Να πείτε «ναι» σε Εποπτεία κύριε Παπαδήμο

Παρακολουθώ με πολύ προσοχή, ίσως και αναγκαστικά λόγω δουλειάς, την όλη διαπραγμάτευση για το «κούρεμα» του ελληνικού χρέους και τη νέα δανειακή σύμβαση.

Με έκπληξη παρακολουθώ ότι το θέμα της σημερινής ημέρας είναι το αίτημα της Γερμανίας – και, κατά τη γνώμη, μου όλων των δανειστών – για την επιβολή Επιτρόπου που θα ελέγχει τα δημοσιονομικά της Ελλάδας. Τον τομέα, δηλαδή, για τον οποίο τα τελευταία δύο χρόνια χάθηκε η έννοια της λέξης «αποτυχία».

Χθες συναντήθηκαν οι πολιτικοί αρχηγοί για να «προικίσουν» τον Παπαδήμο με διαπραγματευτικά όπλα, ώστε να πάει στις Βρυξέλλες και συζητήσει το μέλλον της Ελλάδας.

Θέσανε ως «κόκκινη γραμμή» την περικοπή του 13ου και 14ου μισθού – αλλά επιτρέψτε μου να έχω τις αμφιβολίες μου – σε μία στιγμή κατά την οποία από το Γενάρη (λόγω αλλαγής αφορολογήτου και χαρατσιών) περικόπτονται ήδη οι 12 βασικοί μισθοί.

Αλλά η πιο «κόκκινη» από τις «κόκκινες γραμμές» ολόκληρου του πολιτικού συστήματος που μας κυβερνά, είναι η επιβολή Επιτρόπου για τα δημοσιονομικά, με το πρόσχημα φυσικά της εθνικής κυριαρχίας.

Μόνο που φοβάμαι ότι στο μυαλό των πολιτικών αρχηγών δεν είναι η περιβόητη εθνική κυριαρχία. Αυτή παραδόθηκε όταν η Ελλάδα έφτασε στο σημείο να ζει από την ελεημοσύνη των ευρωπαίων εταίρων της και θα ζει έτσι για πολλά χρόνια ακόμα, ειδικά αν ολοκληρωθεί το «κούρεμα» του χρέους – που φαντάζει, πλέον, και ως η μόνη λύση.

Επιτρέψτε μου, λοιπόν, να είμαι λίγο καχύποπτη και να υποστηρίζω ότι δε θέλουν Επίτροπο για να μην αποκαλύψει κανείς την απίστευτη ανικανότητα της τωρινής, αλλά και της προηγούμενης, κυβέρνησης στο βασικότερο στόχο του Μνημονίου. Την εξυγίανση του δημοσίου, δηλαδή, και την περιστολή των δημοσίων δαπανών.

Αυτή την εξυγίανση που αν είχε γίνει, θα έσωζε πολλούς μισθούς και πολλές συντάξεις, οι οποίες -επιτρέψτε μου να επιμείνω- συνεχίζουν να κινδυνεύουν…

Θα, ήθελα, λοιπόν, να πω στον κ. Παπαδήμο ότι σε περίπτωση που οι Ευρωπαίοι δεν απαιτήσουν το διορισμό Επιτρόπου για την Ελλάδα, θα πρέπει να τον ζητήσει ο ίδιος.

Γιατί, αγαπητέ πρωθυπουργέ, εδώ και χρόνια δε μπορώ να φέρω στο μυαλό μου έναν υπουργό που να έκανε έργο.

Δυστυχώς δε μπορώ, ειδικά τα δύο τελευταία χρόνια, να βάλω στο μυαλό μου έναν υπουργό που να μην τα έκανε ακόμα χειρότερα απ’ ό,τι τα βρήκε.

Οπότε θα ήθελα να έρθει ένας Επίτροπος για να επιβλέπει τους απαράδεκτους υπουργούς, μιας που εγώ δεν μπορώ να τους αλλάξω. Είναι δική σας δουλειά και δικό σας δικαίωμα.

Να έρθει, λοιπόν, Επίτροπος μήπως και παραχθεί έργο στα υπουργεία… Να γίνουν αποκρατικοποιήσεις και να συγκεντρωθούν τα χρήματα από τη φοροδιαφυγή, ώστε να μην πληρώνουν μόνο οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι τις αστοχίες των προϋπολογισμών σας.

Να έρθει επίτροπος που θα επιβλέπει ότι οι πολιτικοί δεν ασχολούνται μόνο με την εκλογή τους, αλλά διαβάζουν και τα μαθήματά τους, εν προκειμένω τα Μνημόνια που ψηφίζουν και βυθίζουν εμένα και το εισόδημά μου… και μετά, μέσω τηλεπαραθύρων, νίπτουν τας χείρας τους ώστε να γίνουν πρόεδροι των πανάκριβων κομμάτων τους…

Λυπάμαι γι’ αυτό που λέω, αλλά οι Έλληνες υπουργοί έχουν αποδειχτεί πολύ πιο ανθέλληνες από όσο θα μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε Γερμανός Επίτροπος.

Αλήθεια, το θέμα σας κύριοι πολιτικοί αρχηγοί, είναι η εθνική κυριαρχία ή δε θέλετε να αποκαλυφθεί το πραγματικό χάλι της κρατικής μηχανής; Μήπως δε θέλετε να μεταρρυθμιστεί το σαθρό οικοδόμημα στο οποίο έχετε χτίσει τις πολιτικές σας καριέρες; Μήπως δε θέλετε το καλό του τόπου περισσότερο από την επανεκλογή σας;

73 σχόλια στο “ Να πείτε «ναι» σε Εποπτεία κύριε Παπαδήμο”
Ο/Η Ένας Σαλονικιός εν Αθήναις λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 1:28 μμ

Συμφωνώ μαζί σας.

Λες και δεν έχουμε ήδη ξεπουληθεί ως χώρα μετά Μνημόνια και τα κόντρα-Μνημόνια, ο Επίτροπος μάς πείραξε. Που στο κάτω-κάτω της γραφής, χειρότερα από ό,τι θα τα βρει, δεν θα μπορεί να τα κάνει ο άνθρωπος. Κανείς δεν το μπορεί…

Ο/Η Γιάννης λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 7:08 μμ

Είναι απίστευτη η ανοησία μου και ο ραγιαδισμός που διακατέχει κάποιους. Εγώ αγαπητοί μου δεν θα μιλήσω για εθνική κυριαρχία. Άλλωστε δεν είναι το φόρτε μου…
Θα μιλήσω με απλή λογική. Πιστεύει κανείς ότι ο επίτροπος θα έρθει για να ανορθώσει την οικονομία μας, να φτιάξει τη βιομηχανία μας ή να οργανώσει το κράτος μας.
Ένα πράγμα ενδιαφέρει: να μας πάρουν τα πάντα και να διασφαλιστούν οι τοκογλύφοι… όχι οι λαοί αλλά τα λαμόγια. ΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. Πέτα την ξανθιά λογική!!!
Η χώρα μας μετατρέπεται σε αποικία και το κύριο πρόβλημα , τουλάχιστον για μένα,δεν είναι η εθνική κυριαρχία άλλα ο οικονομικός μας αφανισμός.

Ο/Η himaira λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 1:32 μμ

Επιτέλους και μια σωστή άποψη για το θέμα.. Κουράστηκα και πραγματικά βαρέθηκα να ακούω για την εθνική κυριαρχία και αν την χάσουμε και για κόκκινες γραμμές..
Επιτέλους!!
Γιατί δεν βγαίνει κανείς να πει ότι τα τελευταία 2 χρόνια τρώμε από τα χρήματα των ξένων πολιτών; Ότι 2 χρόνια τώρα οι Έλληνες πολιτικοί είναι για τα σκουπίδια και εκτός από λόγια δεν κάνουν τίποτα άλλο;
Θα προτιμούσα ξένους σε αυτή την θέση παρά Έλληνες..
Δεν είναι τυχαίο ότι πάμε από το κακό στο χειρότερο και χωρίς εισιτήριο επιστροφής!!

Κα Νικολάου, με καλύψατε πλήρως με το άρθρο σας..
Ευχαριστώ

Ο/Η ΜΑΝΟΛΙΣ λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 2:39 μμ

ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΠΙΤΡΟΠΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΝΑ ΖΗΣΗ, ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑΑΑΑΑ

Ο/Η Lou λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 3:13 μμ

Εδω είναι Ελλάδα αλλα τα ΕΣΠΑ και τις επιδοτησεις καθε είδους δεν είδα ποτέ να τα σνομπαρει κανεις. Που αν βάλεις κατω τις ελιές που εχουν δηλώθει στο νησί μου, την Κρήτη, Θα βγεί το νησί 2 φορές η Γρυλανδία. Στη μάσα είμαστε Ευρωπαίοι και στο ..μπιλιετάκι Ελληνάρες. Οχι οτι δεν ήξεραν έξω τις που..ες μας αλλα στην τελική αυτοι μας έπαιξαν ενα βρωμικο παιχνίδι που αν δεν είμασταν αχόρταγοι, απληστοι και κουτοπόνηροι δεν θα μας έπαιζαν ποτέ. Τώρα, να φάμε τη φάπα μας. Και στο λέει αυτό κάποιος με πτυχια που τα τελευταια 5 χρόνια δουλέυει για 400 και προσφατα 800 ευρώ και έχει κολλήσει 200 ένσημα συνολικά.

Ο/Η Αλέξανδρος Ζαχαριάδης λέει:
Ιανουαρίου 31, 2012 στις 2:09 μμ

αγαπητή λου (ελπίζω να έπεσα μέσα στο φύλο, αλλιώς ζητάω συγνώμη)
αν δείτε το ισοζύγιο πληρωμών με τις χώρες της ΕΕ πριν την εισαγωγή μας στην τότε ΕΟΚ, μετά την ΟΝΕ και σήμερα θα διαπιστώσετε ότι η κοινή αγορά ήταν κολπακι για να μεγαλώσουν τις εξαγωγές τους οι γερμανοί και οι λοιποί. Ταυτόχρονα καταστρέψαμε την πρωτογενή και την όποια δευτερογενή παραγωγή γιατί είναι πιο φτηνό να εισαγάγουμε βαμβάκι απ την αίγυπτο παρά να το παράξουμε εδώ λόγω του υψηλού κόστους που μας έφερε η ΕΕ και είναι φτηνότερο να παίρνουμε τσάντες απ την τουρκία παρά να τις παράγουμε εδώ γιατί όλες οι χώρες της περιφέρειας της ΕΕ εκμεταλλεύτηκαν την αύξηση του κόστους παραγωγής στην ΕΕ και σε χώρες όπως η ελλάδα. Τελικά για να το ξέρεις, για κάθε ευρώ που μας έστελναν μας έπαιρναν ΕΞΙ. ΕΞΙ. Βασική αιτία της σημερινής μας κατάστασης είναι η αδυναμία μας να δούμε τα δικά μας συμφέροντα μέσα στην ΕΕ. Ακόμα και σήμερα κανείς δε διαπραγματεύεται. Τα συμφέροντα της χώρας δεν τα υπερασπίζεται ΚΑΝΕΙΣ.

Ο/Η Σπύρος λέει:
Ιανουαρίου 31, 2012 στις 8:38 μμ

Κύριε Ζαχαριάδη φουντώνω λίγο όταν σε διαβάζω :) και θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου πάλι στο σχόλιο σου περί καταστροφής της αγροτικής παραγωγής. Από τους λίγους που εξάγει αυτή τη στιγμή είναι ο Έλληνας αγρότης. Οι τιμή του βαμβακιού καθορίζεται από την παγκόσμια ζήτηση και προσφορά καθώς και από την ποιότητα. Η τιμή του μεταβάλετε κάθε χρόνο με αποτέλεσμα το εισόδημα του Έλληνα αγρότη βαμβακοπαραγωγού να εξαρτάται κυριολεκτικά από τις καιρικές συνθήκες στο Πακιστάν και την Αίγυπτο (για να μην πω και της ίδιας της Ελλάδας). Η επιδότηση επί των κιλών παραγωγής (όχι στρεμματικές επιδοτήσεις) προσφέρει σταθερότητα και ασφάλεια για να συνεχίσει να κάνει αυτή τη δουλεία και να συνεχίσει να μπορεί να εξάγει το προϊόν του. Και είναι το αντιστάθμισμα-κίνητρο λόγο του υψηλού κόστους παραγωγής. Παράλληλα η ΕΕ τον προτρέπει επιδοτώντας τον να παράγει προϊόντα που η Αίγυπτος και το Πακιστάν δεν μπορούν. Που βλέπεις τη καταστροφή της γεωργικής πρωτογενούς παραγωγής δεν μπορώ κυριολεκτικά να καταλάβω. Τις μέρες των παχιών Αγελάδων ο αγρότης ήταν βλαχος και τα έσπαγε στα μπουζούκια. Τώρα τον παρακαλάμε να βγάλει λίγο βαμβάκι. Όσο για τα υπόλοιπα προϊόντα που αναφέρεις θα συμφωνήσω μαζί σου αλλά θα σου θυμίσω και κάτι άλλο. Στα εμπορικά ισοζύγια δεν αναφέρονται τα πετρελαιοειδή που είναι μια τεράστια εκροή χρήματος από τη στιγμή που το 70% των προϊόντων σχετίζετε με το πετρέλαιο. Με το Ευρώ το αγοράζουμε φτηνότερα από ότι ο Τούρκος ο Αιγύπτιος κλπ. Μπορώ να βρω δεκάδες άλλα παραδείγματα όπως και εσύ το ίδιο, αλλά το θέμα δεν είναι εκεί, εμείς τι έχουμε κάνει για να εκμεταλλευτούμε τα Ευρωπαϊκά προς όφελος μας μέτρα? Γιατί στη Γαλλία το κόστος παραγωγής είναι χαμηλότερο?

Ο/Η Τάκης Π λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 3:11 μμ

Αγαπητή Χίμαιρα, μήπως ήρθες στην Ελλάδα τα δύο τελευταία χρόνια;

Ο/Η ε.κ λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 1:55 μμ

Ο επίτροπος θα μπορεί να ασκήσει βέτο στον προυπολογισμό και στην εφαρμογή αυτού..Δηλαδή μπορεί να θέλουν οι πολιτικοί να δώσουν χρήματα στην παιδεία, στην υγεία, στην κοινωνική πολιτική και να μην το επιτρέψει ο επίτροπος..Κ κάπου εδώ είναι που πιάνει κανείς την κοιλιά του από τα γέλια..
Διατηρώ τις ίδιες επιφυλάξεις με την γράφουσα..Η εθνική κυριαρχία είναι κάτι που έχουμε παραδώσει ήδη με την υπογραφή του μνημονίου (μπορεί να μην το έχουν καταλάβει οι πολιτικοί μας, γιατί προφανώς κάποιοι δεν το διάβασαν), με το μεσοπρόθεσμο(..ούτε αυτο το διαβασαν να υποθέσω) και όλες τις προηγούμμενες και επόμενες υπογραφές τους (που μάλλον δεν βλέπουν που τις βάζουν..)
Άρα μήπως ο επίτροπος βάλει ένα φρένο..στις επιδοτήσεις των κομμάτων ας πούμε..στην ασυδοσία και την κατασπατάληση πολύτιμων πόρων ακόμη και ΄σημερα?
Με προσβάλλει ως Ελληνίδα το γεγονός ότι χρειαζόμαστε κάποιον να μας κουνάει το χέρι και να μας τραβάει το αυτί..αλλά δεν θα έπρεπε να με προσβάλλει περισσότερο το ότι τόσα χρόνια ψηφίζουμε και συντηρούμε άχρηστους, ανίκανους και επικίνδυνους στη δικυβέρνηση της χώρας?
Υ.Γ Αλήθεια κύριοι του ΠΑΣΟΚ, αν ,όπως δείχνον οι δημοσκοπήσεις, βγείτε 5ο κόμμα, θα επιστρέψετε τις επιχορηγήσεις που έχετε λάβει προκαταβολικά για τα επόμενα έτη, με βάση τα ποσοστά προηγούμενων και την πεποίθηση ότι θα είστε πρώτο κόμμα??Όψόμεθα

Ο/Η Αλέξανδρος Ζαχαριάδης λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 2:04 μμ

Ειλικρινά δεν πιστεύω ότι διαβάζω τέτοιο πράγμα…
Έχει χαθεί ΠΛΗΡΩΣ η μπάλα.
Το γεγονός ότι η ΕΕ έχει στηρίξει αυτό το σύστημα και αυτά τα πρόσωπα σας διαφεύγει;
Το γνωρίζετε και το ξεχάσατε; Αν είναι δυνατόν να μας λέτε ότι χρειαζόμαστε ξένους να μας κάνουν κουμάντο και να είστε και εντός συντάγματος. Αποκαλείτε εμμέσως όλους τους έλληνες ανίκανους αν δεν το έχετε καταλάβει. Ειλικρινά σας προτείνω ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ. ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ. Αρκετά με τα πληρωμένα κείμενα και τους πληρωμένους δημοσιογράφους. ΑΡΚΕΤΑ.
Η τιμωρία των υπευθύνων είναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ. ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ. Αν δεν τα καταφέρει ο λαός τότε αυτό που θα προκύψει θα είναι αυτό που μας αξίζει. Αν όμως παραδώσεις τη χώρα σε ξένους τότε δεν έχεις ΤΙΠΟΤΑ καλό να περιμένεις. Χρόνια αγώνων γίνονται παιχνίδι στην πένα σας Κυρία Νικολάου… ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΙΓΗ ΙΣΤΟΡΙΑ παρακαλώ και μην κρίνετε απ τον μικρόκοσμό σας και με βάση τη δικιά σας κλίμακα. Υπήρξαν άλλοι χρόνοι και άλλοι άνθρωποι ξέρετε σ αυτή τη χώρα. δεν ήταν όλοι σαν κι εσάς…

Ο/Η Γιωργος λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 2:51 μμ

Φιλαρακο …τα λεει ακριβως οπως πρεπει η εν λογω κυρια (και δεν την ξερω καν) Αν λειτουργουσε το Συστημα οπως πρεπει δεν θαχαμε αναγκη το ΒΟΥΛΕΥΤΗ για να διορισθουμε ..να κανουμε αυθερετα…. να σβησει την κληση….. να σβησει το προστημο της εφοριας (βλεπε Μακρυπιδη)…να να να να. Ο Αντρεας ειχε πει το 1980 οτι θα μας κανει Σουηδια και ο γυιος του πριν 2 χρονια Δανια.!!!!! Αυτα τα δυο κρατη ομως δουλευουν στον αυτοματο εδω και 50 χρονια,διοτι καποιοι βουλευτες τους φροντισαν γιαυτο….Φροντισαν να κανουν μια γερη οικονομια και αλαξανε πολους αρχηγους χωρις να τους ξερει ουτε η μανα τους ….ενω εμεις ειμαστε σαν τα κρατη που εχουν φιλαρχους!!!!!!!Παπαντρεου Καραμανλης απο το 1940

Ο/Η Καίτη λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 4:35 μμ

Επιτέλους ένας λογικός άνθρωπος. Έχουμε πήξει στη βλακεία!

Ο/Η Αλέκος λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 6:25 μμ

Πόσο πληρώθηκε; Από ποιούς; Γιατί; κε Ζαχαριάδη ο λαϊκισμός ΕΙΝΑΙ φασισμός.

Ο/Η ΜΑΝΟΣ Φ. λέει:
Φεβρουαρίου 2, 2012 στις 4:56 μμ

Σωστα τα λεει ο κ. Ζαχαριαδης,Μια ζωη αυτα ακουμε δυστηχως.Οσο για μενα μακαρι να μπει σε καθε δημοσια υπηρεσια και ενας επιτροπος μηπως και παραχθει καποιο εργο,αν και η διαφθορα ειναι παγκοσμια ασθενεια.

Ο/Η Spyros λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 6:55 μμ

Exeis dikio na mhn pisteueis sta matia sou giati apo oti fenete gnwrizeis thn Ellhnikh istoria osa kala adilamvenese kai th shmerinh pragmatikothta…Exoume eidh apotixei kai tis sunepeies tis zoume, h mallon oi perisoteroi apo emas.O Germanos ‘epitropos einai h timwria tou Ellhnikou paratropou politikou sistimatos kai oxi tou ikanou ellhnikou laou. Kai 8a sou epistrepsw ton xarakthrismo. Arketa me tous volemenous anikanous ellhnes pou exoun ksexastei sta vivlia ths istorias. Mhpws se voleuei na fhgoume oloi apo edw?. Kai 8a sou pw kai kati teleutaio gia na se vgalw apo to nanokosmo sou. An apotixoume ws ellhnes 8a skotw8oume metaksu mas (to exei didaksei h istoria pou toso oloi mas agapame). An apotixei o epitropos 8a paroume Germanika kefalia. Ti protimas?

Ο/Η Spyros λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 7:28 μμ

Κύριε Ζαχαριάδη,

Έχεις δίκιο να μην πιστεύεις στα μάτια σου γιατί από ότι φαίνεται γνωρίζεις την Ελληνική ιστορία όσο καλά αντιλαμβάνεσαι και τη σημερινή πραγματικότητα …Έχουμε ήδη αποτύχει και τις συνέπειες τις ζούμε, η μάλλον οι περισσότεροι από εμάς. Ο Γερμανός επίτροπος είναι η τιμωρία του Ελληνικού παράτροπου πολιτικού συστήματος και όχι του ικανού ελληνικού λαού. Και θα σου επιστρέψω τον χαρακτηρισμό. Αρκετά με τους βολεμένους έλληνες που έχουν ξεχαστεί στα βιβλία της ιστορίας και επιλεκτικά ερμηνεύουν. Μήπως σε βολεύει να φύγουμε όλοι από εδώ? Και θα σου πω και κάτι τελευταίο για να σε βγάλω από το νανόκοσμό σου. Αν αποτύχουμε σαν Έλληνες θα σκοτωθούμε μεταξύ μας (το έχει διδάξει η ιστορία που τόσο όλοι αγαπάμε και συμβουλευόμαστε). Αν αποτύχει ο επίτροπος θα βρούμε το τέλειο εξιλαστήριο θύμα και τα κεφάλια που θα πέσουν θα είναι Γερμανικά. Τι προτιμάς?

Ο/Η Αλέξανδρος Ζαχαριάδης λέει:
Ιανουαρίου 31, 2012 στις 12:56 μμ

προτιμάω να πεθάνω μόνος μου
αν είναι να τιμωρηθεί το ελληνικό πολιτικό σύστημα τότε να το διαλύσουμε
ο επίτροπος εμάς θα τιμωρήσει.
βολεμένος του πολιτικού συστήματος εγώ δεν είμαι αλλά ούτε μπορώ να σου το αποδείξω απόδω ούτε και μου δημοσιεύονται όλες οι απαντήσεις για να δεις ότι αυτοί που το παίζουν επιτροπιακοί είναι οι βολεμένοι. Το ξαναγράφω και για σένα. Δε χρειάζεται να γνωρίζεις ιστορία για να ξέρεις ότι οι γερμανοί έκαψαν, σκότωσαν, ρήμαξαν κατά την τελευταία επίσηη γεμρανική κατοχή στην ελλάδα. αν θες να το ξαναδεις φόρα την κουκούλα. εγω δεν την φοράω.

Ο/Η ΜΑΝΟΣ Φ. λέει:
Φεβρουαρίου 2, 2012 στις 5:06 μμ

Καπου τα εχεις μπερδεψει τα πραγματα.Ενας κατακτητης εχει συμπεριφορα αναλογη του πολιτισμου του και των συνθηκων.Ακομη και τοτε τα καρφια ηταν απο τους διπλανους μας.Οι βολεμενοι παντα θα βολευονται και εμεις οι υπολοιποι θα φωναζουμε ισως γιατι δεν μας βολεψαν.Αστα απο παντου ΒΡΩΜΑΕΙ.

Ο/Η Αντώνης Ξανθόπουλος λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 8:52 μμ

ΝΑΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΓΑΜΩΤΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ο/Η Armenistria λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 9:15 μμ

Πέστα, καλέ μου άνθρωπε!!!! …ντράπηκα που διάβασα το κείμενο της κυρίας… Λυπάμαι ειλικρινά που υπάρχουν έλληνες που περιμένουν τη λύση από ξένους.. Ποιός απ’ τους προστάτες θα μας προστέψει, που έλεγε κι ένα τραγούδι.

Ο/Η Θ.Α.Δ. λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 2:46 μμ

Είναι περιττό να πω ότι συμφωνώ απόλυτα με το κείμενο. Είμαι επιχειρηματίας 38 ετών με τεράστια όρεξη για δουλειά και δημιουργία.
Θεωρώ ότι μόνο με εποπτεία και μάλιστα πολύ σφιχτή θα δει χαϊρι η Ελλάδα. Οι Έλληνες σε αυτή την περίπτωση θα διαπρέψουν.
Όσο αφορά το σχόλιο του κυρίου από πάνω είναι προφανές ότι ο ίδιος χρειάζεται να διαβάσει ιστορία. Ο Έλληνας διαπρέπει κάτω από διοίκηση κυρίως Δυτικών και αυτό έχει αποδειχτεί πάρα πολλές φορές. Το ίδιο έχει γίνει και εντός και εκτός χώρας.
Τα κόμματα διαφωνούν για να μην τελειώσει η μαρμίτα και ξεμπροστιαστούν εντελώς.
Όποιος βγει και πει ΝΑΙ στην εποπτεία αυτόν θα ψηφίσω … !

Ο/Η Αλέξανδρος Ζαχαριάδης λέει:
Ιανουαρίου 31, 2012 στις 9:23 πμ

Αν και δε θα δημοσιευτεί και τζάμπα γράφω, σας παραθέτω τα δεδομένα και αν μπορείτε διαφωνείστε παρακαλώ.
Δεδομένο 1. Ο κύριος Παπαδήμος ήταν διοικητής της τράπεζας της ελλάδας όταν τροποοποιήθηκαν τα στοιχεία με τη βοήθεια της μόργκαν στάνλευ. Ας δεχτόυμε ότι τότε οι ΕΕ δεν ήξερε ότι τα στοιχεία ήταν χαλκευμένα. Τώρα πια το γνωρίζει και το έχουν δηλώσει διάφοροι ευρωπαίοι ηγέτες, παρόλ΄’αυτά μας επέβαλαν τον Κύριο Παπαδήμο, ή τουλάχιστον τον καλοδέχτηκαν.
Δεδομένο 2. Ο κύριος Παπαδήμος ήταν δίπλα στον Κύριο Σημίτη όταν ο τελευταίος δήλωνε ότι το πρόβλημα των προϋπολογισμών και της δανειοδότησης έχει λυθεί και ότι τότε ήμασταν στην καλύτερη οικονομική κατάσταση ΠΟΤΕ σαν κράτος. Εκ των υστέρων αποδεικνύεται ότι είτε δεν ήξεραν τι έλεγαν, είτε ότι έλεγαν ψέματα.
Δεδομένο 3. Αυτή η βουλή βασίστηκε σε ένα τεράστιο ψέμα : στο περίφημο λεφτά υπάρχουν. Με βάση αυτή την ας την πούμε λαϊκή ετυμηγορία (εγώ διαφωνώ ότι ο λαός μιλάει μέσα απ το υπάρχων εκλογικό σύστημα , αλλάαυτό είναι άλη κουβέντα και ας δεχτούμε ότι ο λαός μίλησε) το πασοκ , η νουδου και το λαος έκαναν συνταγματικό πραξικόπημα και ΟΡΙΣΑΝ παρά το σύνταγμα τον Κύριο Παπαδήμο ως πρωθυπουργό τον οποίο και στηρίζουν.
Δεδομένο 4. Ο Κύριος Παπαδήμος στηρίζεται απ τα 3 πιο πάνω κόμματα και αν οποιοδήποτε απ τα δύο μεγαλυτερα αποσύρουν τη στήριξή τους (και το πασοκ νομίζω πια) τότε η κυβέρνηση θα πέσει.
Η Κυρία Νικολάου λοιπόν, και εσείς (αν ήσαστε άνθρωπος και όχι ψηφιακή υπογραφή όπως πολλοί άλλοι σχολιαστές εδώ) μας λέτε λοιπόν ότι ο Παπαδήμος θα πάει στην ΕΕ και παρά τα όσα του δόθησαν απ τα κόμματα που τον στηρίζουν, αυτός θα τους σκίσει και θα φέρει επίτροπο για να τους ξεσκεπάσει. ΕΙΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ; ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΓΡΑΦΕΤΕ; Αν οι μέχρι σήμερα λαμόγιοκυβερνώντες τα έκαναν χάλια και είχαν και να λογοδοτήσουν στον ελληνικό λαό, τι εμποδίζει στον Χριστοφοράκο ή στον όποιο άλλο επίτροπο να μας χαντακώσει και να μας ξεπουλήσει οπουδήποτε; ΕΛΕΟΣ. Σας υπενθυμίζω τέλος, σχετικά με τα ιστορικά, ότι η Ελλάς όντως μεγαλούργησε κατά τη γερμανική κατοχή. Είχαμε τους περισσότερους νεκρούς απο ασιτία και γενικά είχαμε τους δεύτερους περισσότερους μετά τη Σοβιετική ένωση. Μεγάλα πράγματα με τους γερμανούς. Να μη σας πώ για τν προηγούμενη χούντα και τα μεγαλεία της Κύπρου. ΜΕΓΑΛΕΙΑ.
Είναι φανερό ότι αυτά που λέει η Κυρία ΝΙκολάου είναι επιτηδευμένα και σκοπό έχουν στη δημιουργία συζήτησης γύρω απ το θέμα με απώτερο σκοπό να μας γίνει αρεστή μια τέτοια ιδέα. ¨Εγινε πολλές φορές στο παρελθόν.
ΑΝΤΕ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣΤΕ ΤΩΡΑ (αν το δημοσιεύσουν δηλαδή)

Ο/Η Σπύρος λέει:
Ιανουαρίου 31, 2012 στις 12:38 μμ

Ο Γερμανός επίτροπος είναι η τιμωρία του Ελληνικού παράτροπου συστήματος εξουσίας και όχι του ικανού ελληνικού λαού. Αν αποτύχουμε σαν Έλληνες θα σκοτωθούμε μεταξύ μας (το έχει διδάξει η ιστορία). Αν αποτύχει ο επίτροπος θα βρούμε το τέλειο εξιλαστήριο θύμα πριν θιγούμε περισσότερο από όσο έχουμε μέχρι σήμερα από τους σημαιοφόρους που λυμαίνονται για χρόνια τον έρμο τόπο. Ο λαός έχει τον τρόπο να απελάσετε από εξωτερικούς-δυνάστες και το έχει δείξει με τόσους αγώνες… σε αντίθεση με τους εγχώριους. Κύριε Ζαχαριάδη έχετε καταλάβει ότι είμαστε σε Ελληνική κατοχή εδώ και δεκαετίες και τώρα έχουμε αρχίσει να μετράμε ακόμα και νεκρούς (από το σύστημα υγείας μέχρι την ενεργεία-πείνα). Αν τελικά αποδειχτεί θετικό τότε θα επέλθει η κατάρρευση του οικοδομήματος που λέγεται ΠΑΣΟΚ και ΝΕΑ ΔΗΜ. Τι προτιμάμε τελικά; Εγώ προτιμώ να δοκιμάσω και αυτό το φαρμάκι παρά αργό ‘’θάνατο’’ made in Greece.

Ο/Η Παναγιώτης Νικολάου λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 2:49 μμ

Αγαπητή κυρία νομίζω ότι δεν διαβάσατε προσεκτικά…. ο ρόλος του επιτρόπου θα είναι να βεβαιωθεί ότι εισπράττονται τα τοκοχρεωλύσια… Απολύτως καμία μέριμνα δεν θα υπάρχει για οποιοδήποτε προβλημα αφορά την καθημερινή μας ζωή…..

Ο/Η Tyxarpastos λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 2:49 μμ

@Αλέξανδρος Ζαχαριάδης
Με καλύψατε πλήρως.
Διάβαζα το κείμενο ελπίζοντας ότι η γράφουσα χαριτολογούσε.
Τελικά διαπίστωσα ότι μιλούσε σοβαρά !!!

Ο/Η Αλέξης λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 2:54 μμ

Στην αρχή και εγώ ήμουν αναποφάσιστος…Τον θέλουμε άραγε τον ευρω-επίτροπο ή η παρουσία του είναι εθνική ταπείνωση, προσβολή, μετατροπή της χώρας σε αποικία κτλ κτλ κτλ. Έκανα λοιπόν τρεις-τέσσερεις συγκρίσεις για να καταλήξω και εγώ κάπου. Πρώτη σύγκριση : ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ vs ΕΠΙΡΟΠΟΣ. Μάλλον θα πάρω τον επιτροπο… Δευτερη σύγκριση : ΤΣΟΥΚΑΤΟΣ vs ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ. Ε, θέλει πολύ σκεψη. 2-0 για τον Επίτροπο. Τρίτη σύγκριση : ΧΑΤΖΗΓΑΚΗΣ (ο αρχιδιοριστής του κάμπου) vs ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ. Χωρίς πολλά λόγια χατ-τρικ για τον Επίτροπο.
Ανατριχιάζω στη σκέψη και μόνο ότι οι άνθρωποι που διέλυσαν τη χώρα τα τελευταία 30 χρόνια ενδύονται τώρα το μανδύα του σωτήρα. Υπάρχει νοήμων άνθρωπος που πραγματικά πιστεύει ότι το ελληνικό πολιτικό προσωπικό μπορεί να σώσει τη χώρα; Να αναπαραγάγει τον εαυτό του θέλει και να συνεχίσει την καταλήστευση του δημόσιου πλούτο θέλει το ελληνικό πολιτικό προσωπικό και τίποτα περισσότερο.
Για εμένα ΕΘΝΙΚΗ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ είναι να βλέπω τον Τσοχατζόπουλο-Τσουκάτο-Λαλιώτη-Χατζηγάκη-Παυλίδη και τους ομοίους τους να περνούν ΖΩΗ και ΚΟΤΑ αντί να σαπίζουν στη φυλακή. Αυτό είναι που εξευτελίζει την πατρίδα μου, αυτό είναι που προσβάλλει το λαό της, αυτό είναι που εκθέτει τη χώρα διεθνώς και όχι η παρουσία ενός Επιτρόπου. Σε τελική ανάλυση η Ευρώπη μας δίνει τα λεφτά της και έχει ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ελέγχει που αυτά πάνε. Αν κάποιος αισθάνεται την εθνική (προσωπική ίσως;) περιφάνεια του να προσβάλλεται τότε η τιμιότερη λύση είναι ξεκάθαρα χρεωκοπία και έξω από το ευρώ. Στη δραχμή είσαι εθνικά ανεξάρτητως και λογαρισμό δε δίνεις σε κανένα. Είσαι όμως και φτωχός στο σύνολο του πληθυσμού σου…
Μετά από όλα τα παραπάνω εγώ τουλάχιστο καταλήγω στο συμπέρασμα «Καλως να ορίσει ο άνθρωπος και γρήγορα»

Ο/Η Αλέξης λέει:
Ιανουαρίου 31, 2012 στις 12:46 πμ

Συμφωνώ απολύτως!!!!!!

Ο/Η Ένας Σαλονικιός εν Αθήναις λέει:
Ιανουαρίου 31, 2012 στις 10:22 πμ

Ξέχασες τον Μαντέλη… :) ))

Ο/Η Ν Ζουλης λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 2:58 μμ

Συγχαρτηρια!
Επιτελους ποιος δε καταλαβαινει οτι οι μονοι που φοβουνται τον ελεγχο ειναι αυτοι που λυμαινονται την Ελλαδα.
Κι εχουν ολους τους ηλιθιους να επαναλαμβανουν τα περι εκχωρησης εθνικης κυριαρχιας και κουραφεξαλα.
Εχομε βλεπετε το προτυπο κρατος προνοιας, παιδειας και πολιτισμου και φοβουνται να μη χαλασει η συνταγη των εθνικων ευεργετων τυπου ΓΑΠ, Πετσαλνικου, Σαμαρα και Καρατζαφερη (και ολη η Αριστερα, που να τους πεις ενα ενα ολους αυτους!).

Ο/Η Γιωργος λέει:
Ιανουαρίου 30, 2012 στις 2:58 μμ

Μπραβο ρε κοπελια καλα τα λες……Αν και με ποναει αυτο που παει να γινει (γιατι και γω Ελληνας ειμαι)… αλλα αν ειναι να μας κυβερναει ατομο που ψηφιζει χωρις να ξερει τι ψηφιζει… καλυτερα ναρθουν ξενοι………………….. Ολοκληρος υπουργος με τοσους συμβουλους και δεν το διαβασε….. φαντασου η Γκερεκου η Νταλαρα κι ο Βουρος χαχαχαχαχα

Ο/Η HARITINI λέει:
Ιανουαρίου 31, 2012 στις 11:49 πμ

http://www.nooz.gr/economy/naomi-klain

Αφήστε το σχόλιο σας