To Jumbo απαντά: Το χιούμορ δεν «κόβεται»

 

 Έπειτα από τη… θύελλα αντιδράσεων για το «χτύπα σαν άντρας» στη διαφήμιση της αλυσίδας παιχνιδιών, η διαφημιστική εταιρεία αποφάσισε να αποσύρει ολόκληρη την πασχαλιάτικη διαφήμιση και όχι μόνο την ατάκα που προσέβαλε κατά την κρίση πολλών τις γυναίκες. Με ανακοίνωσή της στο facebook και στη σελίδα του Jumbo, οι υπεύθυνοι της εταιρείας σχολιάζουν: Με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη μας JUMBO, δεν θα προβούμε σε καμία διόρθωση της ταινίας.

Αντίθετα, θα σταματήσουμε την προβολή της, παραδίδοντας τη σκυτάλη του χιούμορ στον κόσμο.

Καλή Ανάσταση και Καλή Τύχη στα Αβγά σας!

POLLEN
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΩΝ JUMBO»

Διαβάστε αναλυτικά την ανάρτηση:

 

 

Σχετικά Άρθρα


Αφήστε το σχόλιο σας

*

code