Διαφημί – ζωντας ένα ψυχιατρείο …

2
39

Ακόμη και όταν οι πιθανοί «καταναλωτές – πελάτες» έχουν χάσει προ πολλού την αξιοπιστία τους και, κυρίως, την ευθυκρισία τους – γιατί αφενός δεν παραδέχονται την κατάστασή τους καθώς κανένας «διαταραγμένος» δεν παραδέχεται ότι είναι «διαταραγμένος», αφετέρου γιατί ο υπόλοιπος κόσμος δεν τους παίρνει με τίποτε στα σοβαρά και θεωρεί apriori ότι δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα – ακόμη και τότε ο διαφημιστής δεν μπορεί να υποστηρίξει κάτι που οι «καταναλωτές – πελάτες» δεν εισπράττουν με τίποτε.

Μπορεί να μην είναι πολύ ελκυστικό να ζεις – συγνώμη να διαφημί-ζεις ήθελα να πω- ένα ψυχιατρείο, μπορεί να μην είναι πολύ εύκολο να παραδέχεσαι ότι ακόμη και αυτή η κοινωνία παράλογων μονολόγων – συγνώμη, κοινότητα παράλογων ήθελα να πω – έχει δικαίωμα στο να σέβονται τους ιδιαίτερους κώδικες που έχει αναπτύξει, μπορεί να μην είναι πολύ κερδοφόρο να επιμένεις να υποστηρίζεις ότι ίσως δεν είναι αθεράπευτη η κοινωνική διαταραχή – συγνώμη, η ψυχική διαταραχή ήθελα να πω – όμως, αξίζει να το κάνεις.

Αν η διοίκηση, – του ψυχιατρείου, εννοώ φυσικά- κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί και η αλήθεια της έχει πραγματικό περιεχόμενο.

Αν, δηλαδή, έχει προσλάβει τους καλύτερους ψυπουργούς – συγνώμη, ψυχιάτρους εννοώ – προχωρά συνεχώς σε αλλαγές στις υποδομές, δίνει έμφαση στο να μην είναι η «θεραπεία» μόνο μια επώδυνη εμπειρία, αλλά να λειτουργεί παράλληλα και ως εθισμός σε μια νέα λογική, τότε έχει νόημα να είσαι ο διαφημιστής του ψυχιατρείου.

Γιατί θα μπορείς, έστω και αν δεν είναι το πιο ωραίο και προσοδοφόρο πράγμα που έχεις κάνει, να υπερασπιστείς μια αλήθεια που υπάρχει.

Μια αλήθεια που δεν καλείσαι να την κατασκευάσεις, αλλά καλείσαι να δουλέψεις για αυτή.

Μια αλήθεια που είναι σημαντικότερη από το εγώ σου, γι’ αυτό σε συγκινεί και σε αφορά.

Και όπως είπε και ο φίλος…

«Είναι καλύτερα να διαφημίζεις ένα ψυχιατρείο που κάνει τη δουλειά του σωστά, παρά ένα πολυτελές ξενοδοχείο που είναι φτιαγμένο από ψεύτικα υλικά. Τουλάχιστον στην πρώτη περίπτωση έχεις μια πιθανότητα να μάθεις να διαχειρίζεται και την δική σου παράνοια. Άσε που μπορεί να πάρεις bonus τζάμπα νοσήλια!»

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Προηγούμενο άρθροΣτη Σιβηρία της Θεσσαλονίκης αλλιώς
Επόμενο άρθροΏρα να πέσουν οι «κουκούλες»
O Μάκης Σεριάτος γεννήθηκε το 1958 στην Αθήνα και κατάγεται από την Κεφαλονιά και την Ικαρία. Από μικρός ήταν πάντα ανήσυχος και εξακολουθεί να είναι σαν ένα μικρό παιδί που ακόμα ψάχνει να βρει το δρόμο του. Παιδί του κέντρου, μεγάλωσε στην πλατεία Μαβίλη. Η οικογένειά του ήταν αυτό που σήμερα θα αποκαλούσαμε «μικροαστική». Μικρός, στο δημοτικό, ήθελε να γίνει οδηγός νταλίκας κι αργότερα ναυτικός. Είναι πιστός οπαδός των ταξιδιών και της αντίληψης «όποιος γυρίζει, μυρίζει». «Όταν ταξιδεύεις, μαθαίνεις να ακούς», όπως λέει ο ίδιος. Σπούδασε ζωγραφική και ψυχολογία στην Ελλάδα και τη Μεγάλη Βρετανία και στη συνέχεια αναγκαστικά σπούδασε οικονομικά, management, κοινωνιολογία και σεναριογραφία για τηλεοπτικές διαφημίσεις, αλλά δηλώνει ταξιδιώτης της ζωής. Γι' αυτό μέχρι και σήμερα σκιτσάρει πότε-πότε για τη σωτηρία της ψυχής του. Μετά τις αεροπορικές του υποχρεώσεις ξεκίνησε την καριέρα του στο χώρο της διαφήμισης ως κειμενογράφος και μέχρι σήμερα πολλές από τις καμπάνιες που έχει δημιουργήσει έχουν βραβευθεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι λάτρης της σημειολογίας και δηλώνει ότι η διαφήμιση είναι ένας τρόπος διείσδυσης στo μυαλό και τις ψυχές των ανθρώπων. Από την αρχή της καριέρας του μέχρι και σήμερα ρισκάρει. Έχει μάθει να κερδίζει αλλά και να χάνει. Είτε έτσι είτε αλλιώς, παραμένει λάτρης του φλερτ με τον κίνδυνο. Επαγγελματικά ξεκινάει με τη συγγραφή κειμένων για διαφημιστικές καταχωρίσεις και τηλεοπτικές διαφημίσεις. Από την αρχή όμως είχε στο μυαλό του τη δημιουργία ενός δημιουργικού γραφείου αλλιώτικου από τα άλλα, με στόχο το αποτέλεσμα για τον πελάτη. Στόχος του ήταν η σύνδεση κοινωνιολογίας και ψυχολογίας μέσα από μια νέα μορφή τέχνης που πιστεύει ότι είναι η διαφήμιση. Το 1989 ίδρυσε μαζί με τον Πέτρο Τριανταφύλλη τη διαφημιστική εταιρεία ASHLEY & HOLMES και το 1993 τη LE SPOT PRODUCTIONS. Το 1996 ξεκίνησε η συνεργασία του με το McCANN WORLDGROUP και από το 2000 έγινε πρόεδρος του Group για τη νοτιοανατολική Ευρώπη. Σήμερα είναι πρόεδρος του Ομίλου Ashley Worldgroup, ο οποίος αποτελεί τον πρώτο ελληνικό πολυεθνικό Όμιλο Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας στη N.A. Ευρώπη. Περιλαμβάνει τις εταιρείες Ashley & Holmes, Le Spot Productions, United Media, Politics, Zenteam και Alco. Διαθέτει 13 συνεργαζόμενα γραφεία σε Αθήνα, Βιέννη, Βουκουρέστι, Σόφια, Τίρανα, Σκόπια, Κόσοβο, Λεμεσό, Σαράγεβο, Βελιγράδι, Λουμπλιάνα, Ζάγκρεμπ και Λοτζ, ενώ πολύ σύντομα θα επεκτείνει τη δράση του και σε άλλες αναδυόμενες επιχειρηματικά και οικονομικά χώρες, όπως Τουρκία, Ισραήλ και Ντουμπάι. Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (Ε.Ε.Δ.Ε.) από το 1994 και οι εταιρείες του Ομίλου είναι μέλη της Ένωσης Διαφημιστικών Εταιρειών Ελλάδος (Ε.Δ.Ε.Ε.). Αναδείχθηκε Manager of the year 2005. Είναι παντρεμένος με τη δημοσιογράφο Αλεξάνδρα Καπελετζή και έχουν τρία παιδιά: τον Γιάννη, τον Σπύρο και τον Ρωμανό.

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΕ ΠΑΜΠΟΥΛΟΥΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ!!!!
    ΕΙΘΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ, ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ!!!!
    Γ.Σ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here