Πόσο ηλίθιοι είναι όσοι θεωρούν ότι δεν τους αφορά η επίθεση στο Νταλάρα;

76
130

Δεν θα έγραφα για την επίθεση που δέχθηκε ο Γιώργος Νταλάρας, με γιαούρτια και καρέκλες, σε συναυλία στο Ίλιον.

Δεν αισθανόμουν ότι είχα να προσθέσω τίποτα σημαντικό σε ό,τι σχολιαστικό άκουσα και διάβασα.

Αποφάσισα να το κάνω, μόνο όταν διαπίστωσα ότι δεκάδες καλλιτέχνες αρνούνται να πάρουν θέση στο θέμα.

Οι δημοσιογράφοι του Μega απευθύνθηκαν σε πάρα πολλούς καλλιτέχνες και τους ζήτησαν να σχολιάσουν το γεγονός.

Προσέξτε: όχι να αξιολογήσουν την καλλιτεχνική αξία του Νταλάρα, ούτε να πουν αν είναι σύμφωνοι με την πορεία του στο τραγούδι, ούτε βέβαια να κρίνουν τον τρόπο ζωής του.

Τους ζήτησαν μόνο να διατυπώσουν τη γνώμη τους για τις καρεκλιές και το γιαούρτωμα σε συναυλία, την οποία έδινε χωρίς εισιτήριο!

Με εξαίρεση τον Σαββόπουλο, τον Λευτέρη Παπαδόπουλο, τον Γιάννη Σμαραγδή, τον Μάνο Ελευθερίου και τον Γιάννη Ζουγανέλη, όλοι οι υπόλοιποι αρνήθηκαν!

Αρνήθηκαν να καταδικάσουν την άσκηση βίας!

Το γεγονός δεν με εξέπληξε απλώς. Με τρόμαξε.

Ακούσαμε κάποιους να λένε ότι «το γιαούρτι και οι καρέκλες δεν είναι βία».

Ακούσαμε άλλους να υποστηρίζουν ότι «κοιμήθηκε όπως έστρωσε», εννοώντας ότι πλήρωσε τις θετικές δηλώσεις του για το Μνημόνιο.

Ακούσαμε και ορισμένους να λένε ευθέως «καλά του έκαναν του υποκριτή, που έχει πλουτίσει τραγουδώντας δήθεν για τον πόνο των ανθρώπων».

Μα, πώς έχει μεταλλαχθεί έτσι αυτή η κοινωνία;

Είναι δυνατόν να μην είμαστε σε θέση να διαχωρίσουμε το ειδικό απ’ το γενικό και το ιδιωτικό απ’ το δημόσιο;

Είναι δυνατόν να μη μπορούμε να τραβήξουμε κόκκινη γραμμή με τη βία;

Είναι δυνατόν να μας τυφλώνει τόσο το επαγγελματικός ανταγωνισμός και η προσωπική αντιπάθεια;

Είναι δυνατόν να μη βλέπουμε τι επωάζεται;

Είναι δυνατόν να ανεχόμαστε ή -ακόμα χειρότερα- να χαιρόμαστε, που κάποιος άλλος προπηλακίζεται;

Γιατί; Επειδή δεν συμφωνούμε με τον τρόπο που ζει;

Είναι δυνατόν να είμαστε τόσο ηλίθιοι; Να ταΐζουμε το κτήνος της αυθαιρεσίας και της βίας, και να μην καταλαβαίνουμε ότι αύριο μπορεί να χτυπήσει την πόρτα μας;

Δεν υπάρχει τίποτα πιό εύκολο στον κόσμο απ’ το να χαϊδεύεις αυτιά. Να λες ότι για όλα τα δεινά φταίνε «οι άλλοι». Πάντα κάποιοι άλλοι δαίμονες, ποτέ εμείς οι ίδιοι.

Δεν φταίμε που κλέβουμε την εφορία, γιατί «έλα μωρέ, εμείς είμαστε το πρόβλημα ή οι μεγαλοκαρχαρίες»;

Σωστά, άλλωστε ποιος ασχολείται με το γεγονός ότι τη δική μας φοροκλοπή την πληρώνουν οι φουκαράδες μισθωτοί και συνταξιούχοι;

Δεν φταίμε που λαδώνουμε τον έφορο, τον πολεοδόμο, τον δημοτικό υπάλληλο, τον δασάρχη, τον υπάλληλο της αρχαιολογίας.

Δεν φταίμε που περνάμε με κόκκινο (εντάξει, μωρέ, θα μας σβήσει την κλήση ο δικός μας).

Δεν φταίμε που γυρέψαμε από τον βουλευτή να διορίσει στο δημόσιο τον κανακάρη μας. Ο φαύλος είναι εκείνος, όχι εμείς.

Δεν φταίμε που ο συνάδελφός μας χτύπαγε την κάρτα για άλλους έξι στην υπηρεσία  και εμείς πηγαίναμε για καφέ.

Δεν φταίμε εμείς -αλλοίμονο…- που πηγαίναμε κάθε πρώτη του μηνός να πληρωθούμε απ’ τη δημόσια υπηρεσία (όπου μας διόρισε ο φαύλος βουλευτής, που λέγαμε), γνωρίζοντας ότι δεν έχουμε προσφέρει τίποτα τις πρηγούμενες 30 μέρες, ώστε να δικαιολογείται ο μισθός μας. Όχι μωρέ, οι διεφθαρμένοι πολιτικοί φταίνε που λαδώνονται από τους μεγαλοπαράγοντες!

Δεν φταίμε εμείς που δουλεύουν (λέμε τώρα…) ένα εκατομύριο άνθρωποι στο δημόσιο αντί για τριακόσιες χιλιάδες.

Δεν φταίμε εμείς που δουλεύουν (λέμε τώρα…) 1,300 υπάλληλοι στη Βουλή αντί για τριακόσιους.

Οι «άλλοι» φταίνε! Ποιοι άλλοι;

Οι «άλλοι» Έλληνες που, προφανώς, δεν είμαστε εμείς.

Όσοι αρνήθηκαν να πουν έστω και μια λέξη για τη βία κατά του Νταλάρα, προφανώς ανήκουν στους «άλλους» Έλληνες.

Σε εκείνους που δεν έκλεψαν ποτέ την εφορία, που δε στοίβαξαν ποτέ σαν σαρδέλες τους ανθρώπους στα μαγαζιά που τραγουδούσαν, που δεν χρέωσαν ποτέ ένα μπουκάλι άθλιο κρασί στην τιμή γαλλικού καμπανίτη, που εξακολουθούν να ζουν στις φτωχογειτονιές της Αθήνας και του Πειραιά.

Αλλά ακόμη και έτσι αν ήταν (που, πραφανώς, δεν είναι) δεν θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τα λόγια του Σμαραγδή, που δοξάζει την Ελλάδα στα πέρατα της οικουμένης με το έργο του;

«Μπορεί να διαφωνεί κανείς με τις ιδέες ή με τη στάση του οποιουδήποτε καλλιτέχνη, αλλά αυτό δεν νομιμοποιεί τις πράξεις βίας», είπε ο μεγάλος δημιουργός -χθες του «Γκρέκο», αύριο του «Βαρβάκη».

Δεν μπορούσαν να υιοθετήσουν το σκεπτικό του Σαββόπουλου;  «Όσο και να διαφωνεί κανείς με τον Νταλάρα, αυτά που του κάνουν είναι κανιβαλισμός», είπε ο μεγάλος τροβαδούρος.

Η μικροψυχία, η μικροπρέπεια, η χαιρεκακία και το κλείσιμο του ματιού στη βία (αρκεί να ασκείται σε βάρος άλλων, εννοείται) συνιστούν ένα εκρηκτικό πακέτο μικρόνοιας που πολύ φοβάμαι ότι θα βρούμε μπροστά μας όλοι.

Follow on twitter: @XrPanag

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Προηγούμενο άρθροΕίναι τόσο άθλιοι οι «κηπουροί» του Γιώργου…
Επόμενο άρθροΈγινε και αυτό – «Αδιέξοδο Νικολά Σαρκοζί»…
Ο δημοσιογράφος Χρήστος Παναγιωτόπουλος ήταν Διευθυντής Ειδήσεων και Ενημέρωσης του Mega Channel επί 11,5 χρόνια. Η δημοσιογραφική του πορεία ξεκίνησε από τις εφημερίδες και τα περιοδικά το 1988. Επί 9 χρόνια ήταν πολιτικός αρθρογράφος της εφημερίδας "ΕΘΝΟΣ", ενώ θήτευσε ως πολιτικός συντάκτης στις εφημερίδες "24 Ωρες" και "ΠΡΩΤΗ", καθώς και στο περιοδικό "ΕΝΑ". Eργάστηκε για 2 χρόνια και στο ραδιοσταθμό "FLASH" ως αρχισυντάκτης. To 2006 τιμήθηκε με το "Βραβείο Μπότση" για το νέο μοντέλο δελτίου ειδήσεων, το οποίο καθιέρωσε στην ελληνική τηλεόραση. Το 2009 τιμήθηκε με το "Βραβείο Ευρωπαίων Δημοσιογράφων" Κων.Καλλιγάς. Γεννήθηκε στην Πάτρα, σπούδασε Μαθηματικά στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αγάπησε τη Μουσική περισσότερο (πιάνο και κιθάρα), αλλά τελικά επέλεξε τα δύσβατα δημοσιογραφικά μονοπάτια. Από το 2003 μέχρι τον Δεκέμβριο του 2010 ήταν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών. Εχει δυο γιους. Τον 25χρονο Αλέξανδρο και τον 9 ετών Άλκη.

76 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βλέπετε έχει γίνει της μόδας τελευταία στην Ελλάδα, το να είσαι φτωχός και βίαιος, και είμαστε πολλοί αυτοί που πάμε σύμφωνα με τις προσταγές της μόδας, και στους καλλιτεχνικούς κύκλους ακόμη περισσότεροι.
    Είμαι αρκετά σίγουρος, πως οι περισσότεροι από αυτούς τους καλλιτέχνες που αρνήθηκαν να πάρουν θέση στο θέμα, ανήκουν σ’ αυτούς που δεν είναι ούτε πλούσιοι ούτε φτωχοί, και μέχρι πριν λίγο καιρό έβγαιναν και μας το ΄παιζαν πλούσιοι και υπερευγενείς, και τώρα έχουν γίνει έτοιμοι να βγαίνουν και να μας το παίζουν φτωχοί και »εντάξει μωρέ μερικές καρεκλιές χρειάζονται».
    Ε ρε ξύλο που τους χρειάζεται.

  2. Από το καλλιτεχνικό στερέωμα, η χλιαρή αντίδραση είναι και κατανοητή και αναμενόμενη. Ο φθόνος για τον επιτυχημένο εύκολα μετατρέπεται σε λοιδωρία. Το κόμπλεξ όλων όσων δεν κατάφεραν να τον φτάσουν με το «έργο» τους, επειδή απλά δεν διέθεταν ούτε το ταλέντο ούτε τον επαγγελματισμό του, γίνεται ένοχη σιωπή. ΄Οσο για το πλήθος που επιβραβεύει ή συμμετέχει σ΄αυτές τις βιαιότητες, ένα είναι σίγουρο: είναι αυτοί οι ίδιοι που ξεχύνονται κάθε τρεις και λίγο στις πλατείες, οι αγανακτισμένοι, οι «δεν πληρώνω», οι τζάμπα μάγκες που μέχρι πρότινος τον αποθέωναν στις συναυλίες του και αγόραζαν τους δίσκους τους, τότε που η μουσική υπόκρουση των τραγουδιών του τους ανέβαζε το ηθικό και έντυνε την επαναστατικότητά τους με τον μανδύα της ψευτοκουλτούρας και του πολιτισμού. Μέχρι που τα αγράμματα κοθώνια έχασαν το λουφέ, μέχρι που το πάρτυ των συνδικαλιστάδων, των εργατοπατεράδων και των αρχιτεμπέληδων της εύφορης κοιλάδας του δημοσίου, έλαβε τέλος. Κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια και νομίζοντας ότι και ο Νταλάρας απέκτησε την περιουσία και την φήμη του σαν κρατικοδίαιτο τρωκτικό, δεν μπορούν να συμβιβαστούν με την ιδέα ότι ο Νταλάρας έχει την πολυτέλεια σήμερα να είναι πλούσιος, να έχει τριάντα σπίτια και να τους προσφέρει και τζάμπα διασκέδαση. Σύμφωνα με τη λογική τους, για να τους συνδράμει στο δράμα τους που σιγά σιγά χάνουν τον λουφέ (όπως οι κυράτσες του ΙΚΑ που καταλήστευσαν τα ταμεία και σίγουρα πριν τον λάτρευαν), θα έπρεπε να τους εκχωρήσει την περιουσία του, να τους επιδώσει τα κομματικά του διαπιστευτήρια και να συμπορευτεί μαζί τους στις μούντζες τους και τους τραμπουκισμούς τους εναντίον των πολιτικών. ΄Οποιος δεν είναι μαζί τους, είναι εναντίον τους. Αυτή είναι η εκδίκηση της γυφτιάς, αυτής της γυφτιάς που όλοι χαϊδεύανε και κανακεύανε τόσα χρόνια με δανεικά, αυτής της γυφτιάς που δεν αντέχει να βλέπει κάποιον κάποιον να ευημερεί και να επιβιώνει τη στιγμή που αυτή βυθίζεται, έχοντας πιστέψει βλακωδώς ότι όλοι βρισκόμαστε πάντα μέσα στην ίδια βάρκα.

  3. «Οι δημοσιογράφοι του Μega απευθύνθηκαν σε πάρα πολλούς καλλιτέχνες και τους ζήτησαν να σχολιάσουν το γεγονός.

    Προσέξτε: όχι να αξιολογήσουν την καλλιτεχνική αξία του Νταλάρα, ούτε να πουν αν είναι σύμφωνοι με την πορεία του στο τραγούδι, ούτε βέβαια να κρίνουν τον τρόπο ζωής του.

    Τους ζήτησαν μόνο να διατυπώσουν τη γνώμη τους για τις καρεκλιές και το γιαούρτωμα σε συναυλία, την οποία έδινε χωρίς εισιτήριο!

    Με εξαίρεση τον Σαββόπουλο, τον Λευτέρη Παπαδόπουλο, τον Γιάννη Σμαραγδή, τον Μάνο Ελευθερίου και τον Γιάννη Ζουγανέλη, όλοι οι υπόλοιποι αρνήθηκαν!»

    Η πιο ωραία είδηση των τελευταίων χρόνων!

    ΥΓ. Κύριε Παναγιωτόπουλε, τι θα γίνει, άραγε, άμα δικαιωθούν οι σκέψεις αυτουνού εδώ του τύπου, που ό,τι έχει πει, μέχρι τώρα, έχει βγει αληθινό;

    PSI: «Ο Orwell ετοιμάζεται να αναστηθεί για να μας πάρει στο κυνήγι!»- Βαρουφάκης έφα- http://gkdata.gr/?p=13647

    «Δεν δικαιολογείται ΠΛΕΟΝ σε κανέναν μας η ΑΚΡΙΤΗ αποδοχή της «επίσημης εκδοχής» των πραγμάτων»

  4. Διαφωνώ και εγώ με την «βία» κατά παντός.
    Όπως διαφωνώ και με την υποκρισία κάποιων που τους πιάνει ο πόνος για τους «επώνυμους»
    και αδιαφορούν για τους «άλλους» που δεν έχουν ούτε ψωμί να φάνε και που πληρώνουν τις
    «ευγενικές χορηγίες» των κρατικοδίαιτων καλλιτεχνών.
    Φτάνουν πια τα κροκοδείλια δάκρυα σας.
    Σας μάθαμε σας ξέρουμε.

  5. Κύριε Παναγιωτόπουλε,η περίοδος τής επώασης τελείωσε.Άλλωστε κράτησε κοντά σαράντα χρόνια.Τό αυγό του φιδιού εκολάφθηκε.Τώρα πρέπει νά πολεμήσουμε με το
    τέρας πού γεννήσαμε.
    Τεράστιο μερίδιο ευθύνης για ότι συμβαίνει φέρουν οι τάγοι αύτου του έθνους(πολιτικοί,
    πνευματικοί κτλ.).Αυτοί πού τόσες δεκαετίες,διαμόρφωναν συνειδήσεις καί συμπεριφορές,μέ μεγάλη υποκρισία.
    Ναί είμαστε κατά τής βίας καί κύριως τής απρόκλητης βίας.Είναι όμως απρόκλητη η συγκεκριμένη συμπεριφορά τών συμπολιτών μας:Νομίζω πως όχι.
    Πρέπει επιτέλους κύριε Παναγιωτόπουλε,οι ανακόλουθοι λόγω καί έργω δημόσιοι
    άνδρες,νά μείνουν στό σπίτι τους.Είναι ίσως η καλύτερη υπηρεσία πού μπορούν νά
    προσφέρουν πλέον στόν τόπο.
    Τέλος επιτρέψτε μου νά μήν καταλαβαίνω,τήν εμμονή του κυρίου Νταλάρα,νά συμπαρίσταται σέ έναν λαό ο οποίος κραυγάζει πώς δέν τό επιθυμεί.
    Σάς ευχαριστώ.

  6. Είναι δυνατόν να μας θεωρείται ηλίθιους εσείς που γράφετε από τα γραφεία σας;
    Πως ένας άνθρωπός όποιος και αν είναι αυτός υπερασπίζεται το μνημόνιο και να είναι θετικός στο να παραχωρηθεί η εθνική κυριάρχια δηλαδή η ανεξαρτησία των Έλληνων για ένα χρέος που τουλαχιστον εγω που είμαι 26 ετών δεν δημιούργησα και μου κατέστρεψε το μέλλον μου να κάνει δωρέαν συναυλίες στις φτωχογειτονίες τις Αθήνας μεγαλή αντίφαση νομίζω.
    Όταν το μνημόνι είναι αυτό που έχει φτωχήνει ο λαός….Προσωπικά θα συμφωνήσω με τον Σωτήρη Καλιβάτση…..

  7. αναρωτιέμαι αν μου σβήσατε το σχόλιό μου ή αν έχει κρυφτεί μόνο του κάπου και δεν μπορώ να το βρω.
    Το παραθέτω λοιπόν ξανά:

    Υπερβολές…αοριστολογίες…! Ό,τι να ‘ναι!

  8. Συμφωνώ εν μέρει με τον κ. Παναγιωτόπουλο. Ο κόσμος λοιπόν ας ακολουθήσει το δρόμο του Γκάντι. Ειρηνική επανάσταση και αποχή από κάθε οικονομική δραστηριότητα μέχρι να μας αδειάσουν τον τόπο αυτοί που δημιούργησαν το πρόβλημα και συνεχίζουν να ισοπεδώνουν τα πάντα ισοκαταμερίζωντας τις ευθύνες σε όλους.

  9. Μια κοινωνία μες την υποκρισία. Διαβάστε παραπάνω το σχόλιο ενός νέου ανθρώπου 26 χρονών και θα καταλάβετε, που πάμε. «Όποιος ψήφισε το μνημόνιο», κοινώς όποιος έχει διαφορετική άποψη από «εμένα», επειδή υποθήκευσε το μέλλον ΜΟΥ, απλά καταδιώκεται. Πονικοποιείται εν ολίγοις η διαφορετική άποψη. Βέβαια, μια άρρωστη κοινωνία, όπου για όλα έχει άλλοθι (αν π.χ. δεν ψηφίζαμε το μνημόνιο και σε μια άλλη εκδοχή τρώγαμε τις σάρκες μας, πάλι ήταν εξσφαλισμένη η ευθύνη άλλων), αυτό είναι φυσιολογικό. Όλα τα διδαχτήκαμε μισερά. Όλα κάτω από τη σκέπη του φανατισμού και του οπαδισμού. Για αυτούς που καλύπτονται επειδή τα φαγε τελικά τα γιαουρτάκια του ο αντιπαθής Νταλάρας και δεν σηκώνουν ανάστημα κάτω από αισθήματα μισαλλοδοξίας και μικρότητας, απλά λέω χωρίς να το εύχομαι: ρόδα είναι και γυρίζει. Η σαπίλα δεν κάνει διακρίσεις. Εξαπλώνεται ταχύτατα και όπου βρει. Κοιτάχτε μόνο τα σχόλια αναγνωστών στα σχετικά άρθρα αυτού του ιστότοπου, πόσοι και ποιοι έχουν τοποθετλήσει εαυτόν κάτω από την ομπρέλα της «επανάστασης του γιαουρτιού» εκτός των παραδοσιακών «κρανάκηδων» και των ultras επανανστατών, . Από εθνικόφρονες ρατσιστές, μέχρι και αυτούς που απλά δεν γουστάρουν όποιον έχει κάνει λεφτά ή δεν γουστάρουν τη φάτσα του Νταλάρα ή τα τραγούδια του και ό,τι κάτσει γενικώς…

  10. εγω απο την αλλη βλεπω εναν φοβο απο ολους αυτους που δημιουργησαν το συστημα της μεταπολιτευσης. οτι δεν θα ειναι πια αυτοι που καθοριζουν τις εξελιξεις. τι να κανουμε ομως η ζωη αλλαζει και καποιοι ανθρωποι στον πολιτικο/οικονομικο/καλλιτεχνικο τομεα πρεπει να αντιληφθουν οτι ηρθε η ωρα τους να αποσυρθουν. το αν η επομενη μερα θα φερει κατι καλυτερο εξαρταται και απο αυτους. απο την επιλογη τους να αφησουν επιτελους τους πιο ικανους και ταλαντουχους ελληνες να δραστηροποιηθουν. γιατι το συστημα της μεταπολιτευσης επεβαλλε την δικτατορια της μετριοτητας αναγκαζοντας του πιο ικανους και ταλαντουχους ελληνες να φυγουν απο την χωρα.

  11. Απο τις διασταυρουμενες αποψεις που αναφερονται συναγω οτι οδηγούμαστε στην οχλοκρατια. Δεν υπαρχει τιποτα χειροτερο,γιατι εφορμα επι δικαίων και αδίκων.

  12. Η εξηγηση ειναι απλη,οι επιθεσεις εχουν ταξικο χαρακτηρα,οι φτωχοι θα επιτιθονται στους πλουσιους με τον ενα ή τον αλλο τροπο.Η επανασταση ερχεται και θα γινει οταν εχουμε 5.000.000 ανεργους και πεινασμενους,το 1.000.000 που ειναι τωρα το συστημα μπορει να τους αντεξει παραπανω οχι.Και δεν ειμαι καθολου αριστερος.

  13. Μην απορειτε που οι πολλοι αρνηθηκαν να προ-δικασουν. Μεσαιος χωρος τελος. Πηγα στη Δαφνη για μια επιγνωση (τακτικης) καταστασης. Θεατες 1000. (Λιγοι για τη Δαφνη. Στο Βεακειο με 30 ευρω εισοδο ειχε 2200). Αριστερα και πισω 60 αριστεριστες. Δεξια και πισω 60 δεξιοι με ελληνικες σημαιες. Στις αποδοκιμασιες, στις σφυριχτρες και στα πορτοκαλια, 300 -500 φιλησυχοι δημοκρατες πολιτες, απο τις κεντρικες καρεκλες, εστρεφοντο κατα των «αριστεροδεξιων» που ξαφνικα γινόντουσαν σαν σφηκοφωλιες 200 (συνολο)! Το ενδιαφερον ειναι οτι μπροστα απο το ακροδεξιο και αριστεριστικο μπλοκ υπηρχαν 2 ζωνες 150 ατομων η καθεμια «ευμενώς ουδέτερων» (οπως εγω-εχουμε αρχες και αγωγη ακομη κι οταν ο τραγουδιστης μας κουναγε το δαχτυλο και μας νουθετουσε φιλοσοφων για παρακρατος και τριχες). Οι οποιοι σιωπούντες τε και απολαμβανοντας ‘το, μαλλον έκλιναν με τους «ακραιους» «πισω τους» παρα με τους στραμμενους προς αυτους διαμαρτυρομενους πολιτες (με σχετικα χαμηλο φρονημα-σε αλλες εποχες αυτη η μαζα μαζι με τον πρασινοφρουρο δημαρχο θα ειχε διαλυσει καθε αλλη φωνη οπως γινοταν για 30 χρονια). Υπαρχει μαγια. Εαν γινει το κραχ (το 13, το 15, το 18), οπως ακριβως ενα τριζον τανκερ κοβεται στα δυο πανω στη κοψη του κυματος, ολοι θα διαλεξουμε στρατοπεδο. Θα παμε στο εθνικα ασφαλεστερο. Η ψευτοκουλτουρα της ετεροβαρους συναινεσης και η σοσιαλδημοκρατια μαλλον εχουν φαει τα ψωμια τους. Ετσι και οι πολλοι καλλιτεχνες, επιφυλασσονται. Μεσαιος χωρος τελος. Δεν ειδατε τον Σαμαρα, που μετα τον Αβερωφ (ΚΚΕ -και- πασοκ/ εισαστε -στο- ιδο -μπλοκ) ξαναρχισε τις επιθεσεις στην ‘προοδευτικη’ αριστερα; Τυχαιο;

  14. ΕΛΕΟΣ

    Το πελατειακό κράτος που κατακρίνετε τώρα (και σωστά) ποιος το εφτιαξέ και το συντήρησε?
    Μήπως ΠΑΣΟΚ & Ν.Δ με την αμμέριστη βοήθεια – συνεργασία των κυρίαρχων MME , που βοηθούσε προς αυτήν την κατεύθυνση?
    Που είσασταν όλοι εσείς οι δημοσιογράφοι να τα καταγγείλετε αυτά τόσα χρόνια? ΠΟΥΘΕΝΑ, γιατί βόλευε εσάς και τους εργοδότες σας.

    Και τώρα φταίει πάλι ο λαός που τόσα χρόνια του είχατε πλύνει το μυαλό για μία ισχυρή Ελλάδα.
    Για μία ακόμη φορά και Κερατάς και Δαρμένος ο λαός.

    Οσο αφορά τον μεγάλο καλλιτέχνη (και το εννοώ) Γιώργο Νταλάρα απλά εξαργυρώνει τις συνέπειες του να θέλει να είναι με όλους καλά.
    Δεν γίνεται να υποστηρίζεις το μνημόνιο και από την άλλη στιγμή να δηλώνεις Αριστερός και υποστηρικτής των λαικών στρωμάτων.
    Είναι δικαίωμα του καθενός να αλλάζει άποψη – στρατόπεδο. Δεν μπορεί όμως να πατάει σε δύο βάρκες και μάλιστα τέτοια εποχή.
    Ο κόσμος δείχνει να είναι πλέον ψυλλιασμένος και να μην ανέχεται την κοροιδία.
    Μερικές φορές η σιωπή είναι χρυσός κύριε Νταλάρα.

  15. Νομίζω πως δεν αντιλαμβάνεστε κύριε πως σε αυτήν την χωρά υπάρχουν πολλοί άνθρωποι (αναφέρομαι κυρίως στην νέα γενιά) οι οποίοι είναι σκεπτόμενοι και παλεύουν για ένα καλύτερο αύριο. Δυστυχώς δεν τους έχει μείνει άλλος τρόπος διεξόδου από τέτοιου είδους κινήσεις.

    Είμαι 23ών ετών, φοιτητής της ΑΣΟΕΕ και δούλευα ως σερβιτόρος για 4 χρόνια (από τα 17 μου). Δεν με ασφάλισαν ποτέ, μου έφαγαν δώρα, μισθούς, κτλ. Δούλευα για 30 ευρώ 9 ώρες την ημέρα ενώ ταυτόχρονα σπούδαζα. Έχω φάει δακρυγόνα στο Σύνταγμα χωρίς κανένα απολύτως λόγο, απλά και μόνο επειδή κάποιοι κουστουμάτοι ήθελαν να βγουν από τη βουλή χωρίς να τους πάρει κανένας χαμπάρι. Οι γονείς μου, δεν έκλεψαν ποτέ, δεν πήραν δάνεια, δεν είχαν πιστωτικές, δεν έτρεχαν στα μπουζούκια, δεν ξόδευαν αλόγιστα ποσά για να πάρουν ρούχα μάρκας και να κάνουν το κομμάτι τους. Αντίθετα, κατάφεραν έχοντας ένα σπίτι δικό τους να χτίσουν άλλα δύο. Για το μέλλον το δικό μου και της αδελφής μου. Μιας αδελφής με μεταπτυχιακό και διδακτορικό από το Πολυτεχνείο Αθηνών που τώρα δεν μπορεί να βρει δουλειά, και που αν βρει θα πληρώνεται λιγότερο από τον αγράμματο που βολεύτηκε σε ένα γραφείο στο δημόσιο επειδή είχε μπάρμπα στην Κορώνη.
    Χωρίς να θέλω να αποποιηθώ τις όποιες ευθύνες μου αναλογούν (το εναποθέτω στην δική σας κρίση για το ποίες και πόσες είναι αυτές), τότε ναι, ισχυρίζομαι πως υπάρχουν και «άλλοι» Έλληνες. Αυτοί που πληρώνουν τώρα το σύστημα το οποίο ίσως και οι ίδιοι ακούσια υποστήριξαν. Σίγουρα δεν είναι πλειοψηφία, σίγουρα δεν θα βρουν πουθενά το δίκιο τους. Αυτό που ζητώ είναι να μην τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι. Γιατί αυτή είναι η πολιτική που ακολουθούν και τα media στο εξωτερικό και τα κατακρίνετε. Ξέρετε ποια λέω: αυτά που λένε για τους τεμπέληδες και κλέφτες Έλληνες.

    «Extreme times call for extreme measures», έλεγε μια ψυχή. Για αυτό λοιπόν ετοιμαστείτε για χειρότερα. Διότι αν σας πείραξε τόσο ένα γιαούρτι σε έναν άνθρωπο που στηρίζει τις πολιτικές αυτές, που μας ρουφάνε το αίμα τόσα χρόνια, που θέλουν να μας πάρουν τα σπίτια, τα λεφτά και πάνω από όλα την αξιοπρέπεια, τότε θα εκπλαγείτε για την συνέχεια. Το μεγαλύτερο τους λάθος είναι ότι δημιουργούν μια μάζα που δεν έχει τίποτα να χάσει. Αυτό είναι το πιο επικίνδυνο. Καθίστε λοιπόν άνετα μπροστά από τον υπολογιστή σας που σας κάνει άτρωτο σε κάθε είδους κριτική, και υποστηρίξτε τους καλλιτέχνες, τους πολιτικούς και όλους όσους έτρεφαν αυτό το αρρωστημένο σύστημα για χρόνια. Απολαύστε αυτές τις στιγμές γιατί κάτι μου λέει ότι σύντομα θα τελειώσουν.

    Υ.Γ. Δεν σας γνωρίζω προσωπικά, δεν γνωρίζω καν τη δουλειά και το έργο σας. Δεν ξέρω καν πως μοιάζετε κύριε. Αυτό που ξέρω είναι ότι εφόσον εσείς με κατηγοριοποιείτε τόσο εύκολα χωρίς να με γνωρίζετε, έχω και εγώ το δικαίωμα (όσο άδικο και αν σας ακούγεται) να σας βάλω στην ίδια μοίρα με τους προπαγανδιστές και κινδυνολόγους συναδέλφους σας.

    Υ.Γ.2 Παρακαλώ να δημοσιευτεί αυτό το μήνυμα και θα εκτιμούσα ιδιαίτερα μια απάντηση ή έστω μια άποψη στα παραπάνω.

    Υ.Γ3 Σε τόσο χαλεπούς καιρούς, που ο κόσμος πεινάει, απορώ γιατί γίνεται τόσο μεγάλο θέμα ένα τέτοιο γεγονός, Άραγε θα ήταν το ίδιο αν δεν λεγόταν Νταλάρας και λεγόταν Παπαδόπουλος, Σπυρόπουλος ή Χ-πουλός? Προφανώς και όχι. Μετά την επιτυχία που γνώρισε το κίνημα της πατάτας, ίσως ήρθε η ώρα για το κίνημα του γιαουρτιού…

  16. δηλαδη για να καταλαβω και εγω ο χαζος βια ειναι να πετας γιαουρτια διαμαρτηρωμενος?? ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΣΑΡΕΣΚΙΑ ΣΟΥ ΔΗΛΑΔΗ??? ΝΑ ΒΡΗΣΕΙΣ Η ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ.????..ΛΕΚΤΙΚΗ ΒΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΒΡΗΣΙΑ ΚΑΙ Η ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΩΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΕΚΛΙΕΣ ΩΡΑΙΑ ΤΟΤΕ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΑΠΑΘΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΙ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΙ…ΚΑΙ ΣΟΦΟΙ [ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ] ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ 1ον ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΦΟΒΕΡΑ ΚΑΙ..2ον ΤΟ ΞΥΛΟ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ…ΑΡΚΕΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΕΤΡΟ…ΓΙΑΤΙ??? ΠΑΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ κε παναγιωτοπουλε..

  17. Φυσικα και γινεται κυριε Παναγιωτοπουλε σε μια χωρα που το εκτρωμα που χρονια επωαζεται, απλα ξαφνικα βγαινει στην επιφανεια..Εχουμε Παιδεια σαν Ελληνες και δεν το ξερα;Μηπως ασχοληθηκε καποιος σε καποιο σχολειο να εξηγησει σε καποιο πιτσιρικα τι ειναι Δημοκρατια, Δικαιοσυνη, σεβασμος στον διπλανο, στη διαφορετικοτητα, στην αλλη αποψη, στο περιβαλλον και στους θεσμους;Κι αν δεν τα διδαξε καποιος, μηπως τα εφαρμοζει κανεις στην καθημερινοτητα τα τελευταια 40 χρονια;Τι περιμενατε εσεις δηλαδη; Προς τι η εκπληξη και τα κροκοδειλια δακρυα;ΚΑΝΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΟ;AN ΓΡΑΦΑΤΕ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΤΕ, ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ..ΕΤΟΥΤΗ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΤΑΛΑΡΑ ( ΔΥΣΤΥΧΩΣ..).Θα με ενδιαφερε η προσωπικη σας αποψη κ. Παναγιωτοπουλε..

  18. και προσθετω ΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΩΜΑ ΣΤΟΝ ΝΤΑΛΑΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΤΑΣΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟΥΣ ΕΞΕΓΕΡΜΕΝΟΥΣ ΟΧΙ ΑΥΤΗ ΚΑΘ ΑΥΤΗ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΠΟΤΕ …..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ [ΖΟΥΜΕ] ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ [ΟΤΑΝ ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ βλ. καλητεχνες] ξηγηθηκαμε??κε παναγιωτοπουλε. οσον αφορα ΤΗΝ ΒΙΑ ΠΟΥ…..ΘΑΑΑ ΧΤΗΠΗΣΕΙ [ΚΑΙ] ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΑΣ? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΝ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΚΤΥΠΑΕΙ…ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟΥΣ ΣΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ…

  19. Τι σχέση έχει το ένα θεμα που πιάνεις με ολα τα άλλα; Αφρομή να κράξεις το δημόσιο ψάχνεις ακομα και σε αυτό. Παρτε το χαμπαρι όλοι οσοι έχετε τσιμπησει το τυρακι ιδιωτικοι vs δημοσιοι και σκοπο εχουν να μας κανουν α φαγωνομαστε μεταξυ μας.Δεν ειναι ολοι η δμοσιοι το ιδιο και δε μπορω να απαιτησω να καταστραφει η ζωη και να απολυθει καπιος ο οποιος ηταν στο δημοσιο με την αξια του..Αμα εχεις να προτειενις πως θα λυθει αυτο το προβλημα με αξιοκρατια και χωρις να καταστρεαφουν ζωψες.Ακομα και αυτον που γλειψαν με τα λεγομενα τους.Να ζησουν θελανε και το καναν οπως ο καθενας για να επιβιωσει θα κανε το παν.Εσυ που ξερεις τη λυση πες μου ποια ειναι.Ναι ξεχασα απολυστε τους ελφρια την καρδια ειτε ανεξαρτητως αν φταινε η οχι.ωραια τα λες.Οι δημοσιοι φταινε για τα χαλια μας. Δεν ηξερα οτι γοπυσταρεις μια χωρα να μαστιζεται απο ανεργια.Που ηδη μαστιζετε.Εγω νομιζα οτι ειναι υποχρεωση του κρατους να βρισκει δουλεια στους πολιτες της.Σε ενα κρατος δικαιου κτλ. λες και αν τους απολυσουν ολα θα μαστε και γαμω α κρατη.επιπλεον εσυ τι εισαι κριτης του ποιου δουλευει για να ξερεις ποιος αξιζει να παιρνει τα λεφτα του στην πρωτη του μηνα; να σε διορισουμε αν ειναι ελεγκτη και να κανει ετσι κουμαντο το κρατος ξεροντας οτι καποιος μπορει να κρινει αντικειμενικα και να ποσοτικοποιησει την αξια του καθενος και τι προσφερει αφου τα ξερεις ολα. εσενα ποιος θα κρινει αν αξιζεις τα λεφτα που περνεις; μαλλον εσυ που κραζεις τους παντες και λες οτι ολοι οι αλλοι φταινε (κατηγορεις οτι αποπουμαστε ευθυνες μας, αλλα εσυ κανεις το ιδιο.αμφιβαλλω αν εχεις κανει αυτοκριτικη ποτε στη ζωη σου) εχεις λυμενο το βιοποριστικο σου.οχι κυριε οτι πουλαν τα ΜΜΕ να μας κανουν ενοχους οτι ολοι φταιμε και να γινουμε παγκαλακια δε θα περασει. Αυτα να τα λετε μονο οσοι στηριζατε τοσα χρονια αυτην την κατασταση και ψηφιζατε τα ιδια και τα ιδια. Αλλα ναι δε φταιει ολος ο λαος.Μαγκια τους λοιπον οσοι δε θελαν να παρουν θεση.Εχουν την αποψη τους. Οπως εσεις ταφτιζεστε με τις αυθεντιες σας και εχετε τις αποψεις τους μαλλον ακριτα αφου τοσο αναφορα κανετε σε αυτους λες και ειναι θεεοι ετσι και αυτοι που δεν κατακρινουν οτι εγινε.Οπως για σαςε ειναι ηλιθιοι ετσι και εσεις ειστε.Αμα γουσταρετε να παιζετε με τις λεξεις και πομπωδης συναισθηματικους λογους πολυ ευχαριστους. και στο κυριο ζητουμενο τωρα. Δε με αφορα τι καναν στον νταλαρα.ουτε κρυο ουτε ζεστη.Δεν ειχε νοημα η κινηση. Μου τη σπαει σαν καλλιτεχνης αλλα δεν επικροτω οτι του καναν.Αμα θελαν ας μην πηγαιναν να τον δουν.επισης το προβλημα της χωρας δεν ειναι ο νταλαρας.Να τα κανουν αλλου αυτα. Αλλα οχι και κατα της βιας απο που και αν προερχεται.Και καλα πολιτισμος ειναι αυτος… Δηαδη δεν ειναι βια να σε πλακωνουν τα ματ στο δρομο, δεν ειναι βια οικονομικης φυσεως να σου διαλυουν το σπιτι ολα τα μετρα που παιρνοται, δεν ειναι βιαιοι οι τραπεζιτες οι μεγελοεταιριες,και οι πολιτικοι που στηριζουν νεοφιλελευθερες καπιταλιστικες πρακτικες για να πλουτιζουν καποιοι.Βια ειναι μονο το εξοφθαλμο και καλα.δεν υπαρχει ψυχολογικη βια μονο σωματικη για σας.Και γενικα οποτε υπαρχουν διαφορετικες ταξεις αυτες παντα θα μαχονται για την προασπιση των συμφεροντων τους ητων δικαιωματων τους.Παντα θα υπαρχει βια γιατι παντα θα υπαρχει δραση αντιδραση γιατι εχουμε διαφορετικα συμφεροντα.Διαφορετικα ενος βολεμενου και διαφορετικα ενος φτωχου που του πιπιλαν μερα νυχτα το μυαλο διαφοροι πνευματικοι και καλα και λοιποι προπαγανδιστες.Ταξικη παλη θα υπαρχει. Υποδειξεις απο κανεναν δε δεχεται κανεις πλεον.ο καθενας κανει και πιστευει αυτο που θεωρει σωστο.Με αυτο το σκεπτιοκο λοιπον ναι υπερ τησ βιας που προερχεται απο τους πολλους με πολιτικα ορθο και δικαιο αγωνα, κατα των λιγων με τα προνομια δυναστων παντως τυπου.Οικονομικων τυρρανων κοκ.ετσι παει η ιστορια.ετσι γιναν τα πραγματα για να μπορεις εσυ τωρα να μιλας και να θεωρησε στη μεσαια ταξη και να μην εισαι κανενας παροικος. και ετσι θα συνεχισει να γινεται οσο υπαρχουν κοινωνικες ανισοτητες.Βια νεες ταξεις, και κεκτημενα αγωνων και καποιοι καλυτεροι οροι ζωης οπως εγινε και στη γαλλικη επανασταση. Υπο αυτην την εννοια η πραξη αυτη προς τον νταλαρα δεν ειχε τιποτα να προσφερει αλλα οχι οτι λυπουμεθα κιολας. Ηταν τυφλη < χωρις νοημα απλα.Σιγα τη βια.Εδω τοσα εχουν κανει αυτοι και οι υποστηρικτες εστω και με τα λογια.Τα γιαουρτια σας πειαξαν.Οτι λετε αυτα θα γευεστε. ας μην τραγουδησει λοιπον αφου βλεπει οι δε το θελουν στις φτωχογειτονιες.Μνημονιακοι πασοκοι και μδ ειναι ανεπιθυμητοι. ας το καταλαβουν. Πολυ θα ηθελα να δω λοιπον σε επομενο αρθρο σας για ολη την υπολοιπη βια που προανεφερα (οικονομικη ,ψυχολογικη, αστυνομικη) να δουμε ρε παιδι μου ολο το φασμα των αποψεων σας και οχι αυτα τα χιππικα πιασαρικα και ειρηνη σε ολο τον κοσμο που πουλανε ομολογω εκ πρωτης οψεος (λες και σε τετοιον ζουμε, φαγαμε πολυ ειρηνη κυριε ολα αυτα τα χρονια.η εξουσιας σας μας την προσεφερε απλοχερα.Κρατος αγαπης).Και επιπλεον να μην βριζετε οσους εχουν αλλοι αποψη με σας και οσους δε πραττουν αναλογα με τα θελω σας.και επειδη εσεις πχ απαιτητε να καταδικασουν ολοι οι καλλιτεχνες τοτε σωνει και καλα να γινει.Αφηστε αλλους η να μην εχουν ιδιες αποψεις η να μη τους αφορα να το κανουν.Να μη τους νοιαζει. Ωχ αδερφιστες ημασταν ολοι μια ζωη αυτο σας πειραξε τωρα.Διαβαστε επισης λιγο μαρξ. επισης το γεγονο οτι ειπατε οτι μονο αυτο τους ζητησαν να καταδικασουν οτι καναν στον νταλαρα και τιποτα αλλο δε τους ρωτησαν επρεπε να την ειχατε ψιλιαστει τη δουλεια.Ποσο κατευθυνομενες ερωτησεις παιζει να ταν.Παντου υπαρχει ενα αλλα και δεν ειναι ολα ασπρα μαυρα. γεια

  20. Οι βίαιες επιθέσεις εναντίον καλλιτεχνών είναι απαράδεκτες. Αν πρέπει να αποδοκιμαστεί ένας καλλιτέχνης για τις δηλώσεις του, την υποκριτική στάση του που μπορεί να είναι οι «δωρεάν» συναυλίες μια τέτοια στιγμή κρίσης, η αν νομίζουν ότι έμμεσα κάνει φιλοκυβερνητική πολιτική ,τότε να μην πάνε στο γήπεδο και να τον αφήσουν να τραγουδά μόνος του. Αλλιως φυσικά μιλάμε για άλλες καταστάσεις… Αλλά τα σχόλια πολλών σε αυτό το άρθρο δείχνουν ότι το θέμα είναι ταξικό. Δυστυχώς αυτός είναι ο καπιταλισμός. Αυτος ήταν και στην Ευρώπη του μεσοπολέμου και κατέληξε σε ολοκαύτωμα. Αυτή είναι η ανθρώπινη φύση. Ματαιοδοξία, απληστία και ο νομος της ζούγκλας. Ο έχων νομιζει ότι έχει και το δικαίωμα να καθορίζει την τυχη όλων. Να καθορίζει με πόσα θα ζήσει ο μη έχων. Αρκεί να μην χάσει κάτι από τα κεκτημμενα του. Πουθενά το αίσθημα της κοινωνικής αλληλεγγύης. Ας ζεί ο άλλος με 400 ευρώ, τόσα αντέχει η οικονομία, τόσα αντέχει η επιχείρηση. Την ίδια στιγμή βέβαια ο ίδιος δικαιούται να ζεί πλουσιοπάροχα μιας και τα κέρδισε τίμια (τι είναι όμως τίμιο; σύμφωνα με τον Ιησού ο πλούτος δεν είναι. Γιατί πιο εύκολα χωράει μια καμήλα στο μάτι της βελονας παρά ο πλούσιος στον παράδεισο). Αυτά σε απάντηση κάποιων σχολίων.

  21. λοιπον κυριοι οποιος κινηται [ζει] σε μη κινωνικως αποδεκτα πλαισια [και ειναι και πασιγνωστος καλιτεχνης,και ισως προτυπο για τα παιδια] θελει το γιαουρτακι του τελεια και παυλα.τωρα οσον αφορα τον ιδιο τον νταλαρα προ ολιγου διαβασα μια συνεντευξη στην οποια μεταξυ αλλων ειπε και κατι πολυ ΣΩΣΤΟ ‘Η ΕΛΛΑΣ ΗΤΑΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΔΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΑ-ΑΣ ΦΥΓΕΙ Ο ΑΝΑΙΣΧΙΝΤΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΠΡΩΣΤΑΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ για μενα αυτο ειναι μεγαλη κουβεντα και ΝΕΓΑ ΘΕΜΑ αγαπητοι μου και ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ..ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ…

  22. Κοιταξτε οσο εσεις λετε μονο αυτους που καταδικάζουν και οχι οσους δεν πηραν θεση ,τοσο αυτοι που δεν πηραν θεση θα μοστραρουν την μηδενικότητας τους σε καναλια και σταθμους Θα συνεχισουν δηλαδη να βγαζουν μεροκάματο στη βαση καποιων επιτυχιων του μακρυνου παρελθοντος τους χαιδευοντας την αλητεια . Γιατι δεν πιστευω οτι καλλιτεχνες με διαχρονική αξια ,δηλαδη με επιπεδο ,δεν θα επαιρναν θεση απενταντι στους χουλιγκαν . Και ειδμε αρκετους στις οθονες μας .Για λυπηση .

  23. «Ειναι δυνατόν» να διερωτασαι φίλε Χρηστο ποσο και πως μεταλλάχθηκε η κοινωνία μας? δεν είναι συνήθης ο φθόνος , η μιζέρια και η μισαλλοδοξία ως οδηγοί και καθοδηγητές ολων των μορφων βίας? Η μήπως μας ξαφνιάζει η συμμαχία των «αθλίων» που συναθροίζεται στο κύμα εκείνων που αποδοκιμάζουν όσους τα … κατάφεραν? Η σύγχρονη πολιτική σκηνή μήπως δεν ανταποκρίνεται στις εκδηλώσεις που υποκριτικά βδελύσσεται? Υπαρχει αναλογία μεταξύ πολιτικής και κοινωνίας που εγώ αγνοώ? O tempora o mores Αγαπητέ Χρήστο Παναγιωτόπουλε, οπως στρώσαμε 30 χρόνια, ‘ετσι θα κοιμηθούμε. Ολοι ευθυνόμαστε, όλοι!

  24. Κύριε Παναγιωτόπουλε,
    αυτοί που απάντησαν στην ερώτηση αρκούν, όλοι τους είναι σπουδαίοι, καθαροί και ξάστεροι, ίσως γι’αυτό απάντησαν χωρίς δεύτερες σκέψεις. Αυτοί που αρνήθηκαν να απαντήσουν μάλλον δεν έχουν χρόνο, αγωνίζονται να διατηρήσουν την και καλά καλή δημόσια εικόνα τους, (έτσι νομίζουν), είναι αυτοί που κρύβονται μέσα στις ενοχές, τα φράγκα και τις τύψεις τους, αυτοί που με τη σιωπή τους έβγαλαν και λίγη χολή, άλλωστε οι ήσυχοι άνθρωποι είναι και οι πιο επικίνδυνοι. Είναι και η χαιρεκακία, σου λέει πως ένας Νταλάρας γέμισε ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ το Ολυμπιακό στάδιο της Αθήνας, ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ, ενώ αυτοί, ούτε μια φορά και μάλιστα όλοι μαζί. Δεν γνωρίζω ακριβώς ποιοί αρνήθηκαν να απαντήσουν, καλό θα ήταν να μας πείτε με θάρρος και τα ονόματά τους, έτσι για να γίνου οι απαιτούμενες συγκρίσεις. Ο Νταλάρας είναι πλήρης, αυτόνομος και αυτάρκης, αγύριστο κεφάλι, πειραιώτικο, ίσως ο τραγουδιστής με το καλύτερο ρεπερτόριο των τελευταίων δεκαετιών, μας συνέστησε καινούργιους δημιουργούς, έχτισε κάτι ορχήστρες απίστευτες, εξαιρετικές, με μουσικούς, ο κάθε ένας σολίστας στο είδος του, στιχουργούς, συνθέτες, άρτιοι όλοι με λόγο σοβαρό, ανατρεπτικό, πολλές φορές λυρικό, ταγμένοι με ιερότητα και αφοσίωση στην τέχνη τους. Θα πρέπει όλοι μας, ακόμα και αν καμιά φορά θυμώνουμε με τους αγαπημένους μας, να τους προφυλάσσουμε, να τους θεωρούμε πολύτιμους, γιατί αυτό είναι.
    Θα δείτε που σε λίγο καιρό, αυτοί οι συνάδελφοί του που τώρα αρνήθηκαν να πάρουν θέση, θα τον πλησιάσουν ύπουλα αποσκοπώντας φυσικά να συνεργαστούν μαζί του. Έτσι κι αλλιώς η νέα τάξη πραγμάτων απαιτεί πολιτική σκέψη, πολιτικά τραγούδια, ατομικές επαναστάσεις συνείδησης και ο Νταλάρας μόνο μπορεί να ηγηθεί.
    Να το θυμηθείτε, έτσι θα γίνει.
    Ευχαριστώ θερμά.

  25. Η ΑΛΕΙΤΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ -ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΣΑΝ ΚΡΙΜΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΩ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΟΤΙ Η ΣΥΖΗΓΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΑΛΟΝΙΟΥ Η ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΧΑΡΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΑΤΑΤΕΣ ΜΕ ΣΥΝΟΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑΧΑ ΠΕΙΝΑΝΕ

  26. ναι μεγαλόψυχε…. όλα αυτά τα τραβάει και καλώς τα τραβάει γιατί δεν μπορείς να λες ότι κάνεις δωρεάν συναυλίες για την πατρίδα και από την άλλη να λες ….. ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΨΑΡΙΑ ΤΟΥ …εκτός αν σε εκφράζει αυτή η άποψη οπότε,,,,
    το μόνο σίγουρο είναι ότι έρχεται και η σειρά και άλλων.. και αυτό είναι παρήγορο γιατί ο κόσμος ξυπνάει από το λήθαργο του …
    σαν καλλιτέχνης είναι απίστευτος αλλά δυστυχώς από το σύνολο των πράξεων μας κρινόμαστε…και τα γιαούρτια δεν τα δέχεται επειδή δεν είναι καλός τραγουδιστής……..
    και όπως έλεγε και ο γέρος του Μωριά..ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ

  27. Κύριε Παναγιωτόπουλε

    Απαντώ καταφατικά στις τόσο εύστοχες και καίριες ερωτήσεις του υπέροχου
    σημερινού σας άρθρου.
    Ναι, έχει μεταλλαχθεί η σημερινή κοινωνία μας,τουλάχιστον στο μεγαλύτερο
    τμήμα της.
    Ναι,είμαστε χεραίκακοι, ζηλόφθονες και…..(όχι εμείς,πάντα οι άλλοι) και δικαι-
    ούμαστε να εκφράζουμε την «δίκαιη» αγανάκτησή μας με οιονδήποτε τρόπο
    ταιριάζει στο…επίπεδό μας. Αλλά δεν ανεχόμαστε εναντίον καμμία βία.
    Τ-ε-λ-ε-ί-α και π-α-ύ-λ-α.

  28. Για να καταλαβω.. νομιμοποιειτε τον Κουλουρη, τον Λαυρεντιαδη και τον Γαβαλα? γιατι σιγουρα δεν ανηκω σε αυτους αλλα ουτε και στους »αλλους». αν οι τρεις τους ειχαν δικαστει και τιμωρηθει οπως οριζει ο νομος , τοτε δεν νομιζω οτι θα υπηρχε η ανομια του μεσου ανθρωπου- θα ειχε μερικα παραδειγματα που θα τον απετρεπαν.

  29. Προφανως ο κ.Νταλαρας θα καταλαβε,ισως αργα,ποσο αντιπαθης ειναι οχι μονο σε μεγαλο μερος του κοινου,αλλα και στους συναδερφους του.Η εγωπαθεια και η υπεροψια πληρωνονται,με μια λαθος κινηση η δηλωση.Ανηκω και εγω σε αυτους που αντιπαθω τον Νταλαρα.Οχι για τα πλουτη του η οτιδηποτε αλλο,αλλα γιατι φυσει θεσει αντιπαθω τους καλλιτεχνες που δεν ειναι ταπεινοι.Γιατι ολοι οι μεγαλοι καλλιτεχνες ηταν,ειναι και θα ειναι ταπεινοι,σε αντιθεση με τις αερολογιες που προσφατα ισχυριστηκε ο Φιλιππιδης.Ομως,η ασκηση βιας ειναι ελεεινη,μικροψυχη,εμπαθης,αλητικη για να την χαρακτηρισω πιο λαικα.Και οσοι δεν την καταδικαζουν ειναι αληθινα πολυ δειλοι και μικροψυχοι ανθρωποι.Ειναι πολυ διαφορετικο το να αντιπαθεις εναν συναδερφο,καλλιτεχνη κλπ και πολυ διαφορετικο να ανεχεσαι την βια επειδη ασκηθηκε σε καποιον που αντιπαθεις.Αυριο θα ειναι η δικη σου σειρα.

  30. μην μας στερείτε να χαρείτε τα αποθεμένα σας..
    ναί αυτό που γράψατε επικεφαλίδα στο άρθρο σας,το να είμαστε ηλίθιοι κύριε Παναγιωτόπουλε..
    μας αρέσει και δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο πολύ.. λοιπόν κι ένα ανεκδοτάκι για να γελάσετε και να ξεφορτιστείτε από το έντονο ύφος της γραφής σας..

    Συζήτηση του Γιώργου Νταλάρα με τη γυναίκα του μέσα στο σπίτι:
    -Άννα: Γιώργο τι να σου φτιάξω να φας;
    -Γιώργος: Γυναίκα, μη φτιάξεις τίποτα. Θα φάω στη δουλειά! (γιαούρτια)

    υ.γ. «γνωμικό»

    ο άνθρωπος με τη γνώμη του μισιέται κι αγαπιέται.. ποι σημαίνει ότι η συμπεριφορά του κάνει τους άλλους να τον αγαπούν και να σέβονται ή να τον απαξιώνουν..

  31. «βράβευση τσι μέρας» για την Κυριακή σύμφωνα με την ομώνυμη ενότητα του yannidakis, η παρούσα καταχώρηση του ιστολογίου.
    Το ιστολόγιο είναι πλέον υποψήφιο για την μηνιαία βράβευση «ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ». Καληνωρίσματα :[

  32. έχετε δίκιο κ. Χρήστο Παναγιωτόπουλε, η μουσική του δεν ακούγεται με τίποτα…. τέλος πάντων αρνήθηκαν να μην καταδικάσουν την βία ? δεν νομίζω να διατυπώσπυν γνώμη καθώς φοβήθηκαν πως θα το παρουσιάζατε…

  33. Λέτε: «Είναι δυνατόν να μη μπορούμε να τραβήξουμε κόκκινη γραμμή με τη βία». τράβηξτε πρώτα εσείς στο MEGA μια κόκκινη γραμμή με την κρατική βία, που εκφράζεται με το Μνημόνιο (το οποίο έχετε αγκαλιάσει) και μετά εμείς θα πάρουμε θέση για την βία σε βάρος του Νταλάρα.
    Γιατί βλέπω ότι για πέντε γιαούρτια και δέκα αποδοκιμασίες έχετε ξεσηκώσει τον κόσμο. Αντίθετα τα μέτρα που έχουν διαλύσει ολόκληρες οικογένειες κανετε το παγόνι.

  34. η αληθεια ειναι οτι ο εν λογω καλλιτεχνης με αφηνει αδιαφορο,τοσο για τα τραγουδια του οσο και για την συμμετοχη της γυναικας του στην κυβερνηση.δεν συμφωνω με οτι λεει, αλλα εχει το δικαιωμα να το λεει.και δεν σημαινει οτι θα παω σε καποια συναυλια του, μονο και μονο για να τον στησω στον τοιχο, και να τον γιαουρτωσω.γιατι στα ματια καποιων θα τον καταστησω και οσιομαρτυρα!ολοι λιγο πολυ ξερουμε οτι εχει κανει τις αρπαχτες του, και ας το παιζει αριστεριζων.ξατου (ας ειναι) που λενε και στην πατριδα μου.οποτε τον βλεπω αλλαζω καναλι και αυτο ειναι ολο.αλλα οχι και να βιαιοπραγισω επειδη ειπε μια κοτσανα.ολοι κρινομαστε!!
    ποσο μαλλον οταν εισαι δημοσιο προσωπο.

  35. Αργία μήτηρ πάσης κακίας.
    Σάπια η ανοχή τόσα χρόνια, κατάντια η σημερινή αντίδραση.
    Αν η κατάσταση που διανύουμε απαιτεί ψύχραιμες κρίσεις και όχι χολικές αντιδράσεις θα επισήμαινα τα παρακάτω:
    α) Όταν κάποιος πολίτης είναι εξαιρετικός – αυθεντία στο επαγγελματικό του αντικείμενό ΔΕΝ είναι απαραίτητα αυθεντία – εξαιρετικός σε όλα τα αντικείμενα πχ. ο Νταλάρας κι ακόμη περισσότερο ο Θεοδωράκης είναι εξαιρετικοί καλλιτέχνες αλλά στην πολιτική μπορεί να υπολείπονται ή απλά να διαφωνούμε μαζί τους. Παρόλα αυτά δικαιούνται να εκφράζονται και να επικοινωνούν τις απόψεις τους.
    β) Έζησα από κοντά τον πειθαρχημένο και μεθοδικό τρόπο εργασίας του Νταλάρα και μπορώ να δηλώσω ότι αγγίζει το τέλειο. Δεν είναι καθόλου τυχαία η επιτυχία του. Συνδυάζει χάρισμα, καλλιέργεια και μέθοδο. Απ’ την άλλη είναι ανθρώπινο οι επιτυχίες κάποιων μοναδικών προσώπων να καταδιώκουν και να εξαγριώνουν τους δύστυχους που δεν κατάφεραν κάτι αξιοσημείωτο στη ζωή τους. Ίσως όσοι αντιδρούν έτσι είναι άνθρωποι που αισθάνονται ότι η κοινωνία δεν τους άφησε χώρο να ζήσουν και να δημιουργήσουν ή περιορίζει το μέλλον τους. Αποτελούν ωστόσο οι πράξεις αυτές αισιόδοξα στοιχεία μιας επερχόμενης αλλαγής; Είναι δείγματα συμπεριφοράς που οδηγούν σε μια άλλη, δίκαια και απελευθερωμένη κοινωνία; Δεν νομίζω.
    Όταν ο καθένας μας είναι εξαιρετικός σε ότι κάνει, τιμά τον τόπο του, παράγει πολιτισμό και αναδεικνύει την πατρίδα του.
    Προσωπικά θαυμάζω το ότι ο Νταλάρα ΖΕΙ κάθε του στιγμή, εύκολη και δύσκολη.
    Μάλλον ποτέ δεν διάλεγε την εύκολη διαδρομή.

  36. Αγαπητοί/ες,
    Με την άδεια σας θα ήθελα να σας θυμίζω μερικά πράγματα:
    Είναι μεγάλη η συνεισφορά του Γιώργου του Νταλάρα στο πολιτισμό. Ο τελευταίος μαζί με τον Χρήστο Νικολόπουλο «σηκώνουν στην πλάτες τους» την Ελλάδα μουσικά τις τελευταίες τρεις δεκαετίες αγόγγυστα.
    Ο Γιώργος ο Νταλάρας είναι εξαιρετικός μουσικός και τραγουδιστής που με την μουσική ευρυμάθεια και την τελειομανία του «ανοίγει δρόμους». Μιλάμε για τον άνθρωπο που ενώ όλοι κυνηγούσαν το «εφήμερο» εκείνος ζητούσε συνάντηση με τους ποιητές και τους διανοουμένους μας. Αξιοσημείωτο το γεγονός ότι γνωρίζει πολλά μουσικά όργανα, έχει τραγουδήσει πάνω από 1.500 τραγούδια, έχει «περάσει» από πολλά μουσικά είδη, δεν «αφήνει τίποτε στην τύχη του» και έχει προωθήσει μουσικά πάρα πολλούς νέους καλλιτέχνες.
    Σίγουρα η χώρα του οφείλει πολλά. Κάποτε για τον πολιτισμό μιλούσε ο Χατζηδάκης, ο Γκάτσος, ο Τσαρούχης, ο Θεοδωράκης, ο Νταλάρας κλπ. Τώρα το «αποκλειστικό προνόμιο» το έχουν «τρικλασάτοι», εφήμεροι, απαίδευτοι καλλιτέχνες.
    Ο Γιώργος ο Νταλάρας παρά την δύσκολη οικογενειακή του κατάσταση, την φτώχεια του εξελίχθηκε, και όχι τυχαία, σε πολύ μεγάλη φυσιογνωμία στο χώρο του. Μακάρι να είχαμε και άλλον.
    Κάποτε αναρωτήθηκα τι είναι αυτό τι είναι αυτό που κάνει ένα καλλιτέχνη όχι απλώς καλό αλλά να χαρακτηρίζει την εποχή του. Αρκεί η μεγάλη φωνή του; Αρκούν τα μεγάλα τραγούδια; Αρκεί η διανόηση του και ο καλός του χαρακτήρας; Προφανώς όχι. Χρειάζεται και η τόλμη. Τόλμη για τον Γιώργο τον Νταλάρα να απαρνηθεί μόλις στα 24 χρόνια του τα “μεγάλα κέντρα”. Τόλμη να αλλάζει μουσικά είδη μη φοβούμενος να “τσαλακώσει το μουσικό προφίλ του”. Τόλμη να αφουγκραστεί τις νέες τάσεις προς το λεγόμενο ποιοτικό – έντεχνο τραγούδι. Τόλμη, ρίσκο…..!
    Τέτοιοι καλλιτέχνες ήταν ο μέγας Καζαντζίδης και είναι η Χαρούλα η Αλεξίου.
    Σας ευχαριστώ.

  37. Δεν απαιτείται υψηλό ήθος για να συναισθανθείς ότι είναι άνανδρο και αχρείο να επιτίθεσαι -προστατευμένος από το πλήθος και την ανωνυμία- εναντίον ενός ανθρώπου, την ώρα που αυτός τραγουδάει και δεν δύναται ούτε καν να αυτοπροστατευτεί! Ποιοι στη χώρα τούτη, που δίδαξε ο Σωκράτης και που πρώτη ασπάστηκε τη χριστιανική θρησκεία της αγάπης, συγχέουν την αλητεία με την προοδευτικότητα;

  38. Το μένος κατά του Νταλάρα, πηγάζει μέσα από ΒΑΘΥΤΕΡΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ, βγαίνει μέσα από συμπλέγματα και «διαδρομές» προσωπικοτήτων που έχουν μείνει ΑΝΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΕΣ σε κομβικούς και καθοριστικούς τομείς της ζωής. Οικονομικούς, μορφωτικούς, επαγγελματικούς, ερωτικούς, αυτοολοκλήρωσης, ακόμη και οικογενειακούς. Επίσης, ΚΟΜΒΙΚΟ ρόλο παίζει η εξαιρετικά δύσκολη οικονομική συγκυρία. Βλέπουν ένα… πλούσιο να τραγουδά και… σεληνιάζονται. Όμως, με δεκάδες χιλιάδες συναυλίες στην Ελλάδα και πάνω από 600 σ’ όλο τον κόσμο, ΔΙΑΟΛΕ ΕΒΓΑΛΕ ΛΕΦΤΑ…

  39. συμφωνω απολυτα με τον κ. Δημήτρη Μπίνο. Καλα θα κάνουν οι πασης φύσεως υποκριτές να κρύβονται σιγά-σιγά. Η οργή του κόσμου είναι μεγάλη και πολλοί απο αυτούς που έχουν προβληθεί τα τελευταία χρόνια αποτελούν στόχο πρώτης γραμμής. Κακή η βία της συναυλίας και του …. γιαουρτιού. Αλλά για την άλλη τη ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ βία της καθημερινής άθλιας πολιτικής προπαγάνδας από ΟΛΑ τα «μέσα» με σκοπό να μας πείσουν γιατα πιό αισχρά πράγματα που συμβαίνουν στην καθημερινή μας ζωή ποιός θα μιλήσει?? ΓΑΡΓΑΡΑ ΚΥΡΙΟΙ ΓΡΑΦΙΑΔΕΣ ….της δημοκρατικής ομαλότητας. 300 με 400 € το 15ήμερο όσοι έχουμε ακόμη δουλιά. Ελάτε να μου πείτε πως θαζήσουμε.

  40. Φρέσκα κουλούρια, ο κουλουράαααας!

    «Τα γιαούρτια έτρεψαν σε φυγή τον Νταράλα: Τέρμα οι συναυλίες του!!»- http://gkdata.gr/?p=13889

    Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι καλά έκανε. Και θα έπρεπε να το είχε κάνει από την πρώτη ημέρα. Το να πηγαίνει κόντρα στο λαϊκό αίσθημα, αυτό το ίδιο που τον ανέδειξε, ένας λαϊκός καλλιτέχνης, είναι γροθιά στο μαχαίρι. Ανοησία. Εκτός αν πάρεις κανένα σοπάκι, ή βγάλεις κανένα κουμπούρι, και τους πάρεις στο κυνήγι… Αυτό θα το σεβαστούν και θα ξαναγίνεις «λαϊκός ήρωας». Αλλά μπορεί και να φας το κεφάλι σου. Ρισκάρεις; Ειδικά, άμα πρόκειται να γίνεις παππούς σε ένα μήνα; Και άμα έχεις «κάνει τα κουμάντα σου», μετά από 40 χρόνια δουλειάς, και έχεις στην άκρη για τα γεράματά σου ένα ΓΕΡΟ κομποδεματάκι; Οι μαγκιές, Γιωργάρα, είναι για μικρούς και όσους δεν έχουν να χάσουν τίποτα. Όχι;

  41. ΝΑΙ ΘΕΡΙΖΟΥΝ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ ΗΛΙΚΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΣΠΡΩΧΝΟΥΝ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΤΟΥΤΟΥ Γ Ι Α Τ Α Λ Ε Φ ΤΑ !!!ΑΑΑ! ΟΠΟΥ ΝΑ’ΝΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΟΛΟΤΟΦ ΤΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ ΚΩΛΟΑΣΤΕ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here