Απάντηση στην αγαπητή Χρύσα…‏

6
47

Κύρια διαφορά μεταξύ των λόγων ενός πολιτικού και ενός σχολιαστού, πρέπει να είναι ο ρεαλισμός. Ο σχολιαστής, π.χ. ο δημοσιογράφος, μπορεί να αναφέρεται σε έναν φανταστικό και ρομαντικό κόσμο -και χρειάζεται να έχουμε στις κοινωνίες μας και αυτή την οπτική θεώρηση. Όμως οι απόψεις του, δεν θα επηρεάσουν τη λήψη ή όχι μίας απόφασης, η οποία τελικά θα έχει επιπτώσεις όχι στον φανταστικό, αλλά στον πραγματικό κόσμο πια. Αντιθέτως, ο πολιτικός έχει μία ευθύνη, διότι εάν από ρομαντισμό κάνει λάθος, τότε άνθρωποι θα δυστυχήσουν ή και θα πεθάνουν ακόμη.

Ας πάρουμε με συγκεκριμένα, λοιπόν, παραδείγματα το μείζον θέμα του Μεταναστευτικού και του Δημοσίου Διαλόγου γύρω από αυτό. Όταν το 2003 περίπου για πρώτη φορά ο ΛΑ.Ο.Σ. μίλησε για την ανάγκη περιορισμού της Μεταναστευτικής ροής, διότι αλλιώς θα οδηγείτο η χώρα σε τεράστια αδιέξοδα, και προτείναμε μεταξύ άλλων α) την απέλαση όλων των παρανόμων, β) την ενεργοποίηση της Frontex για την ασφαλή φύλαξη των συνόρων, γ) την καθιέρωση ποσοστώσεως επί του πληθυσμού κλπ -και όλα αυτά στο όνομα της διατηρήσεως του Εθνικού Κράτους και της Εθνικής Κοινωνίας- οι περισσότεροι μας αντιμετώπισαν, ως κάτι σχεδόν ταυτόσημο με τη «Χρυσή Αυγή». Οι διαπρύσιοι κήρυκες της πολυπολιτισμικότητος περίσσευαν. Τόσο ακραία θεωρούντο αυτά τότε…

Έκτοτε κύλησε ο χρόνος και φάνηκε ποιός είχε την δυνατότητα να προβλέπει και ποιος όχι.

Το ΠΑΣΟΚ, και μάλιστα η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου, νομοθετεί πλέον (δεν προτείνει απλώς) Φτάχτη στον Έβρο, εξαγγέλλει τη «μηδενική ανοχή στη λαθρομετανάστευση» και προωθεί την άμεση απέλαση των παρανόμων. Όσα, δηλαδή, προτείναμε εμείς πριν από 7 χρόνια. Αλλά εν τω μεταξύ χάθηκαν επτά χρόνια σε θεωρίες. Μάλιστα, αφιερώνω στη φίλη μου την Χρύσα, ένα απόσπασμα από την ομιλία του νυν Υπουργού Προστασίας του Πολίτου κ. Χρήστου Παπουτσή, αφού προχωρήσω στην αναγκαία διευκρίνιση ότι δεν είναι –τουλάχιστον ακόμη- μέλος του ΛΑ.Ο.Σ., στη Βουλή για το γιατί πρέπει να κατασκευαστεί ο φράκτης στον Έβρο: (την ομιλία θα την βρείτε στα Πρακτικά της Βουλής των Ελλήνων στην επί της Αρχής Συζήτηση του Νόμου για το Άσυλο) Χρήστος Παπουτσής «….οφείλουμε να διαφυλάξουμε επιτέλους την ΕΘΝΙΚΗ, την ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ και την ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ συνοχή…». Κοινώς πολυπολιτισμικότητα τέλος!

Εμείς μπορούμε από το σαλόνι μας να διαφωνούμε εύκολα, για το ποιος φοβάται και ποιος όχι και γιατί. Εκείνος, όμως, που θα ζήσει με το τζαμί δίπλα του στον Βοτανικό π.χ. -και υποπτεύομαι ότι δεν σκοπεύει η αγαπητή μας Χρύσα να μετακομίσει δίπλα στο Τζαμί για να ακούει κάθε μέρα τον Μουεζίνη που τόσο της αρέσει…- φοβάται και δικαίως.

Φοβάται, διότι έχει δει ότι σε όσες γειτονιές στην Αθήνα μετακόμισαν μαζικά μετανάστες π.χ. Άγιος Παντελεήμων κλπ, η ζωή των κατοίκων έγινε αφόρητη.Και, φυσικά, όλοι καταλαβαίνουμε ότι γύρω από ένα μεγάλο τζαμί, θα μετακομίσουν μαζικά χιλιάδες μουσουλμάνοι.

Φοβάται διότι από την Αμερικανική Πρεσβεία, όπως απεκάλυψαν οι διαρροές του wiky, έως την Άνγκελα Μέρκελ, δημοσίως διαπιστώνεται ότι δυστυχώς σε πλείστες ευρωπαϊκές χώρες τέτοια τεμένη έγιναν χώρος εξαπλώσεως των ιδεών του ριζοσπαστικού Ισλάμ και αφετηρία τρομοκρατικών ενεργειών.

Φοβάται, τέλος, διότι σιγά σιγά αρχίζει να αισθάνεται, αλλά και να είναι ξένος στον τόπο του.

Φυσικά, η αγαπητή Χρύσα και πολλοί άλλοι θα βρουν πολλούς λόγους για να του «εξηγήσουν» γιατί δεν πρέπει να φοβάται, αλλά συμβαίνει όλοι αυτοί που τα υποστηρίζουν αυτά τα ρομαντικά και ωραία, να τα υποστηρίζουν από την Γλυφάδα, το Ψυχικό και την Εκάλη…

Και όσο αυτοί τα υποστηρίζουν αυτά και το κράτος αδρανεί, μένει χώρος για τους πράγματι ακραίους της «Χρυσής Αυγής», οι οποίοι όταν μας είδαν το Σάββατο στην πλατεία του Αγίου Παντελεήμονος με τον Θάνο Πλεύρη, μας έδιωξαν υπό την απειλή να μας δείρουν, έτσι ώστε ανενόχλητοι μετά να κάνουν τα επεισόδια που έκαναν.

Και από εκεί που αυτοί που χαιρετούν ναζιστικά και δέρνουν εις το όνομα των ιδεών τους, ήταν στο περιθώριο, τώρα είναι στο Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας! Και αν κτιστεί το τζαμί και γίνει ό,τι και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, τότε θα είναι και στην Βουλή και μετά και στην κυβέρνηση!

Όσο κλείνουμε τα μάτια στο πρόβλημα, τόσο το πρόβλημα θα γιγαντώνεται και οι συνέπειες θα είναι τεράστιες.

Λέμε λοιπόν όχι στο τζαμί, διότι αντιλαμβανόμαστε ότι θα δημιουργήσει πολλά περισσότερα προβλήματα απ’ όσα θα λύσει και, φυσικά, διότι αναγνωρίζουμε ότι όλοι αυτοί που φοβούνται, έχουν πραγματικούς λόγους να φοβούνται.

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κυριε Γεωργιαδη,διαμαρτυρεστε για τη αυξημενη παρουσια της Χρυσης Αυγης….
    Κανετε τη στρουθοκαμυλο????
    Μα δεν ειστε εσεις, που οταν πρωτοεμφανιστηκε το ΛΑΟΣ χρησιμοποιησατε την ιδια παραπλησια ρητορικη????
    Δεν ειστε εσεις που δοσατε σε αυτη την υπερσυντηρητικη επιχειρηματολογια κοινοβουλευτικη στεγη???
    Ας το καταλαβουμε ολοι!Οι Χρυσαυγιτες ειναι τα «ατακτα» παιδια σας………

  2. Είναι σωστό αυτό που λέει ο Γεωργιάδης περι του δημοκρατικού ρόλου της ακροδεξιάς. Οποιος σέβεται το πολίτευμα και δεν είναι τραμπούκος είναι θεμιτός. Το μόνο κόμμα εδω στην Ελλάδα που ητανε φασιστικό μάλλον ητανε εκείνο του Μερκούρη. Ο λόγος που δεν είχαμε φασιστικά κόμματα ητανε γιατί είχαμε πάντα δυνατη ακροδεξιά. Δυστηχως εχει επικρατησει στο πολύ κόσμο η αποψη οτι είναι το ίδιο. Η αλλήθεια είναι όμως οτι για να μην εχεις επαναστατική δεξιά πρέπει να εχεις σωστα δομημενη κοινοβουλευτική. Αυτός είναι ο λόγος που σας κράξανε οι χρυσαυγίτες φίλε μου Αδονη. Θα προτιμούσανε να μην υπάρχετε.
    Ως προς την ουσία του θέματος θα πρότεινα τη δημιουργία δυο τριων μικρων τζαμιων στην Αθήνα. Εμεις δεν γίναμε μουσουλμανοι όταν τους είχαμε εδω 400 χρόνια. Είναι αστείο και να το συζητάμε οτι υπάρχει κίνδυνος αλλοίωσης κλπ

  3. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν και πολλοί προοδευτικοί, δημοκρατικοί πολίτες που μένουν στις περιοχές στις οποίες αναφέρεστε (όπως πχ ο Αγ. Παντελεήμονας) και των οποίων η φωνή καταπνίγεται από τις ακροδεξιές ομάδες κρούσης που λύνουν και δένουν εκεί. Δεν είναι μόνο οι κάτοικοι της Γλυφάδας και της Εκάλης (και στις δύο αυτές περιοχές το ΛΑΟΣ παίρνει πολύ υψηλά ποσοστά πάντως, κάτι το οποίο γνωρίζετε, αλλά ως γνήσιος λαϊκιστής φροντίζετε να αποκρύψετε) που αντιδρούν στα κηρύγματα μίσους εναντίον συνανθρώπων μας οι οποίοι κυνηγούν ένα καλύτερο αύριο. Έτσι κι αλλιώς, ποσώς σας ενδιαφέρει η ασφάλεια των κατοίκων αυτών των περιοχών. Η αλήθεια είναι ότι σας ενδιαφέρει η εθνική καθαρότητα και η εθνική συνοχή, έννοιες παντελώς παρωχημένες. Όσο υπάρχουν άνθρωποι σαν εσάς, που αρνούνται να δεχθούν την πραγματικότητα, η ενσωμάτωση των μεταναστών στην ελληνική κοινωνία θα παραμένει δύσκολη. Δεν υπάρχουν κοινωνίες χωρίς μετανάστες σήμερα. Όπως δεν υπάρχει το «πατρίς-θρησκεία-οικογένεια», το «Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών» και το «η Ελλάς ανήκει στους Έλληνες». Αποδεχθείτε το επιτέλους.

  4. Κύριε Γεωργιάδη,

    Έχετε δίκιο όταν λέτε ότι ο πολιτικός πρέπει πάνω απ’ όλα να είναι ρεαλιστής. Έχετε δίκιο όταν λέτε ότι, επί του παρόντος, η δημιουργία τεμένους θα δημιουργούσε περισσότερα προβλήματα απ’ όσα θα έλυνε. Έχετε δίκιο όταν λέτε πως οι μετανάστες φέρνουν υποβάθμιση όπου πάνε. Έχετε όμως άδικο όταν μιλάτε για «Εθνικό Κράτους» και «Εθνικής Κοινωνία», γιατί, κύριε Γεωργιάδη, δεν είναι δουλειά του κράτους να ανακατεύεται εκεί που δεν το σπέρνουν, στη διατήρηση δηλαδή κάποιας κοινωνικής συνοχής όπως η εκάστοτε πλειοψηφία στη Βουλή την αντιλαμβάνεται, εις βάρος των προσωπικών πιστεύω του κάθε ενός πολίτη. Πιστεύετε πως τα κράτη έχουν οποιαδήποτε δικαιοδοσία πάνω στην προσωπική ζωή των πολιτών του, όπως μπορεί κάποιος να παρατηρήσει από τις δηλώσεις σας. Καμία απολύτως δικαιοδοσία δεν έχουν, κύριε Γεωργιάδη, και η επιβολή της γνώμης της κεντρικής εξουσίας περί των προσωπικών (γάμοι, κηδίες, θρησκεία κτλ) στα άτομα που αποτελούν μια κοινωνία, όπως φυσικά θα γνωρίζετε από την ιδιότητά σας ως εκδότης βιβλίων αρχαιοελληνικής θεματολογίας, είναι τυραννία.

    Από την άλλη υπάρχει και άλλη μια μορφή τυραννίας, αυτή που έχει καταστήσει νομοθετικώς την Ελλάδα αποθήκη λαθρομεταναστών/ευρωπαϊκή ασπίδα ενάντια στους δυστυχείς και κατατρεγμένους εξ Ασίας. Λύση γι’ αυτή την τυραννία υπάρχει, και είτε η λύση είναι η απέλαση των λαθρομεταναστών, είτε η νομοθετική ρύθμιση που δε θα επιτρέψει σε λαθρομετανάστες να παραμένουν εδώ όταν δε μπορούν να προωθηθούν στη δυτική Ευρώπη, είτε η νομιμοποίησή τους με σκοπό να φύγουν (γιατί δε θέλουν να μείνουν σε καμία περίπτωση εδώ). Όποια και να είναι η πιο σωστή λύση, πείτε ότι έφυγαν. Πείτε ότι έφυγαν οι παράνομοι, όλοι αυτοί που ούτε είναι ευπρόσδεκτοι εδώ ούτε οι ίδιοι εδώ θέλουν να μείνουν, και μείνανε μόνο οι νόμιμοι μετανάστες, αυτοί που είναι εδώ καιρό, που μιλάνε άπταιστα ελληνικά, που έχουν παιδιά σε ελληνικά σχολεία, που εργάζονται και προσφέρουν στον ιστό αυτής της κοινωνίας.

    Τότε σ’ αυτούς θα σταθείτε στο πλάι τους όταν ζητήσουν να μην παρέμβει το κράτος στην άσκηση της ελεύθερης θρησκευτικής τους έκφρασης; Απαντήστε και σε αυτό, εάν ευαρειστείτε κύριε Γεωργιάδη, και τότε θα γνωρίζουμε αν η άποψή σας είναι όντως για το καλό της κοινωνίας της οποίας όλοι εμείς είμαστε μέλη ή αν απλώς υπηρετεί τις δικές σας προσωπικές επιταγές καθώς και αυτές του κόμματος στο οποίο ανήκετε και το οποίο εκπροσωπείτε στη Βουλή. Θέλω μόνο να σας δηλώσω πόσο υποκριτικό θεωρώ ότι θα ήταν να επιτρέπουμε στους Χριστιανούς Ορθόξους, νόμιμους πολίτες αυτής της χώρας, να λειτουργούν εκκλησίες και να μην επιτρέπαμε σε μουσουλμάνους, νόμιμους πολίτες αυτής της χώρας, να ασκήσουν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα όπως θεωρούν αυτοί πρέπον και όπως επιτάσσει η πίστη τους. Και να θυμάστε ότι ο μουεζίνης δε θα μπορεί να φωνάζει, όπως και η καμπάνα της εκκλησίας δίπλα στο σπίτι μου που θυμάμαι να καλεί τους πιστούς σε εκκλησιασμό όταν ήμουν παιδί έχει πλέον σωπάσει για να μη διαταράσσει την κοινή ησυχία. Όποιος δεν ενοχλεί το συνάνθρωπό του, κύριε Γεωργιάδη, έχει κάθε δικαίωμα να διάγει το βίο του όπως επιθυμεί, και το κράτος με τις νομοθεσίες του έχει καθήκον να του το επιτρέπει.

    ΥΓ: Επίσης θα σας συμβούλευα, εφόσον δε θέλετε να σας αντιμετωπίζουν σχεδόν σαν ταυτόσημο της «Χρυσής Αυγής», να αποφεύγετε να συναγελάζεστε με άτομα με το όνομα «Πλεύρης» λόγω παλαιότερων αρνητικών συσχετισμών που έχουν γίνει με το συγκεκριμένο όνομα μέσω των λόγων και των πράξων κατόχου του στο παρελθόν.

  5. Για να μη χαλαμε το χρονο μας σε ανουσιες συζητησεις το ορθοτερο εαν θελαμε να λεγομαστε δημοκρατικη χωρα νομιζω οτι θα ηταν να γινει ενα δημοψηφισμα του οποιου το αποτελεσμα θα αποδεχτουμε ολοι οι Ελληνες για το αν θελουμε τελικα τους λαθρομεταναστες η οχι.Και αναλογα με το αποτελεσμα του δημοψηφισματος να κρινουμε τελικα ποιος απ’ολους μας ειναι φασιστας επειδη ως γνωστον φασιστας ειναι αυτος που προσπαθει να επιβαλλει τη θεληση των λιγων στους πολλους.Να δουμε κυριοι ποιοι ειναι οι λιγοι και ποιοι ειναι οι πολλοι τελικα σε αυτη τη χωρα της ταμπελας της υποκρισιας και της φαυλοκρατιας οπως εχουμε καταντησει αυτο τον τοπο….

  6. Απλά θα μπορούσε ο καθένας που είναι θετικός να βάλει την διεύθυνση του σπιτιού του για μελλοντική στέγαση τζαμιού … για ποιά θρησκεία μιλάμε ? Γι’ αυτήν που βάζει την γυναίκα στο σπίτι , που λιθοβολεί , που έχει την μπούργκα και την μαντήλα ως «θρησκευτικό κόσμημα ? Που δικαιολογεί τις «αυτοκτονίες μαρτύρων» ? Για τολμήστε να διαφωνήσετε με μουσουλμάνο για θέματα ελευθερίας στη θρησκεία του ? Και για να μην παρεξηγούμαι τους χρυσαυγίτες δεν θέλω να τους βλέπω … παρόμοια δεν θέλω και τα γραφεία τους δίπλα στο σπίτι μου … Οι δημοκρατίες δεν κινδυνεύουν αλλά δεν έχουμε δημοκρατία (1ον) προς το παρόν ήμαστε άνετοι γιατί (προς το παρόν) ήμαστε πλειοψηφία (2ον)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here