Πώς ένα «σπασμένο χέρι» μπορεί να δώσει… μπουνιά!

0
3

Το προεκλογικό σποτάκι των ΑΝΕΛ είναι, χωρίς αμφιβολία, εξαιρετικά χαριτωμένο. Τι κρύβει όμως στο βάθος του, ποιον προβάλλει και ποιον προσβάλλει; Ποιο μήνυμα στέλνει στην κοινωνία ο αρχηγός των ΑΝΕΛ; Ας προσπαθήσουμε να το …ερμηνεύσουμε.

Ο μπαμπάς (Καμμένος) βρίσκεται στο νοσοκομείο με το παιδί του (Τσίπρα) που έχει σπάσει το αριστερό του χέρι και είναι στο γύψο. Προσπαθεί να το παρηγορήσει λέγοντάς του ότι και με το δεξιό χέρι μπορεί εξίσου καλά- και καλύτερα- να εξυπηρετηθεί, και με πολλή αγάπη καθοδηγεί, «διαπαιδαγωγεί» τον μικρό γιο του.

Δεν χρειάζεται επιστημονική ανάλυση για να αντιληφθεί κανείς ένα διπλό μήνυμα: 1. το αριστερό προφίλ του Τσίπρα «έχει σπάσει» και δεν του απομένει παρά να πορευτεί με το δεξιό, που του προσφέρει πλουσιοπάροχα …ο καθοδηγητής του! και 2. η κοινωνία πρέπει να ξαναβρεί τον χαμένο δρόμο της επιστρέφοντας στην Δεξιά, γιατί η Αριστερά, που μπήκε για λίγο στον αγώνα της εξουσίας , έσπασε το χέρι της και είναι φύσει αδύνατον να αντέξει μια νέα τετραετία !

Και ο σώφρων πολίτης διερωτάται: «γιατί πρέπει να πάω δεξιά μέσω «σπασμένου χεριού» και να μην πορευτώ «υγιώς» προς την καθαρή, φιλολαϊκή και λεβεντομουστακαλίδικη Δεξιά»;

Προσωπικά πιστεύω ότι το σπασμένο χέρι σηματοδοτεί και «το σπάσιμο» μιας «ανώμαλης» πολιτικής συνεργασίας. Το εντυπωσιακό είναι ότι αυτό προέρχεται από τους ΑΝΕΛ. Ο ευρηματικός καλλιτέχνης δεν τους το εξήγησε άραγε;

Ποιος δεν αντιλαμβάνεται την προσβολή που ενέχει το επίμαχο σποτάκι; Μήπως ο τ. πρωθυπουργός; Δεν νομίζω! Ξέρει πολύ καλά ότι αν ακολουθήσει και τώρα τον τ. σύντροφο, σίγουρα θα μπει στον γύψο ολόκληρος !…

Προηγούμενο άρθροΟι «πρόσφυγες» της ελληνικής ασφάλτου
Επόμενο άρθροΦθινοπωρινό το σκηνικό του καιρού
Στέλλα Πριόβολου
Η Στέλλα Πριόβολου γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε ελληνική, γαλλική και ιταλική φιλολογία και είναι διδάκτωρ των πανεπιστημίων Αθηνών και Ρώμης. Καθηγήτρια Λατινικής-Ιταλικής Φιλολογίας στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, πρόεδρος του Τμήματος Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας και διευθύντρια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών "Ελληνορωμαϊκές -Ελληνοϊταλικές Σπουδές: Λογοτεχνία, Ιστορία και Πολιτισμός". Είναι μέλος ελληνικών και διεθνών επιστημονικών εταιρειών και συγγραφέας πολλών μελετών. Η έρευνά της τα τελευταία χρόνια έχει ως αντικείμενο το θεατρικό έργο του Dario Fo και τη σχέση του με τη λατινική λογοτεχνία του Μεσαίωνα. Αποτέλεσμα της έρευνας αυτής είναι τα τρία βιβλία από τις εκδόσεις Περίπλους: 1. "Dario Fo, ένας σύγχρονος goliardus", (2001) 2. "Dario Fo, venticinque monologhi per una donna: La Medea", (2005) 3. "Rosa Fresca Aulentissima, το μεσαιωνικό ερωτικό ποίημα με το μάτι των φιλολόγων και του Νομπελίστα Dario Fo", (2010). Το ποίημα αυτό μεταφράστηκε στην ελληνική με την επιχορήγηση του υπουργείου Εξωτερικών της Ιταλίας. Από το 1994 μέχρι το 2001, Αντιπρόεδρος του Ι.Κ.Υ. και υπεύθυνη για το κοινοτικό πρόγραμμα "Σωκράτης". Επιστημονική υπεύθυνη προγραμμάτων ξένων γλωσσών στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και εμπειρογνώμων Γ.Γ.Ε.Τ. για την κινητικότητα των σπουδαστών. Τακτικό μέλος του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης 2000-2001. Από το 2001-2004 Ειδική Γραμματέας Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στο ΥΠΕΠΘ, Πρόεδρος της Επιτροπής στήριξης των Εδρών Ελληνικών Σπουδών στα Πανεπιστήμια του εξωτερικού και εθνική εκπρόσωπος στο Συμβούλιο της Ευρώπης για το Ευρωπαϊκό Έτος Γλωσσών 2001. Είναι Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιστημόνων Πανεπιστημίων Ιταλίας( Σ.Ε.Π.Ι.) και Γ. Γραμματέας της Sociιtι Europιenne de Culture στην Ελλάδα.Από το 2008 μέχρι το 2010, αναπληρώτρια πρόεδρος Τμήματος Σλαβικών Σπουδών Πανεπιστημίου Αθηνών.Έχει τιμηθεί με την ανώτατη διάκριση του Ιταλικού κράτους CAVALIERE al merito della Repubblica Italiana, 2002. Εχει τιμηθεί για την προσφορά της στα Ελληνικά Γράμματα και τον πολιτισμό από την Ένωση Γυναικών Φωκίδας, 2007 και έχει ανακηρυχθεί επίτιμος δημότης Χίου για τον ίδιο λόγο, 2007. Αναπτύσσει επί χρόνια πολιτική δραστηριότητα στο χώρο του ΠΑΣΟΚ ως μέλος της Κ.Ε. και σε τιμητική θέση στο ψηφοδέλτιο του Ευρωκοινοβουλίου το 1999.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ