Σπίρτζης προς ΟΑΣΑ: Να τους εκτελούμε κιόλας…

 

                    Ιδιαίτερα ενοχλημένος από την πρόταση της διοίκησης του ΟΑΣΑ για αυστηροποίηση των ποινών για τους επιβάτες χωρίς εισιτήριο εμφανίστηκε, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης μιλώντας στην Βουλή.

«Δεν μπορώ να καταλάβω πραγματικά τέτοιου είδους προτάσεις. Εγώ λέω να τους εκτελούμε κιόλας» είπε ειρωνευόμενος, ενώ πρόσθεσε: «Αυτά ειδικά όταν τα λένε άνθρωποι που είναι πολλά χρόνια στις ηγεσίες των ΜΜΜ, έχουν ευθύνη για το χάλι τους, έχουν ευθύνη για τις προτάσεις που έχουν κάνει, για τους λαθροκυνηγούς και όλα τα άλλα που έχουμε ζήσει και έχουν ευθύνη και αυτοί που τους έβαλαν σε αυτές τις θέσεις, όπως έχουμε ευθύνη και εμείς που για τους λόγους που έχουμε πει δεν τους έχουμε αλλάξει ακόμα».

Τα… μάζεψε ο ΟΑΣΑ

«Δεν επιδιώκουμε καμία σύλληψη», αλλά «θέτουμε ένα ζήτημα για προβληματισμό». «Προτείνουμε αλλαγή φιλοσοφίας του ελέγχου από κατασταλτικό σε αποτρεπτικό» αναφέρει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή της, η διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας, με αφορμή τις δηλώσεις του προέδρου του ΟΑΣΑ, Γρηγόρη Δημητριάδη, στη Βουλή, όπου ζήτησε τη μετατροπή του αδικήματος της λαθρεπιβίβασης, από πταίσμα σε πλημμέλημα.

«Στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης όλων για το πρόβλημα της εισιτηριοδιαφυγής που συρρικνώνει τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες, προτείναμε και την επαναφορά του άρθρου 391 ΠΚ, όπως ίσχυε μέχρι το 1994 όταν και καταργήθηκε με το νόμο 2207/1994. Τίποτα περισσότερο» αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Τέλος, σε ό,τι αφορά το υπό νομοθέτηση Σχέδιο Δράσης για την αναδιοργάνωση του Ομίλου, σημειώνεται στην ανακοίνωση πως «έχει στόχο την ανάπτυξη των συγκοινωνιών Αθηνών με την αλλαγή νοοτροπίας του επιβατικού κοινού και τη μετατροπή των δημόσιων μέσων μεταφοράς ως πρώτη επιλογή μετακίνησης στην πόλη.

Προβλέπει πλήθος δράσεων για την αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρουν οι συγκοινωνίες Αθηνών στο επιβατικό κοινό, βελτιώνοντας παράλληλα την οικονομική θέση του Ομίλου, καθώς και το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα. Το πλάνο στηρίζεται σε τρεις άξονες: αύξηση των εσόδων, εξορθολογισμό των δαπανών και στροφή στην εξυπηρέτηση των ανθρώπων της πόλης«.

«Στους άξονες αυτούς, καταλήγει η ανακοίνωση του ΟΑΣΑ, η πρόταση συμπεριλαμβάνει και μέτρα κατά τις εισιτηριοδιαφυγής, όπως η αλλαγή φιλοσοφίας του ελέγχου σε αποτρεπτικό από κατασταλτικό, η συστηματική εκπαίδευση των ελεγκτών, η δημιουργία εσωτερικού ελέγχου για τους ελεγκτές, η ενεργή προώθηση των καρτών απεριορίστων διαδρομών, κλπ.«

Σχετικά Άρθρα


Αφήστε το σχόλιο σας

*