Παρατείνεται εκ νέου η απευθείας τιμολόγηση διαφημιζόμενων από τα ΜΜΕ

typos1

 

Παρατείνεται εκ νέου για έξι μήνες, (αντί για 1-10-2016 σε 1-4-2017) η απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με τροπολογία του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκου Παππά, που περιλαμβάνεται σε σχέδιο νόμου του υπουργείου Δικαιοσύνης.

Αυτή η παράταση κρίθηκε αναγκαία προκειμένου να διευκολυνθούν οι επιχειρήσεις λόγω ασφυκτικών προθεσμιών και καθώς είναι ακόμη σε εξέλιξη η διαβούλευση του σχεδίου νόμου «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου».

Θα συνεχίσει να εφαρμόζεται η ισχύουσα διαδικασία για την τιμολόγηση των διαφημιζομένων βάσει τιμοκαταλόγου που υποβάλλεται στην οικεία ΔΟΥ από τα ΜΜΕ.

Σχετικά Άρθρα


Αφήστε το σχόλιο σας

*

code