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυτές είναι οι συνθήκες της ζούγκλας. Αν αποδεχθούμε την ζούγκλα, θα πρέπει να πάρουμε και θέση. Θηρία, ή θύματα… Δυστυχώς ….

  2. Μπορεί απλά να τα σκέφτομαι όλα αθώα. Μπορεί να μη θέλω να χάσω την εκτίμησή μου για τους ανθρώπους. Ίσως να μη θέλω να το αποδεχθώ ως φιλότιμος Έλληνας με αρχές. Όμως γιατί πρέπει να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο να τα μάζεψαν για να μην κλαπούν, με πρόθεση να τα επιστρέψουν στην άτυχη κυρία; Μπορεί να είναι «κουτό», δεν παύει όμως να είναι ενδεχόμενο… Το νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις…

  3. Αναρωτιεμαιγιατι οι θυτες αποκαλουνται «κουκουλοφοροι» ή «νεαροι» ? Γιατι δεν χρησιμοποιειται ο πραγματικος ορος που τους αρμοζει, ο οπος «τραμπουκοι της αριστερας» ή «αριστεροι καφροι» …. ενοχλει, ειναι κακοηχο ?

  4. Πλήρης κατάρρευση του κοινωνικού ιστού. Καταρράκωση της ψυχολογίας.
    Εκεί μας έχουν οδηγήσει. Εκεί έχουμε οδηγηθεί.
    Δοκιμάζονται πλέον τα πάντα.
    Κοινωνικές, επαγγελματικές, οικογενειακές, φιλικές, ερωτικές σχέσεις δοκιμάζονται.
    Περνάμε ίσως την χειρότερη περίοδο της σύγχρονης ιστορίας μας.

    Υπάρχει ελπίδα;

    Πολύ φοβάμαι πως όχι. Τα χειρότερα έρχονται.

  5. Εμετικό πραγματικά και ενδεικτικό της πτώσης ηθών που διακατέχει την κοινωνία, πιθανώς άλλο ένα γεγονός που απορρέει από την οικονομική κρίση (αν και δεν είμαι σίγουρος ότι δεν θα γινότανε και παλαιότερα). Τα σχόλια περιττεύουνε αλλά μου προκαλεί απορία κύριε Μούτση η εμμονή στο άρθρο σας με την εθνική προέλευση των εγκληματιών. Είναι περισσότερο κατακριτέο επειδή ήταν Έλληνες? Ο υγειώς σκεπτόμενος κόσμος καταλαβαίνει ότι η αλητεία δεν έχει σύνορα. Εκτός αν ο σκοπός του άρθρου είναι απλά να υποδείξει αυτό και μόνο και όχι το συμβαν. Αμφιβάλλω αν γνωρίζετε ο ίδιος. Αναρωτηθείτε αν θα γράφατε το ίδιο άρθρο στην περίπτωση που οι δράστες ήταν αλλοδαποί και θα έχετε την απάντηση.

  6. ΝΑΙ ΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ… ΝΑΙ ΝΑΙ ΣΩΘΗΚΑΜΕ…ΘΕΕ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ…ΔΗΜΟ ΜΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΕΛΑΨΟΙ…ΣΙΓΟΥΡΑ????? Για να σοβαρευτούμε, έχει καταντήσει αηδία αυτή η θεωρία ότι εφόσον στην Ελλάδα κλέβουν κάποιοι Έλληνες, εκτός των δημοσίων υπαλλήλων, των κρατικών λειτουργών και φυσικά των πολιτικών που όλοι αυτοί κλέβουν εν ώρα καθήκοντος με τη μέθοδο της κομπίνας, τότε φυσιολογικά θα πρέπει να κλέβουν και κάποιοι λαθρομετανάστες….και εγώ ρωτάω για ποιο λόγο η ελληνική κοινωνία θα πρέπει να το ανεχτεί αυτό…πιθανή απάντηση…επειδή και κάποιοι Έλληνες μετανάστες έκλεβαν στο εξωτερικό, το καλό είναι ότι θα τους πουν μετανάστες τους Έλληνες του εξωτερικού και όχι λαθρομετανάστες, αν και υπάρχουν και κάποιες φωνούλες λαθροδημοσιογράφων που πιστέυουν ότι οι Έλληνες πηγαίνανε στο εξωτερικό λαθραία τη δεκαετία του 50′, του 60′ και του 70′, δηλαδή πήγαιναν στον Καναδά, στην Αυστραλία και στις ΗΠΑ χωρίς έγγραφα, άντε να είναι πολύ ελάχιστοι αυτοί που τρυπώνανε σε κανα αμπάρι πλοίου …εγώ αυτό που έχω να πω σε αυτους τους μάγκες λαθροδημοσιογράφους είναι ότι οι τότε φτωχοί Έλληνες ήταν τρομερά αξιοπρεπεις άνθρωποι έχοντας ζήσει κακουχίες που οι σοφοί νεοέλληνες ούτε στους χειρότερους εφιάλτες τους δεν έχουμε ζήσει. Τελικά, αφού κάποιοι έλληνες του εξωτερικού κλέβανε ας τιμωρηθούμε και εμείς εδώ με το ίδιο νόμισμα, ας υποβαθμιστεί η Αθήνας μας όπως υποβαθμίστηκαν τα μεγάλα αστικά κέντρα των ΗΠΑ από κάποιους κακούς Έλληνες όπως η Νέα Υόρκη το Σικάγο και άλλες μεγαλουπόλεις. Ναι.. κύριε Μούτση, οι Ελληναράδες κλέβανε και όχι οι Έλληνες για αυτό σας λέω τιμωρήστε μας έμας τους ελληναράδες του κέντρου των αθηνών, γιατί εμάς σίγουρα ελληναράδες μας αποκαλούν κάποιοι σοφοί νεοέλληνες των προαστίων, πάλι καλά για αυτούς που αποκαλούνται νεοέλληνες και όχι ελληναράδες αφού ο ελληναράς είναι η πηγή του κακού και οι νεοέλληνες τα θύματα

  7. Δυστυχώς κύριε Μούτση αυτή η εικόνα που περιγράφετε αντικατοπτρίζει την εικόνα μας ως κοινωνία. Απολίτιστοι, ακαλλιέργητοι (όχι με την ακαδημαϊκή έννοια), φιλοκερδείς και κοινωνικά αναίσθητοι, ο καθένας κοιτάει να αρπάξει ότι μπορεί, να επωφεληθεί από την δυστυχία του διπλανού του.

    Το γεγονός και μόνο ότι το εμπόρευμα της άτυχης γυναίκας – που εύχομαι να είναι καλά τώρα – δεν ήταν είδος πρώτης ανάγκης (τρόφιμα ή ενδύματα) το οποίο να είχε ανάγκη κάποιος άπορος αλλά καλλωπιστικά φυτά ενισχύει την βαρβαρότητα του Νεοέλληνα.

  8. Κε Μουτση για πειτε μας λιγο, πως στην ευχη θα απασχοληθουν τα 2 εκατομμυρια πλεον μεταναστες στην Ελλαδα, οταν η ανεργια εχει φτασει 17% και η οικονομια εχει βαρεσει λουκετο?
    Εχετε αντιληφθει οτι το μονο για το οποιο πρεπει να ειμαστε σιγουροι πλεον με αυτην την κατασταση, ειναι οτι τα πραγματα θα ξεφυγουν απο τον ελεγχο και οι συγκρουσεις μεταξυ αλλοδαπων και ημεδαπων θα κορυφωθουν?
    Σε μια σοβαρη χωρα δεν περναει τα συνορα καθε καρυδιας καρυδι (μεσα στα προαναφερθεντα 2 εκατομμυρια ειναι και πολλοι εμισθοι πεμπτοφαλαγγιτες), αλλα η ιδια η χωρα αποφασιζει με βαση τις αναγκες της οικονομιας της ποσοι και ποιοι θα μπουνε, ποσους τελως παντων μπορει να αντεξουν οι οικονομικες και κοινωνικες συνθηκες.
    Εκτος κι αν μεσα στους σκοπους του ολου εγκληματος (γιατι περι εγκληματος προκειται ιδιαιτερα οταν θετει σε κινδυνο τις ζωες αθωων ανθρωπων, εκατερωθεν), ειναι η ισοπεδωση των αντικειμενικων αξιων στο κεντρο της Αθηνας για να αγοραστει μπιρ παρα απο τους «σκηνοθετες» του ολου εργου, μαφιοζους, πολιτικους που τους κανουν πλατες και «οργανωσεις προστασιας ανθρωπινων δικαιωματων»…..
    Ενα απο τα τελευταια μετρα που ανηγγειλε η κυβερνηση περι μειωσης των αστικων αξιων στην περιοχη του κεντρου μαλλον επιβεβαιωνει τα λεγομενα μου.
    Οπως επισης (αν ειναι αληθινη βεβαια) η απορρητη ανακοινωση της ΕΥΠ που εχει διαρρευσει στο διαδικτυο.
    http://www.eglimatikotita.gr/2011/05/h_15.html

  9. Ο ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΤΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ. ΘΕΛΩ ΜΟΝΑΧΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΑΡΚΕΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΑ «ΚΟΡΑΚΙΑ»

  10. ΚΥΡΙΕ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΡΑΜΑΝΟ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΗΤΑΝ «ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ» ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΖΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΕΤΣΙ ΑΝ ΝΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΝΤΛΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΙΓΟΥΡΙΑ…..;;;ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟΣΗ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΕΙΣ ΣΤΟ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΦΑΥΛΟ ΚΥΚΛΟ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΒΙΑΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ….

  11. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΡΥΘΜΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΜΑΣ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ….ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΗΤΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΚΙ ΕΜΑΣ ΠΟΥ Η ΜΙΖΕΡΙΑ ΟΔΗΓΗΣΕ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ……ΟΤΑΝ ΠΕΙΝΑΣ ΒΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ……ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΘΛΙΟΥΣ …..ΞΕΚΙΝΑ ΜΕ ΤΗΕΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΞΗ ΑΝΑΓΚΗ ( στα Ελληνικά) …….

  12. Kύριε Μούτση δεν έχω σε καμμία υπόληψη τους νεοΈλληνες. Αυτό όμως δεν με οδηγεί στο να αγαπώ τους λαθρομετανάστες. Τα ίδια σκατά είναι. Ίσως και καλύτερα από εμάς. Το πρόβλημα είναι οτι ο βόθρος που λέγεται Αθήνα γέμισε..

  13. Kάποτε συμμετείχα στην κοπή πίττας κάποιας υπηρεσίας, του δημοσίου μάλιστα. Οι χορτασμένοι υπάλληλοι έβαλαν κομμάτια πίττας ακόμα και στις κωλότσεπες. Αν μπορούσαν να μεταφέρουν και τα ποτήρια με τα ποτά ή τα αναψυκτικά θα το έκαναν. Ο Έλληνας είναι αρπακτικό, αγενέστατος , απαίδευτος, και βολεψάκιας κε Συνθέτα.

  14. Ας προσθεσω και το δικό μου σχόλιο .Μια μετανάστης με όλα τα νόμιμα χαρτια .Μια ζωή βιοπάλη στο εξωτερικό και μπορώ να πώ όχι τόσο ευκολη.Μα δεν κλέψαμε Αυτό μονάχα μπορώ να πώ και να κοιτάξω τον καθένα στα μάτια Πολλά χρονια και δεν ριζώσαμε με πάντα στην καρδιά μας η πατρίδα η τέλεια η περήφανη που την παρουσιάζαμε στα παιδιά μας λέγοντάς τους παλιές ιστορίες. Όπως τον πολιτισμό που μας αφησαν παρακαταθήκη οι πρόγονοί μας.Οι Μαραθωμομάχοι οι 300 του Λεωνίδα (όχι οι 300 υπουργοί) Μέγας Αλέξανδρος που προσπαθούσε να διδάξει τον Ελληνικό πολιτισμό σ.όλα της γής τα πλάτη ,Επειτα οι ήρωες του 21 που με .τον πατριωτισμό τους φέραν σε τούτη την πατρίδα την λευτεριά .Κι είμαστε πάντα περήφανοι για την κληρονομιά μας και το οτι μας λέγανε Ελληνες .
    Που είναι σήμερα τούτη η περηφάνεια μας; που καταντήσαμε ;Να είμαστε αναίσθητοι στον πόνο του διπλανου και να κοιτούμε να κλέψουμε τα λουλούδια του ,με τα οποία προσπαθεί να βγάλει τίμια ένα κομμάτι ψωμί;Που είναι οι γονείς αυτων των παιδιών την στιγμή που παίρνουν στα σπίτια τους το ξένο βιός.Πού είναι να το παραδώσουν οι ίδιοι στην αστυνομία.Κι οπως λένε οι ξένοι charity begins at Home.Αν λοιπόν ο καθένας μας άρχιζε τον καθαρισμό απο το δικό του σπίτι ίσως να μην φθάναμε εδώ που φθάσαμε κι η γυναίκα να μην χαροπάλευε καμένη στο νοσοκομείο.’
    Ας ελπίσουμε καποιοι να τα λάβουν υπόψιν και να αρχίσουν απο την δική τους αυλή το εκκαθάρισμα. ευχαριστ’ω.

  15. Το γεγονός αυτό καθ’αυτό,είναι τραγικό.Όμως δεν μ’αρέσει να γενικεύω…καλοί και κακοί υπάρχουν παντού.Εύχομαι περαστικά την άτυχη κυρία…

  16. Ξαναγράφω το σχόλιό μου. Υποθέτω ότι ο λόγος που δεν το δημοσιεύσατε, και
    που δεν το βλέπω ούτε ως υποψήφιο προς έγκριση, θα οφείλεται σε κάποιο τεχνικό
    πρόβλημα.
    :

    Kι εσείς, ως υπεύθυνος πολίτης, τι κάνατε την ώρα του «πλιάτσικου»;
    Kαλέσατε τον κόσμο να σταματήσει τους κλέφτες; Φωνάξατε την αστυνομία;
    Ή παρακολουθούσατε την κλοπή που συνέβαινε μπροστά στ μάτια σας, βλέπατε τους
    κλέφτες και δεν κάνατε τίποτα;

    Ύστερα, οι επαγγελματίες της λαϊκής είναι αλληλέγγυοι μεταξύ τους. Πολλές φορές
    αφήνουν τον πάγκο με το εμπόρευμά τους χωρίς φύλαξη, και ξέρουν ότι οι συνάδελφοί
    τους θα εξυπηρετήσουν τον πελάτη που θα έρθει την ώρα της απουσίας τους.
    Αυτή τη φορά, αδιαφόρησαν και οι συνάδελφοι;

  17. Συμφωνώ ήταν ‘Ελληνες. Ελληνάρες άμα θέλετε. Συμφωνώ και με με το dirty greeks. Δεν θα βάλω ως δικαιολογία την ανέχεια την έλλειψη παιδείας και οτιδήποτε άλλο. Άμα οι Έλληνες του 20 κλέβαν και βιάζαν δε πα να χαν 100000 δικαιολογίες για τις πράξεις τους το γεγονός είναι ένα. Οι πράξεις αυτές έγιναν. Η λάθρα αρπαγή λουλουδιών είναι ξεφτίλα και έλλειψη αυτοσεβασμου..Αυτό πάντα το είχαμε λίγο πού σαν Έλληνες. Μικροαπάτες απο εδώ, μικροκλοπές από εκεί ποτέ δεν μας έλλειψαν. Greque στα Γαλλικά σημαίνει απατεώνας. Αλλά αυτό που γίνεται αυτον τον καιρό με μαχαιρώματα,πυροβολισμους και φόνους για λίγα ευρώ ποτέ δεν το ‘χάμε. Αυτος ο πλάγιος τρόπος δικαιολόγησης αυτών τον ανθρώπων που ήρθαν στην χώρα μας και όσο και να μην θέλουν να παραδεχτουν μερικοί άλλαξαν την ζωή μας προς το χειρότερο, δεν είναι σωστός. Όλοι οι άνθρωποι είναι ικανοί για το χειρότερο και για το καλύτερο. Προκαλώ όλους αυτούς που με λύσσα προσπαθούν να δικαιολογήσουν όλους τους «μετανάστες» (δεν μιλάω για μετανάστες αλλά για «μετανάστες» να τους φιλοξενήσουν στα σπίτια τους και να φροντίζουν για την διατροφή τους και για όλα τους. Το να εθελοτυφλείς μπροστα στα προβληματα να δικαιολογείς με μεγαλύτερη ευκολία τους «απ’εξω» από τους «απο μέσα» σε κάνει εξίσου μεγάλο ρατσιστη με αυτόν που κάνει το αντίθετο.

  18. Σας πονάει έ; Δεν είστε Έλληνες, είσαστε άνθρωποι μην στενοχωριεστε που η επίγνωσή σας κοιμάται και δεν μπορείτε να βρείτε άκρη με τη λογική…
    Η επίγνωση του όντως χάθηκε. Κατηγορείστε όποιον θέλετε, άμα δεν αφυπνιστεί η συνείδηση θα μαλώνουμε ενώ θα βυθιζόμαστε και όταν τα απορρίματα θα μας πνίγουν εμείς εκεί θα πεισμώνουμε περισσότερο ότι φταίνε αυτοί ή φταίνε οι άλλοι, και θα πατάμε ο ένας το κεφάλι του άλλου να μπει πιο βαθειά, και πριν τον θάνατο ίσως κάποιοι συνειδητοποιήσουν ότι αφήσαν τη ζωή να γλυστρίσει από τα χέρια τους γιατί γατζωθήκανε πάνω σε ηλήθιες ιδέες και πιστεύω, τεμπελιά, βόλεμα, φόβους, περηφάνεια κλπ κλπ.
    Ευχριστώ κύριε Δήμο Μούτση για τη δημοσίευση, αυτοί που τώρα δεν καταλαβαίνουν, μεθαύριο θα σε θυμούνται με δάκρυα στα μάτια και κάτι μέσα τους θα σκιρτάει αμήχανα…κάτι ήθελε να δείξει εκείνο το παληκάρι, ο συμπολίτης , ο καλιτέχνης, ο άνθρωπος…

  19. Κι όσο για το πως να χαρακτηρίσουμε αυτούς με τις κουκούλες ή αυτους με τα κράνη ή αυτούς στη Βουλή ή αυτούς που μαζεύαν τις γλάστρες ή αυτούς που τους κοιτούσαν , ή τους μετανάστες ή ακόμη και τους συντρόφους μας τους Ευρωπαίους…ας τους πουμε απλά … αδέρφια μας, γιατί αυτό στην ουσία είναι.

  20. Κυριε Μουτση.
    Με ολο τον σεβασμο, θα προτιμουσα να εισαστε λιγοτερο SOCIAL CORECT και να ειχατε ριξει μερικα ‘γ…..σταυριδια’.
    Ο Πολιτισμος δεν αποτελει πανακεια.

  21. Απλώς διάβασα το άρθρο σας…και 2-3 σχόλια…και αγανάκτησα…όχι με τους ανθρώπους, που όπως λέτε κλέβανε, αλλά με τους ίδιους μας τους εαυτούς…Γιατί ανεχώμαστε να μας παρουσιάζουν ως Έλληνες ντεμπέλιδες ,φονιάδες, κλέφτες, καλοπερασάκιδες, ρατσιστές, φοροφυγάδες και ότι άλλο προκείπτει απο την στατιστική;…Όλοι εσείς που απαντάτε και σχολιάζετε την «είδηση» τέτοιοι είστε; Δεν πληρώνετε κανονικά τους φόρους σας; δεν δουλεύετε σαν τα σκυλία για να μεγαλώσετε τα παιδιά σας; δεν βοηθάτε τον γείτονα, τον συνάδελφο; Τον ξένο που θα σας χτυπήσει την πόρτα για μια δουλειά;…Όχι κύριοι, δεν έχουμε γίνει ακόμα ζώα όσο κι αν έτσι παρουσιαζόμαστε απο ξένα και ακόμα χειρότερα απο ελληνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης (ή παραπλάνησης). Η πραγματικότητα δεν είναι αυτή που περιγράφεται στις οθόνες( τηλεόρασης ή υπολογιστή), η παργματικότητα είναι αυτό που ζούμε εμείς, προσωπικά, χωρίς σχολιασμό και κριτική απο δήθεν ειδικούς…και τον σταβό γείτονα έχουμε γνωρίσει, και τον στριφνό εργοδότη, και το ρεμάλι που ανεβαίνει στην εξουσία πατώντας επι πτωμάτων…μα όλοι έχουμε συναντήσει και την άλλη πλευρά…ίσως πολύ περισσότερες φορές, απλά δεν την καταλάβαμε, την προσπεράσαμε, γιατί δεν ήταν εκεί ένας δημοσιογράφος, ένας ειδικός, ένας φωτογράφος να την αποθανατήσει…Μια τελευταία ερώτηση;Αν αυτοί οι ένθρωποι δεν κλέβανε αλλά απλώς βοηθούσαν, θα αποτελούσε είδηση για εσάς; θα υπήρχε έστω και ένας δημοσιογράφος να γράψει για αυτό;…»Απο όσα βλέπεις τα μισά, κι απο όσα ακούς κανένα»…

  22. Kαι κατι ακομα , ο ηρωικος μικροπωλητης που με κινδυνο της ζωης του εσωσε την κυρια , Ελληνας ηταν ……αλλα τα λουλουδια ηταν πιο σημαντικο σημειο αναφορας για εσας , παντα το νομισμα εχει δυο οψεις…….

  23. » Ει ,Ψίτ ομορφούλα »

    Πάρε την ομορφούλα εσύ, έτσι το λεν αυτό το λουλούδι αν το κλαδέψεις σωστά θα «ξαναπετάξει».
    Έτσι μου είπαν εκείνο το Σάββατο στην λαϊκή της Καλλιδρομίου και πήρα και εγώ το καρβουνιασμένο μου λουλουδάκι και συγκινήθικα κιόλας γιατί μέσα στον φόβο και στον πανικό οι άνθρωποι που είχαν μείνει στον πάγκο της κυρίας με τα λουλούδια τα μοίραζαν ,τα χάριζαν στον κόσμο και έδιναν και συμβουλές πώς να ξαναζωντανέψουν τα μισοκαμμένα γιασεμιά και οι μαραζωμένες ομορφούλες.
    Δεν άρπαζε ο «Ελληνάρας» το Σάββατο το πρωί στα Εξάρχεια ……
    Ίσως αυτό που θα έπρεπε να μας ανησυχήσει είναι η διάθεση να πετάξουμε πρώτοι την πέτρα χωρίς να ξέρουμε τι ακριβώς έχει συμβεί , και το βλέμμα να πέφτει πάντα με καχυποψία και κριτική διάθεση .
    Εγώ πάντως την φύτεψα την ομορφούλα μου και περιμένω τα πρώτα λουλούδια….

  24. Το πρόβλημα με μας τους Έλληνες είναι, ότι όχι απλός νομίζουμε ότι ήμαστε κάποιοι …το πιστεύουμε!!

  25. Τραγικό αυτό που περιγράφεις.
    Έχω όμως δύο απορίες, αν μου επιτρέπεις…
    Προς τί ο ειρωνικός (έτσι μου φαίνεται, αν κάνω λάθος συγγνώμη) σχολιασμός των κατοίκων που πηγαίνουν στη Μουριά? Ο τρόπος που αρχικά αναφέρεσαι σε αυτούς και η σύνδεση με αυτό που ακολουθεί (την κλοπή των λουλουδιών) με κάποιο τρόπο δημιουργεί την αίσθηση ότι εκείνοι έκλεψαν τα λουλούδια!
    Και δεύτερον…τα ΜΑΤ που ήταν εκεί, δεν μπορούσαν να πουν (να πουν όχι να δείρουν ή να επιτεθούν) στους κλέφτες να σταματήσουν. ΑΥΤΗ δεν είναι η δουλειά τους?
    Σ’ευχαριστώ προκαταβολικά για την απάντηση κι αν έχει ήδη δοθεί σε κάποιο από τα προηγούμενα σχόλια, ζητώ και πάλι συγγνώμη.
    Μια κάτοικος εξαρχείων που πηγαίνει συχνότατα στη λαϊκή και τη Μουριά (ακόμα κι όταν δεν έχει λαϊκή)

  26. Είναι καιρός πια ν’αφήσουμε τις ταμπέλες και τους μεταξύ μας χαραχτηρισμούς.Ενωθείτε!’Εχουμε κοινά προβλήματα και πρέπει να βρούμε λύσεις!

  27. Κύριε Μούτση το άρθρο σας είναι εξαιρετικό γιατί με αυθεντικά ανθρώπινο και μεστό τρόπο φωτίζει αυτό που τρέμουμε να φανερωθεί. Το δείχνει και η πλειονότητα των αντιδράσεων άλλωστε: Μη και μας «πάρουν στο ψιλό, ως είναι το συνήθειό τους, οι απαίσιοι» …!

  28. Το πιο θλιβερό από όλα αγαπητέ κύριε Μούτση είναι ότι εμείς οι Έλληνες δεν ξοδεύουμε ούτε ένα χαμόγελο σε ένα μετανάστη !!! Αυτός κουράστηκε να μας πείσει ότι δεν είναι δολοφόνος και άφησε εμάς να το πιστεύουμε… Τι έχει επιπλέον να χάσει; Έχασε πατρίδα, οικογένεια, εξαπατήθηκε, τον κλέψανε, πείνασε, κρύωσε, περιφρονήθηκε..
    Εμείς πάλι οι Ελληνάρες όπως σωστά αναφέρετε θυμάμαι δεν ήμασταν πάντα έτσι…Κάποτε ήμασταν καλύτεροι…πιο άνθρωποι…
    Αν πάλι εμείς οι Έλληνες καταδεχτούμε να δούμε κατάματα τα πράγματα , ίσως δούμε ότι έχουμε και κάποιες ομοιότητες….
    Μήπως και τον Έλληνα δεν τον κλέψανε; δεν τον εξαπατήσανε; Δεν χάνει το σπίτι του; την περιουσία του; Μήπως τώρα δεν τον περιφρονούνε οι «φίλοι του, οι σύμμαχοι»;
    Μήπως έτσι που τα καταφέρανε και μας υποθηκεύσανε δεν χάνουμε την Πατρίδα μας;
    Μήπως είμαστε μετανάστες στην ίδια μας την χώρα και δεν το ξέρουμε;

  29. Μια χαρα παιζουμε το παιχνιδι τους.Ας φαγωθουμε μεταξυ μας.Ο δημοσιος,ο αλλοδαπος, ο εργατης κλπ.Ας ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ μην μας ξυπνησει κανεις , αυτο κανουμε τοσα χρονια το εχειδειξει η ιστορια.

  30. Η κατάντια μας και η βαθιά σύγχυση που επικρατεί ανάμεσά μας είναι μεθοδικό δημιούργημα των μηχανισμών της εξουσίας. Που θέλουν να συσκοτίσουν την πραγματικότητα,δηλαδή να προφυλάξουν τα δικά τους συμφέροντα. Μπερδευόμαστε σε αναλύσεις για ντόπιους και ξένους για δημοσίους υπαλλήλους και ιδιώτες, για συνυπευθυνότητα όλων μας στη λεηλασία της εξουσίας και τόσα άλλα και δεν ξεκαθαρίζουμε ένα πράγμα, ότι όλοι οι εργαζόμενοι πρέπει να είμαστε από την ίδια πλευρά και να υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα μας εφόσον είμαστε ο βασικός μοχλός της κάθε παραγωγικής διαδικασίας.Οι εργαζόμενοι εναντίον αυτών που όχι μόνο ιδιοποιούνται την δουλειά μας αλλά μας καθιστούν και υπεύθυνους για τις αποτυχίες και τα αδιέξοδά τους.

  31. Κυριε ΜΟΥΤΣΗ Συμφονω κατα βασει με τις αποψεις που αναφερνης στο αρθρο σου,θελω ομως να υπογραμισω
    οτι οι εργατες &Εργατες,ανεξαρτιτου πατριδας ετσι τους μαθαμε να συμπεριφερονται,και τωρα καλουμαστε ολοι εμεις οι χορτατοι να ξανασκευτουμε πως θα βοηθισουμε &θα βοηθηθουμε στο να μη φτασουμε στα κατωτερα επιπεδα διαβιωσης & πολιτισμου που βρισκοναι τα 6/7 του πλανητη μας .ΤΟ ΑΝΘΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ ειναι αποτελεσμα διεργασιων δισεκατομυριων ετων , οι διαφορες που εχουν πακιστανοι, οι ελληνες, οι αβγανοι, οι κινεζοι κ.τ.λ. ειναιδιαφορες που λυνωνται σε μια διο δεκαετιες &συγουρα ολοι οι λαοι εχουν πολιτισμο που και τον μπολιασουμε, με τοδικομας πολιτισμο ,Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ θα μπορεσει να θρεψει καλλιτερα τους κατοικους

  32. Υπάρχει μια θεωρία που την διατύπωσε η κοινωνιολόγος ΧΑΝΑ ΑΡΕΝΤ που ονομάζεται Η ΚΑΙΝΟΤΟΠΙΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ.Λέει λοιπόν πως σε όση βία εκτίθεται ο άνθρωπος, τόσο πιο ανεκτικός γίνεται σε αυτήν και δεν του προξενεί εντύπωση. Μαθαίνει να ζει με αυτήν, γίνεται κομμάτι της καθημερινότητάς του.Εχουμε εθιστεί,νομίζω στη βία γι’ αυτό και οι..νοικοκυραίοι των Αθηνών σκύλευσαν με ελαφρά συστολή στην αρχή- με θράσσος μετά ,την πραμάτεια μιας εργαζόμενης. Και η ζωή συνεχίζεται…όπως στην ζούγκλα.Ή,για να θυμηθούμε και τους αρχαίους: ΔΡΥΟΣ ΠΕΣΟΥΣΗΣ , ΠΑΣ ΑΝΗΡ ΞΥΛΕΥΕΤΑΙ.

  33. Κε Μούτση, σας άκουσα να διηγείσθε την ιστορία σας και με συγκινήσατε…
    Ήταν πρωί Σαββάτου και σκέφτηκα ότι μόνο για σας, τους πνευματικούς ανθρώπους, τους ανθρώπους του πνεύματος, της τέχνης και της ευαισθησίας θα πρέπει αυτή η χώρα να διατηρηθεί, όσο και αν πιστεύω ότι μας πρέπει μια τιμωρία για την αμετροέπεια μας, για την ασυδοσία μας, για την κοινωνία μας….

    Μια απλή πολίτης είμαι, που υπηρέτησα και υπηρετώ επί 27 συναπτά έτη διάφορους τομείς του δημοσίου τομέα, από θέσεις καθόλου ευκαταφρόνητες, παλεύοντας όλα αυτά τα χρόνια να δίνω το «καλό παράδειγμα».
    Το «πλιάτσικο» του πάγκου της ανθοπώλισσας το έχω νιώσει να γίνεται στην ψυχή μου, το έχω νιώσει να γίνεται στη δουλειά μου, το έχω νιώσει να γίνεται στην προσωπικότητά μου. Ξέρετε γιατί? Γιατί ποτέ δεν ήμουν με το»σύστημα»…Είπα ΟΧΙ όταν μου είπαν να υπογράψω μαγειρεμένα στοιχεία για την ΟΑ το 1995. Είπα ΟΧΙ, όταν έπρεπε να «κρύψουμε» κονδύλια κόστους…..Φυσικά και υπήρχε κάποιο τίμημα και οικονομικό, αλλά και ηθικό. ΓΙ’ αυτό μίλησα για «πλιάτσικο ψυχών» και αυτοί που το κάνουν ξέρουν πολύ καλά ότι είναι «συνένοχοι», εφαρμόζοντας την ρήση «ο σώζων εαυτώ σωθήτω». Σ’ αυτή την χώρα της «συνενοχής», ΄σ’ αυτή την κοινωνία της «ενοχής», αξίζει άραγε «σωτηρία»?

  34. Η αθρόα και ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση με τον τρόπο που εκδηλώνεται στην Ελλάδα, ελάχιστα οφείλεται στη θυματοποίηση που προκαλούν οι ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις, πέρα και ανεξάρτητα από το αν αυτές χρησιμοποιούνται ως άλλοθι για να στηρίξουν πολιτικά τις απερίσκεπτές τους επιλογές.

    Αντί να επιδίδεστε λοιπόν σε φραστικά κουραφέξαλα και σε δήθεν «δημοκρατικές» εμμονές, τολμείστε να απαντήσετε – πρωτίστως στους αφελείς στους οποίους απευθύνεστε – στα παρακάτω αμείλικτα ερωτήματα:

    1. Ποια ψυχολογία κατατρεγμένου και κυνηγημένου διέπει τα ανθρωπόμορφα τέρατα που βιάζουν και δολοφονούν και που έχουν καταστήσει με την παρουσία τους γειτονιές ολόκληρες σε απαγορευμένη ζώνη για τους πολίτες που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν σ αυτές???

    2. Αυτό που χαρακτηρίζει τον κατατρεγμένο είναι πρωτίστως η καταλαγή και η ένδεια. Ο σεβασμός και η μετριοπάθεια απέναντι στον τόπο που τον φιλοξενεί. Τι απ όλα αυτά διακρίνατε εσείς στο εγκληματικό τους θράσος και την ασυδοσία με την οποία αλλοιώνουν δραστικά την καθημερινότητα γύρω μας???

    3. Τα πραγματικά θύματα του ιμπεριαλισμού είναι πρωτίστως γυναίκες, ηλικιωμένοι και παιδιά..Δεν είναι οι μαντραχαλάδες λοκατζήδες που στην πρώτη ευκαιρία συμμοριοποιούνται και είναι έτοιμοι να σκορπίσουν αίμα και θάνατο στη «νεα πατρίδα» που τους φιλοξενεί.

    4. Που βρίσκουν οι «δυστυχισμένοι» σας τις χιλιάδες ευρώ που τους ζητούν οι δουλέμποροι για να τους εξασφαλίσουν τη μετάβαση στις νέες τους πατρίδες??? Δυστυχισμένος σημαίνει πρωτίστως ανθρώπινη ανέχεια. Σημαίνει πραγματική δυστυχία. Και σαφώς δε σημαίνει παντελονιάζω εξι χιλιάδες ευρώ για να πάω στην Ελλάδα να πλιατσικολογήσω τους ανυποψίαστους αφελείς που με υποδέχονται. Που τα βρήκαν αυτά τα λεφτά οι «δυστυχισμένοι» σας και με την ελπίδα ποιάς εργασίας σκοπεύουν να τα αποσβέσουν???

    5. Ποιος ιμπεριαλισμός και τι είδους θύματα δημιούργησε στο Μαρόκο ή στο Μπαγκλαντές και γιατί όλοι τούτοι που γέμισαν κάθε γωνιά της Ελλάδας δε σκόνταψαν στην εύφορη Σαουδική Αραβία ή την Τουρκία στο διάβα τους και προτίμησαν τη ρατσιστική Ελλαδίτσα αναρωτηθήκατε άραγε???

    6. Ποιο δημοκρατικό αγώνα έκαναν στις πατρίδες τους όλοι αυτοί για να δικαιούνται πολιτικό άσυλο (που είναι κατ εξοχήν πολιτική πράξη) στην Ελλάδα???

    7. Ποιο θύμα του ιμπεριαλισμού θα εγκατέλειπε στις τύχες τους μανάδες παππούδες και παιδιά στη ζώνη της κόλασης, για να σώσει το τομάρι του, όντας ο ίδιος σε ηλικία ετοιμοπόλεμου λοκατζή, καταφεύγοντας στην Ελλάδα??? Και τέλος…

    8. Ποιο σεβασμό αποδίδουν στην ελληνική κοινωνία που τους φιλοξένησε για να δικαιούνται οι ίδιοι ανάλογου σεβασμού και ανοχής που ξεπερνά πια κάθε όριο???

    9. Ποια χώρα «υπαρκτού» σοσιαλισμού άνοιξε ποτέ διάπλατα τα σύνορά της για να περιθάλψει ανεξέλεγκτα τα θύματα που ανέκαθεν δημιουργούσε ο Ιμπεριαλισμός???

    Όχι… δεν επιχειρούμε να βγάλουμε λάδι τον ιμπεριαλισμό και τα εγκλήματά του.
    Δεν επιχειρούμε πολύ περισσότερο να εξανθρωπίσουμε τον καπιταλισμό και το κατάφωρα αποκρουστικό του πρόσωπο.
    Αρνούμαστε όμως επίμονα να γίνουμε φερέφωνα της Νεοταξικήςπροπαγάνδας.
    Αρνούμαστε επίμονα να ταυτιστούμε με τον «ανθρωπισμό» του Σόρος και των καλοπληρωμένων ιδρυμάτων του.
    Αρνούμαστε να αποδεχτούμε αμαχητί το ρόλο του ραγιά στα επικίνδυνα γεωπολιτικά παιχνίδια που μεθοδικά οργανώνονται.

    Και τέλος αρνούμαστε πεισματικά να πολιτικοποιήσουμε την ελπιδεμπορία της μαφίας των σωματεμπόρων που στο πρόσωπο της Ελλάδας του δικού σας απάνθρωπου ανθρωπισμού, αναζητούν πεδίον δόξης λαμπρόν για τις «επαγγελματικές» τους δραστηριότητες.

    Αποδεχόμαστε και σεβόμαστε την πολιτισμική διαφορετικότητα καθενός, αλλά για να έχει νόημα αυτός ο σεβασμός θα πρέπει και η διαφορετικότητα να είναι διακριτή και όχι να διαχέεται σε μια κακοφτιαγμένη πολυπολιτισμική σούπα αφ ενός, αλλά και να απολαμβάνει ανάλογου σεβασμού και αποδοχής αφ ετέρου.

    Τι απ΄όλα τα παραπάνω καλείτε την Ελληνική κοινωνία να αποδεχτεί.
    Τι ακριβώς την καλείτε να κατανοήσει???
    Τα βιασμένα της σύνορα???
    Τη βιασμένη ζωή της???
    Τις αποκλεισμένες της γειτονιές???
    Τις σκιές με τα τσεκούρια που έχουν κάνει απαγορευτική τη διέλευση ακόμα και από την πλατεία της Ομόνοιας???
    Τη μυρωδιά του θανάτου και του βιασμού στην οποία παραχωρεί τη θέση του ο Ήλιος μόλις πάρει το δρόμο για τη δύση του???

    Καλές οι θεωρίες για τη δημοκρατία και τον ανθρωπισμό λεβέντες μας, αλλά όταν η πραγματικότητα δε συμφωνεί μ αυτές τότε τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα

  35. Η αθρόα και ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση με τον τρόπο που εκδηλώνεται στην Ελλάδα, ελάχιστα οφείλεται στη θυματοποίηση που προκαλούν οι ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις, πέρα και ανεξάρτητα από το αν αυτές χρησιμοποιούνται ως άλλοθι για να στηρίξουν πολιτικά τις απερίσκεπτές τους επιλογές.

    Αντί να επιδίδεστε λοιπόν σε φραστικά κουραφέξαλα και σε δήθεν «δημοκρατικές» εμμονές, τολμείστε να απαντήσετε – πρωτίστως στους αφελείς στους οποίους απευθύνεστε – στα παρακάτω αμείλικτα ερωτήματα:

    1. Ποια ψυχολογία κατατρεγμένου και κυνηγημένου διέπει τα ανθρωπόμορφα τέρατα που βιάζουν και δολοφονούν και που έχουν καταστήσει με την παρουσία τους γειτονιές ολόκληρες σε απαγορευμένη ζώνη για τους πολίτες που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν σ αυτές???

    2. Αυτό που χαρακτηρίζει τον κατατρεγμένο είναι πρωτίστως η καταλαγή και η ένδεια. Ο σεβασμός και η μετριοπάθεια απέναντι στον τόπο που τον φιλοξενεί. Τι απ όλα αυτά διακρίνατε εσείς στο εγκληματικό τους θράσος και την ασυδοσία με την οποία αλλοιώνουν δραστικά την καθημερινότητα γύρω μας???

    3. Τα πραγματικά θύματα του ιμπεριαλισμού είναι πρωτίστως γυναίκες, ηλικιωμένοι και παιδιά..Δεν είναι οι μαντραχαλάδες λοκατζήδες που στην πρώτη ευκαιρία συμμοριοποιούνται και είναι έτοιμοι να σκορπίσουν αίμα και θάνατο στη «νεα πατρίδα» που τους φιλοξενεί.

    4. Που βρίσκουν οι «δυστυχισμένοι» σας τις χιλιάδες ευρώ που τους ζητούν οι δουλέμποροι για να τους εξασφαλίσουν τη μετάβαση στις νέες τους πατρίδες??? Δυστυχισμένος σημαίνει πρωτίστως ανθρώπινη ανέχεια. Σημαίνει πραγματική δυστυχία. Και σαφώς δε σημαίνει παντελονιάζω εξι χιλιάδες ευρώ για να πάω στην Ελλάδα να πλιατσικολογήσω τους ανυποψίαστους αφελείς που με υποδέχονται. Που τα βρήκαν αυτά τα λεφτά οι «δυστυχισμένοι» σας και με την ελπίδα ποιάς εργασίας σκοπεύουν να τα αποσβέσουν???

    5. Ποιος ιμπεριαλισμός και τι είδους θύματα δημιούργησε στο Μαρόκο ή στο Μπαγκλαντές και γιατί όλοι τούτοι που γέμισαν κάθε γωνιά της Ελλάδας δε σκόνταψαν στην εύφορη Σαουδική Αραβία ή την Τουρκία στο διάβα τους και προτίμησαν τη ρατσιστική Ελλαδίτσα αναρωτηθήκατε άραγε???

    6. Ποιο δημοκρατικό αγώνα έκαναν στις πατρίδες τους όλοι αυτοί για να δικαιούνται πολιτικό άσυλο (που είναι κατ εξοχήν πολιτική πράξη) στην Ελλάδα???

    7. Ποιο θύμα του ιμπεριαλισμού θα εγκατέλειπε στις τύχες τους μανάδες παππούδες και παιδιά στη ζώνη της κόλασης, για να σώσει το τομάρι του, όντας ο ίδιος σε ηλικία ετοιμοπόλεμου λοκατζή, καταφεύγοντας στην Ελλάδα??? Και τέλος…

    8. Ποιο σεβασμό αποδίδουν στην ελληνική κοινωνία που τους φιλοξένησε για να δικαιούνται οι ίδιοι ανάλογου σεβασμού και ανοχής που ξεπερνά πια κάθε όριο???

    9. Ποια χώρα “υπαρκτού” σοσιαλισμού άνοιξε ποτέ διάπλατα τα σύνορά της για να περιθάλψει ανεξέλεγκτα τα θύματα που ανέκαθεν δημιουργούσε ο Ιμπεριαλισμός???

    Όχι… δεν επιχειρούμε να βγάλουμε λάδι τον ιμπεριαλισμό και τα εγκλήματά του.
    Δεν επιχειρούμε πολύ περισσότερο να εξανθρωπίσουμε τον καπιταλισμό και το κατάφωρα αποκρουστικό του πρόσωπο.
    Αρνούμαστε όμως επίμονα να γίνουμε φερέφωνα της Νεοταξικήςπροπαγάνδας.
    Αρνούμαστε επίμονα να ταυτιστούμε με τον «ανθρωπισμό» του Σόρος και των καλοπληρωμένων ιδρυμάτων του.
    Αρνούμαστε να αποδεχτούμε αμαχητί το ρόλο του ραγιά στα επικίνδυνα γεωπολιτικά παιχνίδια που μεθοδικά οργανώνονται.

    Και τέλος αρνούμαστε πεισματικά να πολιτικοποιήσουμε την ελπιδεμπορία της μαφίας των σωματεμπόρων που στο πρόσωπο της Ελλάδας του δικού σας απάνθρωπου ανθρωπισμού, αναζητούν πεδίον δόξης λαμπρόν για τις «επαγγελματικές» τους δραστηριότητες.

    Αποδεχόμαστε και σεβόμαστε την πολιτισμική διαφορετικότητα καθενός, αλλά για να έχει νόημα αυτός ο σεβασμός θα πρέπει και η διαφορετικότητα να είναι διακριτή και όχι να διαχέεται σε μια κακοφτιαγμένη πολυπολιτισμική σούπα αφ ενός, αλλά και να απολαμβάνει ανάλογου σεβασμού και αποδοχής αφ ετέρου.

    Τι απ΄όλα τα παραπάνω καλείτε την Ελληνική κοινωνία να αποδεχτεί.
    Τι ακριβώς την καλείτε να κατανοήσει???
    Τα βιασμένα της σύνορα???
    Τη βιασμένη ζωή της???
    Τις αποκλεισμένες της γειτονιές???
    Τις σκιές με τα τσεκούρια που έχουν κάνει απαγορευτική τη διέλευση ακόμα και από την πλατεία της Ομόνοιας???
    Τη μυρωδιά του θανάτου και του βιασμού στην οποία παραχωρεί τη θέση του ο Ήλιος μόλις πάρει το δρόμο για τη δύση του???

    Καλές οι θεωρίες για τη δημοκρατία και τον ανθρωπισμό λεβέντες μας, αλλά όταν η πραγματικότητα δε συμφωνεί μ αυτές τότε τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα

    Απάντηση

  36. το θέμα είναι …..
    ότι στου κουφού την πόρτα, όσο θέλεις βρόντα. Άνθρωπος αγράμματος, ξύλο απελέκητο. Λευτέρη Λευτέρη Λευτέρη, βάρα το σαμάρι. Στα γκέτο δεν πας εθελοντικά, κάποιοι σε κλείνουν μέσα. (Τυφλώνει – ο φασίστας – όν βούλεται απωλέσει…).
    Κατά τα άλλα: «αυτό που φταίει είναι ότι δεν υπάρχει ελεγκτής» ΣΩΣΤΟ. Γιατί; Και μας κλέβουν και δεν θέλουν να κυκλοφορούμε έξω. Και θέλουν να τα ιδιωτικοποιήσουν. Γιατί είναι αντιπαραγωγικά. Ποιος φταίει; Οι λαθρομετανάστες (αυτοί κυκλοφορούν κυρίως, οι ελληναράδες πάνε και στο περίπτερο με το παπί). ΓΙΑΤΙ είναι «λαθρο»μετανάστες? Πόσο κάνει να έρθεις στην Ελλάδα, έστω και για τουρισμό? Πόσο είναι η βίζα? Τι λάδωμα χρειάζεται για να πάρεις μια βίζα; Ποιοι κονομάνε; Πόσα χρόνια, πόσοι νεκροί, πόσες βίλες διπλωματών και τελωνειακών χρειάστηκαν για να έρχονται τώρα (σχεδόν νόμιμα) οι Αλβανοί; (Όταν είχαν έρθει οι πρώτες χιλιάδες τα ίδια επιχειρήματα χρησιμοποιήθηκαν από τους ΚΑΙ ΤΟΤΕ φασίστες: δε χωράμε, αλλόθρησκοι, αλλοίωση, πράκτορες, φυλακισμένοι. Ε! ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ – ελληναράδικη – ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΤΑ!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here