Απεργία λογικής

4
28

Το ιστορικό των απεργιών πείνας των αιτούντων άσυλο ξεκίνησε κάπου στα τέλη Αυγούστου, έξω από τα γραφεία της Ύπατης Αρμοστείας για τους Πρόσφυγες, όταν  δύο εκ των Ιρανών απεργών πείνας είχαν ήδη συμπληρώσει τη 36η ημέρα και μαζί τους άλλοι πέντε ή έξι περί τις 14-17 ημέρες.

Καθ’ όλο το διάστημα της απεργίας ο εκ της Πολιτείας αντίλογος ήταν ότι η νομοπαρασκευαστική για το πολιτικό άσυλο είναι σε εξέλιξη και θα έπρεπε να περιμένουν. Οι μέρες όμως κυλούσαν και η ζωή των απεργών πείνας κινδύνευε. Έτσι, αποφασίστηκε ύστερα από τρεις ημέρες επώδυνων διαπραγματεύσεων να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους, τα οποία δεν ήταν άλλα από το εξής ένα: Να εξεταστούν άμεσα τα αιτήματα ασύλου τους (τα οποία εκκρεμούσαν από τρία έως και πέντε χρόνια). 

Όχι μόνο η σωματική αλλά και η ψυχική τους υγεία ήταν κλονισμένη και δεν υπήρχε άλλη δυνατότητα διαπραγμάτευσης. Πράγματι, εκεί, μέσα στο κατακαλόκαιρο ενεργοποιήθηκε η επιτροπή ασύλου του παρελθόντος πια Προεδρικού Διατάγματος και εξετάστηκαν οι αιτούντες. Η επιτροπή απεφάνθη στο μικρότερο δυνατό χρονικό διάστημα. Ενδεικτικό του μη εκβιασμού τους ήταν η άρνησή τους να παραλάβουν το πολιτικό άσυλο (που η επιτροπή έκρινε πως δικαίως έπρεπε να τους δοθεί), να λύσουν την απεργία και να διακομισθούν σε νοσοκομείο.

Ένας από τους Ιρανούς μάλιστα που βρίσκονταν στην πιο κρίσιμη κατάσταση έλεγε« στη χώρα μου απλώς θα με φυλακίζανε, εδώ, όμως, στη δημοκρατική Ευρώπη, έφτασα στο σημείο να χάσω τη ζωή  μου για να μου αναγνωρίσουν το δικαίωμα να ζήσω… τώρα δεν το θέλω πια το άσυλο, θέλω να πεθάνω.. ντρέπομαι… » λίγο πριν αποσυρθεί για πάντα… κι ήταν η Εκκλησία της Ελλάδος που βοήθησε ώστε να επανακτήσει την πίστη του στη ζωή και να λύσει την απεργία.

Έκτοτε περάσανε αρκετοί μήνες και διάφορες απεργίες πείνας λάμβαναν χώρα στα πέριξ. Κι όλες αντιμετωπίζονταν με πανομοιότυπο τρόπο, με έκτακτες επιτροπές,  καθώς η νομοπαρασκευαστική επιτροπή για το πολιτικό άσυλο και οι λοιπές διαδικασίες είχαν και δικαίως ίσως το δικό τους ρυθμό. Κι οι μόνοι που ασχολούνταν με το ζήτημα ήταν η αστυνομία – με τις ελάχιστες δυνατότητες που εκ του χαρτοφυλακίου διαθέτει: να τρέχει πίσω από το πρόβλημα.

Κι η μέρα που πολύ αναμέναμε έφτασε: υπεγράφη το Προεδρικό Διάταγμα για την εξέταση των (45.000) αιτημάτων ασύλου. Υπεγράφη μεν αλλά μήτε εφαρμόστηκε (ακόμα), μηδέ «επικοινωνήθηκε». Και για το πρώτο υπάρχει ίσως εξήγηση καθώς δεν είναι εύκολο να  οργανωθούν και να στελεχωθούν καταλλήλως οι υπηρεσίες, και μάλιστα την παρούσα περίοδο ενός νομοθετικού «οργασμού», εκ των πραγμάτων αναγκαίου. 

Το δεύτερο όμως ανήκει στα κυβερνητικά παράδοξα, αντίστοιχο του οποίου ήταν και η μη επαρκής ενημέρωση για τη δυνατότητα άσκησης εκλογικών δικαιωμάτων των αλλοδαπών στις δημοτικές εκλογές, με αποτέλεσμα ελάχιστοι να είναι αυτοί που ενημερώθηκαν και εν τέλει άσκησαν το εκλογικό τους δικαίωμα.

Ομοίως, την περασμένη εβδομάδα ψηφίστηκε και ένας ακόμα νόμος- για τη σύσταση της ανεξάρτητης Υπηρεσίας Ασύλου, τα Κέντρα Πρώτης Υποδοχής και την κάρτα της υπό ανοχής διαμονής. Και ομοίως, δεν «επικοινωνήθηκε». Πρόκειται για ένα διόλου ελληνικό πολιτικό φαινόμενο, δεδομένου ότι οι κυβερνήσεις μας συνήθως τάζουν και ουδέποτε πράττουν.

Στην προκειμένη περίπτωση όμως συνέβη ακριβώς το αντίθετο. Ενώ στη Βουλή ψηφίζονταν ιστορικής σημασίας νόμοι για το μεταναστευτικό/ προσφυγικό, εκτός Βουλής ουδείς το γνώριζε. Και μάλιστα την περίοδο που συνέβαιναν όλα αυτά, στην επικαιρότητα δέσποζε η συζήτηση για τους φράχτες, τα πλωτά κελιά και τις πλαστικές σφαίρες, η οποία ρητορική φυσικά και φέρει μια κάποια ευθύνη για την κατάσταση στη Νομική σήμερα. – Δεν θυμάμαι να είδα κανένα πρωτοσέλιδο για τη νομοθετική επανάσταση στο ζήτημα του πολιτικού ασύλου. Δεν αντιλήφθηκα καμία εκπομπή για την εξέχουσας σημασίας δημιουργία των κέντρων υποδοχής. 

Και κάπως έτσι φτάσαμε στην περίφημη απεργία πείνας των τριακοσίων. Την εβδομάδα μάλιστα που το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων καταδίκασε το Βέλγιο για την επιστροφή αιτούντα άσυλο στην Ελλάδα στο πλαίσιο του Κανονισμού Δουβλίνο ΙΙ και στην πραγματικότητα σήμανε την de jure κατάρρευση του Κανονισμού αυτού.    

Η δε επικρατούσα δημόσια συζήτηση των ΜΜΕ είναι κατά το σύνηθες εκτός θέματος: Είναι ή δεν είναι υποκινούμενη η απεργία; – προφανώς και είναι, και μάλιστα με περισσή α-νοησία και αναλγησία καθώς όχι μόνο δεν αντιλήφθηκαν την παγίδα του πανεπιστημιακού ασύλου… αλλά μήτε την, έστω ακούσια (;), συμμετοχή τους στην εκμετάλλευση του μετανάστη…. Όμως … αυτό είναι το θέμα μας ή η ορθή διαχείριση της κρίσης με το ελάχιστο κόστος;

Να γίνει ή να μην γίνει άρση του πανεπιστημιακού ασύλου; – η άρση του πανεπιστημιακού άσυλου για τη σύλληψη των αιτούντων άσυλο και ως εκπεφρασμένη πρόταση είναι ακατάληπτη. Όταν δεν έχει αποφασιστεί η άρση ασύλου σε τόσες άλλες κρίσιμες καταστάσεις, θα γίνει τώρα; Σε τελική ανάλυση, εάν το Πανεπιστημιακό άσυλο στην ιστορία της Μεταπολίτευσης απέκτησε ποτέ χρηστική αξία είναι οπωσδήποτε τώρα.

Συμφωνεί η ΠΑΣΠ και διαφωνεί η ΔΑΠ ή μήπως το αντίθετο; – άνευ σημασίας.

Και παραλλήλως, οι Υπουργοί να συνεδριάζουν με τον Πρωθυπουργό (ωσάν να είναι ποτέ δυνατόν αυτά τα θέματα να αντιμετωπιστούν σε επίπεδο Υπουργών δίχως διαμεσολαβητές και εμπειρογνώμονες), οι Πρυτανικές Αρχές να διαπληκτίζονται με την Αστυνομία, το ΚΚΕ με το ΛΑΟΣ, το ΠΑΣΟΚ με τη ΝΔ, κι οι συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ μεταξύ τους. Κι η απόφαση ελήφθη: να συνεχιστεί η απεργία πείνας αλλά σε άλλο χώρο, …λες και το μοναδικό ζήτημα που ετέθη είναι ο χώρος που θα πεθάνουν κι όχι η καθεαυτό κραυγή.

Κι εν τω μεταξύ οι πολίτες της Αθήνας αδυνατώντας να αντιληφθούν το λόγο που προκαλεί τόση αναστάτωση η «κατάληψη» της Νομικής από 300 αιτούντες άσυλο ενώ είναι αποδεκτή η εγκατάλειψη του ιστορικού κτηρίου εντός του οποίου κάθε βράδυ βρίσκουν κατάλυμα (γηγενείς) άστεγες ψυχές…  εγκαταλείπουν επίσης μνήμη, λογική και εαυτό στην αγκαλιά του ΛΑΟΣ και της Χρυσής Αυγής … σε σημείο μάλιστα που κάποιοι να αναρωτιούνται σχολιάζοντας το χιτλερικό χαιρετισμό στο δημοτικό συμβούλιο: «και τι μας νοιάζει πως χαιρετά ο καθένας;»… κι ο εκφασισμός καλά κρατεί…      

Κι όλα αυτά θα μπορούσαν, και μπορούν ακόμη, να αντιμετωπιστούν με έναν απλό τρόπο: με την επίσημη ενημέρωση της Πολιτείας για το έργο και τις προθέσεις της. Εκτός κι αν δεν σκοπεύει να εφαρμόσει τα όσα νομοθέτησε. 

Κι οι απεργοί πείνας δέχθηκαν να μεταφερθούν σε άλλο κτίριο, το κύρος της Νομικής διασώθηκε και το μεγάλο κακό αποφεύχθηκε. Όμως το πρόβλημα δεν αντιμετωπίστηκε. Τι θα συμβεί από δω και πέρα; Τι θα γίνει με όλους αυτούς τους ανθρώπους που δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν την απεργία πείνας; Τι θα γίνει αν τους ακολουθήσουν κι άλλοι αιτούντες άσυλο; Εκατοντάδες; Χιλιάδες, ίσως;- όλους αυτούς τους ανθρώπους που η παρελθούσα κυβέρνηση σκοπίμως ή εκ παραδρομής τους εγκατέλειπε στα νύχια των εργοδοτών για τη γνωστή φτηνή και βρώμικη εργασία;

Πότε θα αρχίσουν να εξετάζονται τα αιτήματα ασύλου; Τι θα γίνει με τους ανθρώπους που εξαιτίας της ολιγωρίας του κράτους έχουν πλέον ενσωματωθεί στη χώρα και διαμορφώσει τις ζωές τους αναμένοντας επί χρόνια την απάντηση στο αίτημα ασύλου; (καταχρηστικό ή μη, δεν έχει πλέον καμία σημασία).  Δεν έχω απαντήσεις. Τα ερωτήματα θέτω. Ερωτήματα όμως που αν δεν απαντηθούν άμεσα, η Πολιτεία θα συνεχίσει να εκβιάζεται και η κοινωνία να πολώνεται.

 

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μιας και η δημοκρατικη Ελλαδα οπως και η ευρωπη ελυσε τα προβληματα των πολιτων της ,ας ασχοληθουμε με τα προβληματα της παγκοσμιας κοινοιτητας -μιας που στις χωρες τους ΚΑΝΕΙΣ δεν ασχολειτε- και αμεσως μετα αφου δωσουμε πολιτικο ασυλο στους ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ας δωσουμε και απλο ασυλο στους πολιτες των χωρων της ευρωπης για να κλειστουνε μεσα και να τρελλαθουν με την ησυχια τους και αμεσως μετα να ερθουν και οι εξωγηινοι και αφου κανουν απεργιες πεινας εχοντας το δικιο με το μερος τους να ζητησουν και να πετυχουν το πολυποθητο Συμπαντικο Ασυλο και να τελειωνουμε μια και καλη με τους ευαισθητους εμπορους ανθρωπινου πονου και ολοι μαζι να παμε στον Κενταυρο 5 για να ξεκινησουμε μια ευτυχισμενη ζωη διεκδικωντας τα νομιμα κατα τα αλλα δικαιωματα μας….. Η μηπως θα ειναι καλυτερα στον Αρη.. ? ? ? ΧΜΜΜ .. .. . Γρηγορα απεργια πεινας μεχρι να αποφασισω ! ! ! ! ! ! ! Ε ΡΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΡΕΠΟΥΝ . . . . .

  2. Τώρα εμένα γιατί μου έρχεται στο μυαλό η εικόνα ενός χοντρού που αφού έχει φάει τον αγλέωρα και ξάπλωσε σε μιά πολυθρόνα, με το ένα χέρι χαιδέυει την πρησμένη κοιλιά του και με το άλλο (που κρατάει οδοντογλυφίδα) καθαρίζει τα δόντια του και μονολογεί? Τώρα εγώ γιατί πιστεύω πως αυτή την ώρα αν τον πλησιάσει κάποιος πεινασμένος σκύλος θα φάει μια κλωτσιά στα πλευρά την ίδια ώρα που ο χοντρός θα του φωνάζει: Ούστ παλιόσκυλο… Τόσο φαντασιόπληκτος είμαι ρε γαμώτο?

  3. ΛΟΓΙΚΗ: ΑΥΤΗ Η ΑΓΝΩΣΤΗ.
    Βάση της ΛΟΓΙΚΗΣ, τι είναι λογική: Προδιαγραφές λογικής.
    Φιλοσοφία υψηλής ποιότητος αντικειμενικής λογικής. Συγκεκριμένη φιλοσοφία όχι
    αφηρημένη.
    Η ΛΟΓΙΚΗ είναι ο επεξεργαστής της αντικειμενικότητας, προσδιορίζεται από την λογική
    του βιολογικού κομπιούτερ του ζωικού Βασιλιού, της οργανικής και ανόργανης χημείας,
    τον ΑΝΘΡΩΠΟ, από τον οργανικό επεξεργαστή συσχετίσεως συγκρίσεως, το μυαλό, τον
    μηχανισμό σκέψεως την λογική κλπ. Η λογική η ορθή σκέψη, η αλήθεια, επιβάλλονται από
    την αντικειμενικότητα. Τρεις άγνωστες αδελφές: Αλήθεια, λογική, αντικειμενικότητα.
    Λογικών είναι ότι δεν αντιφάσκει με το δίκαιο και την αντικειμενική πραγματικότητα
    (=ΑΝΑΓΚΗ) που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση, όπως στην επιστήμη στα μαθηματικά στα
    ολοκληρωμένα κυκλώματα (λογικά κυκλώματα ) κλπ. κλπ.
    Η λογική κρίση η λογική σκέψη του ενός μπορεί να είναι παραλογισμός για τους
    άλλος, όταν δεν ικανοποιεί τα συμφέροντα τους τις ανάγκες τους κλπ.
    Το λογικό όταν μας βλάπτει, είναι παράλογο.
    Το υποκειμενικό λογικό είναι πάντα σχετικό, συνυφασμένο με το συμφέρον μας,
    συνειδητός ή ασυνείδητος. Ένας σε δίνει 100 δραχμές και για την αυτήν διαδικασία ο
    άλλος σε δίνει 200 δεν είναι λογικών να προτιμήσεις τις 200; Αν πρόκειται όμως εσύ
    να δόσεις στον εργάτη σου, τότε το λογικό είναι η 100 δραχμές και όχι οι 200. (Βλέπε
    βιβλίο 1 Σελ. 120)

    ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΗ ΛΟΓΙΚΗ, ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗ.
    ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ.
    ( ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΛΟΓΙΚΗΣ). Η ΑΝΑΓΚΗ είναι ο θάνατος της λογικής.
    (Αντικειμενική φιλοσοφία. Πικρές αλήθειες πραγματικότητας).
    Θέματα αντικειμενικής λογικής. Προβληματισμοί. Αιτιολογική ανάλυση. Τελεσίδικη
    αλήθεια αντικειμενικής λογικής, λογική του αδιεξόδου κλπ.
    Τα κατά συνθήκη ψεύδη του ξεφτιλισμού μας. (Του πολιτισμού μας.)
    ΠΡΟΣΟΧΗ: Διαβάζεις αντικειμενική φιλοσοφία, (φυσική). Τα παρακάτω δεν διαβάζονται
    σαν μυθιστόρημα (θέλουν μελέτη).
    Για ενημέρωση υπόψη. Επιθετικά προκλητικά αντικειμενικά, αιτιολογικά, δυναμικά,
    εκλαϊκευμένα, αντιγραφειοκρατικά και ανιδιοτελώς.
    Η γνώμη, το κείμενο, η σελίδα, η λογική, που σκοτώνει.
    (Προσοχή, διανοητικός ιός?. θα κολλήσετε αμφιβολίες).
    Ρεσιτάλ υψηλής λογικής. Διάσπαση φράγματος απλής λογικής. Κοκτέιλ εξυπνάδας ή
    βλακείας, όπως το πάρετε. Δικό σας πρόβλημα. Ο νοών νοήτο ή ανοήτο, συνήθως.
    Με την λογική του μέλλοντος στο παρελθόν του τώρα.
    Προς το παρόν ζούμε στο παρελθόν…
    Η λογική του παρελθόντος, παραλογισμός του σήμερα!
    Δεν πρέπει να δεχόμαστε τίποτα σαν αλήθεια, ασχέτως κ΄ αν το δέχονται χιλιάδες
    κουτορνίθια.
    Τι ξέρεις για αυτό που δεν ξέρεις, αν τα ξέρεις. Υπόψη: και πετάξτε τα??
    Συμβουλές από έναν πεθαμένο για αυτούς που δεν γεννήθηκαν ακόμα.
    ΥΠΟΨΗ: Για ανυποψίαστους για ντοπαρισμένους πουλημένους και αγαθούς. Πολύ κακό
    είναι όταν δεν ξέρεις, τι δεν ξέρεις.
    Πάντα γίνεται ένας πόλεμος νομιζώντων και συμφερόντων. Όταν πάψεις να νομίζεις το
    εγώ σου θα ορίζεις. Μην βαδίζετε ποιο μπροστά από την εποχή σας. Θα χαρακτηρισθείτε
    ψώνια τρελοί νούμερα κλπ. από τους φθονερούς τους ζηλιάρηδες τους ανίκανους τους
    γραφειοκράτες και τους ξενομανείς κλπ. Προτού απαντήσεις αν είσαι υπεύθυνος άνθρωπος,
    ΜΕΛΕΤΗΣΕ και τις λεπτομέρειες για να μην απαντήσεις λάθος, αλλιώς σε συνιστώ να
    κάνεις την κορόιδα. Μόνον τα ζώα δεν αφορούν τα γραπτά μου.
    Εν αρχή ην ο λόγος..?-Λάθος. Εν αρχή ην η μάσα, και έπειτα ο λόγος.
    Υπάρχει η αντικειμενική και η υποκειμενική αλήθεια, και για να είναι αλήθεια ένα
    πράγμα πρέπει να ΜΗΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΩΣ ΨΕΜΑ είτε μας ΣΥΜΦΕΡΕΙ είτε όχι, αν τολμάτε
    διαψεύστε μου.
    Υπάρχουν τρις αλήθειες:
    1) Η υποκειμενική, η ευχάριστη, η καλή, η γλυκιά. (Με αυτή ξεγελούμε τον εαυτόν μας).
    2) Η αντικειμενική, η δυσάρεστη, η κακή, η πικρή, η ανυπέρβλητη, ο θάνατος.
    3) Τελικός η αλήθεια είναι ΜΙΑ, όλα είναι ΨΕΜΑΤΑ! Παράδεισος κόλαση αιωνιότητα κλπ.
    Συνεχίζει να είναι αλήθεια ένα πράγμα, μέχρι την στιγμή που θα αποδεχτεί ως ψέμα.
    Μόνον Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ για προεκτάσεις προς το ΔΙΚΑΙΟ
    ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΑΝΩΔΥΝΟ ΤΟ ΕΦΙΚΤΟ.
    Ανθρώπινη ανωτερότητα: Πρώτα να είσαι άνθρωπος κ’ έπειτα ότι ΑΛΛΟ, μικρό ασήμαντο
    μυαλό ή διάνυα μεγάλο.
    Το να είσαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ, έχεις και κάποιες ευθύνες υποχρεώσεις και δεν μπορείς να
    ξεφτιλίζεις το ανθρώπινο είδος, την ανθρώπινη ιδιότητα, την λογική, την
    ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΤΗΤΑ.
    Πρέπει να συσταθεί επιτροπή αξιολογήσεως ανθρώπινης δραστηριότητος επί τις εκατό
    (%) και από τον «ψεύτη» κλέφτη απατεώνα να αφαιρείται βαθμός αξιοπιστίας (point
    system) ανάλογος του ψέματος, 10 -20 -50 % κλπ. και αν ψεύδεται επανειλημμένα να του
    αφαιρείται η ταυτότητα (?δεια κυκλοφορίας ανθρώπου οι πινακίδες κλπ.). Από τέτοιους
    ανθρώπους πρέπει να αφαιρείται βαθμός ανθρωπισμού επί τις %. (ανθρωπινότητας)

    Επικίνδυνες αλήθειες, προσπελάσεις.
    Στην κορυφή διανόησης βρίσκεται η λογική. Η λογική απομακρύνει τον άνθρωπο από τα
    ζώα. Ο άνθρωπος ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ δεν προ-ΥΠΑΡΧΕΙ, κατασκευάζετε και προγραμματίζεται από
    το περιβάλλον μετά την γέννηση του.
    ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΛΟΓΙΚΗΣ, ΠΙΘΑΝΑ ΚΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΙΜΑ από το βιολογικό κομπιούτερ
    τον ΑΝΘΡΩΠΟ.
    Αντικειμενικά αξιολογώντας τα φαινόμενα, ο κόσμος από τεχνικής πλευράς και
    πρόχειρης σκοπιμότητας είναι ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΟΣ, από λογικής, δικαίου, καλού, αγάπης, και
    ανθρώπινης σκοπιμότητας είναι Α Ξ Ι Ο Θ Ρ Η Ν Η Τ Ο Σ .
    Ως άνθρωποι, ΠΑΣΧΟΥΜΕ: Από AΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ, ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, και
    ΕΓΩΙΣΜΟ. Τελικά από ΛΟΓΙΚΗ, αφού τα Π Α Ν Τ Α είναι θέμα Λ Ο Γ Ι Κ Η Σ και εξυπνάδας.
    Η ΑΛΗΘΕΙΑ η ΛΟΓΙΚΗ και η αντικειμενικότητα είναι απρόσιτες, και κτήμα των ολίγον,
    μας απαγορεύει ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ, η μόρφωση μας ο εγωισμός μας τα ταμπού κλπ. να τις
    πλησιάσουμε.
    Το ποίο ΑΝΩΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ στον κόσμο είναι η ΛΟΓΙΚΗ ακόμη και από τον Θεό διότι και ο
    Θεός εμπεριέχεται μέσα στην διαδικασία της ΛΟΓΙΚΗΣ και αυτή τον προσδιορίζει, και σε
    ένα «ποίημα» μου λέγω: Τελικός. (Ποία θα ήταν η ΑΞΙΑ, ΤΟΥ ΘΕΟΥ ή και της ΦΥΣΗΣ, αν
    δεν ήσαν άνθρωπέ μου ΣΥ για να τα ΣΥΣΧΕΤΙΣΕΙΣ.
    Τελικός ήταν ΔΥΝΑΤΟΝ ένας θεός να είχε κάνει τον άνθρωπο τόσο κουτό ώστε να θεωρεί
    τον θεό του ΒΛΑΚΑ; Ο νοών νοήτο ή ανοήτο συνήθως.
    Η λογική να επιβάλλεται στα ΕΝΣΤΙΚΤΑ, και όχι τα ένστικτα στη ΛΟΓΙΚΗ.
    Βάση της ΛΟΓΙΚΗΣ ηθικόν καλόν ωραίο είναι ότι ικανοποιεί, και κακό άσχημο ότι
    βλάπτει.
    Είμαστε ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ.
    Ήμαστε αυτό που ήμαστε, και δεν ήμαστε καλύτερα διότι: Ότι ήταν ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ
    να κάνει ή φύσης ή ο «θεός» το έκανε εδώ και ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ προέκτασης προς το
    τέλειο, το δίκαιο, το καλό είναι η Λ Ο Γ Ι Κ Η Τ Ο Υ, βρίσκεται μέσα στο DNA,
    επομένως βρισκόμαστε προ τετελεσμένων γεγονότων και είμαστε εγκλωβισμένοι και θύματα
    των υφισταμένων συνθηκών και καταστάσεων.
    Στη φύση ή στο θεό δεν υπάρχει ΗΘΙΚΗ, ΛΥΠΗ, ΑΓΑΠΗ, ΚΑΛΟΣΥΝΗ, ΣΥΜΠΟΝΙΑ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ,
    ούτε ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ στην σκοπιμότητα του ανθρώπου, της δημιουργίας του κόσμου, κλπ.
    Στη φύση, υπάρχει ΜΟΝΟΝ βιολογική προσαρμοστικότητα στην ΑΝΑΓΚΗ (φυσική μηχανική),
    δεν υπάρχει «πνευματική» διανοητική ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ.
    Ο άνθρωπος ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ στη ζωή του μέχρι να πεθάνει ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ
    ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ, να λύνει τα προβλήματα της ανάγκες του που δεν θα είχε αν δεν είχε
    γεννηθεί, να διορθώνει της ατέλειες της φύσεως ή του θεού, για να βελτιώσει την
    δραματική θέση του πάνω στη γη (τεχνικός πολιτισμός κλπ.)
    Η ζωή είναι μια δυναμική αντιστάθμιση, και είμαστε ζωντανοί γιατί τηνΣΚΑΠΟΥΛΑΡΑΜΕ
    από τα μικρόβια, τους ιούς του υψίστου, τους ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΝΤΕΣ και τα πάντα
    ΠΛΗΡΩΝΤΕΣ, της επιδημίες, τους σεισμούς λοιμούς καταποντισμούς, τυφώνες, πολέμους
    κλπ. εκτός όσους έφαγε το μαύρο σκοτάδι.) Μπορεί να γίνουμε περισσότερο ζούγκλα; Εκεί
    που επικρατεί ΜΟΝΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ και η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ
    ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΑΓΝΟΕΙΤΕ ΠΑΝΤΕΛΩΣ.

    ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ. ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟ ΕΓΩ ΣΟΥ.
    ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Η ΛΟΓΙΚΗ. (5)
    ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΑ – ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΑ – ΑΠΡΟΣΙΤΑ (φραγμός πραγματικότητας).
    ΜΟΝΟΝ: Για ανθρώπους του μέλλοντος που σέβονται την νοημοσύνη τους.
    ΛΟΓΙΚΗ: ΑΥΤΗ Η ΑΓΝΩΣΤΗ. Απρόσιτη δύστροπη πολύπλοκη και ο λογικός παραλογισμός.
    (Συνειδητά ή και ασυνείδητα.) Θέματα αντικειμενικής λογικής. Προβληματισμοί.
    Αιτιολογική ανάλυση. Λογική του αδιεξόδου.
    ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΛΟΓΙΚΗΣ.
    Απόλυτο είναι κάθε τι που δεν επιδέχεται καμιά: Τροποποίηση, μεταβολή, αλλοίωση
    στα χαρακτηριστικά του, να αλλάξει κατάσταση διάσταση απόσταση ενεργειακή στάθμη,
    (τίποτα).
    Ανυπέρβλητο είναι κάθε τι που δεν μπορείς να το ξεπεράσεις ή να κάνεις αλλιώς.
    Απρόσιτο είναι κάθε τι που δεν μπορείς να το δεις, να το πλησιάσεις, να το
    περιεργαστείς.
    Για να ΥΠΑΡΧΕΙ ένα ΠΡΑΓΜΑ, πρέπει να έχει ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ, αλλιώς δεν ΥΠΑΡΧΕΙ.
    Ο άνθρωπος ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΝΘΕΤΟΥ.
    Η περιοχή του μη συνθέτου είναι Α Π Ρ Ο Σ Ι Τ Η. (Φραγμός πραγματικότητας).
    Δεν θα μάθουμε ΠΟΤΕ, πως ΕΓΙΝΑΝ από ΤΙ και ΓΙΑΤΙ τα οικοδομικά υλικά του σύμπαντος
    δηλαδή: Ο ΧΩΡΟΣ, Η ΥΛΗ, Η «ΚΙΝΗΣΗ». = «ΘΕΟΣ».
    Τα πάντα είναι θέμα λογικής και εξυπνάδας, και ανθρώπινης «σπιρτάδας».
    Τα πάντα είναι ΠΙΘΑΝΑ ΚΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΙΜΑ. Να μην είμαστε σίγουροι ότι, όλα όσα
    ξέρουμε είναι σωστά και τέλια. (Τι ξέρεις για αυτά που δεν ξέρεις).
    Αλήθεια είναι κάθε τι που ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ως ψέμα, είτε μας ΣΥΜΦΕΡΕΙ είτε όχι,
    να χτυπιόμαστε κάτω σαν χταπόδι.
    Και μην ξεχνάτε: Εκεί που δεν υπάρχουν άνθρωποι, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΘΕΟΣ.
    Δεν υπάρχει ΤΕΛΙΚΟΣ σκοπός στην σκοπιμότητα του κόσμου και της δημιουργίας!!!
    Υπάρχει μόνον ΑΡΧΙΚΟΣ σκοπός, κατασκευαστικός.
    Οι άνθρωποι, ή θεοί που δεν ΛΥΠΟΥΝΤΑΙ είναι καθαρά καθάρματα χωρίς πρόσμιξης.
    Έπρεπε να υπάρχει μία επιτροπή που να αξιολογεί το ποιο αξιολογότερο, το ποιο
    ανώτερο πράγμα που κατασκεύασε η φύση, ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ, ή ένα βραβείο λογικής, βεβαίως όχι
    από ρεμάλια τις Ακαδημίας ανικάνων.
    ΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ: Η συσχέτιση (σύγκριση) δύο ή περισσοτέρων ωφέλιμων ή ανωτερότητας
    στοιχείων με την ΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ. ?νθρωποι με αξία είναι ΑΥΤΟΦΩΤΟΙ όχι ετερόφωτοι,
    ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟΙ, και όχι ρυμουλκούμενοι εξαρτημένοι και υποτελείς. Έχουν
    προσωπικότητα.
    Είμαστε παιδιά ενός (ανύπαρκτου) ΜΠΑΤΙΡΗΜΕΝΟΥ, ξεφτιλισμένου ή αδίκου ΘΕΟΥ!! μάλλον
    ενός θεού τις βιολογικής μηχανικής. Αν η αδικία ήταν σαν ένα υγρό τότε εμείς (και τα
    ζώα κλπ.) θα ήμασταν σαν τα ψάρια που κολυμπούνε μέσα σε αυτό. *(ΕΕΕ).
    Της μεγάλης αξίας πράγματα υψηλής λογικής και τεχνολογίας περνούν απαρατήρητα από
    τους πολλούς λογού ελλείψεως γνώσεων, δεν μπορούν να αξιολογήσουν την αξία των
    πραγμάτων ή και λόγο εγωισμού.
    Οι περισσότεροι άνθρωποι θαυμάζουν την σωματική δύναμη και αγνοούν την πνευματική.
    Ο λαός αρέσκετε μα τα εύκολα χορός τραγούδια θεάματα (νταχτηρτί) κλπ. επειδή σε
    αυτά που δεν χρειάζεται γνώσεις διάβασμα κόπος μόχθος θυσίες ταλαιπωρίες επίπονες
    εργασίες κλπ.
    Οι μεγαλύτεροι εχθροί της λογικής, της αλήθειας, της αντικειμενικής πραγματικότητας,
    είναι οι φανατικοί θρησκόληπτοι το κατεστημένο, και κάτι αγαθά ντοπαρισμένα και
    αξιολύπητα ανθρωπάκια. (Θρησκεύτηκα ζωάκια).
    Δεν είναι δυνατόν άνθρωποι υψηλής αντικειμενικότητας να μην συμφωνούν οι απόψεις
    τους. Στην αντικειμενική αντικειμενικότητα δεν υπάρχουν πολλές αλήθειες, ΑΛΛΑ ΜΙΑ
    ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ και οι απόψεις μας αναγκαστικά συμπίπτουν με την λογική.

    *(ΕΕΕ = Εκτός Εξαιρετικών Εξαιρέσεων)
    Ο άνθρωπος ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ δεν προ-ΥΠΑΡΧΕΙ, κατασκευάζετε και
    προγραμματίζεται από το περιβάλλον μετά την γέννηση του.
    =(Δεχόμεθα αντιρρήσεις επικρίσεις κλπ. και βρίσιμο).
    Με εκτίμηση ΤΖΙΝΙΣ Χ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ http://users.otenet.gr/~tzinis http://www.tzinis.blogspot.com/ tzinis@otenet.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here