Μη μου μιλάτε για κάθαρση!

«Κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει», λέει ο σοφός λαός και το ελληνικό πολιτικό σύστημα εδώ και δεκαετίες δεν κάνει άλλη δουλειά από το να τον επιβεβαιώνει πανηγυρικά.

Στην Ελλάδα της διαφθοράς, της μίζας, του ρουσφετιού και της κακοδιοίκησης κανείς πολιτικός δεν έφταιξε ποτέ, κανείς δεν πλήρωσε ποτέ, κανείς δε γνώρισε ποτέ τη φυλακή.

Ο πολιτικός μας κόσμος φρόντισε να χτίσει γύρω του ένα ακλόνητο προστατευτικό περίβλημα ικανό να τον κρατά στο απυρόβλητο. Κατασκεύασε ένα νόμο περί ευθύνης υπουργών κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του. Νόμο που του επιτρέπει να κοιτά τους υπόλοιπους πολίτες πίσω από άθραυστο τεθωρακισμένο τζάμι.

Τώρα που τα υγρά της κοινωνίας κοχλάζουν και το καπάκι που επί χρόνια τα συγκρατεί είναι έτοιμο να εκτοξευθεί, δυστυχώς, το πολιτικό μας σύστημα αναζητά τη συνταγή για την επιβίωσή του, όχι στην αληθινή κάθαρση, αλλά στην απενοχοποίησή του. Και εξηγούμαι.

Οι τελευταίες απόπειρες αναζήτησης ευθυνών πολιτικών σε υποθέσεις που συγκλόνισαν την κοινή γνώμη στέφθηκαν από απόλυτη αποτυχία.Οι εξεταστικές -προανακριτικές επιτροπές για τη Ζίμενς και για το Βατοπέδι, μόνο κάθαρση δεν έφεραν. Αντίθετα, τους έβγαλαν όλους λάδι. Όχι μόνο δεν έμαθε ποτέ ο πολίτης ποιοι και με ποιο τρόπο ενεπλάκησαν, αλλά και ο πολιτικός κόσμος –αν και αυτογελοιοποιούμενος- έχει πλέον το λυτρωτικό άλλοθι να λέει: «Εμείς το ψάξαμε. Προσπαθήσαμε όσο μπορούσαμε». Για το ένα, όμως, δεν υπήρχαν αρκετά στοιχεία, για το άλλο δε βοήθησε η Δικαιοσύνη, για το τρίτο το αδίκημα είχε παραγραφεί και πάει λέγοντας… Σημασία έχει ότι… «καθάρισαν»! Για το δικό τους τρόπο σκέψης, εξιλεώθηκαν και απενοχοποιήθηκαν πολιτικά για δύο υποθέσεις που προκάλεσαν όσο καμία άλλη τα τελευταία πολλά χρόνια την ελληνική κοινωνία.

Κάθαρση, όμως, δεν έγινε. Και όσο αυτό εξακολουθεί να μη συμβαίνει τόσο θα φουντώνει η οργή του κόσμου, με πολλούς πλέον να διολισθαίνουν στην αντίληψη που λέει «να βάλουν, επιτέλους, έναν φυλακή!».

Χρησιμοποιώ τη λέξη «διολισθαίνουν» όχι τυχαία. Θεωρώ ότι αυτή είναι μία αντίληψη που υιοθετείται από ολοένα και περισσότερους πολίτες πάνω στην απόγνωση, την αγανάκτηση και το θυμό τους για όσα δεν έχουν γίνει στο πεδίο της κάθαρσης εδώ και χρόνια. Για όσα μας έφεραν ως εδώ και πια δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει. Οργή και δίψα για τιμωρία. Και είναι σε αυτή τη δίψα που φαίνεται, πλέον, να ποντάρει το πολιτικό μας σύστημα στο κυνήγι της απενοχοποίησής του. Φαίνεται να έχει πεισθεί ότι θα χρειαστεί να χυθεί πολιτικό αίμα για να κατευναστούν τα θηρία. Το αίμα τίνος; Κάποιου, όποιου…

Προσωπικά δε θέλω να μπει στη φυλακή «ένας». Θέλω να μπει «αυτός». Αυτός που καταχράστηκε δημόσιο χρήμα σε αυτήν την υπόθεση, αυτός που λαδώθηκε σε αυτό το σκάνδαλο, αυτός που ζημίωσε το ελληνικό δημόσιο σε εκείνη την περίπτωση. Αυτός και ο άλλος και ο παράλλος…

Ερχόμαστε τώρα στην υπόθεση των υποβρυχίων.

Συστήθηκε με πολυετή καθυστέρηση προανακριτική επιτροπή για να ερευνήσει τυχόν ποινικές ευθύνες ενός προσώπου, του Άκη Τσοχατζόπουλου, που ενήργησε σε μία συγκεκριμένη περίοδο και όχι στο σύνολο των ετών που καλύπτει αυτή η υπόθεση. Γιατί να τεμαχιστεί η υπόθεση και να μη διερευνηθεί στο σύνολό της; Να διερευνηθεί και ο ρόλος των υπόλοιπων υπουργών που διαχειρίστηκαν το θέμα των υποβρυχίων και αν, τελικά, έφταιξε μόνο ο Άκης ας υποστεί τις συνέπειες του νόμου.

Δεν έχω καμία διάθεση να υπερασπιστώ τον Τσοχατζόπουλο. Θέλω όμως να επισημάνω ότι, προσωπικά, ως πολίτης δε θα νιώσω καμία ηθική ικανοποίηση αν ο Άκης και ο κάθε Άκης μπει φυλακή επειδή είναι το εύκολο θύμα, μία ανώδυνη λύση για το πολιτικό σύστημα ως «καμένο χαρτί», στο πρόσωπο του οποίου πιστεύουν ότι θα ξορκίσουν μια για πάντα το αμαρτωλό παρελθόν.

Να τιμωρηθεί ο «καμένος Άκης». Και να τιμωρηθεί εφόσον προκύψουν στοιχεία άμεσα και χωρίς δεύτερη κουβέντα. Να μου αποδείξουν, όμως, ότι μπορούν και θέλουν να  τιμωρήσουν και τον «άκαυτο Τάκη», και τον «υπεράνω υποψίας Σάκη» και το «φέρελπι Λάκη». Να με πείσουν ότι η κάθαρση δεν αρχίζει και τελειώνει στα ληγμένα πολιτικά προϊόντα. Αλλιώς, λυπάμαι, αλλά αυτή δεν είναι κάθαρση. Αυτή είναι ρωμαϊκή αρένα. Κι εγώ λιοντάρι δε νιώθω, αλλά πολίτης με αντίληψη και κριτήριο.

Όμως, πόσο εύκολο πράγμα μπορεί να είναι η κάθαρση σε ένα πολιτικό σύστημα που βρωμάει; Ο Άκης απειλεί ότι κανείς δε θα κρυφτεί πίσω από αυτόν. Περιστατικά επίσης σαν αυτό μεταξύ Καρατζαφέρη και Μεϊμαράκη τροφοδοτούν την ανυπόφορη μυρωδιά. Καρφιά, υπονοούμενα, απειλές στο πλαίσιο μιας αγοραίας γλώσσας που μιλά για «μπροστάντζες», «νονούς» και «λαμόγια».

Γιατί δε μιλούν, λοιπόν, ανοιχτά; Γιατί όσοι κόπτονται για την κάθαρση της πολιτικής δεν ανοίγουν το στόμα τους να μας πουν αυτά που ξέρουν; Γιατί δεν τολμούν να αποδώσουν ευθύνες με κλειστά πολιτικά μάτια και αυτιά;

Ο ίδιος σοφός λαός που λέει «κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει», λέει επίσης ότι «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη», λέει και για τις «λερωμένες φωλιές» αλλά και για τα «ράμματα και τις γούνες»

Η αληθινή πολιτική κάθαρση πολύ φοβάμαι ότι θα ισοδυναμούσε με έναν ισχυρό ισοπεδωτικό σεισμό και το πολιτικό μας σύστημα έχει αποδείξει ότι δεν αντέχει τα Ρίχτερ.

17 σχόλια στο “ Μη μου μιλάτε για κάθαρση!”
Ο/Η ελιζα βοζεμπεργκ λέει:
Μαΐου 3, 2011 στις 6:48 πμ

Κυρια Κοσιώνη καλημέρα σας και Χριστός Ανέστη. Μπήκατε δυστυχώς και σεις στη λογική της λάσπης στον ανεμιστήρα. Επειδή προσωπικά συμμετείχα στις δύο επιτροπές (εξεταστική και ειδική για προκαταρκτική εξέταση για το Βατοπαίδι) σας διαβεβαιώ οτι ούτε φοβήθηκα κανέναν Γιάννη, ούτε θεριό αισθάνομαι, ούτε πολύ περισσοτερο απέφυγα να καταστήσω κάποιον κόρακα μονόφθαλμο. Απλώς, οι εξεταστικές επιτροπές – επικοινωνιακή πολιτική της Κυβέρνησης – γνωρίζαμε εκ των προτέρων οτι αποκλειόταν να οδηγήσουν σε κάθαρση ΧΩΡΙΣ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ, αλλά λόγω εξάλειψης του αξιοποίνου των πράξεων των ενόχων (παραγραφής) και λόγω ελλιπών στοιχείων και περιορισμένων δυνατοτήτων, Αυτή και μόνο αυτή είναι η αλήθεια. Δεν συγκαλύφθηκε τίποτε! Μιλώντας περί κάθαρσης άλλωστε, ούτε κάποιοι συνάδελφοί σας που «κατηγορήθηκαν» για μπλοκάκια και διατεταγμένη υπηρεσία ποτε αποκαλύφθηκαν και τιμωρήθηκαν… «κόρακας κοράκου μάτι βγαζει?»

Ο/Η stella k. λέει:
Μαΐου 3, 2011 στις 12:07 μμ

σημαντικό βήμα η ευθιξία που σας οδήγησε να απαντήσετε σε ένα τέτοιο άρθρο κα. Βοζενμπεργκ..αλλά αφού οι εξεταστικές επιτροπές ξέρατε εκ των προτέρων ότι είναι οργανάκια για να παίζουν στον ρυθμό της επικοινωνιακής πολιτικής της κυβέρνησης και πως δεν επρόκειτο να οδηγήσουν σε κανένα αποτέλεσμα, εσείς γιατί δεχτήκατε να λάβετε μέρος σε αυτές??? γιατί δεν καταγγείλατε το παρασκήνιο??? γιατί δεν ζητήσατε την άρση της παραγραφής με την πιο δυνατή, την πιο ειλικρινή σας φωνή??? ΓΙΑΤΙ????

Ο/Η ελιζα βοζεμπεργκ λέει:
Μαΐου 3, 2011 στις 3:55 μμ

διότι δυστυχώς απαιτείται συνταγματική μεταρρυθμιση η οποία δεν μπορεί να γίνει πρίν το 2017! Αλλος τρόπος δεν υπάρχει.

Ο/Η Ελενα λέει:
Μαΐου 3, 2011 στις 1:06 μμ

Κα Βοζενμπεργκ στην υπόθεση του Βατοπεδίου με το επιχείρημα της λανθασμένης αναγραφής των άρθρων του Ποινικού Κώδικα στα ψηφοδέλτια στα οποία αναγράφονταν τα αντίστοιχα αδικήματα, επί των οποίων οι βουλευτές ψήφισαν για την παραπομπή των πέντε πρώην υπουργών των κυβερνήσεων της Ν.Δ. θέσατε μαζί με άλλους συναδέλφους σας ζήτημα ακύρωσης της διαδικασίας της ψηφοφορίας που διεξήχθη επί του πορίσματος της προανακριτικής επιτροπής για την υπόθεση του Βατοπεδίου, που κατέληξε στην παραπομπή τριών υπουργών.
Ζητήσατε απόρριψη της παραπομπής, ζητώντας από τον πρόεδρο της Βουλής «να επανορθώσει, ειδάλλως να απαντήσει στο Δικαστικό Συμβούλιο»
Τα ελλιπή στοιχεία, οι παραγραφές, τα παραθυράκια και τα «νομικίστικα τεχνάσματα» όπως σας είπε ο κος Τσιρώνης πρόεδρος της Προκαταρκτικής είναι αυτά που τους έχουν αφήσει ατιμώρητους αρκετούς απο την παράταξή σας κα Βοζενμπεργκ αλλά στην συνείδηση του λαού έχει σημασία πως έμειναν.
Εκτός αν πιστεύετε και εσείς ως δικηγόρος ότι το νόμιμο είναι και ηθικό.
Στην συνείδηση πάντως του κόσμου το νόμιμο δεν είναι και ηθικό και όσοι έφταιξαν πρέπει να πληρώσουν!!

Ο/Η Χρηστος Τ. λέει:
Μαΐου 3, 2011 στις 1:19 μμ

Κυρια Βοζεμπεργκ και μονο το γεγονος πως καποια σχετικα νεα στην πολιτικη σκηνη οπως εσεις μπαινει στον κοπο να γραψει ενα σχολιο σ’ενα αρθρο μιας δημοσιοραφου (στην προκειμενη περιπτωση της κυριας Κοσιωνη) για να υπερασπιστει ουσιαστικα τους υπολοιπους της βουλης, καθως και τον εαυτο της, μας δειχνει το γιατι αυτη η χωρα δε βαδιζει στο σωστο δρομο. Συγνωμη που σας το λεω, αλλα το μονο που καταφερατε ειναι απλα να επιβεβαιωσετε τα γραφομενα της κυριας Κοσιωνη. Υ.Γ.Σας ειχα σε καποια εκτιμηση, προσωπικα «πεσατε στα ματια μου»…

Ο/Η ελιζα βοζεμπεργκ λέει:
Μαΐου 3, 2011 στις 4:03 μμ

Κυριε Χρήστο Τ. εχω υποχρέωση να υπερασπιστώ τον εαυτό μου και τον θεσμικό μου ρόλο, και κανεναν αλλο! Δεν είμαστε όλοι ίδιοι και το «ανάθεμα» πρέπει να είναι δίκαιο. Ούτε απενοχοποίησα το κόμμα μου για όποια λάθη έχουν συμβεί, ούτε όμως θα δεχθώ αδιαμαρτύρητα άδικες μομφές. Ειναι εύκολη η κριτική εκ του ασφαλούς, τη δέχομαι αφού ασχολούμαι με την πολιτική, δεχθείτε παρακαλώ τον αντίλογο. Με μεγάλη ευκολία και χωρίς διάλογο – θα μου επιτρέψετε – αποσύρετε την εμπιστοσύνη σας. Είναι φυσικά αναφαίρετο δικαίωμά σας.

Ο/Η Χρηστος Τ. λέει:
Μαΐου 4, 2011 στις 2:21 πμ

Κυρια Βοζεμπεργκ, αρχικα θα’θελα να σας ευχαριστησω που μπηκατε στον κοπο να μου απαντησετε, αν και δε μου αρεσε η απαντηση σας. Θα προσπαθησω συντομα να σας εξηγησω το σκεπτικο μου, χωρις βεβαια να θελω να το υϊοθετησετε. Ειστε δημοσιο προσωπο και μαλιστα εκλογιμο, οποτε θα επρεπε να δεχεστε την κριτικη. Σαν νεοτερης γενιας πολιτικο περιμενω απο εσας να ακολουθησετε καποια πιο δυναμικη σταση, αντ’αυτου διαβαζω απο εσας για παραγραφες, ευθυνη βουλευτων, ελλιπη στοιχεια κτλ. Αφου, οπως η ιδια δηλωνετε, γνωριζατε πως δε θα προκυψει κατι γιατι συμμετειχατε στις επιτροπες, αντι να πειτε στον Ελληνικο λαο ΤΟΤΕ αυτα που μας γραφετε ΤΩΡΑ; Επισης μου γραφετε οτι κανω εκ του ασφαλους κριτικη. Αν θεωρειτε πως ενας πτυχιουχος, μακροχρονια ανεργος, που πλεον σκεφτεται σοβαρα την μετεγκατασταση στο εξωτερικο, κανει εκ του ασφαλους κριτικη, την ωρα που ακουει ανθρωπους που ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να υπηρετουν τη χωρα και τον Ελληνικο λαο να λενε «Μαζι τα φαγαμε…» και «Τα αδικηματα παραγραφηκαν…» τοτε «παω πασο»… Δεν εχω τιποτα προσωπικο μαζι σας, ουτε απεσυρα την εμπιστοσυνη μου προς το προσωπο σας, απλα ειδα, μεσα απο αρκετα κειμενα και σχολια σας, μια πολιτικο που δειχνει να εχει την νοοτροπια που αναφερει η Κυρια Κοσιωνη στο αρθρο της. Και μ’ενοχλει… Ελπιζω να με πεισετε στο μελλον πως κανω λαθος, με χαρα θα γραψω ξανα δινοντας σας συγχαρητηρια και αποσυροντας την αποψη που διατυπωσα για εσας σημερα

Ο/Η Παύλος Παυλίδης λέει:
Μαΐου 3, 2011 στις 1:43 μμ

Και αφού γνωρίζατε εκ’ των προτέρων γιατί τις κάνατε τις επιτροπές? Προφανώς για να (καλο) πληρωθουν αυτοί που συμμετέχουν στις επιτροπές.
Αυτό είναι, λοιπόν, το πρόβλημα του ελληνικού λαού. Βλέπει πολιτικούς ως κλεφτες (που όμως είναι καλυμμένοι και δεν θα τιμωρηθούν για τίποτα) και ένα «σύστημα» δημοσιογράφων που «παπαγαλίζουν» αυτά που θέλουν τα κομματα έτσι ώστε να στρέφουν τον κόσμο εκεί που θέλουν.
Εν’ μέρει, λοιπόν, έχετε δίκιο κ. Κοσιώνη (για το ότι δεν πρέπει να τιμωρηθούν μόνο αυτοί που είνια «καμμένα» χαρτία) αλλα έχει δίκιο και η κ. Βοζενμπεργκ όταν αναφέρει την κάθαρση των δημοσιογράφων (αλήθεια θα μάθουμε την αλήθεια σχετικά με τον κομμιστή ή με το ποιούς δημοσιογράφους φυλάει η ελληνική αστυνομία?)

Ο/Η ελιζα βοζεμπεργκ λέει:
Μαΐου 3, 2011 στις 4:13 μμ

Κύριε Παυλίδη προφανώς δεν γνωρίζετε οτι η συμμετοχή στις πολύωρες συνεδριάσεις των εξεταστικών επιτροπών και των ειδικών επιτροπών για προκαταρκτική εξέταση ΔΕΝ είναι αμειβόμενη εργασία.Οφείλουμε να συμμετέχουμε όταν επιλεγούμε, οφείλουμε να κάνουμε το καθηκον μας αφιερωνοντας πολλές ώρες και πολλή μελέτη, αλλά δεν πληρωνόμαστε γι αυτη την απασχόληση!

Ο/Η Σια Κοσιωνη λέει:
Μαΐου 3, 2011 στις 11:40 μμ
Σία Κοσιώνη

Αγαπητή κυρία Βόζεμπεργκ, χρόνια πολλά και σε εσάς και ευχαριστώ για το σχόλιό σας.

Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι απεχθάνομαι τις γενικεύσεις σε όλα τα επίπεδα και μπορώ να αναγνωρίσω ότι σε αυτό το άρθρο θα μπορούσε να έχει προστεθεί μία παράγραφος που να αναφέρεται στις προσπάθειες που έγιναν στις επιτροπές αυτές από τους βουλευτές που συμμετείχαν.
Σέβομαι απόλυτα και αναγνωρίζω την ειλικρινή διάθεση, τη δική σας και άλλων συναδέλφων σας που προσπάθησατε, στις πράγματι δύσκολες συνθήκες που περιγράψατε, να ρίξετε φως στις δυσώδεις αυτές υποθέσεις και ομολογώ ότι έζησα δημοσιογραφικά από κοντά τη θλίψη και την αγανάκτηση πολλών εξ υμών για τα αποτελέσματα που αυτές απέδωσαν. Αποτελέσματα, που παρά τις καλές προθέσεις, ήταν δυστυχώς απογοητευτικά.

Δείτε όμως τι συμβαίνει. Κι εσείς η ίδια παραδέχεστε ότι προσκρούσατε πάνω στα αμυντικά οχυρά που έχει υψώσει το πολιτικό μας σύστημα γύρω από τον εαυτό του. Λέγοντας, δε, ότι εκ των προτέρων ξέρατε ότι οι επιτροπές αυτές δε θα οδηγούσαν στην κάθαρση, είναι σα να παραδέχεστε ότι λειτούργησαν ως μηχανισμοί συγκάλυψης. Γίνατε, με άλλα λόγια, άθελά σας, οι πρωταγωνιστές ενός έργου με προδιαγεγραμμένο τέλος. Ίσως έχετε δίκιο λοιπόν, ότι η μη αποκάλυψη της αλήθειας, δεν είναι ευθύνη των βουλευτών που συμμετείχαν στις επιτροπές. Οι βουλευτές όμως είναι κομμάτι του πολιτικού συστήματος που διαχρονικά φροντίζει για τη «θωράκισή» του. Κι εδώ είναι που έρχεται το γενικευμένο «ανάθεμα», που σωστά λέτε, ίσως να αδικεί πολλούς.

Να λοιπόν ένα καλό θέμα προς προβληματισμό: Πώς μπορούν οι καθαρές φωνές, οι εκπρόσωποι μίας διαφορετικής αντίληψης της πολιτικής ζωής να λάμψουν μέσα στο πολιτικό μας σκοτάδι; Πώς μπορούν να κινητοποιήσουν, να προκαλέσουν, να αντισταθούν, ώστε, αφενός να μενουν αμόλυντοι από την αρρώστια του πολιτικού μας συστήματος, και αφετέρου, να συνεισφέρουν στη θεραπεία του;

Ο/Η ελιζα βοζεμπεργκ λέει:
Μαΐου 4, 2011 στις 6:17 πμ

Σας ευχαριστω για την απάντηση κυρία Κοσιώνη. Αξίζει η προσπάθεια εστω κι αν στη διαδρομή χαθούν άδικα πρόσωπα και αξίες αναίτια για την κατάντια. Η χώρα δεν μπορεί να πορευθεί επ αόριστον χωρίς πιλότους. Η αναθεώρηση του Συντάγματος θα ανατρέψει πολλά κι ας αργεί. Και τα πρόσωπα όμως έχουν σημαντικό ρόλο να κάνουν τη διαφορά στο Κοινοβούλιο, με αντιλήψεις ισονομίας και αξιοκρατίας όπως π.χ. άρνηση διακρίσεων υπερ των Βουλευτών όπως η ασυλία!

Ο/Η Ελενα λέει:
Μαΐου 3, 2011 στις 8:11 πμ

Πέστα χρυσόστομη!

Ο/Η Βαγγέλης Μ. λέει:
Μαΐου 3, 2011 στις 8:47 πμ

Συμφωνώ απόλυτα βέβαια μαζί σας κ. Κοσιώνη. Πιστεύω βέβαια ότι μερίδιο ευθύνης έχουμε όλοι ανάλογα με τη θέση που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια. Όπως επίσης πιστεύω ότι η ανοχή ισοδυναμεί με συννενοχή. Για κάποιους είναι ξεκαθαρισμένο ότι ευθύνονται γιατί ποτέ μα ποτέ δεν μαθαίνομε ονόματα; Η δημόσια διαπόμπευση είναι χειρότερη από τη φυλακή! Επειδή η σύζυγος μου και εγώ κάθε βράδυ παρακολουθούμε με τα μανίας την παρουσίαση των ειδήσεων στο ΣΚΑΪ θα θέλαμε κάτι παραπάνω από την ομάδα σας. Φοβάμαι πολύ κ. Κοσιώνη γιατί αν «εκτιναχθεί το καπάκι της χύτρας» χαθήκαμε, θα καίγονται κοντά στα ξερά και τα χλωρά.
Σας ευχαριστούμε πολύ για την αξιόλογη δημόσια παρουσία σας.

Ο/Η Ελεάννα Τ λέει:
Μαΐου 3, 2011 στις 10:31 πμ

Κυρία Βόζενμπεργκ, ακριβώς γι΄αυτό είστε υπόλογοι(οι βουλευτές). Η ασυλία είναι μόνο δικό σας προνόμιο και η άρση αυτής όποτε έγινε, ήταν για πλημμελήματα. Ασφαλώς βοηθά η παραγραφή, τα ελλιπή στοιχεία και οι «περιορισμένες δυνατότητες». Οσο για τον κύριο Ακη Τσοχατζόπουλο, είναι προφανές ότι κι αυτός ακολούθησε τακτικές προκατόχων του, όπως και οι διάδοχοί του, σε ένα από τα πιο «μιζαδόρικα» υπουργεία…By the way, πριν ρίξετε το ανάθεμα (και) σε δημοσιογράφους, κοιτάξτε πρώτα τη δική σας καμπούρα και θυμηθείτε ότι οι πολιτικοί και οι πολιτικές των τελευταίων 20 ετών μας έφεραν εδώ…

Ο/Η Δημήτρης Αθανασόπουλος λέει:
Μαΐου 3, 2011 στις 1:34 μμ

Να κλέισουμε μέσα το Δωνη που είναι και το πιο εύκολο?
Ντρόπη ρε ξεφτίλες!!!!
Ειστε εσείς δημόσιοι λειτουργοί ρε ντροπιασμένες υπάρξεις?
Απο το Δωνη ρε λαμόγια απειλήθηκε η τάξη σε αυτή τη χωρα?
Φτου σας ρε καθάρματα!!!!

Ο/Η Αλεξανδρος Α. λέει:
Μαΐου 3, 2011 στις 8:06 μμ

Επιτέλους και ένα άρθρο που αποτυπώνει το κοινό αίσθημα και απευθύνεται στην κοινή λογική. Οσο για τις Λάσπες και τον ανεμιστήρα, αλλοι είναι αυτοί που πάτησαν το κουμπί για να λειτουργήσει η συσκευή και που έφτιαξαν το χαρμάνι για τη λάσπη. Οσοι τόσα χρόνια ήξεραν τον τρόπο λειτουργίας των κομμάτων, της βουλής, των πολιτικών, των υπουργών, των πρωθυπουργών και ολων εμάς και αρέσκονταν στο να μας καθησυχάζουν στο οτι η Χώρα μας είναι θωρακισμένη και ευρωπαική – τρομάρα μας- . Ολοι αυτοί μας λάσπωναν μεγαλώνοντας μας μέσα στο ψέμα, στη βόλεψη, και στον ωχαδελφισμό…. Για το λόγο αυτό Κυρία Βονζεμπεργκ μην αγωνιάτε για την υστεροφημία σας, γιατι το σύνολο του Ελληνικού Λαου είναι λασπωμένο απο την κορυφή ως τα νύχια και την κυριότερη ευθύνη την φέρουν οι πολιτκοί. Ακόμη αν και για κάποιους η κριτική είναι άδικη αυτο δεν τους αθωώνει γιατι γνώριζαν τις μεθοδεύσεις των συναδέλφων τους.

Ο/Η Μανος Φ. λέει:
Μαΐου 4, 2011 στις 5:33 μμ

Οσο και αν προσπαθησει ο καθε βουλευτης να καλυφθει πισω απο το συνταγμα φερει την πρωσοπικοτητα του πανω απο ολα και αυτη Α Π Ο Υ Σ Ι Α Ζ Ε Ι.Ολοι τους ειναι κατω απο την ΒΑΡΙΑ ΣΚΙΑ της επανεκλογης τους και την ΔΗΛΩΜΕΝΗ ΥΠΟΤΑΓΗ στον Α Ρ Χ Η Γ Ο που καταρτιζει το ψηφοδελτιο.Αυτα κατα τα αλλα…..

Αφήστε το σχόλιο σας