Η μειονότητα των Αθηναίων θρηνεί το νεκρό της

Να που το μαχαίρι έφτασε στο κόκκαλο. Κυριολεκτικά! Με θύμα έναν 44χρονο ανύποπτο Αθηναίο πολίτη. Δολοφόνοι, τρία μέλη των αμέτρητων εγκληματικών συμμοριών που κατοικοεδρεύουν ανενόχλητοι στο κέντρο των Αθηνών. Θύτες όλοι οι υπεύθυνοι και αρμόδιοι κυβερνητικοί και πολιτειακοί παράγοντες. Οκτώ συσκέψεις από το Φεβρουάριο του 2010 έχουν γίνει με την παρουσία ή υπό την αιγίδα του πρωθυπουργού για την αθλιότητα που επικρατεί στο Iστορικό Kέντρο, ενώ για τον Ιούνιο έχει ανακοινωθεί η πολυδιαφημισμένη κυβερνητική παρουσίαση για την αναβάθμισή του. Όπου προέχουν-  σαν δεν ντρέπονται  -τα φρου φρου και τα αρώματα τύπου «επιδότηση ενοικίου σε νεαρά ζευγάρια που θα προτιμήσουν το ιστορικό κέντρο για να κατοικήσουν, εξωτερικό καλλωπισμό εγκαταλελειμμένων δημοσίων κτιρίων» ανατρέποντας κάθε λογική που θέλει πρώτα να μπαίνουν τα θεμέλια -η εκκαθάριση της περιοχής από την εγκληματικότητα και τη λαθρομετανάστευση- και μετά οι πολυέλαιοι.

Μην αρχίσετε να μου λέτε τώρα, η ΝΔ τι έκανε; Ο Παυλόπουλος;  Η Ντόρα, ο Κακλαμάνης; Γιατί ό,τι και να πείτε θα συμφωνήσω μαζί σας! Άλλωστε, όλοι οι πολιτικοί υπεύθυνοι αρχής γενομένης από τον πρωθυπουργό και τους αρμόδιους υπουργούς του τεράστιου project των Ολυμπιακών Aγώνων -ο Σημίτης, δηλαδή- που για να εξασφαλίσουν φθηνά εργατικά  χέρια, για να γίνουν τα θηριώδη κτίρια ενόψει του 2004, έκαναν την Αθήνα «ανοίξαμε και σας περιμένουμε»! Όπως και οι μετέπειτα υπεύθυνοι για την αθλιότητα του κέντρου τα προηγούμενα χρόνια, πήγαν δια της ψήφου των πολιτών, σπίτι τους!

Προσωπικά ο Γιώργος Παπανδρέου και οι υπουργοί της κυβέρνησης του, ο Χρυσοχοΐδης, ο Παπουτσής, ο Ραγκούσης, η Μπιρμπίλη, μας τρέλαναν στις δηλώσεις και στα προγράμματα και στους σχεδιασμούς για την ολική επαναφορά της ζωής, στο κέντρο της Αθήνας, 18 μήνες τώρα. Ήδη είχαν αρχίσει οι κάτοικοι των προβληματικών αθηναϊκών περιοχών, από τον Αγ.Παντελεήμονα, την Κυψέλη, την πλατεία Βάθη, την Ομόνοια, το Μεταξουργείο, να οργανώνονται και να ζητούν βοήθεια.

Σποραδικά μπορεί και να τους φιλοξενούσαν σε κάνα Μέσο Ενημέρωσης γιατί, ταυτοχρόνως, ακούγονταν πιο καλοδεχούμενες τότε οι «προοδευτικές» φωνές περί πολυπολιτισμικότητας, κοινωνικής ανοχής και αλληλεγγύης και, γενικώς, πράσινα άλογα!

Χώρια που έγινε «μότο», όποιος Κυψελιώτης ή κάτοικος του Αγ. Παντελεήμονα αγανακτούσε από το φόβο του στα κανάλια να χαρακτηρίζεται ως συντηρητικούρα, φοβικός, ρατσιστής, ξενόφοβος. Φυσικά, οι αυστηροί κριτές του απελπισμένου κατοίκου της οδού Μενάνδρου, μένουν στο Χαλάνδρι, στη Παλλήνη, «κάπου κοντά στη φύση, μακριά από τη κατάντια της Αθήνας, βρε αδερφέ»!

Κι ήρθε και έδεσε ο Καμίνης να αναπληρώσει το κενό του Κακλαμάνη και του Παυλόπουλου. Εγώ είμαι γέννημα θρέμμα Αθηναία, αυτής της» εκλεκτής» περιοχής της Ομόνοιας. Ακόμα σήμερα, από πεποίθηση ζω και κινούμαι κυρίως με τα πόδια και το μετρό στο κέντρο. Βιώνω, λοιπόν, καθημερινά τον εξευτελισμό του «χωριού» μου. Αγωνίζομαι διαχρονικά ως δημοσιογράφος, ως δημοτική σύμβουλος και τώρα ως βουλευτής.

Φωνή βοώντος και η δική μου. Το έβλεπα το τέλος να έρχεται, αυτού του ανθρώπου και της γυναίκας του και του ορφανού μωρού του, επειδή πρώτος αυτός «εγκλημάτισε», επέλεξε και επέμενε να μένει «εκεί». Στην πάλαι ποτέ υπέροχη οδό Ηπείρου που από τους κυβερνώντες και τους δημαρχαίους, οι περισσότεροι έμαθαν πως  υπάρχει, ως… αλληλέγγυοι των απεργών λαθρομεταναστών, του γειτονικού στο τόπο της δολοφονίας Μεγάρου της Υπατίας. Αυτό ήταν το «έγκλημα» του τραγικού 44χρονου. Ότι τόλμησε χωρίς ντουντούκες, κανάλια, και συμπαραστάτες προοδευτικούς να είναι μέλος της εγκαταλελειμμένης Μειονότητας των Αθηναίων πολιτών.

72 σχόλια στο “ Η μειονότητα των Αθηναίων θρηνεί το νεκρό της”
Ο/Η Νίκος λέει:
Μαΐου 11, 2011 στις 11:14 πμ

Χαίρομαι που κατονομάζετε τους ‘ενόχους’ αυτής της…χαβούζας…έτσι δυστυχώς όπως την κατάντησαν…όλη τη περιοχή γύρω από το κέντρο της Αθήνας…το πρόβλημα πλέον είναι πολυεπίπεδο και πρέπει να γίνει συνολικός σχεδιασμός αντιμετώπισης(αν φυσικά υπάρχει αυτή η διάθεση από τους αρμοδιους),να υπάρχει συνεχής αστυνόμευση και να γίνουν κινήσεις αναβάθμισης καίριες και δομικές, φυσικά όλα αυτά με την προϋπόθεση να καταπατηθεί η εγκληματικότητα,είτε είναι πορνεία,είτε είναι εμπόριο ναρκωτικών…να συλληφθεί κάθε κακοποιό στοιχείο…να μην αφήσουν την περιοχή σε χλωρό κλαρί..μετά θα έρθει και η καθαριότητα με την αναβάθμιση…συμφωνώ απόλυτα με τα περισσότερα που γράφετε…τι άλλο να πω…είμαι και εγώ συγκλονισμένος.
Συλληπητήρια στην οικογένεια του ανθρώπου αυτού.

Ο/Η Μιχαηλίδη Μαρία λέει:
Μαΐου 11, 2011 στις 11:18 πμ

Πλέον στην Αθήνα υπάρχουν κάτοικοι δύο ταχυτήτων. Αυτοί που ζουν περιφερειακά και κινούνται ελευθέρως και αμέριμνοι οποιαδήποτε στιγμή του 24ώρου το επιθυμούν και αυτοί που ζουν στο κέντρο και έχουν επιβάλλει στους εαυτούς τους, στα παιδιά τους, ακόμη και στους φίλους τους αυστηρό «στρατιωτικό νόμο», που ορίζει «απαγόρευση» της κυκλοφορίας μετά τη δύση του ηλίου, το κράτημα τσάντας, πορτοφολιού, κινητού κατά τις επιτρεπτές ώρες κυκλοφορίας, το να φοράς κοσμήματα, γυαλιά ηλίου ή ο,τιδήποτε μπορεί να πουληθεί στη μαύρη αγορά, υπό τον τρόμο επίθεσης, ξυλοδαρμού, βιασμού, δολοφονίας. Την πρώτη φορά που έμαθα ότι οι κυβερνώντες συσκέπτονται ήμουν αισιόδοξη. Τη δεύτερη είχα ελπίδες. Την τρίτη περίμενα τα πορίσματα. Την τέταρτη πιθανολογούσα για ένα «πρακτικό» σχεδιασμό. Την πέμπτη είπα – εις μάτην – δεν μπορεί έφτασε ο καιρός που τα λόγια θα γίνουν έργα. Την έκτη απογοητεύτηκα. Την έβδομη μειδίασα ειρωνικά και την όγδοη αγανάκτησα και εξοργίστηκα με όλο αυτό το επικοινωνιακό παιχνίδι εις βάρος του ανυπεράσπιστου κατοίκου (δεν είναι τυχαίο ότι η πιο διατυμπανισμένη σύσκεψη έλαβε χώρα πριν της δημοτικές εκλογές). Κυρία Πιπιλή, αν κι ένας κούκος δε φέρνει την Άνοιξη, γνωρίζω, επειδή παρακολουθώ το κοινοβουλευτικό σας έργο, την ειλικρινή προσπάθειά σας για την αναβάθμιση του Ιστορικού Κέντρου και ευελπιστώ να πιάσουν τόπο οι πιέσεις σας και να υλοποιηθούν οι ιδέες σας.

Ο/Η Μαρία Π. λέει:
Μαΐου 11, 2011 στις 11:30 πμ

Ας με πάρουν για ‘ρατσίστρια’…οι κύριοι ‘προοδευτικοί’ που τρέχουν να μπροστάξουν τα στήθια τους μπροστά στο κάθε παράνομο…κύριοι και κυρίες που μένετε στο κέντρο,κύριοι αρμόδιοι, είτε αστυνομικοί, είτε δικαστικοί, είτε δημοτικοί, είτε πολιτικοί…πρέπει να ‘πάρουμε’ την ΑΘΗΝΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ !
Δεν με ενδιαφέρει πια πως ακούγεται…γιατί πολύ απλά…κάνω και εγώ το ‘λάθος’ να μένω στο κέντρο…και έχω και ένα παιδί που μεγαλώνων σε αυτές τις συνθήκες !

Ο/Η Φώτης Γιαννόπουλος λέει:
Μαΐου 11, 2011 στις 11:56 πμ

Η αρμόδια/αναρμόδια κάτοικος της οδού Αρμοδίου… Ή Το Κέντρο στο κέντρο των πραγμάτων

Και ως κάτοικος του Ιστορικού Κέντρου της Αθήνας (και γέννημα-θρέμμα) αγανακτισμένη! Από τι όμως;
Να τα πάρουμε με τη σειρά;
Λέτε κα Πιπιλή: «Θύτες όλοι οι υπεύθυνοι και αρμόδιοι κυβερνητικοί και πολιτειακοί παράγοντες.» Και πιο κάτω όμως: «Αγωνίζομαι διαχρονικά ως δημοσιογράφος, ως δημοτική σύμβουλος και τώρα ως βουλευτής.»
Τελικά είστε ανάμεσα στους υπεύθυνους και αρμόδιους κυβερνητικούς και πολιτειακούς παράγοντες ή όχι; Άρα είστε κι εσείς ως τέτοιος (παράγων) θύτης ή όχι;
Βασικό ερώτημα: Είστε ως τέτοιος παράγων αρμόδια ή όχι;
Πιο βασικό ερώτημα: Εαν δεν είστε, γιατί όλοι θέλετε να γίνετε Δήμαρχοι, Δημοτικοί Σύμβουλοι και Βουλευτές; Για να είστε ή για να μην είστε αρμόδιοι; Επειδή έχετε ή επειδή δεν έχετε αρμοδιότητα;
Και τώρα λίγη ιστορία:
Ο «αρχής γενομένης» βασικός υπαίτιος Σημίτης (όπως λέτε) επένδυσε ανάμεσα στο 2000 – 2004, 120 εκατομμύρια ευρώ για αναπλάσεις και έργα στο Ιστορικό Κέντρο της Αθήνας. Το ξέρετε καλά γιατί ήσασταν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ενοποίησης Αρχαιολογικών Χώρων Αθήνας ΑΕ. Τότε με τον Γιάννη τον Καλαντίδη. (Να το λέμε το όνομα για να μην το ξεχνάμε…) Που όποτε είχε πρόβλημα έπαιρνε στο τηλέφωνο τον «αρχής γενομένης» Σημίτη και του το έλυνε. Την περίοδο εκείνη μάλιστα ο Δήμαρχος Αβραμόπουλος συμμετείχε σε όλα αυτά με πινακίδες που έλεγαν ότι στην περιοχή κάνει αναπλάσεις ο Δήμος Αθηναίων…!
Θέλετε να σας υπενθυμίσω τα χρήματα που επένδυσε ο κ. Καραμανλής μέσω του δικού του (όπως και της Δημάρχου κας Μπακογιάννη) προέδρου της ΕΑΧΑ ΑΕ κου Γριβέα: 500 χιλιάδες ευρώ!!! Για την ανάπλαση της οδού Κτενά και της οδού Ρόμβης. Αντε και άλλα τόσα για την ανάπλαση της οδού Μακρυγιάννη πριν τα εγκαίνια του Μουσείου της Ακρόπολης. Το γράφω έτσι γιατί η ανάπλαση της πλατείας Μοναστηρακίου καθώς και οι απαλλοτριώσεις στην Κορεάτικη Αγορά ήταν προαποφασισμένες και αναγκαστικά τοποθετήθηκαν τα χρήματα. (Η δικαιοσύνη υποδεικνύει να πούμε ότι η κα Μπακογιάννη κυνήγησε πολύ την ολοκλήρωση της απαλλοτρίωσης της Κορεάτικης. Μέχρι εκεί νομίζω όμως…). Ας μην μιλήσουμε για τη συνέχεια του κου Κακλαμάνη… «Η πιο καθαρή πόλη της Ευρώπης» και τα λοιπά…
Το κέντρο λοιπόν της Αθήνας υπέστη την αδιαφορία που επέλεξε ο κ. Σουφλιάς επί εξαετίας γιατί «ο θειός του έχει και αυτός ανάγκες στο χωριό του και δεν μπορούν να πηγαίνουν όλα τα χρήματα στην Αθήνα»!
Εσείς κα Πιπιλή ξεπεράστε τη (ξεπετάξτε τη) έτσι απλά αυτήν την ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ: «Μην αρχίσετε να μου λέτε τώρα, η ΝΔ τι έκανε; Ο Παυλόπουλος; Η Ντόρα, ο Κακλαμάνης; Γιατί ό,τι και να πείτε θα συμφωνήσω μαζί σας!»
Θα συμφωνούσα μαζί σας, ειλικρινά, στο ζήτημα της αργοπορίας και της καθυστέρησης της εφαρμογής των μέτρων από τη σημερινή κυβέρνηση, αν η διαφαινόμενη προσέγγισή σας δεν ήταν απλά απαξιωτική. Τουλάχιστον έχουν ένα σχέδιο, έχουν δείξει ένα ενδιαφέρον και ξανάγινε το Ιστορικό Κέντρο της Αθήνας πολιτικό θέμα πρώτης γραμμής, πριν από το θλιβερό χθεσινό επεισόδιο.
Συσκέψεις – ξεσυσκέψεις με κάποιον τρόπο το παλεύουν! Εσείς ως Δημοτικός Σύμβουλος ή Βουλευτής πώς το παλέψατε επί εξαετίας;
Και για να τελειώνουμε με την ιστορία: Ακόμα και εκείνοι οι πρώτοι μετανάστες που δούλεψαν για τους Ολυμπιακούς Αγώνες έχουν φύγει από το Ιστορικό Κέντρο και μένουν μαζί με τους υπόλοιπους αστο-μικρο-μεγαλο-προλεταριο-δήθεν Έλληνες στα προάστεια.
Επι του προκειμένου:
1. Τα μέτρα για το Ιστορικό Κέντρο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ είναι σύνθετα και πολλαπλά. Και αυτό το γνωρίζετε πολύ καλά! Το πρόβλημα δεν είναι ούτε αποκλειστικά αστυνομικό ούτε αποκλειστικά μεταναστευτικό ούτε αρχιτεκτονικό ούτε οικονομικό αλλά όλα αυτά μαζί και ταυτόχρονα. Άρα μην κατηγορείτε τους πολυελαίους για τον απλούστατο λόγο ότι όπου υπάρχουν πολυέλαιοι υπάρχουν και άνθρωποι που ανταποκρίνονται στην αξία τους. Με πιο απλά λόγια: Ένα Ιστορικό Κέντρο αναβαθμισμένου -απ ‘όλες τις απόψεις- επιπέδου ζωής δεν εγκαταλείπεται στην εγκληματικότητα και στην απαξίωση.
2. Ναι χρειάζεται μεγάλη ταχύτητα, πολύ μεγάλη ταχύτητα. Δεν την επιδεικνύει κανείς δυστυχώς στην Ελλάδα από την εποχή του Καποδίστρια… Ας κάνουμε ό,τι μπορεί ο καθένας για να επισπεύσουμε και να κάνουμε τους ρυθμούς ταχύτατους. Αυτό ως βουλευτής μπορείτε να το κάνετε;
[Ο Γιάννης ο Καλαντίδης (μόνος του) όμως σε 3 χρόνια ολοκλήρωσε πάνω από 70 παρεμβάσεις (μεγάλες και μικρές) στο Κέντρο. Έτσι για να το έχουμε στο νου μας!]
3. Κατά τη γνώμη μου, ναι, είναι ρατσιστής και ξενόφοβος, όποιος συλλήβδην κατηγορεί τους μετανάστες που βρίσκονται στην Αθήνα. Δεν ευθύνονται για την εγκατάλειψη της Αθήνας ούτε και για το γεγονός ότι μαζεύτηκαν εκεί, επειδή απλά «εκεί» υπάρχουν άδεια σπίτια για να βρουν καταφύγιο. Μπορεί να είναι λίγο πιο περίπλοκο, αλλά δεν είναι του παρόντος να αναλυθεί. Η ουσία είναι ότι τα σπίτια άδειασαν από την αδιαφορία μας να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον αντάξιο της Ιστορίας και σημασίας του Κέντρου. Και βέβαια ανθρώπινο. Και επίσης άδειασαν -λένε- από το συμφέρον που έχουν/είχαν κάποιοι να υποβαθμιστεί το Κέντρο. Δεν μιλώ εκ του ασφαλούς. Τώρα εάν δεν σας καλύπτει το ότι εργάζομαι στο κέντρο της Αθήνας τα τελευταία 13 χρόνια (από το πρωί έως το βράδυ) αλλά μένω στην Αγία Παρασκευή λυπάμαι… Όποτε χρειάζεται να φεύγω στις 12 ή στις 2 (το βράδυ) από το γραφείο λυπάμαι περισσότερο!
4. Δεν είναι πολυέλαιος ότι το Κέντρο πρέπει να κατοικηθεί, από μόνιμους κατοίκους αλλά και από ανθρώπους που εργάζονται και παράγουν σε αυτό: Να σταματήσει η απομάκρυνση των υπηρεσιών από το Κέντρο, να σταματήσει η απομάκρυνση του εμπορίου και της μικρής βιοτεχνίας από το Κέντρο. Να αποκτήσει πάλι δημιουργικό και παραγωγικό πληθυσμό! Ανανεωμένο οικονομικό υπόβαθρο.
5. Ο μαρασμός του Κέντρου είναι αποτέλεσμα πρωτίστως της αδιαφορίας μας. Στο σημείο που έχουμε φτάσει η προσπάθεια θα είναι πολύ πιο δύσκολη και πιο χρονοβόρα. Με ελαφρότητα όμως του τύπου «αγανακτισμένοι πολίτες» δεν θα λυθεί το πρόβλημα ούτε θα αξιολογηθεί ως «κατ’επείγον». Μάλλον θα ορθώσει μεγαλύτερα αδιέξοδα.
6. Αρμοδιότητες έχουν όλοι. Καταδείχτηκαν όλες στο Πόρισμα της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής πριν ένα χρόνο περίπου. Αναλυτικά μετά από τουλάχιστον 5 συνεδριάσεις της. Θέληση να επωμιστούν τα βάρη τους όμως λίγοι επιδεικνύουν!
7. Στην πράξη: Μου άρεσε όταν ήμουν στην ΕΑΧΑ μια κουβέντα ενός καναδού καθηγητή: ‘Όποιος βρίσκεται στο κέντρο των πραγμάτων διαχειρίζεται το χάος πολύ πιο εύκολα». Ας ξεκινήσουμε λοιπόν ΣΗΜΕΡΑ έστω χωρίς σχέδιο (αν και σχεδιασμός και εικόνα υπάρχουν) με όποια παρέμβαση είναι άμεσα υλοποιήσιμη, όποιο χαρακτήρα και αν έχει (πολεοδομικό, αρχιτεκτονικό, αστυνομικό, κοινωνικό, οικονομικό), όποιου μεγέθους και αν είναι μόνο και μόνο για να ξαναβάλουμε το Κέντρο στο κέντρο των πραγμάτων. Το χάος θα μας φοβίσει λιγότερο καθώς θα έχουμε πιάσει την αρχή.

Ο/Η Φωτεινή Πιπιλή λέει:
Μαΐου 11, 2011 στις 8:35 μμ
Φωτεινή Πιπιλή

.l Κύριε Γιαννόπουλε. Τό νά διεκδικείς συμμετοχή στά κοινά,ειτε ως δημοτικός σύμβουλος,ειτε ως βουλευτής ειτε ως Δήμαρχος σου αφαιρεί΄ τό δικαίωμα νά εχεις αποψη και γνώμη. Νά ασκείς κριτική,Νά αγωνίζεσαι για νά γίνει η πόλη σου καλλίτερη,οπως εχω αγωνισθεί εδώ καί πολλά χρόνια καί μάλιστα μέ επιτυχία σέ ορισμένα,οπου πέρασε η γνώμη μου. Τό νά βαρυνεσαι ομως συνολικά,αν και εισαι ενα καί μόνον ατομο,γιά τά διαχρονικά πολιτικά καί πολιτειακά λάθη τών μεγαλουπουργών,τών κυβερνήσεων ακόμα καί τών Δημάρχων ειναι λάθος. Μάλιστα τό γράφετε εσείς πού υπήρξαττε οπως λέτε στήν Ενοποίηση Αρχαιολογικών Χώρων,επί εποχής του προέδρου Γιάννη Καλαντίδη. Αφού λοιπόν αμφισβητείτε,χωρίς νά γνωρίζετε τήν προσωπική μου δράση- ακόμα καί ως μέλος του Δ.Σ τής ΕΑΧΑ – αφού ειρωνικά αμφισβειτείτε τά γραφόμενά μου,και ζητάτε απάντηση στό υποθετικό σας ερώτημα αν ειμαι θύτης η θύμα ολων τών λαθών από τήν πλευρά τής εκτελεστικής εξουσίας,τής Αστυνομίας,τής δημοτικής αστυνομίας τής Νομαρχίας,κα. σας επιστρέφω τό ερώτημα. Εισαστε αρα και εσείς «θύτης» αφού εισασταν στήν ΕΑΧΑ οταν επικυρώθηκε μετα πολλών αρχιτεκτονικών καί πολιτικών επαίνων,αυτό τό πανάκριβο τερατούργημα ,οπως αποδείχθηκε,τής πλατείας Ομονοίας.Γιατί θα γνωρίζετε καί πόσο στοίχισε η μετατροπή της σέ …δημόσιο ουρητήριο καί υπαιθριο ξενώνα κάθε παραβατικότητας ,οπως επίσης καί πόσο στοίχισε τό Σημητικό οραμα των Ολυμπιακών Αγώνων ! Οσο για τά αλλα Σημιτικά εργα-πού δέν τάαπαξιώνω συνολικά- σας θυμίζω τό «κράξιμο» πού επεσε για τήν πολυδάπανη εγκατάσταση αναβαθμιζόμενων φρακτών,στήν αρχή τής οδού περικλέους πού καταργήθηκαν ,εν μιά νυκτί.Τό θυμάσθε σίγουρα! Καί ο Γιάννης καλαντίδης,οντως πρόσφερε εργο. Αλλά εκείνη τήν εποχή,δέν υπήρχαν τά σημερινά προβλήματα στό κέντρο τής Αθήνας-τότε πρίν από δώδεκα χρόνια,τήν περίοδο πού εξυμνείτε. Αλλη Αθήνα,αλλες εποχές!

Ο/Η Φώτης Γιαννόπουλος λέει:
Μαΐου 12, 2011 στις 11:10 πμ

Κα Πιπιλή
Κοιτάξτε! Εγώ δεν ξύπνησα χτες το πρωί με σκοπό να αμφισβητήσω, πόσο μάλλον να σας αφαιρέσω, το δικαίωμα της άποψης, της κριτικής, του αγώνα. ΕΣΕΙΣ κάνατε μια δημόσια παρέμβαση, όπου η αγανάκτησή σας καταλογίζει ευθύνες και ονομάζει θύτες τους κυβερνητικούς και πολιτειακούς παράγοντες.
Εγώ αναρωτήθηκα εάν ΕΣΕΙΣ ως ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΔΗΜΑΡΧΟΣ (2006), ως ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΑΘΗΝΩΝ (2006), ως Δημοτική Σύμβουλος από το 1986, όπως λέτε και μάλιστα ΠΡΩΤΗ σε ψήφους από το 1994, ως Πρόεδρος Δημοτικής Επιχείρησης, ως μέλος Διοικητικών Συμβουλίων και ως Βουλευτής αισθάνεσθε ότι έχετε αρμοδιότητες ή όχι, αισθάνεσθε μέρος των κυβερνητικών και πολιτειακών παραγόντων ή όχι και τέλος, εάν αισθάνεσθε «θύτης» ή όχι.
Προφανώς και από την τωρινή σας απάντηση φαίνεται πως όχι.
Εμένα αυτό δεν μου «κολλάει» λογικά…! Αναρωτιέμαι τι σημαίνει, μετά από όλα αυτά, η πρότασή σας «Τό νά βαρύνεσαι όμως συνολικά, αν και εισαι ενα και μόνον ατομο, γιά τά διαχρονικά πολιτικά καί πολιτειακά λάθη τών μεγαλουπουργών, τών κυβερνήσεων ακόμα καί τών Δημάρχων ειναι λάθος.»
Τι άλλο θα έπρεπε να είχατε γίνει για να αποτελείτε κυβερνητικός ή πολιτειακός παράγοντας;
Ας είναι…
Θέτετε ένα προσωπικό ζήτημα και με ρωτάτε εάν και εγώ αισθάνομαι υπεύθυνος και θύτης επειδή ήμουν στην ΕΑΧΑ για πέντε χρόνια. Θα σας απαντήσω με ειλικρίνεια καθώς δεν θα προσπαθήσω ούτε να ξεπεράσω το τι ακριβώς ήμουν (ώστε να θεωρηθεί σφετεριστική ή καταχρηστική η απάντησή μου σε σχέση με αυτό που ακριβώς ήμουν) αλλά ούτε και να παρουσιαστώ ως άλλος ένας «που δεν ξέρει και δεν είδε».
Στην Ενοποίηση ΕΙΧΑ αρμοδιότητες και εάν δεν κατάφερα να πείσω ότι η Πλατεία Ομονοίας ΔΕΝ είναι δημόσιο ουρητήριο προφανώς και απέτυχα. Και εξ αιτίας της αποτυχίας αυτής (και προφανώς κάθε αποτυχίας) έχω κι εγώ μερίδιο συνενοχής γιατί ακριβώς υποστηρίζω ότι είχα αρμοδιότητες τις οποίες και αποδέχομαι.
Αποδέχομαι επίσης την ευθύνη που προκύπτει από το γεγονός ότι είμαι ακόμα άλλος ένας που είδε την απαξίωση του Ιστορικού Κέντρου να έρχεται (και ήλθε) χωρίς να έχει αντιδράσει με τον πιο κατάλληλο τρόπο ώστε να μην φτάσουμε εδώ.
Ταυτόχρονα εδώ υπάρχει και το θέμα –πολύ πιο σημαντικό- εάν η ΕΑΧΑ, που είχε αναλάβει να κάνει συγκεκριμένα έργα στο Κέντρο είναι δυνατόν να αναλάβει ευθύνες για την απαξίωση του Κέντρου. Η «παύση» της για μια πολύ μεγάλη χρονική περίοδο όμως φέρει σίγουρα ευθύνες καθώς αποτέλεσε σημαντική πολιτική επιλογή για την έκβαση της κατάστασης στο Κέντρο της Αθήνας.
Αυτό που έγραψα χτες ήταν ότι η ΕΑΧΑ επί Καλαντίδη παρενέβη ουσιαστικά στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της. Θέλετε να αναρωτηθούμε εάν μια πιο επιτυχημένη ανάπλαση της Πλατείας Ομονοίας θα είχε εμποδίσει την υποβάθμιση της περιοχής γύρω από αυτήν; Ας το κάνουμε. Την απάντηση δεν την ξέρουμε με σιγουριά. Ξέρουμε όμως με σιγουριά ότι η βλάστηση που τοποθετήθηκε -και παρέμεινε για χρόνια- έδωσε άνετο κάλυμμα σε κάθε λογής παραβατική δραστηριότητα. Όπως επίσης ξέρουμε με σιγουριά ότι κανένας μετά την διαπίστωση της αποτυχίας, όπως λέτε, δεν ασχολήθηκε με το θέμα!!
Και αυτό ακριβώς λέω. Ότι οι κυβερνητικοί και πολιτειακοί παράγοντες μετά το 2004 ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΑΝ για το Κέντρο της Αθήνας!! Τι να κάνουμε τώρα; Να πούμε πως έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον;
Για να μην κουράζουμε άλλο το πολύ φιλόξενο site: Ξέρω πόσο στοίχισε η ανάπλαση της πλατείας Ομονοίας όπως και πόσο θα στοίχιζε μια νέα μικρή διορθωτική παρέμβαση. Το θέμα μας δεν είναι εκεί αλλά στο γεγονός ότι ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΓΥΡΙΣΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 2004 και μετά. Μέχρι τώρα που ξαναέγινε πολιτικό και ουσιαστικό θέμα πρώτης γραμμής.
Τέλος, να σας πω ότι χτες έδωσα κάποια ποσοτικά στοιχεία ένδειξης ενιαφέροντος. Νομίζω όμως ότι το βασικό και απόλυτα ποιοτικό κέρδος από τις παρεμβάσεις του «τότε» (δεν έγιναν πια και στην εποχή του Αττίκ ούτε πριν 12 χρόνια, αλλά μόλις το 2004) ήταν ότι γέννησαν (από τα λάθη και τα σωστά) ένα μεγάλο ενδιαφέρον για την πόλη, το οποίο φρόντισαν κάποιοι να εξαφανίσουν. Πιο πρακτικά, αν πάρουμε για παράδειγμα την απομάκρυνση των διαφημιστικών πινακίδων (κάτι που χρειάστηκε να ξαναξεκινήσει πέρυσι…) θα μπορούμε να πούμε ότι και ανθρώπινες ζωές σώθηκαν αλλά και καταπολεμήθηκε ο εθισμός στην ανομία και στην παρανομία. Με έργα! Το ξέρω ότι σας άρεσε και ότι συμμετείχατε. Αυτό ακριβώς λέω από χτες : ΌΤΙ ΕΙΧΑΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ. Όμως και στα καλά και στα κακά…
Όπως βλέπετε δεν έχω την πρόθεση να διαγράψω την πορεία κανενός. Αλλά επίσης δεν επικροτώ -ως πολίτης το έχω νομίζω το δικαίωμα- και την αδικαιολόγητη, δωρεάν αγανάκτηση κανενός. Τα αδιέξοδα της «αγανάκτησης» τα βλέπουμε σήμερα κιόλας…

Ο/Η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ λέει:
Μαΐου 11, 2011 στις 12:07 μμ

Καλύτερα εσείς κα Πιπιλή να μην ομιλείτε. Γιατί εσείς (και οι υπόλοιποι 299 συν τους δημοτικούς συμβούλους, για να μην πώ και τα ΜΜΕ) είστε οι κυρίως υπεύθυνοι αυτού του προβλήματος. Διότι τόσα χρόνια ως βουλευτής, ως δημοτικός σύμβουλος στην Αθήνα, και ως δημοσιογράφος (με την δύναμη των ΜΜΕ) δεν κάνατε τίποτα. Και έρχεστε κατόπιν εορτής (ή μάλλον πένθους) να μας πείτε τί;;;
Καλύτερα μην ομιλείτε. Εργαστείτε και δώστε λύση.

Ο/Η Βασιλης λέει:
Μαΐου 11, 2011 στις 5:19 μμ

Κ. Κωνσταντινε μονο μια ερωτηση θελω να σας υποβαλλω…
ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ???
ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ……ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΜΑΣ…….

Ο/Η Φωτεινή Πιπιλή λέει:
Μαΐου 11, 2011 στις 9:00 μμ

Δε νομίζω ότι είναι όλο πολύ δημοκρατική η εντολή σας να μην ομιλώ, όπως επίσης δεν είναι καθόλου ευγενικό, όταν δεν έχεις άλλα επιχειρήματα για να αντικρούσεις κάποιον με το ισοπεδωτικό και προσβλητικό επιχείρημα, εσείς τι κάνατε; Μάλιστα λέτε χαρακτηριστικά :»Διότι τόσα χρόνια ως βουλευτής, ως δημοτικός σύμβουλος στην Αθήνα, και ως δημοσιογράφος (με την δύναμη των ΜΜΕ) δεν κάνατε τίποτα.».Εσείς δυστυχώς δεν μπορείτε ν’αποδείξετε τη πεποίθηση σας, εγώ ευτυχώς μπορώ ν’αποδείξω ότι από το 2000, είναι τόσες πολλές οι παρεμβάσεις μου ως δημοσιογράφος, ως δημοτική σύμβουλος και ως νέα Βουλευτής που θα θέλατε 1 ολόκληρο μήνα για να τις διαβάσετε ή να τις δείτε. Έτσι για αρχή,γιατί είναι πολλές οι παραπομπές πάρτε μια γεύση από τότε που πρωτοβγήκα βουλευτής τις κινήσεις έκανα 06-12-2007: http://fpipili.blogspot.com/2011/03/1-6-12-2007-2.html και 18-03-2009 http://fpipili.blogspot.com/2009/03/blog-post_18.html πρωτοβουλίες που χαιρετίστηκαν απ’το σύνολο των ΜΜΕ και τις κοινωνίας.
Αν θέλετε κιάλλες παραπομπές,μπορείτε να πάτε στην απάντηση μου προς την κα.Ανδρομάχη, στην 1η σελίδα σχολίων, αλλιώς στο fpipili.blogspot.com

Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ λέει:
Μαΐου 11, 2011 στις 12:47 μμ

Πολύ καλό άρθρο, το οποίο αναφέρει τα πράγματα με το όνομά τους. Η κατάσταση έχει φθάσει στο απροχώρητο και υπεύθυνη είναι αφενός η ανικανότητα της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ αφετέρου οι γνωστές ανοησίες της Αριστεράς που σαν τη στρουθοκάμηλο αρνείται ακόμη και τώρα -που υπάρχουν νεκροί- ότι η μαζική μετανάστευση είναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι εφαρμογή των νόμων, δηλαδή απέλαση των εγκληματούντων λαθρομεταναστών, ταυτοποίησή τους με βιομετρικά στοιχεία -όπως στην Γαλλία- ώστε να μην επιστρέφουν, ενσωμάτωση των νομίμων μεταναστών που επιθυμούν να εξελληνιστούν και να προσφέρουν στην Ελλάδα. Η απογραφή δε ήταν μία εξαιρετική ευκαιρία να αποκτήσουμε αναλυτικά στοιχεία για τον αριθμό και τα χαρακτηριστικά των παρανόμων μεταναστών και η κυβέρνηση δήλωσε ότι δεν θα εξετάζεται η νομιμότητα!!!α
Ούτε στην ουγκάντα δεν γίνονται αυτά.

Ο/Η Αλεξάνδρα Κουνουπάκη λέει:
Μαΐου 11, 2011 στις 12:54 μμ

Περίπου 21 χρόνια, ζώ Αχαρνών & Χέϋδεν, απέναντι απο το «τότε» πρώτυπο Β’ Γυμνάσιο, δίπλα στη βίλλα Ράλλη. Δεν ακούω πια Ελληνικά στο δρόμο, στην Πλατεία Βικτωρίας, οι οικονομικοί μετανάστες ανάβουν φωτιές κ μαγειρεύουν – ότι έχουν/βρίσκουν – ρατσίστρια ΟΧΙ. Εμείς οι Έλληνες σχεδιάσαμε κ εκτελέσαμε τον Α’ Αποικισμό ( για όσους θυμούνται την τεκμηριωμένη Ιστορία). Είμαστε λαός μεταναστών, αποίκων κ εποίκων, μόνο που εκεί που εμείς πήγαμε, υπήρχαν οι θεσμοί κ οι δομές/υποδομές υποδοχής ανθρώπων που για ένα καλλίτερο αύριο, σεβάστηκαν κ εντάχθηκαν στις υποδομές κ τους θεσμούς της καθημερινότητας. Στο πιο όμορφο σημείο του πλανήτη ( κ συγχωρέστε μου την υπερβολή), συντελούνται κ εκτελούνται καθημερινά, μικρά κ μεγάλα εγκλήματα, δείγματα αδιαφορίας, αγρανάπαυσης κ βολέματος. Μας αξίζει κάτι καλλίτερο, το γνωρίζουμε, το ερώτημα είναι, τί μπορούμε, ήρεμα, γαλήνια με σωφροσύνη και μέτρο να κάνουμε γι’αυτό

Ο/Η Αριστοτελης λέει:
Μαΐου 12, 2011 στις 1:50 πμ

Γιατι πιστευετε οτι μας αξιζει κατι καλυτερο (σε γενικες γραμμες?) επειδη ειμαστε συνειδητοποιημενοι?επειδη μας ενδιεφεραν τα προβληματα και πριν το χειλος του γκρεμου? μαλλον σε κοσμαρα ημασταν συνολικα! φρου-φρου κ αρωματα και…απο δω παν κ οι αλλοι! οποτε οτι σπερνεις…θεριζεις!
για την ατυχη μειοψηφεια που ζουσε στην πραγματικοτητα εχω να εκφρασω την αλληλεγγυη μου…( αλλα ποσο ειναι ? 10%? ουτε…:(….)

Ο/Η Αντιγόνη λέει:
Μαΐου 13, 2011 στις 1:12 πμ

Κι εγώ σαν 4η γενιά Μικρασσιατών κι απ τις δυο πλευρές γνωρίζω το ρατσισμό που αντιμετώπισαν ερχόμενοι οι παππούδες μου ως «τουρκόσποροι» από τους Ελλαδίτες της εποχής..

Ο/Η Αρης Μαρμάνης λέει:
Μαΐου 11, 2011 στις 1:37 μμ

Υπάρχει λύση … και είναι η ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ ….

Εφαρμόστε τη και θα εισπράξετε τα αποτελέσματα …. καθε παρέκλιση τιμωρείται … πως ? με κάθε τροπο … δεν με ενδιαφέρει αν ονομάσετε νόμιμη η παράνομη την φυσική αντίδραση στο βουνό της ανομίας που έχει κατακλύσει την ελλάδα του σήμερα .. δεν ενδιαφέρει αν χάσει τη ζωή του κάποιος η κάποιοι … ελάχιστη σημασία έχει ….

Αυτό που επειδιώκεται ειναι η εφαρμογή της τάξης … και όποιος το αρνηθεί ειναι γελείος στραβός και ελεινός …

Τι θα γινόταν αν οι δημοτικοί αστυνομικοί η και οι κανονικοί ακόμα εφοδιάζονταν με tazer ? οπλα ηλεκτρικής εκκένωσης υψηλής τάσης … που παραλύουν το σωμα για αρκετό χρόνο – που δημιουργούν ισχυρότατο πόνο στον παραβάτη …

Τι κακό θα ήταν αν επιτρέπετο η οπλοχρησία για την προστασία της ατομικής στέγης και των επειθέσεων κατα ζωής ?

Αλλά στη χώρα της μπούρδας της ανοησίας της χρεωκοπίας και του παραλογισμού αυτά ακούγονται ξεπερασμένα ….. αν ετσι λοιπόν θέλετε – ετσι ας ειναι …..

στο έλεος των εγκληματιών των λαθραίων των αλλοδαπών και των τριτοκοσμικών ….

Η Ελλάδα τους σήμερα ….. που δεν έχει αυριο …

Ο/Η ΔΗΜΗΤΡΑ λέει:
Μαΐου 11, 2011 στις 2:08 μμ

Τα ίδια προβλήματα που περιγράφετε για το κέντρο της Αθήνας υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα. Η ίδια αποπνικτική κατάσταση στη Θεσσαλονίκη και τις υπόλοιπες επαρχιακές πόλεις. Πανελλαδικά οι Έλληνες πολίτες ζουν με το διαρκή φόβο να χάσουν τη ζωή τους όχι μόνο για μια κάμερα αλλά για 10 ευρώ.
Η ΝΔ απαξίωσε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα. Ο Παυλόπουλος ήταν ένας από τους πιο ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥΣ υπουργούς δικαιοσύνης. Καιγόταν η Αθήνα και φιλοσοφούσε.

Το πρόβλημα ΔΕΝ θα λυθεί:
1. Με την επιδότηση του ενοικίου. Το παρόν περιστατικό αποδεικνύει ότι θα ήταν μια άσκοπη σπατάλη σε δίσεκτους καιρούς. Βέβαια η πρόταση του Καρτάλη, βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, είναι ενδεικτικό της μονόπλευρης λιτότητας.
2. Με τον εθελοντισμό. Ο 56 χρονος πυροσβέστης που τόλμησε πρόσφατα να τα βάλει με τους 2 ληστές του σούπερμάρκετ βρέθηκε νεκρός. Υπάρχει μια σειρά από νεκρούς εθελοντές αν θέλετε να κάνετε μια αναφορά. Ακόμη μια πρόταση από το ΠΑΣΟΚ, ανέξοδη αλλά άδικη. Άδικο να ζητάς από τον άνεργο να λύσει το πρόβλημα για το οποίο πληρώνονται οι κηφίνες.
3. Με την αστυνομία. Έχει περιορισμένες αρμοδιότητες και δεν υπάρχει λόγος να θρηνίσουμε περισσότερα θύματα και εκεί.

Αποφασιστικότητα και ισχυρή πολιτική βούληση χρειάζεται που δυστυχώς δεν υπάρχει και δεν υπήρξε. Η πρόταση για ποσόστωση μεταναστών 2-3% και επαναπροώθηση ΟΛΩΝ των λαθρομεταναστών σας λέει τίποτα;

Ο/Η Νίκος λέει:
Μαΐου 11, 2011 στις 3:13 μμ

Μάλλον δεν διαβάσατε καλά το κείμενο. Και τον Παυλόπουλο κράζει, και τους κατα σειρά Δημάρχους κράζει και τον κύριο Σημίτη,ευτυχώς η κα.Πιπιλή…πολύ με χαροποιεί αυτό…ανήκω σε μια από τις κινήσεις πολιτών…όπως είναι η ΚΙΠΟΚΑ, οι ATENISTAS κοκ…με τις οποίες,τουλάχιστον η κα.Πιπιλή έχει πολύ καλές σχέσεις και έχει καταθέσει προτάσεις…συμφωνών ότι κάποια από τα μέτρα τις Κυβέρνησης που ανακοίνωσε πρόσφατα είναι αμελητέα έως άστοχα…με κίνδυνο να κριθούν ως επικοινωνιακά…πρέπει να περάσουμε στη δράση σ’αυτό όλοι συμφωνούμε…επίσης να πω ότι σε έννοιες όπως η επαναπροώθηση καλό είναι να ξέρουμε και λίγα πράγματα για το Δουβλίνο ΙΙ, που ο ΓΑΠ υπέγραψε ως Υπουργός Εξωτερικών το 2003…και βλέπουμε πως η κατάργηση ή αναθεώρηση του, αποτελεί πρόταση από ολοένα και περισσότερους,μεταξύ των οποίων βλέπω και την κα.Πιπιλή να την διατυμπανίζει καθώς την είδα να τοποθετείται σε μια ημερίδα για τη λαθρομετανάστευση…Συγκρότηση λοιπόν δυνάμεων…σχέδιο…στόχοι…δράση. Η Αθήνα ανήκει σε όλους. Και όλοι την θέλουμε πίσω…μπλε,πράσινοι,εμπριμέ…και οι αριστεροί…όχι οι »αλληλέγγυοι»

Ο/Η ΔΗΜΗΤΡΑ λέει:
Μαΐου 12, 2011 στις 10:31 πμ

Ναι το διάβασα το κείμενο απλά επέλεξα να τονίσω τη στάση και αδράνεια του Παυλόπουλου την οποία θεωρώ απαράδεκτη. Αν είναι καλός ακαδημαϊκός, αυτό το ξέρουν οι φοιτητές του. Σαν πολιτικός όμως κρίνεται από τα αποτελέσματα της δράσης του.

Αναφέρθηκα στον εθελοντισμό σε σχέση με την εγκληματικότητα και υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός ατόμων που σκοτώθηκαν έτσι. Θα μπορούσε η κυρία Πιπιλή να κάνει έναν απολογισμό τιμής για αυτούς που χάθηκαν.

Το μεταναστευτικό πρόβλημα επικεντρώνεται κυρίως γύρω από την Αθήνα και το Ιστορικό Κέντρο. Θα ήθελα να δω την ίδια ευαισθησία για όλη την Ελλάδα, ιδιαίτερα για την επαρχία και τα χωριά, υπάρχουν και εκεί τα ίδια προβλήματα. Πέρα από τις κλοπές πολλοί κυρίως ηλικιωμένοι έχουν χάσει τη ζωή τους για λίγα ευρώ. ΟΛΟΙ οι Έλληνες πολίτες έχουν το ανθρώπινο δικαίωμα να είναι ασφαλείς στην ίδια τους τη χώρα. Αν ο ατυχής συμπολίτης μας ζούσε στην Καβάλα ή στη Σάμο κανείς δεν θα είχε την ευκαιρία να το μάθει.

Ο/Η Νίκος Μ. λέει:
Μαΐου 11, 2011 στις 2:32 μμ

Κυρία Πιπιλή, ως δημοσιογράφο σας σέβομαι απεριόριστα, ως πολιτικό σας συγκαταλέγω δυστυχώς σ΄εκείνη τη συνομοταξία των ευνοούμενων ενός νεοκλασικού κτιρίου πάνω από την Πλατεία Συντάγματος που «στεγάζει» εγκαταλελειμμένα, κατεστραμμένα, ατιμασμένα, κλεμμένα, ποδοπατημένα όνειρα Ελλήνων στο γένος πολιτών, όνειρα που με αγωνία είχαν εμπιστευτεί στα χέρια μισθοφόρων πειθήνιων οργάνων, άλογων εντολοδόχων ερασιτεχνών της πολιτικής όπως αποδεικνύεται κάθε μέρα που βιώνει ο άτυχος αυτός τόπος…

Όταν καίγεται ένα δάσος, μαζί με ξερά – νεκρά δέντρα, θα καούν και τα χλωρά καθώς λέγει ο φτωχός λαός. Το ίδιο δυστυχώς συμβαίνει και στην πολιτική. Λυπάμαι πραγματικά που δε δύναμαι να ξεχωρίσω κανένα πολιτικό ον καθώς από τη φωτιά που κατακαίει εδώ και χρόνια τη χώρα μας, από τα αποκαϊδια των ονείρων μας, βγαίνει μια πολιτική μπόχα της οποίας το χρώμα δε διακρίνεται… Σκούρο, γκρίζο κι άχαρο… Τι κι αν ήταν γαλάζιο, πράσινο, κόκκινο, ροζ ή άλλο αρχικά. Ποσώς ενδιαφέρει κι ουδόλως μας αφορά πλέον.

Δεν έχετε συνειδητοποιήσει οι παροικούντες στην εκάστοτε πολιτική σας στάνη ότι οι εποχές όπου οι κάλπικοι χρωματιστοί φράχτες που στήνατε για να χωρίζετε τους πολίτες με αόρατο φόντο την πασίγνωστη φράση «διαίρει και βασίλευε», έχουν παρέλθει προ πολλού. Οι ιδεολογίες δεν πέθαναν… ψόφησαν κυριολεκτικά. Και μείνατε ΑΠΑΝΤΕΣ οι πολιτικοί σαν τον γυμνό βασιλιά που κορδώνεται και καμαρώνει μέσα σ’ ένα ένδυμα που κανείς δεν βλέπει πια, ούτε καν οι αυλοκόλακες…

Ο άτυχος άνθρωπος που σφαγιάστηκε σα ζώο από τα ανθρωπόμορφα κτήνη, είναι θύμα σας. Στο δικό σας βωμό των πολιτικών θυσιάστηκε αλλά δυστυχώς καμιά Θεά δεν άφησε ελάφι στη θέση του για να τον σώσει την τελευταία στιγμή κι ούτε ούριος άνεμος θα φουσκώσει τα πανιά του τσακισμένου πλοίου με τη σημαία της πιο άτυχης χώρας του κόσμου μετά την θυσία στο κατάρτι…

Φτάσατε μέχρι τον κο Σημίτη καταδεικνύοντας τους φταίχτες (καθώς πάντα οι άλλοι φταίνε κι εμείς είμαστε άμοιροι ευθυνών) και μείνατε εκεί. Ο δρόμος, αγαπητή μου κα Πιπιλή, δυστυχώς πάει και πιο πίσω. Πίσω σε μια εποχή όπου ο νέος Μεσσίας της παράταξής σας – από τη θέση του Υπουργού των Εξωτερικών παλαιότερης κυβέρνησης – με τα λογίδριά σε γείτονα χώρα προέτρεπε τους ομογενείς Βορειοηπειρώτες να έρθουν στον τόπο τους (!!) οι οποίοι κατά χιλιάδες εγκατέλειψαν τις πατρογονικές τους εστίες μαζί και η αφρόκρεμα των φυλακών του Μπερίσα…

Πέρασαν πολλά χρόνια μετά το σπόρο που έριξε ο ηγέτης σας που …ανασκουμπώνεται να «σώσει» τη χώρα. Αλλά η σοδειά, αυτή η άχαρη σοδειά, μεγάλη και τρανή. Και τους καρπούς της τους πικρούς τους γεύονται οι Έλληνες από την πρώτη στιγμή…

Τα υπόλοιπα απλά ως χαρτομάντηλο που θα σκουπίσει τα κροκοδείλια πολιτικά σας δάκρυα κι απλά για το θεαθήναι.

Ο/Η Χαρά Λ λέει:
Μαΐου 11, 2011 στις 3:41 μμ

θα συμφωνήσω μαζί σας.Τι κάνουμε τώρα;

Αφήστε το σχόλιο σας