Προσωπική μαρτυρία για τον Αλέξανδρο‏ Γρηγορόπουλο

61
1617

Στις 6 Δεκεμβρίου 2008, ανήμερα του Αγίου Νικολάου, ο ειδικός φρουρός Επαμεινώνδας Κορκονέας δολοφόνησε στα Εξάρχεια τον 16χρονο μαθητή Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά του, αλλά και ολόκληρη την Ελλάδα.

Ήταν μια οριακή στιγμή που πιστεύω ότι άλλαξε τη φορά των πραγμάτων. Πυροδότησε τεράστια κοινωνική ένταση, ενίσχυσε την επιρροή ακραίων στοιχείων που έκαιγαν την Αθήνα επί είκοσι μέρες με την αστυνομία σε ρόλο απλού παρατηρητή, προκάλεσε μεγάλη βλάβη στη διεθνή εικόνα της χώρας, έπληξε καίρια τον τομέα του τουρισμού και γέννησε μια νέα γενιά τρομοκρατών.

Τρία χρόνια αργότερα αισθάνομαι την ανάγκη να καταθέσω την προσωπική μου μαρτυρία για τη συγκλονιστική αυτή υπόθεση, την οποία κλήθηκα να διαχειριστώ ως δημοσιογράφος -διευθυντής Ειδήσεων & Ενημέρωσης του Μega, αλλά και ως πατέρας.

Στο μόνιμο στόχο μου για την ανάδειξη της αλήθειας είχε προστεθεί και η βαθιά συναισθηματική μου φόρτιση, μιας που ο Κορκονέας είχε σκοτώσει ένα φίλο του γιου μου -του δικού μου 16χρονου Αλέξανδρου.

Δυστυχώς, όλα πήγαν λάθος. Μεταδώσαμε αλλοιωμένο το μοναδικό βίντεο-ντοκουμέντο από τη στιγμή της δολοφονίας. Είχαν περιληφθεί ήχοι διαδήλωσης και σπασμένων βιτρινών πριν ακουστούν οι δολοφονικοί πυροβολισμοί του Κορκονέα.

Έτσι, ευλόγως θα μπορούσε κάποιος να πιστέψει ότι προηγήθηκαν επεισόδια και, άρα, ο Κορκονέας βρέθηκε σε άμυνα!

Ακολούθησε καταιγίδα επιθέσεων κατά του Μega και εναντίον μου προσωπικά, με βασική κατηγορία ότι παραποιήσαμε το βίντεο για να βγάλουμε «λάδι» το δολοφόνο.

Η συντριβή μου ήταν απόλυτη. Από τη μια είχα να διαχειριστώ το πένθος του γιού μου και από την άλλη να απολογούμαι για τη δήθεν στήριξη στον Κορκονέα.

Τι είχε, στ’ αλήθεια, συμβεί;

Για να ενισχύσουμε το θέμα αποφασίσαμε να μεταδώσουμε το ντοκουμέντο όχι απλώς στο ρεπορτάζ μαζί με όλα τα άλλα στοιχεία, αλλά και μόνο του στο ξεκίνημα του κεντρικού δελτίου. Το αναθέσαμε σε έναν άξιο παραγωγό για να προσθέσει βέλη -με γραφικά- που θα προσδιόριζαν τις θέσεις των δυο αστυνομικών, ώστε να γίνει πιο καθαρή η εικόνα -η λήψη ήταν ερασιτεχνική.

Και συνέβη το απερίγραπτο: εκείνος αποφάσισε, χωρίς να ενημερώσει κανέναν, να προσθέσει ήχους. Πράγμα που δεν έχει συμβεί ποτέ στην ιστορία του Μega. Έτσι το παρέδωσε στο  τεχνικό τμήμα και μεταδόθηκε στο ξεκίνημα του δελτίου. Χωρίς να το ελέγξει κανείς. Αλλά και τι να ελέγξει; Αν μπήκαν τα δυο βέλη που του είπαμε να βάλει;

Επιβεβαιωτικό όσων λέω είναι ότι στο κύριο ρεπορτάζ, που μεταδόθηκε λίγα λεπτά αργότερα στο ίδιο δελτίο, περιλαμβανόταν το αυθεντικό βίντεο-ντοκουμέντο. Το είχε επιμεληθεί, βλέπετε, άλλος παραγωγός. Αλλά, πέραν αυτού, το σχόλιο που έκανε ο Γιώργος Οικονομέας αμέσως μετά την προβολή του παραποιημένου βίντεο, βεβαιώνει ότι δεν είχαμε ιδέα του τι είχε συμβεί, καθώς καυτηρίαζε την απρόκλητη επιθετικότητα των αστυνομικών.

Πώς χειρίζεται ένας δημοσιογράφος, που διευθύνει ένα μεγάλο Μέσο Ενημέρωσης ένα τέτοιο λάθος, σε στιγμή μεγάλης συναισθηματικής φόρτισης, μάλιστα;

Οι στενότεροι των συνεργατών μου είχαν την άποψη ότι έπρεπε να απολύσω αμέσως τον παραγωγό και να διαχωρίσω τη θέση του σταθμού. Την ίδια στιγμή εγώ σκέφτηκα ότι έπρεπε να παραιτηθώ. Μπορεί να μην είχα καμμιά συμμετοχή στον άθλιο χειρισμό, αλλά ως διευθυντής -εξ αντικειμένου- είχα την τελική ευθύνη. Υπέβαλα την παραίτησή μου, η οποία δεν έγινε δεκτή. Ταυτόχρονα, όμως, δεν δέχθηκα ούτε την παραίτηση του παραγωγού, παρότι οι εξηγήσεις του έδειξαν ότι βρισκόταν σε πλήρη σύγχυση. «Δεν ξέρω πώς μου ήρθε, δεν είχα πρόθεση, συγνώμη«! Εκτιμώντας ότι δεν είχε δόλο, μίλησα αορίστως για λάθος και πήρα πάνω μου την ευθύνη -και μαζί το δυσβάστακτο κόστος.

Δεν ήταν η πρώτη φορά που χειρίστηκα με τον ίδιο τρόπο ένα δυσάρεστο γεγονός, ούτε η τελευταία. Πριν από είκοσι μέρες, στη φετινή πορεία του Πολυτεχνείου, μεταδώσαμε -για λίγα δευτερόλεπτα- εικόνες από καλοκαιρινή συγκέντρωση!

Τι είχε συμβεί; Βοηθός σκηνοθέτη έδωσε στο τεχνικό τμήμα λάθος κωδικό, ο  οποίος από σύμπτωση ενεργοποίησε πλάνα άλλης πορείας! Λέω από σύμπτωση, διότι θα μπορούσε ο λάθος κωδικός να παρέπεμπε σε πλάνα από πολεμικό μέτωπο ή από καρπούζια της λαϊκής αγοράς.

Και πάλι άκουσα τον ισχυρισμό ότι δήθεν πλαστογραφήσαμε τα πλάνα για προπαγανδιστικούς λόγους.

Τι έπρεπε, άραγε, να κάνω; Να αφήσω χωρίς δουλειά έναν οικογενειάρχη που επί δώδεκα χρόνια δεν είχε δώσει κανένα δικαίωμα να τον κατηγορήσω; Να παραιτηθώ εγώ, ο οποίος έμαθα το περιστατικό ενώ βρισκόμουν στο Λονδίνο;

Δεν απευθύνομαι σε όσους από προκατάληψη ακυρώνουν τη δουλειά μας στο Μega, διατυπώνοντας ισοπεδωτικούς χαρακτηρισμούς για τα στελέχη του, αλλά σε εκείνους που παρακολουθούν με κριτική διάθεση τα ΜΜΕ (και, κυρίως, τον δικό μας σταθμό).

Επισημαίνω ότι η Ενημέρωση στην τηλεόραση είναι κατεξοχήν συμμετοχική και ομαδική υπόθεση. Με κανόνες απαράβατους και δεσμευτικούς -ακόμη και για τις μεγαλύτερες βεντέτες του «γυαλιού»!

Απ’ τη στιγμή που θα εκτυλιχθεί ένα γεγονός έως ότου φτάσει να γίνει ρεπορτάζ με ήχο και εικόνα στα Δελτία Ειδήσεων, μεσολαβούν μια σειρά άνθρωποι -κρίκοι της ίδιας μακράς αλυσίδας. Δημοσιογράφοι, παραγωγοί, μοντέρ, βοηθοί σκηνοθέτες, σκηνοθέτες, αρχισυντάκτες. Καθένας με ειδικό ρόλο και ειδική ευθύνη.

Όσο απίθανο κι αν ακούγεται, αρκεί να σπάσει μόνο ένας κρίκος για να προκληθούν σοβαρές συνέπειες στη μετάδοση μιας είδησης που μπορεί να φτάσουν έως και στην πλήρη αλλοίωσή της. Γι αυτό υπάρχουν διπλοί και τριπλοί έλεγχοι, γι αυτό και η ανάθεση κάθε επιμέρους εργασίας γίνεται με οδηγό την εμπειρία και εξειδίκευση ενός εκάστου.

Αν δεν έχει δουλέψει κάποιος στην τηλεόραση είναι μάλλον απίθανο να καταλάβει τον καθοριστικό ρόλο της γραμμής παραγωγής.

Αν, μάλιστα, διαθέτει μπόλικο περίσσευμα καχυποψίας μπορεί με άνεση να κατασκευάζει σενάρια συνωμοσίας και προπαγανδιστικής ίντριγκας, προσδίδοντας σε ένα ανθρώπινο λάθος τερατώδεις διαστάσεις με ανύπαρκτα παρασκήνια και σκοτεινές επιδιώξεις. Πολύ περισσότερο αν συζητάμε για τηλεόραση μιας χώρας στην οποία, κατεξοχήν, ανθούν οι θεωρίες συνωμοσίας, όπως η Ελλάδα.

ΥΓ.: Για του λόγου το αληθές δείτε το ρεπορτάζ που μεταδώσαμε στο ίδιο δελτίο, της 7ης Δεκεμβρίου 2008, λίγα λεπτά μετά την έναρξή του. Όπως θα
διαπιστώσετε, υπάρχει αυτούσιο το βίντεο -ντοκουμέντο χωρίς τους πρόσθετους ήχους. Γιατί; Διότι το χειρίστηκε άλλος παραγωγός, ο οποίος έκανε σωστά τη δουλειά του σε αντίθεση απ’ τον άλλο που αλλοίωσε το βίντεο χωρίς να ενημερώσει κανέναν. Αν θέλαμε να παραποιήσουμε τα γεγονότα θα μεταδίδαμε σωστό το βίντεο στο ρεπορτάζ; Αποφάσισα να μιλήσω και να πω την αλήθεια, διότι όφειλα αυτή την εξήγηση και τη συγνώμη σε έναν κόσμο που λογικά αναρωτιέται για το τι έγινε τότε. Θα μπορούσα να σιωπήσω, αλλά προτίμησα να εκτεθώ δημοσίως, αντιμετωπίζοντας ακόμη και την πιό αυστηρή κριτική, καθώς πιστεύω ότι τίποτα δεν είναι πάνω απ’ την αλήθεια.

Follow on twitter: @XrPanag

61 ΣΧΟΛΙΑ

  1. «Le canard Says: December 6th, 2008 at 10:24 pm – SOS! ΣΟΒΑΡΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ (!!!)»
    http://gkdata.gr/?p=8688
    IN MEMORIAM…

    Η ΝΥΧΤΑ ΤΟΥ ΠΙΤΣΙΡΙΚΆ ΠΟΥ ΓΕΛΑΓΕ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ…

    Παραθέτουμε ολόκληρο τον σχολιασμό που έγινε στο ποστ του antinews που ανακοινώθηκε η δολοφονία του Αλέξανδρου. (Τότε, ακόμη, δεν ήταν παραδομένο στον Σαμαρά. Διότι στον Σαμαρά και όχι στην ΝΔ παραδόθηκε. Έχει πλάκα το πόσο έχει αλλάξει το …κοινό του, οι e- θαμώνες του!)

    Πιστεύουμε ότι η αμεσότητα του σχολιασμού, αναγεννά την ατμόσφαιρα εκείνης της αποφράδας ημέρας,

    Πάντως, αυτόν τον πιτσιρικά πρέπει να τον έχει κλάψει ο μεγαλύτερος αριθμός Ελλήνων, ever! Ήταν και μποέμικα όμορφη και συμπαθητική φατσούλα, πέραν από το τραγικό γεγονός της ηλικίας του….

    Διαλέγω να βάλω δυο σχόλια που έχουν να κάνουν με το επάγγελμα του κ. Παναγιωτόπουλου, την τηλεόραση, και πώς υποδέχθηκε την είδηση.

    «νήπιος γέρων« Says:
    December 6th, 2008 at 10:44 pm

    Διάβασα μόλις εδώ αυτό, άνοιξα την τηλεόραση για “έκτατα” δελτία και τίποτα. Τηλεπαιχνίδια και τέτοια. ΑΝ είναι αλήθεια η είδηση, -που για να το λέει ο Le canard, είναι-, οι των ιδιωτικών καναλιών θέλουν κρέμασμα και των κρατικών σκότωμα…

    ΔΕ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!

    &&&&&

    «νήπιος γέρων« Says:
    December 6th, 2008 at 11:02 pm

    “Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ”

    ΕΤ1: αμερικάνικη ταινία
    ΝΕΤ: ο κ. Παπαδόπουλος, ο 55ρης ζεν πρεμιέ, “Στην υγειά μας” (!!!)
    ΜΕΓΑ: διαφημίσεις!
    ΑΝΤ1: διαφημίσεις!!
    ΣΤΑΡ: διαφημίσεις!!!
    ΑΛΦΑ: ταινία, -γαμι..ται ένα ζευγάρι
    ΑΛΤΕΡ: ταινία κινουμένων σχεδίων
    ΣΚΆΙ: ταινία επιστημονικής φαντασίας
    ΕΤ3: διαφημίσεις!!!!

    ΥΓ. Αποκλείεται, λοιπόν, να έχει σκοτωθεί παιδί από αστυνομικό…

    http://gkdata.gr/?p=8688

  2. Εγώ δεν πιστεύω με τίποτα ότι το μέγκα παραποίησε ποτέ την αληθεια έιτε σε ρεπορτάζ είτε με τις απόψεις των τηλεσχολιαστών του. Γιατί να το κάνει άλλωστε; Τι είχαν να κερδίσουν οι άξιοι μέτοχοί του; Κύριε Παναγιωτόπουλε ήμαρτον.

  3. Δεν χρειαζόταν αυτό το άρθρο αφού φροντίσατε να προβληθούν αυτά και στο δελτίο ειδήσεων των 20:00 ή άλλη εκπομπή ανάλογης «θεαματικότητας» και αφού ζητήσατε δημόσια μέσω του σταθμού σας συγνώμη…
    Α, συγνώμη, δεν το έχετε κάνει αυτό…

  4. Κύριε Παναγιωτόπουλε,
    να σας πω την αλήθεια μου, πολύ λίγο με ενδιαφέρει το τεχνικό κομμάτι στην προετοιμασία των ειδήσεων του Mega. Όλοι και όλα προσδιορίζονται σ’αυτή τη χώρα, όπως και το δελτίο σας. Έδειξαν οι πολίτες και συνεχίζουν να δείχνουν την προτίμησή τους. Αν παίζουν κάποιο ρόλο οι αριθμοί, εσείς είστε πρωταγωνιστές. Όμως, κανένας αριθμός, κανένα τεχνικό λάθος, καμία παρατυπία, καμία συγνώμη δεν αξίζουν, όσο η ζωή ενός παιδιού. Ενός ανήλικου παιδιού που ένα φασιστοειδές, με τσαμπουκά, αλαζονία, παραφροσύνη, εξουσία, δολοφόνησε. Έτσι απλά, στο καπάκι. Υποψιάζομαι πως το ίδιο θα σας απάντησε και ο δικός σας Αλέξανδρος, αν τυχόν τον ρωτήσατε. Περίμενα από σας ένα άρθρο διαφορετικό, πέντε κουβέντες αληθινές, ευθεία γραμμή, για το παιδί αυτό. Ένα άρθρο με πολιτικό προσδιορισμό, ένα άρθρο καθαρό και ξάστερο, ένα άρθρο μνήμης για τον Αλέξανδρο και όχι πέντε γραμμές ίσως από τύψεις, ίσως από επαγγελματική ευσυνειδησία, απολογητικό μου φάνηκε και θέλω να σας το πω. Ένα νεκρό παιδί ισοδυναμεί με χιλιάδες νεκρά παιδιά, μια μητέρα απελπισμένη ισοδυναμεί με χιλιάδες μητέρες, μια γενιά ολόκληρη είναι απελπισμένη, απογοητευμένη, χωρίς όνειρα και στόχους, θυμωμένη γενιά είναι αυτή του δικού σας Αλέξανδρου. Πως να μην είναι άλλωστε; Στο κάτω-κάτω, ο Κορκονέας επέλεξε να γίνει αυτό που έγινε (να μην το πω πιο χοντρά και με κόψετε), στην επιλογή του αυτή εμπεριέχεται και το ρίσκο, και ο κίνδυνος και η στολή που φοράει προσδιορίζει και αυτό που ο ίδιος είναι. Ένα ανήλικο παιδί δεν επιλέγει να δολοφονηθεί, απλά δολοφονείται.
    Περίμενα από σας, σας το είχα γράψει πριν λίγο καιρό, να ψάξετε τους λόγους που οδήγησαν τους δικαστές να αθωώσουν τον έτερο δολοφόνο (για μένα έχουν τον ίδιο μερισμό ευθύνης), περίμενα από το δελτίο και την αιχμή, να ενημερώσετε τους φίλους σας γιατί αυτή η…επιλεκτική αθώωση. Δεν το κάνατε, μάλλον κατανοώ τους λόγους, διαταγή εξ άνωθεν, έτσι; Αυτή η αθώωση είναι πρόκληση για την ελληνική κοινωνία, ένα παιδί δεν ισοδυναμεί με κανένα δελτίο ειδήσεων, καμία AGB, λείπει από τους γονείς του, τους φίλους του, το κορίτσι του. Ένα αθώο, δολοφονημένο παιδί, ξέχασε απλά τα όνειρά του σε μια τσέπη, μαζί με ψίχουλα από το κρουασανάκι που έτρωγε, ίσως μια πράσινη σημαιούλα του ΠΑΟ, ένα φιλάκι στο κορίτσι του.
    Περίμενα αυστηρό ρεπορτάζ, αλλά αντί αυτού, διαβάζω ένα απολογητικό άρθρο, για το ποιος έκανε λάθος, τι συνέβη με τον παραγωγό, κλπ.
    Λυπάμαι.
    Ευχαριστώ πολύ.

  5. «ενίσχυσε την επιρροή ακραίων στοιχείων που έκαιγαν την Αθήνα» Παρακαλώ προσθέστε τη λέξη «αριστερών» στοιχείων προς αποφυγή παρερμηνοιών.
    Πολύ καλό το άρθρο σας συγχαρητηρια.

    Φιλικά

    Αλεξανδρος Προδρομου

  6. Ωραια τα λετε,αλλα δεν πειθετε.Παντα καποιος αλλος φταιει,ειτε ο δαιμων του τυπογραφειου ή η Μαρια η Πενταγιωτισα,αλλα εμεις οι δημοσιογραφοι παντα λεμε την αληθεια χωρις φοβο και παθος και χωρις καμια πιεση – επιρροη απο τον εργοδοτη μας που μας δινει τη γραμμη με την οποια θα πουμε οτι πουμε.
    Πως γινετε λοιπον κ.Παναγιωτοπουλε , το ιδιο γεγονος ο καθε δημοσιογραφος να το παρουσιαζει διαφορετικα, αναλογα με τις πολιτικες πεποιθησεις της εφημεριδας ή τηλεοπτικου – ραδιοφωνικου σταθμου που εργαζεται? Αφου ΜΙΑ (1) ειναι η αληθεια , γιατι δεν την λετε οπως ειναι?
    Και κλεινοντας ενα πραγμα που εμαθα απο τον παππου μου , ο οποιος ηταν δημοσιογραφος σε πολυ πιο δυσκολες εποχες – επι Μεταξα ΒΠΠ εμφυλιου… – , ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μην πιστεψεις αγορι μου δημοσιογραφο.Ειναι ολοι τους ψευτες.Διαβασε ολες τις «αποψεις» και ισως καπου στη μεση να ανακαλυψεις την αληθεια.
    Ευχαριστω.

  7. ΚΥΡΙΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΕ ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΟΜΑΤΟΙ…ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΛΑΘΟΥΣ. ΑΛΛΑ ΜΗ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΕ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΩΣ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΘΕΝ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΦΑΝΗΣ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΠΟΥ ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΣΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΣΑΣ. ΠΟΣΑ ΒΙΝΤΕΟ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΡΡΕΥΣΕΙ ΜΕ ΗΧΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑΜΕ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΤΙ ΑΚΟΥΓΑΜΕ? ΠΟΣΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΗΝΑΤΕ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΟΠΟΤΕ ΣΑΣ ΣΥΝΕΦΕΡΕ? ΕΔΩ ΕΧΕΤΕ ΒΓΑΛΕΙ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟΣΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΡΟΣΩΠΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΟΥΜΕ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΜΑΤΑΙΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΤΕ ΟΤΙ ΠΑΡΑΓΕΤΕ ΕΝΤΙΜΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΒΡΙΖΕΙ ΜΟΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ? ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΒΡΙΖΕΙ ΤΑ ΜΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΡΟΛΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΞΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.
    ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΚΡΥΦΤΟ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ. ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΗΡΘΑΝ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΣΕΙ ΚΑΘΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ.

    ΒΑΣΙΛΗΣ 17 ΕΤΩΝ

  8. Έχετε δίκιο, κ. Παναγιωτόπουλε, ότι μεταξύ κακόπιστης και καλόπιστης κριτικής, μεταξύ των προκατειλημμένων και των «κοφτερών» ματιών υπάρχει σαφής διαχωριστική γραμμή. Θέλω να πιστεύω ότι ανήκω στους καλόπιστους, αν και εργάζομαι σε ανταγωνιστικό κανάλι. Όμως τα μεγάλα μεγέθη της ενημέρωσης φέρουν μαζί τους και μεγάλες απαιτήσεις, όπως έχει τα χτένια αυτός που έχει και τα γένια, δεν νομίζετε; Κοντολογίς, όσοι είναι καλόπιστοι αναγνωρίζουν ότι πρόκειται για ανθρώπινο λάθος, όμως κανάλια όπως το Mega ως εκ της θέσεως και της ευθύνης τους δεν έχουν μεγάλα περιθώρια για λάθη. Σας ευχαριστώ.

  9. Ναι, πρέπει να προσδιορίσουμε αν ήταν αριστεροί ακραίοι, γιατί έχει μέγιστη σημασία… Με κάτι τέτοιες απόψεις μένουμε πάντα τόσο πίσω…σε όλα.

  10. Κύριε Παναγιωτόπουλε,
    Χωρίς το παραμικρό ίχνος αμφισβήτησης των όσων αναφέρετε και με σεβασμό στην πολυετή πείρα σας θα ήθελα να αναφέρω μόνο δύο θέματα.
    Η αντίφαση «Το αναθέσαμε σε έναν άξιο παραγωγό» με το «εκείνος αποφάσισε, χωρίς να ενημερώσει κανέναν, να προσθέσει ήχους» και «Δεν ξέρω πώς μου ήρθε, δεν είχα πρόθεση, συγνώμη..» δείχνει πως μάλλον ο άξιος παραγωγός δεν είναι τόσο άξιος.
    Επιπλέον το γεγονός πως αυτή την στιγμή εργάζεται με κίνδυνο η σύγχυση του να εκθέσει πάλι το κανάλι και εσάς προσωπικά με ένα τόσο μεγάλο λάθος, εμένα δεν θα με έκανε να κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια.
    Ο κάθε άνθρωπος που επιλέγει κάποιους συνεργάτες, μοιραία έχει και την ευθύνη των πράξεών τους. Προφανώς και κανείς δεν ζητά το κεφάλι επί πίνακι κανενός. Όμως να σας αναφέρω πως αν ένας επιχειρηματίας είναι όχι στο Λονδίνο αλλά την άλλη άκρη του κόσμου είναι υπόλογος και κατηγορούμενος για τις πράξεις των υπαλλήλων του.
    Ευτυχώς η δυστυχώς είστε σε ένα μέσο το οποίο δεν μπορεί να χαρακτηρίσει μικρό λάθος την (έστω και εσφαλμένη) παραποίηση ενός γεγονότος που εξ αιτίας του καιγόταν η Αθήνα για τόσες μέρες.
    Κατανοώ και την δύσκολη θέση που ήρθατε, και τον οικογενειάρχη άνθρωπο που έσφαλε. Όμως για κάποια θέματα θα πρέπει να υπάρχουν και όρια ανοχής που, όσο και αν πονάει, όταν τα ξεπερνάμε πρέπει να υποστούμε και τις συνέπειες.

    Με τιμή.

    Γιώργος Τόμπρας

  11. Το θάρρος κάποιου δεν είναι να αποφύγει να πει λεπτομέρειες από ένα λάθος που συνέβη αλλά να παραδεχτεί το λάθος του. Κι εσείς με αυτό το άρθρο το κάνατε. Δεκτή

  12. Δεν ανήκω σ’ αυτούς που υιοθετούν άκριτα θεωρίες συνωμοσίας αλλά είμαι από εκείνους που πιστεύουν ότι όλοι έχουμε δικαίωμα στο λάθος. Πολλές φορές, δε, τα πράγματα έχουν τόσο απλές εξηγήσεις που σοκάρουν. Η μαρτυρία σας, όπως λέτε, είναι ειλικρινής γι’ αυτό και με εκπλήσσει. Δεν λέω ευχάριστα ή δυσάρεστα αλλά πάντως μου έλειπε για να συμπληρώσω το παζλ των πληροφοριών. Μόνο γι’ αυτό μπορώ να πω πως το διάβασα με πολύ θετική σκέψη.

  13. Κ. Παναγιωτόπουλε
    Δεχθήκατε επιθέσεις την ίδια ώρα που και ο γιος σας ο οποίος είχε χάσει το φίλο του θα αδυνατούσε να πιστέψει πως έγινε αυτό. Το βράδι εκείνο σηματοδότησε το τέλος της αθωότητας. Η τηλεόραση δεν βρίσκω πραγματικά κανένα λόγο να θέλησε να συμβάλλει σ’ αυτό. Θα πρέπει να είναι πράγματικά δύσκολο να φέρει κανείς ένα τέτοιο βάρος. Ξέροντας ότι στο μυαλό κάθε 16χρονου Αλέξανδρου αυτής της χώρας θα μείνει μόνο η άποψη που λέει ότι το »κατασκευάσατε». Τώρα έχει να διαβάσει και την δική σας μαρτυρία. Χρήσιμο.

  14. Για όλους όσους δεν ξέρουν από τηλεόραση – και δεν οφείλουν να μάθουν – η διαδικασία που λέτε σαφώς φαντάζει δύσκολη. Κι αυτό το λέω καλοπροαίρετα. Αν ήθελα να είμαι κακοπροαίρετος θα έλεγα ότι πριν από κάθε ρεπορτάζ ή βίντεο που βγαίνει στον αέρα προηγούνται συζητήσεις και συσκέψεις σε σκοτεινά γραφεία για το πως θα »μαγειρευτεί» ένα θέμα. Δεν θεωρώ ότι στο MEGA εργάζονται οι πιο… σκοτεινοί, ύπουλοι και με κίνητρα δημοσιογράφοι. Αντιθέτως. Εργαζόμενοι είναι κι αυτοί όπως όλοι οι άλλοι. Δεν πιστεύω ότι ένα λάθος θα πρέπει να στοιχίσει τη δουλειά ενός μισθοσυντήρητου παραγωγού που βρέθηκε σε πλήρη σύγχυση όταν το έκανε. Η επιμονή σας να μην οδηγείτε στην ανεργία έναν υπάλληλο φάνηκε και στις δύο περιπτώσεις. Και η ευθύνη που σηκώσατε μεγάλη.

  15. «Πώς χειρίζεται ένας δημοσιογράφος, που διευθύνει ένα μεγάλο Μέσο Ενημέρωσης ένα τέτοιο λάθος, σε στιγμή μεγάλης συναισθηματικής φόρτισης, μάλιστα;».
    Δεν ξέρω πως το χειρίζεται κ. Παναγιωτόπουλε και πάντως εκείνες τις μέρες δεν θα ήθελα να ήμουν στη θέση σας. Μπαίνω όμως τώρα στη θέση σας και κατανοώ ότι η αλήθεια που θέλετε να μοιραστείτε είναι ειλικρινής και αποδεκτή. Για τα άλλα θα συνεχίσουμε να είμαστε αυστηροί μαζί σας αλλά όχι ισοπεδωτικοί γιατί η λογική όλοι εκεί μέσα (MEGA) ίδιοι είναι, αποτελεί την κορωνίδα του φασισμού.

  16. Ακουγονται οντως αληθινα να συνεβησαν ολα αυτα. Αλλα και παλι δεν δικαιολογειται να χρησιμοποιειται πλαστο υλικο σε ενα ντοκουμεντο. Το λαθος που αναφερετε εσεις μπορει να εχει συμβει σε 100αδες αλλα ‘ντοκουμεντα’… Απλα ετυχε σ’εκεινα να μην υπαρχει το ιδιο ενδιαφερον ή να μην υπαρχει κατι για συγκριση. Σαφεστατα ειναι εικασιες, αλλα με την ολη σταση του Μεγκα τα τελευταια χρονια να ειναι εντελως φιλοπασοκικο, αλλα και εν γενει φιλελευθερο και αντιλαικο σε μεγαλο βαθμο δυσκολα πειθει. Ισως αν γινει πιο αντιεξουσιαστικο σε ΚΑΘΕ εξουσια και πιο ρεαλιστικο σε πολλα καθημερινα θεματα που οι δημοσιογραφοι του τεινουν να τα θεωρουν λαικιστικα και ‘γελοια’ τοτε ισως να εχει το ‘δικαιωμα’ να λεει ‘συγγνωμη λαθος’ για τετοιες ατοπιες. Διοτι το σεβασμο και την αξιοπιστια τα κερδιζεις με την καθημερινη σου ‘μαχη’ και οχι με την ιστορια σου και με τα ‘ονοματα’ που κουβαλας… Ουτε φυσικα με τις καλες σειρες κ ταινιες που προβαλλεις 🙂

  17. Μία απορία: γιατί τέλοςπάντων έχει τόσο μεγάλη σημασία ο ήχος κάτω από αυτό το ντοκουμέντο; Το σημαντικό είναι ότι ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ένα ΠΑΙΔΙ! Εγώ είχα δει τα ρεπορτάζ που παίχτηκαν τότε,δεν θεωρώ ότι έχασε κάτι το θέμα από αυτό το λάθος.

  18. Όλοι όσοι εργαζομαστε ξέρουμε ότι λάθη κάνουν αυτοί που δουλεύουν και όχι αυτοί που δεν δουλεύουν! Στην τηλεόραση και στο ιντερνετ τα λάθη φαινονται περισσότερο και δεν υπάρχει περιθωριο διορθωσης γιατι ότι δημοσιευεται το βλέπουν εκατομμυρια άνθρωποι. Πάντως πιστεύων οτι πολύ καλά κάνατε και δεν τους απολύσατε τους ανθρώπους. Θα ταν άδικο να μείνουν στον δρόμο για ένα λάθος που -όπως αναγνωρίζετε -δεν είχε δόλο

  19. Καθόλου ασήμαντο δεν ήταν το “λάθος”. Ήταν μεγάλο και αλλοίωνε τα στοιχεία μίας τόσο σοβαρής υπόθεσης!Πάντως κύριε Παναγιωτόπουλε σας τιμά που ανακινείτε το θέμα και μας εξηγείτε τί ακριβώς συνέβη γιατί είχα μείνει με την εντύπωση ότι υπήρχε σκοπιμότητα. Ελπίζω να είναι έτσι όπως τα λέτε.

  20. Όταν διάβασα το κείμενό σας πραγματικά αναρωτήθηκα γιατί το γράψατε…το “λάθος” στο οποίο αναφέρεστε είχε σχεδόν ξεχαστεί….Μπορεί νας καταλογίζουν πολλά και διάφορα αλλά αποδείξατε ότι έχετε τόλμη.

  21. Σήμερα άλλαξε η γνώμη που είχα για τον διευθυντή του μεγάλου καναλιου. Μέχρι χθες ήμουν πεπεισμένος ότι μας θεωρείτε “πρόβατα” με IQ ραδικιού. Για να μπείτε στην διαδικασία να μας ζητήσετε συγνώμη και να μας εξηγήσετε τί πραγματικά έγινε κατάλαβα ότι μάλλον μας σέβεστε…

  22. Κε Παναγιωτοπουλε….σας θεωρω τοσο εξυπνο που πραγματικα εκπλησομαι με το αρθρο….τα καναλια και σε υπερτατο βαθμο το Μεγα παραποιουν παρα πολλες φορες την πραγματικοτητα…και δεν πιστευω με το λιγο μυαλο που εχω οτι γινεται κατα λαθος!αλλωστε οι συνεργατες σας των ειδησεων κανουν οτι μπορουν καθε φορα για να μας πεισουν…χαζοι δεν ειμαστε! Λυπαμαι αλλα αν αυτο εγινε κατα λαθος εγω απλα θα ειχα παραιτηθει και ας μην γινοταν ποτε η παραιτηση μου δεκτη! μιλαμε για την ζωη ενος παιδιου……οχι για μια απλη ειδηση της καθημερινοτητας! θα μπορουσε να ηταν το δικο μου η το δικο σας παιδι!

    ο γιος σας τι λεει αληθεια?

  23. Παρακαλώ τους διαχειριστές να εξηγήσουν αν υπάρχουν όροι δημοσίευσης σχολίων και το λόγο που δε δημοσιεύτηκε το σχόλιο που άφησα νωρίτερα.

    Εφόσον δεν υπάρχει όρος που γράφει ότι μπορείς μεν να ρωτάς «αν ήταν η παραποίηση του βίντεο έγινε από λάθος, γιατί δεν παραιτηθήκατε;», αλλά δεν μπορείς να ρωτάς «αν η παραποίηση του βίντεο έγινε από λάθος, γιατί δεν επανόρθωσε δημόσια το κανάλι σας τότε που είχε σημασία και που ήταν υποχρεωμένο να το κάνει;», θα πρέπει να συμπεράνω ότι δε δημοσιεύετε τα σχόλια που χαλάνε την επιχειρηματολογία του αρθρογράφου.

  24. Τα τεχνικά λάθη δεν είναι αυτά που απασχολούν τον ελληνικό λαό. Αυτό που μας καίει είναι η φτώχεια και η ανεργία. Προβάλετε αυτά τα “καυτά” θέματα όπως πρέπει αποδίδοντας ευθύνες σε αυτούς που μας έφτασαν ως εδώ και γιατα άλλα είστε συγχωρεμένοι.

  25. Ρε παιδιά αμα δεν σας αρέσει το κανάλι μην το βλέπετε. Συνειδητοποιήστε ότι εμείς οι τηλεθεατές έχουμε την δύναμη στο τηλεκοντρόλ μας. Αλλά το να ζητάμε την κεφαλή ενός εργαζομένου που έκανε λάθος επί πίνακι είναι υπερβολή. Πάντως έστω κι αργά καλά κάνατε και μας είπατε τί πραγματικά έγινε

  26. Διαφωνώ ότι το θέμα με το πολυσυζητημένο λάθος είχε ξεχαστεί. Μόλις πριν δυο εβδομάδες είχα δει στο facebook ένα κείμενο που ανέβασε γνωστός συγγραφέας για το θέμα.Έπρεπε να δοθούν εξηγήσεις. Καλά κάνατε και παραδεχτήκατε ότι δεν έχετε το αλάθητο του Πάππα.

  27. Εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου να τιμωρηθεί ο τεχνικός που πάτησε το λάθος κουμπί αλλά ο δολοφόνος που πάτησε την σκανδάλη.

  28. Αγιασμό επειγόντως στο καλόψυχο κανάλι!

    Ο δαίμων του τυπογραφείου εκσυγχρονίστηκε και χτυπάει στα βίντεο δίνοντας λάθος κωδικούς (που δεν ήταν από πλάνα λαϊκής αλλά πορείας με επεισόδια) ενώ υπάλληλοι του μεγάλου καναλιού επιφορτισμένοι να βάλουν βελάκια βάζουν ήχους αυθαίρετα. Πάλι καλά που δεν βάλανε μουσική υπόκρουση από τη μεγάλη των μπάτσων σχολή. Θα ταίριαζε με τη νοοτροπία του καναλιού σας άλλωστε.

  29. Ο δολοφόνος που τράβηξε την σκανδάλη τιμωρήθηκε με ισόβια, τους αναρχικούς που έκαψαν ζωντανούς 4 ανθρώπους μαζί με την έγκυο γυναίκα στην μαρφίν επειδή έκαναν το μέγα λάθος να μην απεργήσουν δεν έχουν συλληφθεί καν ξέρετε ζωές ήταν και αυτές με όνειρα και φιλοδοξίες,ελπίζω στην επέτειο της δολοφονίας τους να χυθούν τα αντίστοιχα δάκρυα και να γίνουν και οι αντίστοιχες πορείες μνήμης γι αυτούς αλλά και για το αγέννητο παιδί που δεν πρόλαβε καν να πάρει την πρώτη του ανάσα σε αυτόν τον κόσμο

  30. Τι θλιβερό να (συμ)περιφέρεσαι με τον τρόπο αυτό………
    Πάντως αν μη τι άλλο σας λυπόμαστε και γιά τα χάλια σας και γιά την προσπάθεια να σώσετε την (ανύπαρκτη) υστεροφημία σας.
    Το θλιβερό θέαμα των θλιβερών ανθρώπων ενός θλιβερού περιβάλλοντος.

  31. Επειδη η παραποημενη ειδηση μπορει να λειτουργησει σαν ωρολογιακη βομβα και αν, οπως γραφετε, μετα απο διπλους και τριπλους ελεγχους, δεν διορθωνεται το σφαλμα, τρια πραγματα συμβαινουν: 1. Σας εχουν κανει μαγια τα αντιπαλα καναλια 2. Εχετε προσλαβει ασχετους και επικινδυνους ανθρωπους 3. Εσεις, προσωπικα, δε το τρεχετε σωστα το μαγαζι.

  32. K. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΕ,

    Ζούμε σε μια εποχή που, με πολύ κόπο, προσπαθούμε να κρατήσουμε το μυαλό στο κεφάλι μας…

    Το γεγονός ότι επιλέξατε ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ για να γράψετε αυτό το άρθρο, το καθιστά ακόμη πιο απαγοητευτικό…

    «Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία»…θα προσέθετα και η αλήθεια…Έστω ότι δεχόμαστε τους ισχυρισμούς σας, ΕΠΙΒΑΛΛΟΤΑΝ για λόγους στοιχειώδους δημοσιογραφικής δεοντολογίας, να βγάλετε την επόμενη ημέρα επίσημη ανακοίνωση ζητώντας ΣΥΓΓΝΩΜΗ.

    Αν και ακόμη θυμάμαι τον κ. Στραβελάκη, να σχολιάζει το βίντεο και τους ήχους που ακούγονταν, παραπέτοντας σε επεισόδια πριν από τους πυροβολισμούς…

    Όσο για το σχόλιο που έγραψε κάποιος αναγνώστης σας, περί αριστερών στοιχείων…όντως, οι κυρίες με τα ταγιέρ που ρίχναν πέτρες σε δυνάμεις των ΜΑΤ, στη Σκουφά ή αλλού, και οι γέροντες που τους έβριζαν ακταπαύστα, το απέδειξαν περίτρανα…

    Όσοι βρίσκονταν εκείνες τις ημέρες στους δρόμους, και δεν έμειναν μόνο στις εικόνες που έδειχναν τα κανάλια, ξέρου ακριβώς τι έγινε…

    Ευχαριστώ για τη φιλοξενεία!

  33. «Τι είχε συμβεί; Βοηθός σκηνοθέτη έδωσε στο τεχνικό τμήμα λάθος κωδικό, ο οποίος από σύμπτωση ενεργοποίησε πλάνα άλλης πορείας! Λέω από σύμπτωση, διότι θα μπορούσε ο λάθος κωδικός να παρέπεμπε σε πλάνα από πολεμικό μέτωπο ή από καρπούζια της λαϊκής αγοράς.»

    Από όλο το αρχείο των πλάνων του Μεγάλου Καναλιού (υποθέτω πως το αρχείο σας είναι κατά τι μεγαλύτερο από τη συλλογή με βίντεο από τις διακοπές στο χωριό της γιαγιάς μου, έτσι δεν είναι;), έτυχε ο κωδικός να αντιστοιχεί σε πλάνα άλλης πορείας! Ποια η πιθανότητα;

    Πείτε στον τεχνικό σας να παίξει λόττο για λογαριασμό του εργοδότη του. Ίσως έτσι να λυθούν και τα οικονομικά προβλήματα του Ομίλου, ώστε να ξαναγίνετε προσεκτικότεροι στην επιλογή των συνεργατών σας (και όχι, δεν αναφέρομαι στους τεχνικούς).

  34. Με εξέπληξε ευχάριστα το άρθρο σας κύριε Παναγιωτόπουλε. Ήθελε α…..α αυτό που κάνατε να ανακινήσετε το θέμα που καίει σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία και αποδείξατε ότι τα εχετε.Έστω κι αργά…μπράβο

  35. Δεν σας ξέρω ούτε σας συμπαθώ. Παρακολουθώντας όμως τα σχόλια στο τουίτερ έχω να κάνω το εξής σχόλιο για αυτους που «κράζουν». Συμφωνώ ότι ο τύπος έχει εξουσία και διαφωνώ με κάποις θέσεις που έχει εκφράσει το μέγκα στο παρελθον. Για το ότι η Ελλάδα όμως έφτασε στ χειλος της καταστροφής δεν μας φταίει κανένας δημοσιογράφος αλλά έχουμε ευθυνη όλοι μας γιατί εμείς-ΔΥΣΤΥΧΩΣ-ψηφίσαμε αυτή την κυβέρνηση.

  36. Όταν έμαθα για το παραποιημένο βίντεο είχα φρικάρει γιατί είχα σοκαριστεί από την δολοφονία του Αλέξη. Το είπα σε όλους και έριξα τρελό κράξιμο από το facebook και το twitter. Επειδή όμως δεν είμαι κανένας κολλημένος δεν έχω πρόβλημα να παραδεχτώ ότι αναθεωρώ.καλά κάνατε και το γράψατε..

  37. Να προσθέσω εδώ ότι καλό θα ήταν να ζητήσουν συγνώμη και κάποιοι μεγαλοδημοσιογράφοι-και από το μεγκα αλλά και από το Αλτερ και τον Σκαι για την φιλομνημονιακη τους σταση

  38. οκ καταλάβαμε ότι επρόκειτο περί δύο τεχνικών λαθών.Άνθρωποι είμαστε και καταλαβαίνουμε. Μην αφήνετε όμως κι εσείς όποιον βγαίνει στα παράθυρα να λέει ότι του κατέβει και ότι τον συμφέρει. Θα πρέπει να τους ελέγχετε περισσότερο….

  39. Μάλιστα, ώστε έτσι.

    Επιμένετε να μή δημοσιέυετε τα σχόλια που καταρίπτουν όσα λέτε. Μπράβο στον αντικειμενικό (και καλά) διαχειριστή σας. Μήπως είστε εσείς ο ίδιος;

    Αν φιλοτιμηθείτε να το δημοσιεύσετε, για να το διαβάσουν οι υπολοιποι, το παραθέτω ξανά.

    Απαντήστε μας γιατι ενώ ισχυρίζεστε, οτι δεν υπήρχε γραμμή απο το κανάλι, γιατι ο Πρετεντέρης και η Τρέμη, λοιδορούσαν τη μητέρα του Αλέξη επειδη δεν έπρεπε να πάει να τον αφήσει να πάει στα Εξάρχεια να βρεί τους φίλους του.

    Απαντήσε μας αν ήσουν μαζί με την Τρέμη, και πόσα άτομα απο το αντικειμενικό κανάλι σας (αυτό που δεν προπαγανδίζει καλέ), είδατε το DVD του Ζαχόπουλου.

    Ο κόσμος δεν ξεχνάει αδερφέ…είτε λές την αλήθεια και σώζεις το τομάρι σου…η πάς άπατος μια μέρα μαζί με τους συναδέλφους σου…

  40. εγώ ξέρω ότι αν δεν ακολουθούσε η αυθόρμητη οργή χιλιάδων νεολαίων την ίδια νύχτα , τώρα θα είχαμε ένα βίντεο σαν το δικό σας στο μυαλό της κοινης γνώμης , την παραδοχή οτι έγινε συμπλοκή , τον Κορκονέα να λέει ότι έριξε στον αέρα και τον 15χρονο «ένοχο» νεκρό. σας χαιρετώ με τους στιχους απο ενα τραγούδι για την κρατική δολοφονία του Μιχάλη Καλτεζά :

    Αθώοι δημοσιογράφοι,
    αθώοι αστυνομικοί,
    αθώοι δικάστικοι υπάλληλοι,
    αθώοι ευυπόληπτοι πολίτες.
    Εκδίκηση. Εκδίκηση. Εκδίκηση. Εκδίκηση.
    Αίμα, η φριχτή ανάμνηση κάποιας βραδιάς στην οδό Στουρνάρα.
    Αίμα, η τελευταία εικόνα πριν κυριαρχήσει η σιωπή.
    Δήμιοι δημοσιογράφοι,
    δήμιοι αστυνομικοί,
    δήμιοι δικαστικοι υπάλληλοι,
    δήμιοι ευυπόληπτοι πολίτες.
    Εκδίκηση. Εκδίκηση. Εκδίκηση. Εκδίκηση.

    ενας που εκείνες τις μέρες δεν έμεινε στον καναπέ να βλέπει mega

  41. Άκουσα να μιλάνε για την «μαρτυρία» σας σε ένα πηγαδάκι όπου οι απόψεις διίσταντο. Οι μισοί επιχειρηματολογούσαν κατά και οι μισοί υπέρ σας.Έτσι κάθισα και το διάβασα. Ομολογώ ότι δεν βρίσκω τον λόγο που προκάλεσε τόσες αντιδράσεις. Μου άρεσε που διάβασα την συγνώμη σας έστω και συγκεκαλυμμένη,έστω και με κάποια καθυστέρηση.

  42. Επειδή κατά κάποιον τρόπο σχετίζομαι με την υπόθεση-λόγω μίας φιλίας που ισοδυναμεί με συγγένεια-έψαξα πολύ να δω τι εγινε με το επίμαχο λάθος. Όλες τις φορές έπεσα πάνω στο ίδιο αποτέλεσμα. Τρία άτομα από το μεγκα-άσχετα μεταξυ τους και διαφορετικων ειδικοτητων -μου ειπαν όσα ακριβως είπατε εσεις τρια χρονια μετα.Άρα μετά από όλα αυτά δεν έχω λόγο να αμφισβητώ την αλήθεια των λεγομένων σας. Θα σας ελεγα ομως το αυτονοητο:να προσεχετε.δεδομενου οτι ο τυπος ειναι η 4η εξουσια και επηρεαζει και τις λοιπες να λετε την αληθεια χωρις σαλτσες και εφεε. Γιατι στην συγκεκριμενη περιπτωση μπορει να μην επηρρεασε την δικαστικη εξελιξη της υποθεσης σε αλλη περιπτωση ομως να το εκανε

  43. Απορία ενός αφελή: γιατί επέλεξες να επαναφέρεις το θέμα και να ακούσεις τα εξ`αμαξης;δεν ηταν πιο ευκολο να κάνεις το κορόϊδο;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here