Τρικυμία εν…Καμίνη

29
48

Οι πρόσφατες Δημοτικές εκλογές ανέδειξαν, ταυτοχρόνως, στις δύο μεγαλύτερες πόλεις δύο νέους Δημάρχους: τον πρώην Συνήγορο του Πολίτη στην Αθήνα κ. Καμίνη και τον κ. Μπουτάρη στη Θεσ/νίκη. Πέραν του προφανούς, ότι εγώ προσωπικά δεν στήριξα κανέναν από τους δύο, εν τούτοις δεν σας κρύβω ότι με ενδιαφέρον παρακολουθώ τα βήματά τους, ως ένα πείραμα και ένα ερωτηματικό. Μπορούν, τελικά, οι άνθρωποι αυτοί να κάνουν την διαφορά, όπως πολλοί πίστευαν ή όχι; Και ποιος από τους δύο, ο καθηγητής ή ο επιχειρηματίας θα τα κατάφερνε καλύτερα…

Νομίζω ότι τώρα, σχεδόν τέσσερις μήνες από την ανάληψη των καθηκόντων τους, τα πράγματα αρχίζουν να ξεκαθαρίζουν. Ο μεν κ. Μπουτάρης, με τις διάφορες ιδιορρυθμίες του, έχει πραγματικά εγκύψει σε ουσιαστικά προβλήματα του Δήμου του. Έθεσε ως θέμα πρώτης προτεραιότητας της Δημαρχίας του την τουριστική ανάπτυξη της πόλεως (τα αποτελέσματα θα τα δούμε…) και δεν δίστασε να θέσει δύσκολα ερωτήματα, όπως π.χ. για τον ρόλο των συνδικαλιστών στην κακοδιοίκηση του Δήμου ή για την ανάγκη να ενωθούν πάλι τα Πανεπιστήμια με την γύρω πόλη τους, με τον εξοβελισμό από αυτά των κομμάτων και την κατάργηση του Πανεπιστημιακό Ασύλου, που τα έχει μετατρέψει σε γκέτο, όπως ορθά είπε…(βέβαια, όταν λέω εγώ το ίδιο ακριβώς πράγμα είμαι «φασίστας», αλλά αυτό ας το αφήσουμε προς το παρόν).

Ο δε κ. Καμίνης, συμπαθής, προσπαθεί με κάθε τρόπο να επιβεβαιώσει τον Μπίσμαρκ («Καθηγηταί Τρεις, Εχάθη η Πατρίς»…ευτυχώς είναι μόνος του). Ξεκίνησε τη θητεία του, χάνοντας πλήρως το έλεγχο της Δημοτικής του Παρατάξεως, ήταν ανύπαρκτος στο μείζον για την πόλη του θέμα της «Υπατίας» (ο Δήμος Θεσ/νίκης ασχολήθηκε γρηγορότερα από τον Δήμο της Αθήνας…), άρχισε την εξυγίανση του 9,84 (ένα θέμα στο οποίο οι περισσότεροι θα συμφωνούσαν), αλλά το έκανε με τόσο άγαρμπο και εξευτελιστικό για πολλούς ανθρώπους τρόπο, ώστε έχασε το όποιο δίκιο του. Με λάθος χειρισμούς ήρθε σε σύγκρουση με τους Συμβασιούχους του Δήμου του, υποχωρώντας μετά από πολυήμερη κατάληψη και, σαν να μην έφθαναν όλα αυτά τα προβλήματα, ανέδειξε ως μείζον πολιτικό θέμα της Μ. Εβδομάδος την αλλαγή του Προγράμματος του 9,84 με τον εξοβελισμό της Θείας Λειτουργίας από το Πρόγραμμά του και την «προτροπή» του εκλεκτού του, του κ. Καμπύλη, να μην εύχονται οι παραγωγοί «Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα» αλλά «Χρόνια Πολλά».

Και ερωτώ ευθέως τους πιο φανατικούς υποστηρικτές του: είναι ευχαριστημένοι από την πορεία του κ. Καμίνη; Θα τον ξαναψήφιζαν και σήμερα, όπως το έκαναν τον Νοέμβριο; Και ερωτώ τον ίδιο τώρα: πόσο λογικό είναι, ο φιλελεύθερος Συνήγορος του Πολίτου, άμα τη αναλήψη των Δημαρχιακών του Καθηκόντων να παρεμβαίνει τόσο απροκάλυπτα στο πρόγραμμα του Δημοτικού Ραδιοφώνου; Διότι πώς αλλιώς μπορεί να εξηγηθεί η ξαφνική, μετά από τόσα χρόνια αλλαγή του Προγράμματος του Σταθμού αυτού, ο οποίος από το πρώτο έτος λειτουργίας του, αφιέρωνε μεγάλο τμήμα του προγράμματος του, κατά την διάρκεια της Μ. Εβδομάδος στην Θεία Λειτουργία και τώρα ξαφνικά αυτό σταμάτησε;

Ορισμένοι θα πουν, ότι «καλά έκανε, Ιράν είμαστε»; Όχι δεν είμαστε Ιράν. Αν ήμασταν Ιράν θα είχαμε την Θεία Λειτουργία κάθε μέρα, είμαστε όμως Ελλάς και ευτυχώς για εμάς εδώ, η Ορθοδοξία κάτι λέει ακόμη. Και θα πουν κάποιοι άλλοι, «και τι έγινε που δεν μετεδόθη η λειτουργία από τον 9,84; Χάσαμε την Πίστη μας;» Μά, την Πίστη μας δεν την χάσαμε μετά από 400 χρόνια Τουρκοκρατίας, θα την χάσουμε λόγω Καμπύλη;

Υπάρχει, όμως, ένας μεγάλος Συμβολισμός, που χάθηκε με την απόφαση αυτή. Ο 9,84 δεν είναι ο οποιοσδήποτε ιδιωτικός σταθμός, αλλά ο σταθμός του Δήμου Αθηναίων. Εάν, λοιπόν, ο Σταθμός του Δήμου Αθηναίων, αγνοεί την Μ. Εβδομάδα, αυτό είναι ένα βήμα, προς αυτό που ονομάζουμε μετατροπή της Εθνικής μας Κοινωνίας σε μία Πολυπολιτισμική Ελλάδα. Σε αυτό καλούμαστε να απαντήσουμε και σε αυτό το ερώτημα η απόφαση των κ. Καμίνη-Καμπύλη έλαβε θέση….όπως και σε όλα τ’ άλλα με πολύ άγαρμπο τρόπο, είναι η αλήθεια.

Μιας και όμως πιστεύουν τόσο στην πολυπολιτισμικότητα, να δω πώς θα ξεμπλέξουν τώρα με το gay parade και τους Μουσουλμάνους. Για όσους δεν το ξέρουν, κάποιες οργανώσεις Μουσουλμάνων των Αθηνών, έβγαλαν «φετφά» εναντίον της gay parade και του γεγονότος ότι τέθηκε φέτος υπό την αιγίδα του Δήμου και απειλούν με εκτεταμένα επεισόδια, αν δεν ανακαλέσει ο Δήμος την απόφασή του, διότι λένε το Ισλάμ απαγορεύει την Ομοφυλοφιλία!!!! Να δω τι θα πει τώρα ο κ Βαλλιανάτος, εάν ο κ. Καμίνης άρει την αιγίδα του Δήμου λόγω της «φετφά» των Μουσουλμάνων….τα αγαθά του πολυπολιτισμού ξεκίνησαν…

Παρά την «απαγόρευση» Καμίνη-Καμπύλη!

Χριστός Ανέστη

29 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μόνο επιχειρηματίες θα έπρεπε να διοικούν αυτόν τον τόπο οι καθηγητές καλό το έργο τους, αλλά για τα έδρανα των πανεπιστημίων όχι για την αρένα της πολιτικής.
    Οπως έλεγε και η Καρέζη
    «άφησες κοτζάμ έδρα πανεπιστημίου για να πάρεις μια έδρα στη βουλή και να λες κάτσε κάτω ρε»
    Καθείς εφ’ ω ετάχθη!

  2. Οι Ελλάδα αιώνες τώρα ζει κάτω από Εβραιοχριστιανική κατοχή, και αυτός ο φασισμός πρέπει να ανατραπεί άμεσα. Η αρχή είναι να αποβάλουν τα κρατικά ΜΜΕ την όποια απαράδεκτη προτίμηση σε συγκεκριμένο θρησκευτικό δόγμα, αλά αυτό είναι μια δειλή χωρίς ιδιαίτερης σημασίας εξέλιξη. Ο σκοπός είναι να γίνει επιτέλους πλήρης διαχωρισμός εκκλησίας και κράτους, και να μπει και το Εβραιοχριστιανικό δόγμα στη θέση του, και να βρίσκετε στην ίδια μοίρα μαζί με τα άλλα θρησκευτικά δόγματα. Στο Ελληνικό κράτος η μόνη κυρίαρχη θρησκεία πρέπει να είναι η ανεξιθρησκία. Δεν είμαστε ταλιμπάν εδώ κ. Γεωργιάδη, η Ελλάδα πρέπει να γίνει μια πραγματικά δημοκρατική χώρα.
    Ελπίζω να παρθούν ουσιαστικότερα μέτρα όπως κατάργηση του μαθήματος των θρησκευτικών στα σχολεία, και αντικατάσταση του από το μάθημα της θρησκειολογίας, όπου θα εξετάζονται όλα τα θρησκευτικά δόγματα από ιστορικής, φιλοσοφικής και πολιτιστικής πλευράς, και φυσικά να φύγουν οι θρησκευτικές εικόνες από τους τοίχους των δημόσιων σχολείων. Ξέρω ότι τώρα μπαίνω στα χωράφια του υπουργείου παιδείας, όμως πρέπει συντονισμένα όλοι οι φορείς του κράτους να αντιμετωπίσουν και να ανατρέψουν τον σκοταδισμό, τον μεσαίωνα, την εκμετάλλευση, τον πνευματικό φασισμό, για να γίνει η Ελλάδα μια χώρα δημοκρατική, σύγχρονη, πολιτισμένη, για όλους τους πολίτες της.

  3. Κύριε Γεωργιάδη,

    Σε πολλά απο αυτά που λέτε κατα καιρούς, και ιδιαίτερα όταν εκφράζεστε κόσμια και με ήρεμο τόνο, με βρίσκετε σύμφωνο. Σε προηγούμενες τοποθετήσεις σας (πχ, Ψωμιάδης), διαφωνούμε αλλά αυτό έγκειται στα όρια του φυσιολογικού.

    Αφού αναφέρω οτι συμφωνώ σχεδόν σε όλα με το άρθρο σας, θα ήθελα να πώ το εξής:
    Η λύση που θα πρότεινα στον κύριο Καμίνη, θα συμπεριλάμβανε τη Θεία Λειτουργία την Μεγάλη εβδομάδα καθώς και το Χριστός Ανέστη, αλλά θα συμπεριλάμβανε επίσης διάφορα τελετουργικά στην αντίστοιχη χρονική περίοδο που οι Μουσουλμάνοι γιορτάζουν το Ραμαζάνι. Σίγουρα αν ο κύριος Δήμαρχος θέλει να προάγει την ανεξιθρησκεία, θα μπορούσε να το κάνει με τον παραπάνω τρόπο και να είναι πάλι όλοι ευχαριστημένοι. Συμφωνείτε;

  4. Κυριε Βουλευτά,
    Οταν υπάρχουν εκπρόσωποι του Κοινοβουλίου μας, που ουσιαστικά επιχέρονται και επιζητούν να αποκομίσουν πολιτικά (εκλογικά) οφέλη απο εναν πρόσφατα δημοκρατικά εκλεγμένο εκπρόσωπο της Τοπικης Αυτοδιοίκησης, αμφισβητώντας το ρόλο για τον οποίο εξελέγει, αναλογίζεται τοτε κανείς το κατάντημα στο οποίο έχει περιπέσει το πολιτικό μας σύστημα.

  5. Αγαπητέ κ. Γεωργιάδη

    Συμφωνώ εν μέρει.
    Ο σταθμός του Δήμου Αθηναίων απευθύνεται ως δημοτικός στους πολίτες-δημότες (καταρχάς) και όχι μόνο στους χριστιανούς-δημότες ή μόνο στους δημότες άνευ θρησκευτικών πεποιθήσεων. Επίσης (και από την στιγμή που δεν έχει επιβάλλει κάποιος την ακρόασή τους) οι κάθε είδους θρησκευτικές ευχές ούτε καταπατούν ούτε στερούνε από τους πολίτες κοινωνικά δικαιώματα (σε αντίθεση με άλλες συμπεριφορές όπως η άρνηση θεσμοθέτησης πολιτικών γάμων ανθρώπων του ιδίου φύλλου, που ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας κατά μεγάλο βαθμό οφείλεται σε συγκεκριμένες θρησκευτικές πεποιθήσεις).
    Με την λύση που επιλέχθηκε δεν βλέπω ποιοι και πόσοι από τους δημότες συμφωνούν. Υπό αυτή την οπτική, θα συμφωνήσω με την λύση που προτείνει ο κ. Βασίλης Χαρδαλιάς.
    Δεν καταλαβαίνω βέβαια πότε οι κάθε είδους θρησκείες που απαντώνται στους κόλπους της αθηναικής κοινωνίας -αλλά και γενικότερα- θεωρήθηκαν πως είναι αντικείμενο εξοβελισμού και από ποιον.
    Αυτό που δεν καταννοώ στο κείμενό σας είναι το ζεύγος Εθνική κοινωνία-πολυπολιτισμικότητα. Θεωρείτε πως η επιλογή του ενός ή του άλλου σκέλους είναι θέμα πολιτικής απόφασης? Διότι μου φαίνεται λίγο δύσκολο να εξαγγελθεί η υποχρεωτικότητα του Εθνικού χαρακτήρα της κοινωνίας υπο μορφή διαταγής. Αντιθέτως η όποια μετατροπή όπως την λέτε είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων οι δε πολιτικοί άρχοντες καλούνται να μην την αγνοούν ηθελημένα αλλά να δεχθούν το αυτονόητο της ύπαρξής της και να διαχειριστούν τις δημιουργηθείσες καταστάσεις. Η πολυπολιτισμικότητα ούτε αναγκαστικά μας απειλεί ούτε είναι απαραίτητα κακή, (εκτός και αν κάποιοι επιδιώκουν να θεραπεύσουν την εθνική τους άγνοια διά της περιθωριοποίησης άλλων πολιτισμών)
    Από την στιγμή που ιδίως στην Αθήνα υπάρχουν τόσοι άνθρωποι με διαφορετική εθνικότητα, κουλτούρα, θρησκεία, είναι κάτι το αναμενόμενο. Εκτός και αν θεωρούμε πως οτιδήποτε διαφορετικό είναι ταυτόχρονα και επικίνδυνο ή κατακριτέο. Τότε είναι όμως που γινόμαστε ΄΄Ιράν΄΄

    Χριστός Ανέστη

  6. κύριε Γεωργιάδη θα διαφωνήσω ξανά μαζί σας.Για το θέμα των μουσουλμάνων και την εναντίωση τους στους ομοφυλόφιλους υπάρχει πολιτική λύση.του ισλαμιστές πρέπει να του εντάξουμε στην κοινωνία μας και να μάθουν από ελληνική παιδεία και κουλτούρα.πέρα την διαφορετική πίστη που έχουν θα πρέπει το κράτος να μην τους θεωρεί «ξένο σώμα» και να κάνει ότι είναι δυνατόν για να εξελληνιστούν. αυτό συνεπάγεται με καλύτερη εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας και της ελληνικής ιστορίας.τέλος θα σας κατηγορήσω για ελλειπή γνώση ιστορίας διότι αν θυμάστε καλά η αυτοκρατορία του μέγα Αλέξανδρου αποτελούταν από ΠΟΛΛΟΥΣ διαφορετικούς λαούς με διαφορετικά θρησκευτικά πιστεύω ο καθένας τους.και όμως καταφέρει να τους κάνει Ελληνες κάνοντας την κυρίαρχη γλώσσα στην αυτοκρατορία την ελληνική.ακόμα υιοθετήθηκε από τους λαούς αυτούς ο ελληνικός πολιτισμός και η ελληνική φιλοσοφία και την εξέλιξε…
    θα σας ζητούσα λοιπόν να μην τροφοδοτήτε την ξενοφοβία και τον ρατσισμό στην ελληνική κοινωνία.κάνετε μεγάλο κακό!
    λύσεις υπάρχουν αρκεί να έχουμε θέληση ανοιχτό μυαλό

  7. Αδωνι,
    πώς γινεται να στρεφεσαι εναντιον της ομοφυλοφιλιας,οταν οι αρχαιοι σου…προγονοι (… οπως ισχυριζεσαι ) ηταν οι πρωτοι διδαξαντες την ομοφυλοφιλια & την παιδεραστεια ..?

    Πες μας τη γνωμη σου…

  8. Αφου καθε μερα απολυονται τοσοι συνανθρωποι μας, μειωνονται οι μισθοι μας και κλεινουν ολες οι μεσαιες και μικρες επιχειρησεις, πιστευετε οτι μας ενδιαφερει εμας αν ο κ.Καμινης είπε στον κ.Καμπυλη να μην πει Χριστος Ανεστη αλλα χρόνια πολλα??? ΕΛΕΟΣ! Ειναι τουλαχιστον αστειο να γραφονται τετοια πραγματα απο εναν εκλεγμενο βουλευτη!!! ΕΛΕΟΣ!
    Αφου λυσατε ολα τα προβληματα αυτου του τοπου κ.Γεωργιαδη χαιρομαι που προβληματιζεστε με το μειζον θεμα, την αντιμετωπιση κρουσματων βιας μεταξυ μουσουλμανων και gay, μιας και ειναι τοσο καθημερινο φαινομενο. Ξανα ΕΛΕΟΣ!!

  9. Κε. Γεωργιάδη, ο ισχυρισμός πως δήθεν υπήρχε απαγόρευση του «Χριστός Ανέστη» έχει ήδη διαψευστεί επισήμως, και πολλοί ακροατές του 9.84 διαβεβαιώνουν ότι το άκουσαν.
    Για του λόγου το αληθές:
    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_2_27/04/2011_440170
    http://www.aftodioikisi.gr/proto_thema/proto_thema_dimoi/11259

    Η Θεία Λειτουργία πράγματι δεν μεταδόθηκε, αλλά ταπεινή μου γνώμη είναι πως αυτό αποτελεί θέμα προγραμματισμού του σταθμού! Έπρεπε όλοι οι σταθμοί κατά τη γνώμη σας να την μεταδόσουν; Γιατί δεν εγκαλείτε και τους υπόλοιπους;
    Ο πιστός που θέλει να ακούσει την Θεία Λειτουργία από το ραδιόφωνο έχει στη διάθεσή του τους ραδιοσταθμούς της Εκκλησίας καθώς και την ΕΡΑ. Δεν βλέπω κανένα λόγο για τον οποίο ειδικά ο 984 ώφειλε να την μεταδόσει.

    Νομίζω ότι διαπράττετε μέγα ολίσθημα με το να αρθρογραφείτε με βάση τελείως αστήρικτες φημολογίες και πηγαδάκια.

    Βέβαια το κόμμα σας έχει καταθέσει ερώτηση στη βουλή με βάση Πρωταπριλιάτικο αστείο, οπότε μάλλον δεν μπορούμε να περιμένουμε ούτε καν μια στοιχειώδη ευθυκρισία, θα έλεγα ούτε καν την κοινή λογική.

  10. Δεν παρακολουθω(ως κατοικος επαρχιας)τον ΤΗΛΕΑΣΤΥ.θαθελα λοιπον να μαθω αν τη μεγαλη εβδομαδα ο ΤΗΛΕΑΣΤΥ μετεδιδε τη θεια λειτουργια?

  11. k. Gewrgiadi egw proteinw afou enoxloun oi lekseis «Xristos Anesti» k «kala Xristougenna» giati den katargoume tis thriskeftikes eortes entelws. Ta sxoleia na einai anoixta, oi anthrwpoi na pigainoun sti douleies tous (na min peftei i paragwgi tis xwras giati exoume polles argies). oi pistoi mporoun na pane tin imera twn Xristougennwn stin ekklisia, tin Anastasi episis k na teleiwnoume me tis argies!!! thewrw oti einai i peptousia tou proodeftismou. O atheos, o allothriskos klpklp den tha thigontai etsi. Giati alitheia kampanes k pyrotexnimata den pane me tin atheia k ton proodeftismo!!! e?
    PS k epeidi thigontai oi xortofagoi na katagrithei episimws i kreatofagia toulaxiston se dimosious xwrous. Giati k. Gewrgiadi mou o proodeftikos anthropos de mporei na vlepei souvles kathes pasxa me ta dismoira arnakia na strifogyrizoun enw dipla o katapiesmenos xortofagos prepei na viwnei afto to frikiastiko, varvaro theama!

  12. Κατ’ αρχάς, σας ευχαριστώ για τα μηνύματά σας, είναι σπουδαίος χώρος Η ΑΙΧΜΗ αφού άνθρωποι τελείως διαφορετικών ιδεολογιών και πολιτικών ταυτοτήτων μπορούμε με ηρεμία να εκφράζουμε τις απόψεις μας. Θα απαντήσω σε όλες τις επισημάνσεις με την σειρά που μου έρχονται στο μυαλό.
    α) Στο φίλο που με ρωτάει για την γνώμη μου για τους αρχαίους και την Ομοφυλοφιλία (αν και εγώ δεν πήρα θέση στο παρόν άρθρο ούτε υπέρ ούτε κατά αυτής), θα τον πληροφορήσω ότι έχω γράψει και κυκλοφορήσει ήδη από το 2001 ειδικό βιβλίο για αυτό το θέμα. Τίτλος «Ομοφυλοφιλία στην Αρχαία Ελλάδα ο Μύθος Καταρρέει». Εκεί, εάν σας ενδιαφέρει το θέμα θα βρείτε πάνω από 400 διαφορετικά αποσπάσματα που ξεκαθαρίζουν εκτιμώ πλήρως αυτό το θέμα, στο οποίο σημειωτέον ουδείς μέχρι σήμερα έχει κατορθώσει να βρει αντεπιχειρήματα. Όπως μου είπε ο αείμνηστος καθηγητής μου Κλασικής Φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο Ανδρέας Παναγόπουλος, «αυτό το θέμα, έκλεισε μετά το βιβλίο σου».
    Στον φίλο που μου συγκρίνει την σημερινή Ελλάδα με την Αυτοκρατορία του Μ. Αλεξάνδρου, οφείλω να παρατηρήσω ότι πρώτον η σύγκρισις μεταξύ του ρόλου της Θρησκείας στον Προχριστιανικό και Μεταχριστιανικό κόσμο είναι μεθοδολογικά πολύ δύσκολη έως αδύνατη. Όμως ούτως ή άλλως η Αυτοκρατορίες, όπως του Μ. Αλεξάνδρου είναι εξ ορισμού πολιπολυτισμικές Κοινωνίες, αυτή είναι και η διαφορά του από τα Εθνικά Κράτη. Άρα το ερώτημα παραμένει, θέλουμε να μετατρέψουμε την έως χθες δομή της Κοινωνίας μας σε κάτι άλλο;
    Στον φίλο που με κατηγορεί στο ότι ασκώ κριτική σε έναν εκλεγμένο Δήμαρχο και αυτό αποτελεί δείγμα παρακμής, θα διαφωνήσω έντονα. Στις Δημοκρατίες ουδείς είναι υπεράνω κριτικής και μάλιστα κυρίως οι εκλεγμένοι πρέπει και να δέχονται και να ασκούν κριτική.
    Τέλος στον φίλο που είδε ως λύση στην αντίδραση των Μουσουλμάνων στο gay parade την ένταξή τους, θα τον παραπέμψω σε σχετικές δηλώσεις της κας Μέρκελ, του κ. Σαρκοζί, του κ. Κάμερον, σε σχετικές δημοσκοπήσεις στην Γαλλία (προσφάτως η «Ε» δημοσίευσε την τελευταία) στην Γαλλία, στο τί συμβαίνει στην Ολλανδία κλπ τα συμπεράσματα παντού είναι τα ίδια: Οι Μουσουλμάνοι δεν αφομοιώνονται από τις Ευρωπαϊκές Κοινωνίες παρά σε εξαιρετικά μικρό βαθμό. Οι πολιτισμοί μας και οι κώδικες μας διαφέρουν τόσο, π.χ. οι Μουσουλμάνοι θεωρούν καλό και δίκαιο ένας άνδρας να δέρνει την γυναίκα του ή κάποιοι Μουσουλμάνοι να κάνουν στις κόρες τους κλειτοριδεκτομή, που στην ουσία μεγαλώνουν και ζουν εντός Ευρώπης, αλλά σε δικά τους γκέτο. Αυτό είναι το μείζον πρόβλημα με το Ισλάμ στην Ευρώπη.
    Χριστός Ανέστη

  13. Δηλαδη,κ. Γεωργιαδη,ο ραδιοσταθμος κρατουσε την κοινωνια μας εθνικα ενωμενη τοσα χρονια στο δημο Αθηναιων;Ευτυχως που υπηρχε κι αυτος και εχουμε παραμεινει χριστιανοι.Το κεντρο της Αθηνας ΕΙΝΑΙ πολυπολιτισμικη κοινοτητα πια!!Αφηστε τις Σταυροφοριες επιτελους!!Ξερετε πολυ καλα τι περασαν οι ορθοδοξοι απο αυτες…

  14. Αγαπητέ Στέλιο σου ζητώ συγγνώμη. Μου διέφυγε η ερώτησή σου. Φυσικά και το διεσταύρωσα και βεβαίως είδα και την διάψευση. Βέβαια στην ίδια διάψευση μας λέει ότι η αλλαγή του Προγράμματος του 9,84 εντελώς συμπτωματικά αποφασίστηκε φέτος μετά από τόσα χρόνια και ότι ο ίδιος δεν είχε καμμία απολύτως σχέση…κάτι συμπτώσεις βρε παιδί μου…
    Χριστός Ανέστη

  15. Κύριε Γεωργιάδη
    Το όλο θέμα με την οργάνωση των Μουσουλμάνων κατά του gay parade είναι μια σαρκαστική φάρσα, κάτι προφανές για μεγάλη πλειοψηφία κάτω των -αντα net-savvy(με γνώση του κυβερνοχώρου)ανθρώπων,αλλά τελικά δυσνόητο για πολλούς άλλους.Συμβαίνει και στους καλύτερους, ουδείς αναμάρτητος.Αλλά δεν θα έπρεπε πριν από οποιαδήποτε βεβιασμένη ή και οργίλη αντίδραση από οποιονδήποτε να ερευνάται το εκάστοτε θέμα? Η ενημέρωση από τα ιστολόγια(blogs),έτσι γενικά και αόριστα, είναι εμβάθυνση στην φημολογία και το κουτσομπολιό,και από μόνη της δεν αρκεί.
    Όσο για την δήθεν προτροπή στον 9,84 ακούγεται πολύ αστεία για να είναι αληθινή.(Εάν ήταν τόσο η ίδια όσο κυρίως και η αιτιολογία της, τότε όντως θα υπήρχε πρόβλημα, όχι φοβίας, αλλά ανθρώπων-στο πως λειτουργούν.-Η κάθε πίστη δεν εξαρτάται από ραδιοφωνικές εκπομπές ,πόσο μάλλον από την μετάδοση ή όχι της Θείας Λειτουργίας.-)

    Αυτά τα άλματα λογικής όπως είπε και ο Στέλιος καταρρακώνουν το σημαντικότερο ζήτημα που είναι η απόδοση των νέων δημάρχων, που προφανώς σας απασχολεί, και υποβαθμίζουν τις παρατηρήσεις αυτές.

  16. Ο κύριος Άδωνης Γεωργιάδης πέφτει θύμα κακής πληροφόρησης,και σε ένα μόλις κείμενο αναπαράγει 2 συκοφαντικές ειδήσεις.Η πρώτη αφορά την υπόθεση του Καμίνη,ενώ η δεύτερη την προκήρυξη των «Αδερφών Μουσουλμάνων Αντιεξουσιαστών Νοσοκόμων»(!!!).

    Ανναρωτιέμαι,τα κείμενα του τα γράφουν συνεργάτες του ή τα γράφει ο ίδιος;;Γιατί στην πρώτη περίπτωση έχει ανίκανους συνεργάτες,ενώ στην δεύτερη δεν έχει κοφτερή πολιτική αντίληψη που χρειάζεται για πολιτικό.Σαφέστατα θεωρώ ότι δεν θέλει να πει ψέμματα στον Ελληνικό λαό με συκοφαντίες.

    Διαβάστε και παρακάτω την ανασκευή των μύθων
    http://sarantakos.wordpress.com/2011/04/30/adonis-aman/

    Ως πότε για ότι χαζό κυκλοφορεί στο Διαδίκτυο,θα την κάνουν άρθρο ή επερώτηση στη βουλή οι βουλευτές του ΛΑΟΣ(π.χ υπόθεση Ανατολάκη);;Πόσο εξυπνάδα και μόρφωση χρειάζεται για να καταλάβεις ότι «κείμενο» που το υπογράφουν οι «αδερφοί νοσοκομοί αντιεξουσιαστές Μουσουλμάνοι» και το δημοσιεύει η ΤΡΟΛυμπία(!) και μιλάει για Θανάτους είναι μούφα;

    Ελπίζω ότι ο κύριος Άδωνις δεν θα καταφύγει σε δικαιολογίες:»είναι πλαστά,αλλά θα μπορούσαν να είναι αληθινά»,αλλά θα ανασκευάσει τις κατηγορίες του,και κυρίως στο μέλλον να είναι διπλά προσεκτικός.

  17. κ. Γεωργιάδη οφείλετε να προσέχετε τι χρησιμοποιείτε για την ξενοφοβική σας προπαγάνδα. Είναι άκρως ανώριμο για έναν βουλευτή να μην ελέγχει τις πηγές του αναπαράγοντας ότι ανοησία βρει στο διαδίκτυο: http://jungle-report.blogspot.com/2011/05/blog-post.html
    Ο λαός πρέπει να προστατευθεί, όχι μόνο από την παραπληροφόρηση που του παρέχουν τα ΜΜΕ, αλλά και από βουλευτές σαν και εσάς.

  18. Ν.Ε. Το ίδιο οφείλει και η διαχείρηση της «Αιχμής». Δεν είναι δυνατό να φιλοξενεί τέτοια κείμενα που είτε σκοπίμως παραπληροφορούν, είτε διακινούν αφελώς «τρολιές» (κάτι το οποίο τόσο ο Άδωνις Γεωργιάδης όσο και το κόμμα του έχουν επαναλάβει πολλάκις, σε σημείο που σηκώνει αγωγές για διασπορά ψευδών ειδήσεων). Αν δεν απατώμαι, το aixmi.gr υποτίθεται ότι είναι απέναντι στο λεγόμενο «ανώνυμο blogging», λόγω… αξιοπιστίας. Καλό θα είναι να ελέγχει την επώνυμη παραπληροφόρηση και συκοφαντία. Είναι εξίσου αν όχι περισσότερο επικίνδυνη, ειδικά όταν γίνεται πίσω από το αδιαπέραστο τοίχος της «βουλευτικής ασυλίας»…

  19. Κύριε Γεωργιάδη,
    ίσως αυτά που έχω να πώ δεν έχουν ΄παρά μόνον έμμεση σχέση με τα »Χριστός Ανέστη’ και την λειτουργία της Μεγάλης Εβδομάδας, αλλά αφορούν πάντως ήθη και έθιμα που έχουμε-είχαμε- σαν κοινωνία, που, είτε είναι θρησκευτικής προέλευσης, ή όχι, μας συνδέουν και μας χαρακτηρίζουν.
    ΅Οπως είναι γνωστό, οι κοινωνίες δημιουργήθηκαν για να προάγουν τα κοινά συμφέροντα της ομάδας τους, και διατηρούν και τα κοινά τους χαρακτηριστικά και έθιμα για τους ίδιους λόγους.

    Αναγνωρίζω ότι πολλοί από τους προλαλήσαντες είναι απόλυτα δημοκρατικά άτομα, με φιλελεύθερες ιδέες, και αποζητούν δικαιοσύνη και ισότητα γιά όλους , όπως άλλωστε αρμόζει σε μιά ιδανική κοινωνία. Θαυμαστή και αξιέπαινη η στάση τους. Πιστεύουν μάλιστα ότι η δική μας κοινωνία, η (πρώην) ελληνική, είναι απείρως ανώτερη από τις δυτικές κοινωνίες ,και θα καταφέρει να φτιάξει την ιδανική αυτή κοινωνία, σε πείσμα των κουτόφραγκων, οι οποίοι δεν κατάφεραν να φτιάξουν μιά πετυχημένη πολυπολιτισμική κοινωνία, παρά τα εξελιγμένα κοινωνικά τους συστήματα και τις παροχές, όπως η διδασκαλία των γλωσσών τους στους μετανάστες, η παροχή από τους δήμους πολύ φτηνών κατοικιών σε χαμηλόμισθους, μετανάστες και άλλες ευπαθείς ομάδες, και άλλα ωραία που εμείς ποτέ δεν είδαμε στην Ελλάδα .
    Το γεγονός ότι στην Ελλάδα έχουμε τεράστια ανεργία, πολύ μεγαλύτερη από των κουτόφραγκων, άρα και μετανάστες δεν θα έχουν εργασία, καθώς και το γεγονός ότι δεν δίνουμε και πολλά επιδόματα , βοηθήματα κτλ., ουδόλως τους απασχολεί. Πως θα ζήσουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι? Με το να καθαρίζουν τζάμια στα φανάρια? Η να πουλάνε μπιχλιμπίδια στα πεζοδρόμια? Και πως θα τους παρέχει ιατρική περίθαλψη το -ήδη χρεωκοπημένο- σύστημα Υγείας μας?
    Ψιλά γράμματα, θα μου πείτε, μπρός στο επιτακτικό στόχο της πολυπολιτισμικότητας, στον οποίο στοχεύουν ‘αμετι μωχαμέτι’.
    Επειδή όμως ανάφερα το ‘αμέτι μωχαμέτι’ , και επειδή πολλοί από τους νεοφερμένους στη χώρα μας και ειδικά στην Αθήνα είναι μουσουλμάνοι, ίσως θα πρέπει να λάβουν υπ’ όψη πολλοί από τους υποστηρικτές της πολυπολιτισμικότητας, οτι οι νόμοι του Ισλάμ αποτελούν ΚΑΙ νόμο του κράτους σε πολλές μουσουλμάνικές χώρες, και σε πολλές περιπτώσεις, είναι ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ από τις αρχές και τους νόμους των δυτικών κοινωνιών, π.χ. οι νόμοι και οι συμπεριφορές που αφορούν τις γυναίκες.Για παράδειγμα, ας μάθουν οι υποστηρικτές της πολυπολιτισμικότητας το λόγο που οι γυναίκες τους είναι υποχρεωμένες να σκεπάζουν τα μαλλιά τους… γιατί τα μαλλιά είναι κάτι σαν σεξουαλικό όργανο, και πρεπει να καλύπτεται.Και όσες γυναίκες δεν καλύπτουν τα μαλλιά τους , ξέρετε τι είναι..
    Αλλά και πέρα από το θρησκευτικό ζήτημα, άλλοι πληθυσμοί και άλλες κουλτούρες, δεν θεωρούν π.χ. το να έχει σεξουαλικές σχέσεις ένα δεκάχρονο κορίτσι , ή ακόμα και να εκπορνεύεται, σαν κάτι κακό. Η δική μας κοινωνία το θεωρεί όμως κακό, και παράνομο. Οσοι δεν γνωρίζετε τι συμβαίνει τα βράδια σε περιοχές της Αθήνας, όπως Πατησίων και Κυψέλη, κάντε μιά βολτούλα εκεί, και θα καταλάβετε ποιανού ο νόμος και τα έθιμα επικρατεί στην Ελλάδα!
    Ας μελετήσουν λοιπόν λιγάκι τις πολύχρονες εμπειρίες που είχαν οι κοινωνίες των κουτόφραγκων, για να καταλάβουν γιατί η πολυπολιτισμικότητα ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ. Εκτός αν, όπως ορισμένοι εδώ στην Ελλάδα ελπίζουν και κάνουν ότι μπορούν σε αυτή την κατεύθυνση, οι ‘ιθαγενείς’ πληθυσμοί ενταχθούν πλήρως στα έθιμα και τις επιταγές των νεοφερμένων…Οι οποίοι αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας, και αλλού στην Ευρώπη. Και σε λίγα χρόνια, οι »ελληνικής καταγωγής’ θα είναι μιά μικρή , ασήμαντη, μειονότητα.
    Και γιατί όχι , άλλωστε? Ετσι δεν δημιουργήθηκε και η σημερινή Αμερική, με μετανάστες από την Ευρώπη? Ετσι δεν εξαφάνισαν τους γηγενείς πληθυσμούς των Ερυθρόδερμων Ινδιάνων, αφήνοντας σήμερα μόνο μιά χούφτα απ’ αυτούς, εξαθλιωμένους και περιορισμένους σε περιοχές γκέτο, τα »reservations»?
    Αλά και στην Αυστραλία, δεν εξαφανίστηκε η κουλτούρα των αποδεκατισμένων ιθαγενών, των ‘aborigines’? Αντε, με το καλό να έχουμε και στην Ευρώπη τα ίδια, με πρώτη και καλύτερη την Ελλάδα!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here