Μεγάλες ζημιές στους τηλεοπτικούς σταθμούς…

Η διαρκής συρρίκνωση της διαφήμισης προκαλεί μεγάλες ζημιές στους τηλεοπτικούς σταθμούς, με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες τους να χρηματοδοτούν ελάχιστα νέα προγράμματα. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Mega, που το πρώτο εννεάμηνο του 2015 εμφάνισε ζημίες προ φόρων ύψους 25,588 εκατ ευρώ.

Το κανάλι της Μεσογείων πέρυσι την ίδια περίοδο είχε ζημιές 14,078 εκατ ευρώ. Με δυο λόγια, η τρύπα μεγάλωσε κατά 14,5 εκατομμύρια ευρώ.

Το επιπλέον πρόβλημα είναι ότι η μη χρηματοδότηση νέων προγραμμάτων, όπως και αρκετές αποτυχημένες επιλογές, κρατούν το κανάλι σταθερά στην τρίτη θέση, με αποτέλεσμα να μειώνεται διαρκώς και το μερίδιό του στην ήδη συρρικνωμένη διαφημιστική πίτα. Φαύλος κύκλος…

 

 

Σχετικά Άρθρα


Αφήστε το σχόλιο σας

*