Η Ρεπούση προσβάλλει ξεδιάντροπα την ελληνική ιστορία

55
2685

Η κυρία Μαρία Ρεπούση, ιστορικός κατά δήλωσή της και βουλευτής με την υποστήριξη 1670 Ελλήνων πολιτών, είναι για πολλούς ανθρώπους η εικόνα και «ενσάρκωση» της λέξης «πρόκληση». Με όλη τη σημασία της λέξης…

Υπό οποιαδήποτε οπτική γωνία αναλυθούν οι απόψεις της, γεγονός είναι πως ό,τι εκστομίζει αυτή η κυρία, προσβάλλει τα αισθήματα της πλειοψηφίας των Ελλήνων, την ιστορική μας μνήμη και την αδιαμφισβήτητη διϋποκειμενική γνώση. Το χειρότερο όλων, είναι ότι όσο με ενοχλεί η φασιστική δράση της ναζιστικής Χρυσής Αυγής, άλλο τόσο δεν αντέχω τις αμπελοφιλοσοφίες της βουλευτού της ΔΗΜΑΡ, η οποία στοχεύει να αλλάξει την ελληνική ιστορία και μάλιστα προς όφελος των εχθρών της -και δεν έχει το θάρρος να το παραδεχθεί.

Τις προθέσεις ,βέβαια, πρέπει να τις αναζητήσουμε στο επιστημονικό πεδίο και όχι κάπου αλλού. Είναι κάτι που δεν αποτελεί δική μας υπόθεση. Εμπίπτουν στην μεγάλη εκείνη κατηγορία των εθνομηδενιστικών παραδοχών, οι οποίες συνήθως προορίζονται όχι για τα ισχυρά κράτη αλλά τα κράτη-θύματα των αξιώσεων, που στην περίπτωσή μας έχει η ηγεμονική Γερμανία.

Στην προσπάθειά της να «στρογγυλοποιήσει» τα ιστορικά γεγονότα, παρουσιάζει την παραποίηση της ιστορίας ως παγκόσμια κίνηση για να έρθουν κοντά οι πρώην εχθροί. Όσοι καταβροχθίζουν τα ιδεολογήματα και θεωρήματα της δυτικής εθνομηδενιστικής βιβλιογραφίας, στην καλύτερη περίπτωση, πιστεύουν ότι με το να αποδομήσουν τα έθνη και τα κράτη θα επέλθει η ειρήνη στον κόσμο. Αυτό που «επιτυγχάνουν», βέβαια, είναι το μεταμοντέρνο ροκάνισμα των κοινωνιών-θυμάτων και κατεδάφιση των κρατών τους. Ήδη από πολύ καιρό τα μεταμοντέρνα ιδεολογήματα αποτελούν κύριο όπλο στην φαρέτρα του οπλοστασίου των ηγεμονικών δυνάμεων.

Για μένα, και για πολλούς άλλους ανθρώπους, δεν έχουν καμία σημασία πλέον οι δηλώσεις και οι πράξεις της, διότι ό,τι λέει και πράττει, πηγάζει και οφείλεται στην «ανάγκη» της να προκαλέσει για να γίνει θέμα και θέαμα στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων και στα υπόλοιπα Μέσα Ενημέρωσης, που της φέρθηκαν –όλα τα προηγούμενα χρόνια- έντονα και απροκάλυπτα υποστηρικτικά από το φόβο μην δεν είναι τα ίδια «πολιτικά ορθά». Η κυρία Ρεπούση χρησιμοποίησε τον «έρωτα» των ΜΜΕ για να προωθήσει τις ιδέες της, που είναι επικίνδυνες για την Ελλάδα. Αυτό έκανε και το πρωί της Κυριακής στην εκπομπή των συναδέλφων Μανώλη Αναγνωστάκη και Ιορδάνη Χασαπόπουλου, οι οποίοι, όμως, την έβαλαν στη γωνία. Παρά τον έντονο εκνευρισμό της, το χαμόγελό της πρόδιδε την αυτοικανοποίησή της, για το γεγονός ότι της δόθηκε η δυνατότητα να επαναλάβει το ανιστόρητο «διάγγελμά» της.

Το γεγονός και μόνο ότι ένα ολόκληρο πολιτικό σύστημα κατάντησε να ασχολείται με τις οριακές μηδενιστικές, για την Ελλάδα, θέσεις της κυρία Ρεπούση, κατά τη γνώμη μου αποτελεί και το δείκτη της παρακμής της νεοελληνικής κοινωνίας.

Ειδικός δεν είμαι, άρα αδυνατώ να ψυχολογήσω ανθρώπους, που «την έχουν δει» ειδικοί επί των πάντων. Αλλά έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η κυρία Ρεπούση πρέπει να πιστεύει πως είναι μία celebrity, ένα «μοντέλο της πολιτικής», όπως τα κορίτσια της μόδας, που ανοίγουν το στόμα τους και η κίνηση αυτή καθ’ αυτή γίνεται είδηση στα έντυπα και τις εκπομπές της «σόουμπιζ». Δεν θα έλεγα πως είναι η «Πετρούλα» της πολιτικής, διότι η κυρία Ρεπούση έχει μυαλό, και καταναλώνει φαιά ουσία για να παραποιεί την ελληνική ιστορία, πάντα με στόχο την πρόκληση και την εξυπηρέτηση των απέναντι. Δεν κρίνουμε τις προθέσεις βεβαίως, που δεν τις γνωρίζουμε, αλλά τα αποτελέσματα που είναι εξόφθαλμα και πασίδηλα.

Δεν θα αναζητήσω τις τυχόν διασυνδέσεις της με οργανώσεις  που ασχολούνται με την προστασία, κατ’ επιλογήν και κατά περίσταση, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Διότι όταν πρόκειται για τους φιλοαμερικανούς δικτάτορες, οι οργανώσεις αυτές αυτοφιμώνονται, ενώ όταν οι δικτάτορες δηλώνουν αντιαμερικανοί, τους κατατροπώνουν.

Ο τρόπος σκέψης της μου θυμίζει τα εγχειρίδια των καθοδηγουμένων από τη Δύση μη κυβερνητικών οργανώσεων (ΜΚΟ), που υπάρχουν μόνο επειδή χρηματοδοτούνται από τα κράτη και ψευτοαριστερούς πολυεκατομμυριούχους της Αμερικής και της Βρετανίας. Οι απόψεις της είναι ταυτόσημες με αυτούς που στην Ουάσιγκτον τους χαρακτηρίζουν βαποράκια της λεγόμενης «αριστερής» αμερικανικής διανόησης, η οποία -επειδή έχει η ίδια ανύπαρκτη ιστορία- προσπαθεί να ισοπεδώσει την ιστορία και τον πολιτισμό των υπολοίπων λαών.

Είναι πολύ εύκολο για την κυρία  Ρεπούση να «κατασκευάζει» και να διαστρεβλώνει ιστορικά γεγονότα. Αν πάρουμε ως παράδειγμα την καταστροφή της Σμύρνης και επειδή η ίδια δεν έζησε τα γεγονότα για να τα περιγράψει, θα μπορούσε να καταφύγει σε αυτόπτες μάρτυρες και, μάλιστα, στους αγαπημένους της Αμερικανούς διπλωμάτες. Η μαρτυρία του προξένου Χόρτον στο πόνημά του THE BLIGHT OF ASIA, δεν μπορεί να διαψευστεί από «διαμετρήματα» του βεληνεκούς της κυρία Ρεπούση. Οι ανατριχιαστικές περιγραφές του Αμερικανού προξένου «για τη συστηματική εξολόθρευση των χριστιανικών πληθυσμών από τους μωαμεθανούς» κονιορτοποιούν τις απόψεις της, που αν και ιστορικός είναι ανιστόρητες.

Η αλήθεια, βέβαια, καταμαρτυρήθηκε και από χιλιάδες πρωτογενείς εξιστορήσεις των ίδιων των θυμάτων, από κινηματογραφικές και φωτογραφικές απεικονίσεις και από χιλιάδες αντικειμενικούς ιστορικούς. Αυτά όλα, όμως, δεν συγκινούν το νεοελληνικό εθνομηδενιστικό κίνημα. Πιστοί στον σκοπό της πνευματικής αποδόμησης προς άλλα τυρβάζουν.

Η δημοσιογραφική έρευνα για την κυρία Ρεπούση προκαλεί κατάθλιψη για το γεγονός ότι μέλος του ελληνικού Κοινοβουλίου συμπεριφέρεται αδιάντροπα έναντι της ελληνικής ιστορίας. Η ζημιά που προκαλεί η εν λόγω κυρία στην Ελλάδα, είναι τεράστια. Ουσιαστικά προσφέρει βέλη στην φαρέτρα της Τουρκίας, η οποία στις ανιστόρητες θεωρίες της κ. Ρεπούση βρίσκει τον καλύτερο σύμμαχο.

Οι γραφικοί εθνικιστές τύπου Χρυσής Αυγής δεν είναι μόνο επικίνδυνοι. Καλλιεργούν  μίσος για τον συνάνθρωπο, και αυτοί που έχουν μίσος στην καρδιά τους, είναι οτιδήποτε άλλο από άνθρωποι. Την ίδια στιγμή όσοι προκαλούν την ιστορική μνήμη, συντηρούν τον αρρωστημένο εθνικισμό και ρίχνουν νερό στο μύλο της ρατσιστικής ναζιστικής οργάνωσης. Όταν το αντιληφθεί η κυρία Ρεπούση, είμαι βέβαιος πως θα νοιώσει την ανάγκη να απολογηθεί για τα βλακώδη θεωρήματά της.

Υστερόγραφο: Επειδή, ίσως, μερικοί εντοπίσουν πίκρα και οργή σ’ αυτό το κείμενο, λόγω της στάσης της κυρία Ρεπούση έναντι του φιλοτουρκικού σχεδίου Ανάν, είμαι υποχρεωμένος να καταθέσω πως η υποστήριξή της στο ρατσιστικό κείμενο του πρώην Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ ήταν πταίσμα μπροστά στις απόψεις της για την ελληνική ιστορία.

Follow on twitter@mignatiou

55 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ποια Ρεπούση και πράσινα άλογα , καημένε Ιγνατίου, μπορούν να βάλουν σε κίνδυνο την Ελλάδα; Τι είναι η Ρεπούση μπροστά στο μεγαλείο της Ελληνικής Ιστορίας και στους αγώνες των Ελλήνων, που πέτυχαν να μείνει αναλοίωτη η χώρα μέσα από τα βάθη των αιώνων και των κατά καιρούς περιπετειών που έχει περάσει. Το μόνο πράγμα που μπορεί να κάνει κακό στη χώρα και που είναι το αντίβαρο προς την αρνητική πλευρά, δεν είναι η Ρεπούση που είναι ένα τίποτα, είναι η βλακεία των Ελλήνων, του στυλ Ιγνατίου, η οποία αναδεικνύει σε σπουδαίο γεγονός τα όσα λέει η κάθε Ρεπούση.

  2. Με όλη μου την εκτίμηση κ. Ιγνατίου και χωρίς καμία διάθεση να υπερασπιστώ την τάση των λεγόμενων «ρεβιζιονιστών» της Ιστορίας. Γιατί είναι κατά δήλωση ιστορικός η κ. Ρεπούση; Βλέπω στο βιογραφικό της, στη σελίδα του ΑΠΘ, ότι έχει δύο βασικούς τίτλους στην Ιστορία (ΕΚΠΑ και Paris IV) έναν μεταπτυχιακό (Paris I) και ένα διδακτορικό (Paris I).

  3. Αγαπητέ κύριε Ιγνατίου. Το ανθελληνικό λόμπι είναι πολύ ευρύτερο.
    Το κέντρο του βρίσκεται στο περιβάλλον του παγκόσμιου αχυράνθρωπου gap.
    Επεκτείνεται στο εκσυγχρονιστικό pasok, το λεγόμενο καλό pasok ή dimar.
    Έχει ερείσματα στη Ν.Δ.- (samara) και στο περιβάλλον της Doras.
    Έχει συνιστώσες στο Σύριζα και το ΚΚΕ.
    Αποτελεί τη πλειοψηφία στους οικολόγους και λοιπούς πράσινους της κλιματικής απάτης.
    Πλειοψηφία είναι και στους διάφορους Τζήμερους – νεο φιλελευθερους.
    Αποτελεί τη κυρίαρχη ιδεολογία στο «πνευματικό» λεγόμενο κόσμο και τους θόλο διανοούμενους.
    Κυριαρχεί σχεδόν αποκλειστικά στα ΜΜ προπαγάνδας και παραπληροφόρησης.
    Φυσικό είναι όλοι αυτοί οι «δημοκρατικοί και προοδευτικοί» χώροι να αποτελούν τη προσφιλή
    επιλογή και προτίμηση της εγχώριας και διεθνούς διαπλοκής.
    Περήφανοι αρωγοί και χορηγοί των ανωτέρω είναι παγκόσμιοι παλιάνθρωποι τύπου soros,
    αλλά και παραδοσιακοί μας φίλοι όπως Τουρκία, Σ.Αραβία, Κατάρ, Αλβανία, Σκόπια……
    και η φιλοισλαμική οικογένεια clinton.

    Αν δεν υπάρξει ΑΜΕΣΑ εθνικό, λαϊκό και πατριωτικό αντίβαρο σε αυτό το ανθελληνικό λόμπι,
    η Χρυσή Αυγή (χωρίς να είναι λύση) θα γίνει ο εκδικητικός μονόδρομος για εκατομμύρια Έλληνες.

  4. S «Στελνουμε π…….ες στην Βουλη και διαμαρτυρομασε οτι εγινε μπ……λο?». εγραφε πριν λιγο καιρο ο Σεραφειμ Σιλας. Δεν εχω τιποτε να προσθεσω!!!

  5. Η ελληνική αριστερά, είτε αθέλητα, είτε ηθελημένα, υπήρξε μετά την πτώση της χούντας, το κατεξοχήν δεκανίκι της αγγλοσαξωνικής πολιτικής στην Ελλάδα…η κα. Ρεπούση δεν αποτελεί φυσικά εξαίρεση…δείτε επίσης σε ποιότητα ξένο μέσο αναφέρονται πιο συχνά το όνομα και οι πράξεις του Αλέξη…μήπως το λένε Guardian?

  6. Κύριε Ιγνατίου 1ον δεν έιναι κατά δήλωσή της ιστορικός αλλά εκλεγμένο μέλος ΔΕΠ σε Πανεπιστήμιο της ελληνικής δημοκρατίας και 2ον θα ήθελα να παράθεσετε βιβλιογραφία για την απόδειξη των λεγομένων σας ήτοι έγκυρο ιστορικό εγχειρίδιο ή άρθρο σε επιστημονικό περιοδικό με κριτές ή έστω απομημονεύματα ζώντων και μαρτύρων της εποχής για το χορό του Ζαλόγγου-μιάς και αυτό υπήρξε η αφορμή για τον Φιλιππικό εναντίον της ιστορικού..

  7. Εξαιρετικότατο και πολύ εύστοχο κείμενο, αποδίδει πλήρως την εικόνα της κ. Ρεπούση. Να προσθέσω απλώς ότι όποιος μετατρέπει τη σφαγή αμάχων σε συνωστισμό διαπράττει ΥΒΡΙΝ και αυτό κάποτε θα το πληρώσει νομοτελειακά. Το ίδιο ισχύει και για την άρνηση της γενοκτονίας των Ποντίων (από την πόντια γιαγιά μου που γλίτωσε από θαύμα το θάνατο από τύφο στις εξαντλητικές υποχρεωτικές πορείες των αμάχων στο εσωτερικό της χώρας έμαθα αρκετά, υπάρχουν όμως και πολλές άλλες μαρτυρίες για το ίδιο θέμα). Υπάρχει ακόμη και το εξαιρετικό βιβλίο «ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ» του Γιάννη Καψή, με μαρτυρίες μικρασιατών που σοκάρουν.

  8. οσο επικινδυνος ειναι ο εθνικισμος,αλλο τοσο ειναι κ ο κοσμοπολιτισμος του κεφαλαιου..στην Ελλαδα, χαρακτηριστηκοτερο δειγμα της προωθησης του κοσμοπολιτισμου,ειναι οι εμετικες αποψεις της ρεπουση…δεχομαστε ενα ιδεολογικο πολεμο απ τα 2 ακρα,κ το αποτελεσμα ειναι να μπαινει ο κοσμος σε ενα τριπακι του να διαλεξει πιο ακρο τον εκφραζει…διαιρει κ βασιλευε δηλαδη, νερο στον μυλο του φασισμου οπως λεει κ ο συγγραφεας, κ παντελης ελλειψη ομονοιας,ενοτητας του λαου κ αντικειμενικοτητας…απ τις ηλιθιες κοντρες τους,μονος χαμενος ειναι ο λαος!

  9. Καλησπέρα,

    Λέτε ότι ειδικός δεν είστε αλλα σχολιάζετε θέματα ιστορίας και φιλοσοφίας και τους βγάζετε όλους αμπελοφιλοσοφους. Ο μονος ίσως αμπελοφιλόσοφος είστε εσείς που δεν έχετε καθόλου σε βάθος γνώση ούτε τα πεπραγμένα της ιστορίας σε ακαδημαϊκό επίπεδο αλλα ούτε και τα πεπραγμένα τις φιλοσοφίας. Μια λέξη διαβάσατε κάπου για τον μεταμοντερνισμό και την κάνατε πιπίλα χωρίς να την καταλαβαίνετε ούτε σε πολιτικο ούτε σε φιλοσοφικό επίπεδο. Η κυρια Ρεπούση δεν είναι υπόλογος σε κανένα. Τα πτυχία της, τα βιβλία και τα άρθρα που έχει γράψει κρίνονται σε ακαδημαϊκό επίπεδο και είμαι σίγουρος πως μονο σε αυτά δίνει την δέουσα σημασία. Ανοίξτε κανένα βιβλίο, κάντε μια καλή ερευνα και ελάτε ξανά να σχολιάσετε. Εγώ θα σας κάνω τη χάρη και θα σας δώσω ενδεικτικά μερικά ονόματα. Όλα τα βιβλία είναι μεταφρασμένα στα ελληνικά οπότε σε ένα καλό βιβλιοπωλείο η βιβλιοθήκη να πάτε θα τα βρείτε χωρίς καμια δυσκολία. Michel Foucault, Bruno Λατούρ, Ian Hacking αν θέλετε να δείτε στους 2 τελευταίους πως ο μεταμοντερνισμός έχει ήδη ξεπεραστεί σε φιλοσοφικούς κύκλους και κατά συνέπεια στους ιστορικούς, αρχαιολογικούς, ανθρωπολογικούς και κοινωνιολογικούς κύκλους. Πιάστε την ιστορία του Hobsbawm γιατί είστε αρχάριος και από την βιβλιογραφία δείτε και άλλους. Δείτε λίγο τον Said και τον Homi Bhabha. Εγώ σας δίνω βιβλιογραφία όχι μονο του δυτικού κόσμου για να μην μου τους βγάλετε όλους πρώην αποικιοκράτες και εβραίους.

    Με εκτίμηση,
    Ένας ειδικός σε θέματα εθνικισμού, με πτυχία, διδακτορικά, δημοσιεύσεις που έχουν να κάνουν με άλλες χώρες και όχι μονο για την Ελλάδα, και θέση σε πανεπιστήμιο που δεν βρίσκεται ούτε στην Γερμανία, ούτε στην Βρετανία, ούτε στην Γαλλία και σε καμια άλλη χωρα που εσείς θεωρείται ότι κινεί κάποια νήματα.

  10. Kirie Ignatiou,

    To sigekrimeno arthro ektos apo kathara antideontologiko einai kai mallon peritto.
    Katalabainoume ton stratevmeno logo sas alla den katalabainoume tin katefthinsi.
    Dikaioma sas na ekfrazete antirriseis alla os dimosiografos ofeilete na tekmirionete tis apspseis sas kai oxi na ekmetalleveste to dimosio bima kataggelontas afthaireta.

    Min mas prokaleite kirie..

  11. τελικά που έχει λάθος δε μας λέτε τα διαδυκτικοί και τηλεοπτικοί γνώστες..στο ότι οι Σουλιώτισες που δε μιλούσαν καν ελληνικά (αλλά αρβανίτικα) ΔΕΝ τραγουδούσαν πέφτοντας ? και οτι απλά είναι γεγονός που ‘χει λάβει τόνους ηρωποίησης και σάλτσας?
    άρθρο της σειράς χωρίς ΚΑΝΕΝΑ επιχείρημα..

    Δίνετε τροφή σε κάθε πολιτικό σελέμπριτυ σαν του λόγου της και σε κάθε ανιστόρητο ελληναρά, με τις πατριωτικές υστερίες λαικών μύθων.

    Για τον ‘Αη Βασίλη δε μας είπατε

  12. Ασχοληθήκαμε πολύ μαζί της και διαφημίσαμε τελικά τις απόψεις της,(αυτό δηλαδή που επεδίωκε), αντί για περιφρόνηση. Σίγουρα η κυρία αυτή εκμεταλλευόμενη την «αυθαιρεσία» του λόγου που της παρέχει η Δημοκρατία, (γιατί έτσι μάλλον την εννοεί), μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Και βέβαια ας δηλώσει Ανθελληνίδα ή ανεξάρτητη, για να ξέρουμε με ποιόν έχουμε να κάνουμε. Από τη θέση όμως που βρίσκεται δεν έχει κανένα δικαίωμα να τα λέει, διότι ας αναλογισθεί ότι εκπροσωπεί τουλάχιστον αυτούς που την ψήφισαν, οι οποίοι μάλλον δεν έχουν την ίδια γνώμη με αυτήν , όσο και αν την περικλείει με το μανδύα της επιστημονικής έρευνας (δήθεν). Άλλως, αν την έχουν, όπως επίσης αν έχουν την πίστη ότι η κατακραυγή εναντίον της έχει πολιτικά κίνητρα, με τον ίδιο τρόπο που ισχυρίζονται και κάποια άλλα λαμόγια κλέφτες -(που δικάζονται ή δικάστηκαν )-, ότι η δίωξή τους είναι πολιτική και εμείς οι υπόλοιποι τους αποδεχόμαστε, τότε να μη διαμαρτυρόμαστε για το που φτάσαμε και για χειρότερα που τυχόν έρχονται. Εδώ άλλοι λαοί υποστηρίζουν ιστορικές ανακρίβειες προκειμένου να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους και τον επεκτατισμό τους , κι εμείς βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας.

  13. «διότι ό,τι λέει και πράττει, πηγάζει και οφείλεται στην «ανάγκη» της να προκαλέσει για να γίνει θέμα και θέαμα στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων και στα υπόλοιπα Μέσα Ενημέρωσης»

    «Παρά τον έντονο εκνευρισμό της, το χαμόγελό της πρόδιδε την αυτοικανοποίησή της, για το γεγονός ότι της δόθηκε η δυνατότητα να επαναλάβει το ανιστόρητο «διάγγελμά» της.»

    «καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η κυρία Ρεπούση πρέπει να πιστεύει πως είναι μία celebrity, ένα «μοντέλο της πολιτικής»»

    Αυτές οι τρεις παραθέσεις είναι όλο το ζουμί από το άρθρο σας σε ό,τι έχει να κάνει με την ανάλυση της ψυχοσύνθεσης της συγκεκριμένης «επιστημόνου», που τολμάτε να επιχειρήσετε γεμάτος οργή και αγανάκτηση για όλα αυτά που άκουσαν τα αυτάκια μας από τον οχετό της.
    Σας συγχαίρω, επειδή τα λέτε έξω από τα δόντια και επιτέλους κάποιος πρέπει να την βάλει στη θέση της. Αν αυτοί που την ψήφισαν ήξεραν τις απόψεις της προεκλογικά, μόνο Έλληνες δεν είναι.
    Ντροπή τους! Είναι προφανές ότι αυτή η «επιστήμων» μόνο προσοχή αποζητάει και τίποτα άλλο.
    Πείτε μου όμως. Επειδή βλέπω ότι επικροτείτε τους κυρίους Αναγνοστάκη και Χασαπόπουλο, για ποιο λόγο της έδωσαν το βήμα να ξαναπεί όλα αυτά τα προκλητικά; Γιατί;;;;;;;;
    Μήπως πουλάει η «κυρία»;;;
    Και παρακαλώ μην μου απαντήσετε ότι έχουμε δημοκρατία, γιατί μόνο αυτό δεν έχουμε στην Ελλάδα του 2008-2013 και συνεχίζουμε…
    Φτάνει πια με τον οποιονδήποτε τυχάρπαστο που θέλει να γίνει διάσημος για να βγάλει φράγκα!
    Κι εγώ έχω Ph.D. «κυρία» Ρεπούση, δεν είστε η μοναδική στην Ελλάδα.
    Γιατί με κάτι τέτοιες φτηνιάρικες δικαιολογίες υποβαθμίζουμε τη γνώμη του λαού.

    Μια παρατήρηση όμως.
    Γιατί δεν λέτε τα ίδια στο κανάλι σας;;; Γιατί εκεί είστε τόσο διπλωματικός σε ό,τι λέτε;;;
    Εγώ σας θαυμάζω και σας θεωρώ κορυφαίο δημοσιογράφο, αλλά γιατί δεν μιλάτε ανοιχτά on air;;;
    Ο παππούς και η γιαγιά, αλλά και πολλοί άνθρωποι, δεν διαβάζουν άρθρα στο ίντερνετ.
    Ακούν μόνο ό,τι τους επιτάσσει το χαζοκούτι.
    Εκεί να βγείτε να τα πείτε!

    Υ.Γ.
    «Ο τρόπος σκέψης της μου θυμίζει τα εγχειρίδια των καθοδηγουμένων από τη Δύση μη κυβερνητικών οργανώσεων (ΜΚΟ), που υπάρχουν μόνο επειδή χρηματοδοτούνται από τα κράτη και ψευτοαριστερούς πολυεκατομμυριούχους της Αμερικής και της Βρετανίας. Οι απόψεις της είναι ταυτόσημες με αυτούς που στην Ουάσιγκτον τους χαρακτηρίζουν βαποράκια της λεγόμενης «αριστερής» αμερικανικής διανόησης, η οποία -επειδή έχει η ίδια ανύπαρκτη ιστορία- προσπαθεί να ισοπεδώσει την ιστορία και τον πολιτισμό των υπολοίπων λαών.»

    Αυτό το σχόλιο σας μακάρι να το αναλύατε σε έρευνα γιατί συμφωνούμε απολύτως.
    Ειδικά όταν βγαίνει από εσάς, έναν άνθρωπο που γνωρίζει εκ των έσω τι εστί American Policy σε όλους τους τομείς.
    Γιατί ο κόσμος πρέπει να μαθαίνει την αλήθεια. Ποτέ δεν είναι αργά.
    Κι εγώ τα τελευταία χρόνια άνοιξα τα μάτια μου.

    Υ.Γ.2 Εύχομαι να μην ήσασταν στο MEGA.

    Υ.Γ. 3 Πραγματικά πείτε μου τι να ψηφίσω. Δεν ανήκω πουθενά ιδεολογικά. Πείτε μου εσείς κ.Ιγνατίου ποιο είναι το καλό για τον τόπο μου. Εσείς που τα γνωρίζετε καλά.
    Ρητορικό…

  14. Μπράβο κ. Ιγνατίου. Δεν θα άλλαζα ούτε λέξη.
    Καταπληκτική και προσεγμένη προσέγγιση ενός θέματος που δημιουργεί τριβές.

  15. Σαν ιστορικός, έστω κι αν ακόμα να ασκήσω την ειδικότητα μου, δεν θεωρώ την Ρεπούση συνάδελφο μου…

  16. Με αφορμή την μεγάλη αντιπαλότητα που έχει ξεσπάσει για την ελληνική ιστορία, εκτός του αν η Ρεπούση είναι σωστή ή λάθος, θα’ πρεπε κάποτε να μας απασχολήσει και η διδασκαλία της Ιστορίας στο σχολείο. Εγώ προσωπικά, και οι περισσότεροι, δεν ήξερα ότι ο χορός κατά τη θυσία στο Ζάλογγο ήταν μύθος (ο χορός και το τραγούδι), παρά του ότι το διδαχθήκαμε σαν γεγονός. Το σχολείο δεν μας έχει αναφέρει το ρόλο της μασονίας στην Επανάσταση, σαν να μην υπήρχε (παρά τα αδιάσειστα γραπτά ντοκουμέντα). Δεν μπορεί να απαντήσει, πότε η Βυζαντινή ιστορία ήταν ρωμαϊκή και από πότε έγινε ελληνική (πριν ή μετά τον αφορισμό του αρχαιοελληνικού πνεύματος); Δεν αναφέρονταν πουθενά η επέλαση των Ελλήνων προς την Άγκυρα πριν τη μικρασιατική καταστροφή, ο ρόλος της ελληνικής κυβέρνησης, του Βασιλιά και της χούντας στα γεγονότα στην Κύπρο, από το 64 ακόμη, ο ρόλος της αποστασίας στην πτώση της Δημοκρατίας και άλλα αμέτρητα παραδείγματα. Δεν γνωρίζω όμως αν τα σημερινά βιβλία είναι πιο φωτεινά από αυτά του παρελθόντος.
    Εντάξει, είμαστε Έλληνες, οι καλύτεροι, κι ο κόσμος μας χρωστά. Αλλά έτσι μαθαίνουν Ιστορία οι απολίτιστοι, οι Τούρκοι και οι Σκοπιανοί. Αν η όποια Ρεπούση μπορεί να γίνει η αφορμή για να αναθεωρήσουμε τη στάση μας, καλώς. Αν και θα συμφωνήσω απόλυτα με εσάς ότι τελικά καταφέρνει ακριβώς το αντίθετο.

  17. «Γαλιλαίος Γαλιλέι: Η γη κινείται!», ενώ ο σχολιαστής θα έσχιζε τα ιμάτιά του λέγοντας «κάποιος να τον μαζέψει τον κύριο! Δεν θα μας τρελάνει αυτός…»; απο αρθρο του Π. Μανδραβέλη .
    Απογοήτευση το αρθρο κ. Ιγνατίου .

  18. Kύριε Ιγνατίου ,

    σας ευχαριστούμε που μέσα στο γενικό ξεπούλημα βλέπουμε προσπάθειες αντίστασης από όποιο μετερίζι..
    νομίζω θα συμφωνήσετε και εσείς πως η χώρα μας ιστορικά «ξεπουλιέται» από «ριψάσπιδες»..εγωιστικής παραφροσύνης..

  19. Εσεις, κ. Ιγνατιου, ειστε δημοσιογραφος κατα δηλωση σας. Τις σπουδες της κας Ρεπουση στη Θεσσαλονικη και τη Σορβοννη τις γνωριζουμε. Εσεις, αληθεια, τι εχετε σπουδασει;

  20. Η θεια ειναι για το Δαφνι, αλλα βρηκε λαο ραγια και τα λεει, ποσο μαλλον τα κανει.
    Αν ηταν σε οποιαδηποτε αλλη χωρα θα ειχε χοντρο προβλημα με το νομο.
    Ειδικα στη τουρκια θα την πετουσαν σε μια τρυπα οπου θα συνωστιζοταν με πολλους αχορταγους και βαρβατους ανδρες, ετσι ωστε να μπορεσει να φρεσκαρει το επιστημονικο της πεδιο του κεμαλικου κοσμικου κρατους. Και εμεις της κανουμε τεμεναδες και εκπομπες και 9000€ το μηνα και αστυνομικη προστασια απο τυχον ελληνικους συνωστισμους.
    Μεγαλοψυχε Ελληνα, εισαι και το πρωτο προβατο.

  21. Αριστερός δεν είμαι, αλλά δεν με ενδιαφέρει καθόλου εάν θίγονται τα αισθήματα της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού. Αυτής της πλειοψηφίας που ψηφίζει τους ίδιους ανίκανους επί χρόνια, της πλειοψηφίας του κατάπτυστου νεοέλληνα.

    Συμφωνούμε ή όχι, θα πρέπει να μάθουμε να αποδεχόμαστε την διαφορετική άποψη.

    Η Ιστορία είναι υποκειμενική και κανείς δεν μπορεί να την μετατρέψει σε δόγμα. Η αλήθεια βρίσκεται πάντα κάπου στη μέση.

    Ο Νεοέλληνας είναι γνωστός «ειδήμων» της Ιστορίας, της Οικονομίας, της Ιατρικής, της Προπονητικής και πάσας επιστήμης, και φυσικά δεν χωράει καμία αμφισβήτηση στον μικρό μαγικό κόσμο του.
    Τον κόσμο της φαντασίωσης της Ανώτερης φυλής στον κόσμο.

  22. Εξαιρετικό άρθρο – όπως πάντα διαβασμένος, ψύχραιμος και κατά γενική ομολογία σοβαρός.
    Μια απορία μόνο :
    Για ποιό λόγο δεν αναφέρετε τα όσα γνωρίζετε για τις διασυνδέσεις της κυρίας ?

    Γιατί δεν αγγίζετε το προφανές μέχρι τέλους ? Θεωρείτε άνευ ουσίας ένας Έλληνας πολίτης να εξυπηρετεί άλλων συμφέροντα ?

    Θα εκτιμούσα μια απάντησή σας

  23. η πετρούλα έχει μυαλό. καλά κάνει η χρυσή αυγή και υποστηρίζει τους ελληνες που πληρώνουν την πτώση του κουμουνισμού. άλλωστε δεν έκαψαν ανθρώπους δεν κατέστρεψαν περιουσίες κ.λ.π

  24. Aν μιλάμε γιά διακίνηση ιδεών καί σκέψεων, τό λιβελογράφημα αυτό είναι από τά πιό ιδεοπενικά/αδύναμα κείμενα πού διάβασα ως τώρα. Αν όπως φαίνεται η επιστημονική προσέγγιση στό θέμα είναι ακόμα δύσκολη σέ συσχετισμό μέ εθνικές/εθνικιστικές ευαισθησίες τής κοινωνίας, μιά πιό αντικειμενική καί λιγότερο συναισθηματική προσέγγιση μέ επιχειρήματα άλλου τύπου καί ύφους θά μέ έπειθε περισσότερο ότι η συγκεκριμένη πολιτικός είναι λάθος ή λειτουργεί μέ δόλιες προθέσεις.
    Γιά νά μήν παρεξηγηθώ, προέρχομαι από οικογένεια προσφύγων πού πέρασε τά πάνδεινα, αλλά είμαι τής άποψης ότι κάποτε επί τέλους η χρονική απόσταση από τά γεγονότα πρέπει νά επιτρέπει ψύχραιμες προσεγγίσεις καί ερμηνείες τους. Πότε θά μάθουμε/αρχίσουμε νά βλέπουμε μέ καθαρό μυαλό καί όχι αποκλειστικά συναισθηματικά στόν καθρέφτη γιά νά βαδίζουμε πιό στέρεα στό μέλλον πού δέν γράφηκε ακόμα?

  25. Ποιοι είναι εχθροί μας;;; οι Τούρκοι;; ο Πρόεδρος και ο αρχηγός της αξ. αντιπολίτευσης της Κύπρου αυτή τη στιγμή ήταν τότε υπέρ του σχεδίου Ανάν… αλλά εσείς οι σοφοί έλληνες δημοσιογράφοι ξέρετε σαφώς καλύτερα απο τον λαό της Κύπρου…

  26. Συμφωνώ με το άρθρο σας . Είναι μια ιστορικός με ανιστόρητες θεωρίες. Θα είχε ενδιαφέρον να παραθέσει τις πηγές από τις οποίες σχηματίζει αυτές τις θεωρίες .

  27. Για την Ιστορία και κόντρα στην Υστερία: Στο επίμαχο απόσπασμα ο δημοσιογράφος του ALPHA 98.9 FM Σπύρος Χαριτάτος ρωτά την κ. Ρεπούση αν ο χορός του Ζαλόγγου είναι αληθινό γεγονός. Η κ. Ρεπούση απαντά ως εξής: Υπάρχει ενα πολυ καλό βιβλίο και πολλές μελέτες. Δεν θέλω να μιλήσω για θέματα για τα οποία δεν είμαι ειδική. Εγώ μπορώ να σας πως ότι μέσα στην ιστορία και στη διαδρομή του κάθε λαός δημιουργεί – αυτό που λέμε- τους εθνικούς μύθους για συγκεκριμένους λόγους. Για παράδειγμα, όταν είχαμε ζήτημα συνόρων τον 19ο αιώνα με χιλιάδες αλύτρωτους Έλληνες, καταλαβαίνετε ότι η ιστορία είχε και μια τέτοια χρήση εθνικοπατριωτική προκειμένου να εμφυσήσει αυτό το εθνικό κοινό αίσθημα. Εμείς σήμερα λέμε ότι στόχος της Ιστορίας είναι να δημιουργήσει ιστορική σκέψη και κρίση στους αυριανούς πολίτες. Και με αυτό τον στόχο είμαστε περισσότερο πατριώτες από άλλους που λένε ότι η ιστορία πρέπει να διδάσκει αυτά που διδάχθηκαν οι παππούδες και οι γιαγιάδες μας.

  28. Μιχαλη,επιοτελους καποιος επρεπε να πει δημοσια αυτα που ειπες.Αντε γιατι με την απειλη και τις μηνυσεις μας εχουν τρελλανει εδω.Αυτην την ανοητη την ψηφισαν 1600 ατομα,(αν θελουμε το πιστευουμε) ,δηλαδη ,λιγοτεροι απο οσοι θα ψηφιζαν εμενα.και παρ ολα αυτα,αυτη μπορει να λεει τις ανοησιες της και οταν εγω την πω αμορφωτη με κυνηγανε.γιατι?γιατι το συστημα,η κυβερνηση,οι διαφοροι του περιγυρου,οι πλουτοκρατες,εχουν τους υπαλληλους τους ,και αυτη ειναι μια .και εχει βημα,θεση,εξουσια τωρα πια.ενω εμεις οι απλοι πολιτες…..πρεπει να σιωποησουμε…Ρεπουστρα ειναι και ηταν παντα,και καλο της ψοφο απο μενα παντως.

  29. Κύριε Ιγνατίου, ούτε εγώ γουστάρω την Ρεπούση αλλά πάμε λίγο στην ουσία. Τι είπε? Οτι κάθε λαός δημιουργέι τους εθνικούς του μύθους γιατί τους έχει ανάγκη για την εξύψωση του ηθικού του σε δύσκολες περιοδούς. Αυτό είναι κοινά αποδεκτό νομίζω. Τώρα για το τι έγινε ακριβώς στο Ζάλογγο, αν τις έριξαν οι Τούρκοι, αν έπεσαν μόνες τους, αν κράταγαν αγκαλία τα παιδιά τους ή όχι ας το ψάξουν οι ιστορικοί – αν μπορούν κιόλας μετά απο 200 χρόνια -. Πάντως η εικόνα των γυναικών με τα παιδιά αγκαλία να χορεύουν καλαματιανό και να πέφτουν στον γκρεμό δεν γίνεται και τόσο εύκολα πιστευτή.

  30. Το άρθρο και κυρίως τα υστερικά σχόλια που ακολούθησαν, αποδεικνύουν πως η βλακεία είναι ανίκητη.. Γιατί δεν μπορεί να υπάρξει αντεπιχείρημα, σε απόψεις που θεοποιούν τη δογματική παραδοχή της «αλήθειας» και αρνούνται να σκεφτούν, να αναλύσουν, να ακούσουν την διαφορετική άποψη, τη διαφορετική τεκμηρίωση! Κρίμα!

  31. Προσοχή Κε Ιγνατίου ! Μήπως καταπιάνεσαι με θέματα που σε ξεπερνάνε ? Μήπως πρέπει να περιοριστείς στις ανταποκρίσεις σου – όπου τα πάς πολύ καλά ?

  32. «κατά δήλωση ιστορικός η κ. Ρεπούση»
    ΕΣΥ κ. ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ‘ΚΑΤΑ ΔΗΛΩΣΗ ΣΟΥ»; ΓΙΑ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΑΝ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ Η ΜΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ

    Υ.Γ.
    ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΡΕΠΟΥΣΗ. ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΤΟ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΟΠΑΤΕΡΑΔΩΝ ΠΟΥ Η ΔΗΘΕΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΔΡΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ.

  33. Για τις απαράδεκτες και αναπόδεικτες απόψεις της κυρίας συνωστισμένης , δεν έχω καμία αντίρρηση. Ομως αγαπητέ κύριε Ιγνατίου δεν θα συμφωνήσω μαζί σας στο εξής.
    Αναφέραται ότι οι κ.κ. Χασαπόπουλος και Αναγνωστάκης , που παρεπιπτόντος τους εκτιμώ, έβαλαν στη θέση της και στρίμωξαν την Κα Ρεπούση. Εγώ που παρακολούθησα την εκπομπή τους , απογοητεύθηκα, όχι μόνο δεν την στρίμωξαν , αλλά την χάιδεψαν με περισσή ευγένεια, απέφυγαν καυτές ερωτήσεις και γενικά την διευκόλυναν να ξεγλιστήσει ανώδυνα, περιορισμένοι σε αοριστολογίκές ερωτήσεις με τακτ . Κρίμα για το δημοσιογραφικό τους εκτόπισμα .

  34. Κυριε Ιγνατιου εχετε σπουδασει το αντικειμενο στο οποιο αναφερεστε.Εχετε ιδια γνωση οτι αυτα που λεει η Ρεπουση δεν ειναι ετσι?Η αναμασατε ολα αυτα που λεγονται?Γιατι εαν εχετε σπουδασει ιστορια να σας ακουσουμε.Αλλα αν η εμπειρια σας περιοριζεται στο διαβασμα καποιων βιβλιων να σταματησετε.Εγω ειμαι εργοδηγος και γνωριζω για τον αντικειμενο μου και εγκυκλοπαιδικα για την δημοσιογραφια και την ιστορια.Το ιδιο να κανετε κι εσεις αν οι γνωσεις σας περι ιστοριας ειναι απλα εγκυκλοπαιδικες.Απογοητευση.

  35. Κε. Ιγναντίου με βασανίζει το εξής ερώτημα και θα ήθελα να σας το θέσω: εάν, αντί για την κα. Ρεπούση, είχατε απέναντί σας τον Γιάννη Σκαρίμπα θα του απαντούσατε στο ίδιο ύφος; Έχετε διαβάσει ποτέ το σύγγραμμα του «το 1821 και η αλήθεια»; Οι ιστορικές απόψεις αντικρούονται με ιστορικά επιχειρήματα, όχι με προσωπικές αντιπαραθέσεις. Και κάτι ακόμα:αμφισβητείτε ότι το τραγούδι-που μάθαμε στο σχολείο- για τον «χορό του Ζαλόγγου» γράφτηκε κάτι παραπάνω από έναν αιώνα αργότερα;
    Με εκτίμηση.

  36. Έτσι πιστεύετε ότι ο λαός θα σταματήσει να ασχολείται με τα χαράτσια και την οικονομική πολιτική της δουλικής προς τα ντόπια συμφέροντα κυβέρνησης;
    Αλλάζοντας την ατζέντα; Ρίχνοντάς το στο εθνικοπατριωτικό;
    Πού νομίζετε ότι απευθύνεστε;
    Κι αν τελικά καταφέρετε κάτι, αυτό θα είναι να σπρώξετε κόσμο στη Χρυσή Αυγή.

  37. Προς κάθε ενδιαφερόμενον.
    Αντιγράφω σχετικό απόσπασμα από το βιβλίο » ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ» τόμος Α’ του GEORGE FINLAY σε μετάφραση του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη και έκδοση του ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΑΘΗΝΑ 2009, σελ.97-98:
    <>
    Δεν γνώριζω κατά πόσον τα ανωτέρω απηχούν την αληθεια. Όμως, ως καλόπιστος Έλληνας πολίτης, οφείλω να δεχτώ την εκδοχή αυτή, η οποία μάλιστα τυγχάνει της έμμεσης αποδοχή του προαναφερόμενου Ιδρύματος. Η Ιστορία είναι ένα εύγευστο φρούτο που έχει φλούδια και κουκούτσια.Δεν τα τρώμε άλλα δεν αρνούμαστε ούτε διαλαλούμε την ύπαρξη τους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here