Τρικυμία εν…Καμίνη

Οι πρόσφατες Δημοτικές εκλογές ανέδειξαν, ταυτοχρόνως, στις δύο μεγαλύτερες πόλεις δύο νέους Δημάρχους: τον πρώην Συνήγορο του Πολίτη στην Αθήνα κ. Καμίνη και τον κ. Μπουτάρη στη Θεσ/νίκη. Πέραν του προφανούς, ότι εγώ προσωπικά δεν στήριξα κανέναν από τους δύο, εν τούτοις δεν σας κρύβω ότι με ενδιαφέρον παρακολουθώ τα βήματά τους, ως ένα πείραμα και ένα ερωτηματικό. Μπορούν, τελικά, οι άνθρωποι αυτοί να κάνουν την διαφορά, όπως πολλοί πίστευαν ή όχι; Και ποιος από τους δύο, ο καθηγητής ή ο επιχειρηματίας θα τα κατάφερνε καλύτερα…

Νομίζω ότι τώρα, σχεδόν τέσσερις μήνες από την ανάληψη των καθηκόντων τους, τα πράγματα αρχίζουν να ξεκαθαρίζουν. Ο μεν κ. Μπουτάρης, με τις διάφορες ιδιορρυθμίες του, έχει πραγματικά εγκύψει σε ουσιαστικά προβλήματα του Δήμου του. Έθεσε ως θέμα πρώτης προτεραιότητας της Δημαρχίας του την τουριστική ανάπτυξη της πόλεως (τα αποτελέσματα θα τα δούμε…) και δεν δίστασε να θέσει δύσκολα ερωτήματα, όπως π.χ. για τον ρόλο των συνδικαλιστών στην κακοδιοίκηση του Δήμου ή για την ανάγκη να ενωθούν πάλι τα Πανεπιστήμια με την γύρω πόλη τους, με τον εξοβελισμό από αυτά των κομμάτων και την κατάργηση του Πανεπιστημιακό Ασύλου, που τα έχει μετατρέψει σε γκέτο, όπως ορθά είπε…(βέβαια, όταν λέω εγώ το ίδιο ακριβώς πράγμα είμαι «φασίστας», αλλά αυτό ας το αφήσουμε προς το παρόν).

Ο δε κ. Καμίνης, συμπαθής, προσπαθεί με κάθε τρόπο να επιβεβαιώσει τον Μπίσμαρκ («Καθηγηταί Τρεις, Εχάθη η Πατρίς»…ευτυχώς είναι μόνος του). Ξεκίνησε τη θητεία του, χάνοντας πλήρως το έλεγχο της Δημοτικής του Παρατάξεως, ήταν ανύπαρκτος στο μείζον για την πόλη του θέμα της «Υπατίας» (ο Δήμος Θεσ/νίκης ασχολήθηκε γρηγορότερα από τον Δήμο της Αθήνας…), άρχισε την εξυγίανση του 9,84 (ένα θέμα στο οποίο οι περισσότεροι θα συμφωνούσαν), αλλά το έκανε με τόσο άγαρμπο και εξευτελιστικό για πολλούς ανθρώπους τρόπο, ώστε έχασε το όποιο δίκιο του. Με λάθος χειρισμούς ήρθε σε σύγκρουση με τους Συμβασιούχους του Δήμου του, υποχωρώντας μετά από πολυήμερη κατάληψη και, σαν να μην έφθαναν όλα αυτά τα προβλήματα, ανέδειξε ως μείζον πολιτικό θέμα της Μ. Εβδομάδος την αλλαγή του Προγράμματος του 9,84 με τον εξοβελισμό της Θείας Λειτουργίας από το Πρόγραμμά του και την «προτροπή» του εκλεκτού του, του κ. Καμπύλη, να μην εύχονται οι παραγωγοί «Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα» αλλά «Χρόνια Πολλά».

Και ερωτώ ευθέως τους πιο φανατικούς υποστηρικτές του: είναι ευχαριστημένοι από την πορεία του κ. Καμίνη; Θα τον ξαναψήφιζαν και σήμερα, όπως το έκαναν τον Νοέμβριο; Και ερωτώ τον ίδιο τώρα: πόσο λογικό είναι, ο φιλελεύθερος Συνήγορος του Πολίτου, άμα τη αναλήψη των Δημαρχιακών του Καθηκόντων να παρεμβαίνει τόσο απροκάλυπτα στο πρόγραμμα του Δημοτικού Ραδιοφώνου; Διότι πώς αλλιώς μπορεί να εξηγηθεί η ξαφνική, μετά από τόσα χρόνια αλλαγή του Προγράμματος του Σταθμού αυτού, ο οποίος από το πρώτο έτος λειτουργίας του, αφιέρωνε μεγάλο τμήμα του προγράμματος του, κατά την διάρκεια της Μ. Εβδομάδος στην Θεία Λειτουργία και τώρα ξαφνικά αυτό σταμάτησε;

Ορισμένοι θα πουν, ότι «καλά έκανε, Ιράν είμαστε»; Όχι δεν είμαστε Ιράν. Αν ήμασταν Ιράν θα είχαμε την Θεία Λειτουργία κάθε μέρα, είμαστε όμως Ελλάς και ευτυχώς για εμάς εδώ, η Ορθοδοξία κάτι λέει ακόμη. Και θα πουν κάποιοι άλλοι, «και τι έγινε που δεν μετεδόθη η λειτουργία από τον 9,84; Χάσαμε την Πίστη μας;» Μά, την Πίστη μας δεν την χάσαμε μετά από 400 χρόνια Τουρκοκρατίας, θα την χάσουμε λόγω Καμπύλη;

Υπάρχει, όμως, ένας μεγάλος Συμβολισμός, που χάθηκε με την απόφαση αυτή. Ο 9,84 δεν είναι ο οποιοσδήποτε ιδιωτικός σταθμός, αλλά ο σταθμός του Δήμου Αθηναίων. Εάν, λοιπόν, ο Σταθμός του Δήμου Αθηναίων, αγνοεί την Μ. Εβδομάδα, αυτό είναι ένα βήμα, προς αυτό που ονομάζουμε μετατροπή της Εθνικής μας Κοινωνίας σε μία Πολυπολιτισμική Ελλάδα. Σε αυτό καλούμαστε να απαντήσουμε και σε αυτό το ερώτημα η απόφαση των κ. Καμίνη-Καμπύλη έλαβε θέση….όπως και σε όλα τ’ άλλα με πολύ άγαρμπο τρόπο, είναι η αλήθεια.

Μιας και όμως πιστεύουν τόσο στην πολυπολιτισμικότητα, να δω πώς θα ξεμπλέξουν τώρα με το gay parade και τους Μουσουλμάνους. Για όσους δεν το ξέρουν, κάποιες οργανώσεις Μουσουλμάνων των Αθηνών, έβγαλαν «φετφά» εναντίον της gay parade και του γεγονότος ότι τέθηκε φέτος υπό την αιγίδα του Δήμου και απειλούν με εκτεταμένα επεισόδια, αν δεν ανακαλέσει ο Δήμος την απόφασή του, διότι λένε το Ισλάμ απαγορεύει την Ομοφυλοφιλία!!!! Να δω τι θα πει τώρα ο κ Βαλλιανάτος, εάν ο κ. Καμίνης άρει την αιγίδα του Δήμου λόγω της «φετφά» των Μουσουλμάνων….τα αγαθά του πολυπολιτισμού ξεκίνησαν…

Παρά την «απαγόρευση» Καμίνη-Καμπύλη!

Χριστός Ανέστη

29 σχόλια στο “ Τρικυμία εν…Καμίνη”
Ο/Η Ελενα λέει:
Απριλίου 28, 2011 στις 8:11 πμ

Μόνο επιχειρηματίες θα έπρεπε να διοικούν αυτόν τον τόπο οι καθηγητές καλό το έργο τους, αλλά για τα έδρανα των πανεπιστημίων όχι για την αρένα της πολιτικής.
Οπως έλεγε και η Καρέζη
«άφησες κοτζάμ έδρα πανεπιστημίου για να πάρεις μια έδρα στη βουλή και να λες κάτσε κάτω ρε»
Καθείς εφ’ ω ετάχθη!

Ο/Η Αρετακης Ιακωβος λέει:
Απριλίου 28, 2011 στις 8:39 πμ

Κι εσύ χαίρεσαι που υπαρχουν κάποιοι που αντιδρουν στα αυτονόητα

Ο/Η Μάρκος Μάνου λέει:
Απριλίου 28, 2011 στις 9:26 πμ

Οι Ελλάδα αιώνες τώρα ζει κάτω από Εβραιοχριστιανική κατοχή, και αυτός ο φασισμός πρέπει να ανατραπεί άμεσα. Η αρχή είναι να αποβάλουν τα κρατικά ΜΜΕ την όποια απαράδεκτη προτίμηση σε συγκεκριμένο θρησκευτικό δόγμα, αλά αυτό είναι μια δειλή χωρίς ιδιαίτερης σημασίας εξέλιξη. Ο σκοπός είναι να γίνει επιτέλους πλήρης διαχωρισμός εκκλησίας και κράτους, και να μπει και το Εβραιοχριστιανικό δόγμα στη θέση του, και να βρίσκετε στην ίδια μοίρα μαζί με τα άλλα θρησκευτικά δόγματα. Στο Ελληνικό κράτος η μόνη κυρίαρχη θρησκεία πρέπει να είναι η ανεξιθρησκία. Δεν είμαστε ταλιμπάν εδώ κ. Γεωργιάδη, η Ελλάδα πρέπει να γίνει μια πραγματικά δημοκρατική χώρα.
Ελπίζω να παρθούν ουσιαστικότερα μέτρα όπως κατάργηση του μαθήματος των θρησκευτικών στα σχολεία, και αντικατάσταση του από το μάθημα της θρησκειολογίας, όπου θα εξετάζονται όλα τα θρησκευτικά δόγματα από ιστορικής, φιλοσοφικής και πολιτιστικής πλευράς, και φυσικά να φύγουν οι θρησκευτικές εικόνες από τους τοίχους των δημόσιων σχολείων. Ξέρω ότι τώρα μπαίνω στα χωράφια του υπουργείου παιδείας, όμως πρέπει συντονισμένα όλοι οι φορείς του κράτους να αντιμετωπίσουν και να ανατρέψουν τον σκοταδισμό, τον μεσαίωνα, την εκμετάλλευση, τον πνευματικό φασισμό, για να γίνει η Ελλάδα μια χώρα δημοκρατική, σύγχρονη, πολιτισμένη, για όλους τους πολίτες της.

Ο/Η Βασίλης Χαρδαλιάς λέει:
Απριλίου 28, 2011 στις 9:39 πμ

Κύριε Γεωργιάδη,

Σε πολλά απο αυτά που λέτε κατα καιρούς, και ιδιαίτερα όταν εκφράζεστε κόσμια και με ήρεμο τόνο, με βρίσκετε σύμφωνο. Σε προηγούμενες τοποθετήσεις σας (πχ, Ψωμιάδης), διαφωνούμε αλλά αυτό έγκειται στα όρια του φυσιολογικού.

Αφού αναφέρω οτι συμφωνώ σχεδόν σε όλα με το άρθρο σας, θα ήθελα να πώ το εξής:
Η λύση που θα πρότεινα στον κύριο Καμίνη, θα συμπεριλάμβανε τη Θεία Λειτουργία την Μεγάλη εβδομάδα καθώς και το Χριστός Ανέστη, αλλά θα συμπεριλάμβανε επίσης διάφορα τελετουργικά στην αντίστοιχη χρονική περίοδο που οι Μουσουλμάνοι γιορτάζουν το Ραμαζάνι. Σίγουρα αν ο κύριος Δήμαρχος θέλει να προάγει την ανεξιθρησκεία, θα μπορούσε να το κάνει με τον παραπάνω τρόπο και να είναι πάλι όλοι ευχαριστημένοι. Συμφωνείτε;

Ο/Η anna λέει:
Απριλίου 28, 2011 στις 6:17 μμ

egw symfwnw apolyta!!! To piases to noima. De mporeis na ftiakseis ‘polypolitismiki koinwnia’ sti vasi oti i thriskeftiki (politismiki)paradosi tou enos thigei ti thriskeftiki paradosi tous allou! Mia polypolitismiki koinwnia tha leitourgouse pio evrythma an entharyname tous men na symmetexoun sti teletes twn de k oxi apogarevontas lekseis opws ‘kalo pasxa’ i ‘kalo bairami’ gia na min enoxlithoume!

Ο/Η ΛΕΥΤΕΡΗΣ λέει:
Απριλίου 28, 2011 στις 11:24 πμ

Κυριε Βουλευτά,
Οταν υπάρχουν εκπρόσωποι του Κοινοβουλίου μας, που ουσιαστικά επιχέρονται και επιζητούν να αποκομίσουν πολιτικά (εκλογικά) οφέλη απο εναν πρόσφατα δημοκρατικά εκλεγμένο εκπρόσωπο της Τοπικης Αυτοδιοίκησης, αμφισβητώντας το ρόλο για τον οποίο εξελέγει, αναλογίζεται τοτε κανείς το κατάντημα στο οποίο έχει περιπέσει το πολιτικό μας σύστημα.

Ο/Η Αχιλλέας Κ λέει:
Απριλίου 28, 2011 στις 12:24 μμ

Αγαπητέ κ. Γεωργιάδη

Συμφωνώ εν μέρει.
Ο σταθμός του Δήμου Αθηναίων απευθύνεται ως δημοτικός στους πολίτες-δημότες (καταρχάς) και όχι μόνο στους χριστιανούς-δημότες ή μόνο στους δημότες άνευ θρησκευτικών πεποιθήσεων. Επίσης (και από την στιγμή που δεν έχει επιβάλλει κάποιος την ακρόασή τους) οι κάθε είδους θρησκευτικές ευχές ούτε καταπατούν ούτε στερούνε από τους πολίτες κοινωνικά δικαιώματα (σε αντίθεση με άλλες συμπεριφορές όπως η άρνηση θεσμοθέτησης πολιτικών γάμων ανθρώπων του ιδίου φύλλου, που ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας κατά μεγάλο βαθμό οφείλεται σε συγκεκριμένες θρησκευτικές πεποιθήσεις).
Με την λύση που επιλέχθηκε δεν βλέπω ποιοι και πόσοι από τους δημότες συμφωνούν. Υπό αυτή την οπτική, θα συμφωνήσω με την λύση που προτείνει ο κ. Βασίλης Χαρδαλιάς.
Δεν καταλαβαίνω βέβαια πότε οι κάθε είδους θρησκείες που απαντώνται στους κόλπους της αθηναικής κοινωνίας -αλλά και γενικότερα- θεωρήθηκαν πως είναι αντικείμενο εξοβελισμού και από ποιον.
Αυτό που δεν καταννοώ στο κείμενό σας είναι το ζεύγος Εθνική κοινωνία-πολυπολιτισμικότητα. Θεωρείτε πως η επιλογή του ενός ή του άλλου σκέλους είναι θέμα πολιτικής απόφασης? Διότι μου φαίνεται λίγο δύσκολο να εξαγγελθεί η υποχρεωτικότητα του Εθνικού χαρακτήρα της κοινωνίας υπο μορφή διαταγής. Αντιθέτως η όποια μετατροπή όπως την λέτε είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων οι δε πολιτικοί άρχοντες καλούνται να μην την αγνοούν ηθελημένα αλλά να δεχθούν το αυτονόητο της ύπαρξής της και να διαχειριστούν τις δημιουργηθείσες καταστάσεις. Η πολυπολιτισμικότητα ούτε αναγκαστικά μας απειλεί ούτε είναι απαραίτητα κακή, (εκτός και αν κάποιοι επιδιώκουν να θεραπεύσουν την εθνική τους άγνοια διά της περιθωριοποίησης άλλων πολιτισμών)
Από την στιγμή που ιδίως στην Αθήνα υπάρχουν τόσοι άνθρωποι με διαφορετική εθνικότητα, κουλτούρα, θρησκεία, είναι κάτι το αναμενόμενο. Εκτός και αν θεωρούμε πως οτιδήποτε διαφορετικό είναι ταυτόχρονα και επικίνδυνο ή κατακριτέο. Τότε είναι όμως που γινόμαστε ΄΄Ιράν΄΄

Χριστός Ανέστη

Ο/Η N.K. λέει:
Απριλίου 28, 2011 στις 1:32 μμ

κύριε Γεωργιάδη θα διαφωνήσω ξανά μαζί σας.Για το θέμα των μουσουλμάνων και την εναντίωση τους στους ομοφυλόφιλους υπάρχει πολιτική λύση.του ισλαμιστές πρέπει να του εντάξουμε στην κοινωνία μας και να μάθουν από ελληνική παιδεία και κουλτούρα.πέρα την διαφορετική πίστη που έχουν θα πρέπει το κράτος να μην τους θεωρεί «ξένο σώμα» και να κάνει ότι είναι δυνατόν για να εξελληνιστούν. αυτό συνεπάγεται με καλύτερη εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας και της ελληνικής ιστορίας.τέλος θα σας κατηγορήσω για ελλειπή γνώση ιστορίας διότι αν θυμάστε καλά η αυτοκρατορία του μέγα Αλέξανδρου αποτελούταν από ΠΟΛΛΟΥΣ διαφορετικούς λαούς με διαφορετικά θρησκευτικά πιστεύω ο καθένας τους.και όμως καταφέρει να τους κάνει Ελληνες κάνοντας την κυρίαρχη γλώσσα στην αυτοκρατορία την ελληνική.ακόμα υιοθετήθηκε από τους λαούς αυτούς ο ελληνικός πολιτισμός και η ελληνική φιλοσοφία και την εξέλιξε…
θα σας ζητούσα λοιπόν να μην τροφοδοτήτε την ξενοφοβία και τον ρατσισμό στην ελληνική κοινωνία.κάνετε μεγάλο κακό!
λύσεις υπάρχουν αρκεί να έχουμε θέληση ανοιχτό μυαλό

Ο/Η harrystocrat λέει:
Απριλίου 28, 2011 στις 1:50 μμ

Αδωνι,
πώς γινεται να στρεφεσαι εναντιον της ομοφυλοφιλιας,οταν οι αρχαιοι σου…προγονοι (… οπως ισχυριζεσαι ) ηταν οι πρωτοι διδαξαντες την ομοφυλοφιλια & την παιδεραστεια ..?

Πες μας τη γνωμη σου…

Ο/Η anna λέει:
Απριλίου 28, 2011 στις 6:31 μμ

Stin arxaiotita den ypeirxe i anagki na dimiourgithei ena tetoio politistiko kinima pou sygxronws diekdikoi ta dikaiwmata tou. Oi homosexuals den itan sto perithwrio alla sto epikentro tis koinwnikis zwis. As didaxtoume tipota k apo ta symposia!!!

Ο/Η Δημητρης λέει:
Απριλίου 28, 2011 στις 4:11 μμ

Αφου καθε μερα απολυονται τοσοι συνανθρωποι μας, μειωνονται οι μισθοι μας και κλεινουν ολες οι μεσαιες και μικρες επιχειρησεις, πιστευετε οτι μας ενδιαφερει εμας αν ο κ.Καμινης είπε στον κ.Καμπυλη να μην πει Χριστος Ανεστη αλλα χρόνια πολλα??? ΕΛΕΟΣ! Ειναι τουλαχιστον αστειο να γραφονται τετοια πραγματα απο εναν εκλεγμενο βουλευτη!!! ΕΛΕΟΣ!
Αφου λυσατε ολα τα προβληματα αυτου του τοπου κ.Γεωργιαδη χαιρομαι που προβληματιζεστε με το μειζον θεμα, την αντιμετωπιση κρουσματων βιας μεταξυ μουσουλμανων και gay, μιας και ειναι τοσο καθημερινο φαινομενο. Ξανα ΕΛΕΟΣ!!

Ο/Η Stelios M λέει:
Απριλίου 28, 2011 στις 5:08 μμ

Κε. Γεωργιάδη, ο ισχυρισμός πως δήθεν υπήρχε απαγόρευση του «Χριστός Ανέστη» έχει ήδη διαψευστεί επισήμως, και πολλοί ακροατές του 9.84 διαβεβαιώνουν ότι το άκουσαν.
Για του λόγου το αληθές:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_2_27/04/2011_440170
http://www.aftodioikisi.gr/proto_thema/proto_thema_dimoi/11259

Η Θεία Λειτουργία πράγματι δεν μεταδόθηκε, αλλά ταπεινή μου γνώμη είναι πως αυτό αποτελεί θέμα προγραμματισμού του σταθμού! Έπρεπε όλοι οι σταθμοί κατά τη γνώμη σας να την μεταδόσουν; Γιατί δεν εγκαλείτε και τους υπόλοιπους;
Ο πιστός που θέλει να ακούσει την Θεία Λειτουργία από το ραδιόφωνο έχει στη διάθεσή του τους ραδιοσταθμούς της Εκκλησίας καθώς και την ΕΡΑ. Δεν βλέπω κανένα λόγο για τον οποίο ειδικά ο 984 ώφειλε να την μεταδόσει.

Νομίζω ότι διαπράττετε μέγα ολίσθημα με το να αρθρογραφείτε με βάση τελείως αστήρικτες φημολογίες και πηγαδάκια.

Βέβαια το κόμμα σας έχει καταθέσει ερώτηση στη βουλή με βάση Πρωταπριλιάτικο αστείο, οπότε μάλλον δεν μπορούμε να περιμένουμε ούτε καν μια στοιχειώδη ευθυκρισία, θα έλεγα ούτε καν την κοινή λογική.

Αφήστε το σχόλιο σας