Παρουσίασαν τον Κώδικα Δεοντολογίας των Ελληνικών Ψηφιακών ΜΜΕ (ΒΙΝΤΕΟ)

content-files-ened_logo-ened_logo_gr-01-gradient

 

Η Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝ.Ε.Δ) έχοντας ως στόχο την εύρυθμη λειτουργία των ψηφιακών μέσων ενημέρωσης στη χώρα μας αλλά και την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας των δημιουργών, ανέλαβε την πρωτοβουλία της θέσπισης του «Κώδικα Δεοντολογίας των Ελληνικών Ψηφιακών Μέσων Ενημέρωσης» αναφέρεται στην ιστοσελίδα της ΕΝΕΔ.

Το σημαντικό αυτό έργο υλοποιήθηκε και παραδόθηκε στην ΕΝΕΔ από συνέργεια φορέων υπό την επιστημονική επίβλεψη του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Επικοινωνίας (ECI – European Communication Institute), του Ερευνητικού Κέντρου «Αθηνά» (Γενική Γραμματεία Έρευνας Τεχνολογίας του υπουργείου Παιδείας) και του Κέντρου Διεθνούς Δημοσιογραφίας του Πανεπιστημίου «Donau University Krems» της Αυστρίας.

Βίντεο από το ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ο Κώδικας παρουσιάστηκε στo υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Κύριοι ομιλητές της εκδήλωσης ήταν οι:

Tom Law, Director of Campaigns and Communications, Ethical Journalism Network

Βασίλης Βασιλόπουλος, Media Standards Advisor/Web Content Manager, ERT New Media

Την ημερίδα συντόνισε ο κ. Γιάννης Θωμάτος, επιστημονικός συνεργάτης, Τμήμα Επικοινωνίας & ΜΜΕ, ΕΚΠΑ.

Οπως σημειώνεται στην ανακοίνωση της Ένωσης: «Αποτελεί κοινή πεποίθηση του Δ.Σ. της ΕΝ.Ε.Δ και των μελών της, ότι η υιοθέτηση κι η εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας από τα ελληνικά ενημερωτικά sites, θα αποτελέσει τη βάση για τη βελτίωση της αξιοπιστίας του παραγόμενου και διακινούμενου περιεχομένου και θα βοηθήσει στη διάχυση των ωφελημάτων και εκτός των μελών της ένωσης, επιτρέποντας στο σύνολο της ελληνικής αγοράς να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες της και να προσφέρει στο ευρύ κοινό πρόσβαση σε ποιοτικό και αξιόπιστο περιεχόμενο» και προστίθεται σε άλλο σημείο της ιστοσελίδας:

«Οι μέτοχοι και οι εμπλεκόμενοι στους εκδοτικούς οργανισμούς, μαζί με τους δημοσιογράφους, μοιράζονται το κοινό συμφέρον της ακεραιότητας και της αξιοπιστίας των Μέσων τους.Είναι κοινός τόπος ότι ιδιοκτήτες, εκδότες και δημοσιογράφοι έχουν συνείδηση της ευθύνης που φέρουν έναντι του κοινού και την υποχρέωσή τους για τη διαφύλαξη του κύρους του Τύπου. Αντιλαμβάνονται τη δημοσιογραφική τους αποστολή με πλήρη επίγνωση και συνείδηση και χωρίς να επηρεάζονται από προσωπικά συμφέροντα και κίνητρα ξένα προς το αντικείμενο αυτό. Οι θεμελιώδεις αρχές της δημοσιογραφίας αποτυπώνουν την επαγγελματική δεοντολογία του Τύπου. Αυτή περιλαμβάνει το καθήκον διαφύλαξης του κύρους του Τύπου και υπεράσπισης της ελευθερίας του Τύπου μέσα στο πλαίσιο του Συντάγματος και των συμφώνων με αυτό νόμων«.

Σχετικά Άρθρα


Αφήστε το σχόλιο σας

*

code