Μετανάστης, ο μεγάλος ανεπιθύμητος – β’ μέρος

17
24

Χθές στο πρώτο μέρος του άρθρου μου, μιλούσα για την απ-ανθρωποποίηση του ανθρώπου. Για την κατασκευή που απορρέει και απ’ τον ίδιο τον όρο «λαθρομετανάστης», ο οποίος ορίζει ότι το υποκείμενο δεν είναι άνθρωπος, αλλά πράγμα παράνομο και επικίνδυνο.

Πέρα από την επιθυμία για συμμόρφωση, επιπλέον συμφέροντα που εξυπηρετεί η κατασκευή του «λαθρομετανάστη», είναι η διατήρηση πελατειακών σχέσεων, η ενίσχυση του πολιτικού κεφαλαίου, η αύξηση αγοραστικού κοινού των ΜΜΕ (η ευθύνη των ΜΜΕ είναι τρομακτική), καθώς και η συρρίκνωση των εργασιακών δικαιωμάτων και η επιβολή μέτρων που κάτω από άλλες προϋποθέσεις δεν θα ήταν αποδεκτά, δίχως δηλαδή την ανασφάλεια που προκαλεί ο μετανάστης. Το περιγράφει εξαιρετικά ο Crisps λέγοντας πως «όταν μπορείς να θεσπίζεις δικαίωμα κράτησης/φυλάκισης αλλοδαπού δίχως να έχει προηγηθεί δίκη, τότε τίποτα δεν θα σε εμποδίσει να εφαρμόσεις το ίδιο και σε άλλες ανεπιθύμητες γηγενείς πληθυσμιακές ομάδες». Οι κάμερες παρακολούθησης και η πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα ανήκουν στην ίδια κατηγορία.

Ενδιαφέρον έχει να δούμε τι συμβαίνει στον τομέα των εργασιακών δικαιώματα. Όλες οι χώρες της Ευρώπης διατηρούν ομάδες αλλοδαπών δίχως νομιμοποιητικά έγγραφα. Δηλαδή, δίχως εργασιακά δικαιώματα. Ο λόγος είναι απλώς: Η προσφορά φτηνών εργατικών χεριών. Επιπλέον με την ενθάρρυνση της ξενοφοβίας κατορθώνεται ένας εξαιρετικός συνδυασμός: από την μια πλευρά ο πολίτης πείθεται ότι τα προβλήματά του οφείλονται στην ύπαρξη αλλοδαπών και εκτονώνει το θύμο του σε αυτούς, και από την άλλη ο αλλοδαπός κρύβεται όλο και περισσότερο, καθίσταται πιο ευάλωτος και, άρα, συνιστά ακόμα πιο φτηνό εργατικό δυναμικό. Ο στόχος είναι ένας: Τα εργασιακά δικαιώματα. Και δίχως να το αντιληφθούμε γινόμαστε συνεργοί σε αυτή τη συρρίκνωση των εργασιακών δικαιωμάτων.

Έχει ενδιαφέρον ότι όλες οι επιλογές αυτές σε επίπεδο ρητορικής ή πολιτικής πράξη δεν έχουν ως σκοπό την επιβολή αυταρχικών πολιτευμάτων. Καθόλου. Πρόκειται για πολιτικές που εξυπηρετούν βραχυπρόθεσμους στόχους αλλά επιφέρουν λανθάνουσες συνέπειες, όπως: Αλλοτρίωση της κοινωνίας,  διάρρηξη του κοινωνικού ιστού, και από- νομιμοποίηση της αιρετής εξουσίας μέσα από τη διαδικασία της φασιστοποίησης της κοινωνίας που αυτοδικεί, αναγνωρίζει μόνο το δίκαιο του ισχυρότερου και, εν τέλει, «όλοι είναι εναντίων όλων».

Η άνοδος των ακροδεξιών κομμάτων υποτίθεται πως οφείλεται στην αύξηση των μεταναστευτικών ροών. Όμως πρόκειται για φαύλο κύκλο, καθώς αυτά τα συγκεκριμένα κόμματα και ομάδες τρέφουν με τη ρητορική τους το δημόσιο φόβο απέναντι στον αλλοδαπό, με υπερβολές απέναντι στα νούμερα, το έγκλημα, και την υποτιθέμενη συρρίκνωση της εθνικής κυριαρχίας. Ταυτοχρόνως, τα μετριοπαθή κόμματα φοβούμενα ότι χάνουν από την εκλογική τους δύναμη, καταφεύγουν επίσης σε ξενοφοβικές ρητορικές. Και κάπως έτσι ο πολιτικός άξονας μετακινείται όλο και δεξιότερα. Παραλλήλως, κάποιες μορφές της κινηματικής Αριστεράς προσπαθούν να εκμεταλλευτούν αυτό το σχήμα με επίσης ακραίες ρητορικές, έστω κι αν είναι φιλικές προς τους ευάλωτους πληθυσμούς, σκοπώντας στην ενίσχυση του δικού τους πολιτικού κεφάλαιο. Και κάπως έτσι η κοινωνία πολώνεται και εν τέλει φασιστοποείται. Μια λανθάνουσα φασιστικοποίηση.

Τα εγκλήματα που έχουν διαπραχθεί στο όνομα του ατομικού φόβου είναι πολλά και εξαιρετικά απεχθή. Ένα από αυτά είναι το Ολοκαύτωμα. Έχουμε συνηθίσει να ερμηνεύουμε το Ολοκαύτωμα ως κάτι που διέπραξαν οι κακοί Γερμανοί έναντι των καλών Εβραίων. Όμως τα πράγματα δεν ήταν μόνον έτσι. Οι τωρινοί καλοί Εβραίοι ήταν οι τότε ανεπιθύμητοι ξένοι- αλλόθρησκοι και αλλόφυλοι. Το πρωτοσέλιδο της Manchester Guardian της 25ης Μαΐου 1936 έγραφε: «Ο κόσμος μοιάζει αν έχει διαιρεθεί στα δύο: Στα κράτη στα οποία οι Εβραίοι δεν μπορούν να ζήσουν, και στα κράτη στα οποία δεν μπορούν να πάνε». Ενώ το 1938, όταν ελάχιστες αμφιβολίες υπήρχαν για το τι συνέβαινε στη Γερμανία, στο περίφημο συνέδριο του Evian της Γαλλίας, 32 εκπρόσωποι κρατών συζητούσαν το θέμα των προσφύγων από τη Γερμανία και αποφάσισαν να κλείσουν τις πόρτες τους στους Εβραίους πρόσφυγες. Πρωτοσέλιδο της  NY Herald Tribune έγραφε: «Οι Μεγάλες δυνάμεις έκλεισαν την πόρτα στα μούτρα των Γερμανών Εβραίων». Ο δε όρος «Ο μεγάλος ανεπιθύμητος» ανήκει σε εκείνη την περίοδο: Evening News, 13/7/1938. Όπως άλλωστε και ο όρος λαθρομετανάστης πρώτο – χρησιμοποιήθηκε για τους Εβραίους του 1930.

Δεν υποστηρίζω  ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται. Όμως, τάσεις της ενδέχεται να επαναληφθούν, ενώ ταυτοχρόνως θα είμαστε απολύτως βέβαιοι ότι η παρούσα περίοδος είναι ιδιαίτερη και καμία ομοιότητα δεν έχει με την όποια  παρελθούσα. Πάντα κάπως έτσι γίνεται.

Η διάσκεψη υπουργών στις Βρυξέλλες την 21/2 με θέμα το ζήτημα των μεταναστευτικών ροών λόγω των εξεγέρσεων, την ημέρα που μαχητικά αεροσκάφη του Καντάφι βομβάρδιζαν την Τρίπολη, αποτελεί τουλάχιστον επικίνδυνη ένδειξη.

Έχει σημασία να γνωρίζουμε τι συμβαίνει. Η χώρα μας, αλλά και η Ευρώπη στο σύνολό της, περνάει μια πρωτοφανή δύσκολη και κρίσιμη περίοδο. Η απαίτηση για ύπαρξη και εφαρμογή πολιτικών για τη μετανάστευση είναι εκ των ων ουκ άνευ. Δυστυχώς χάθηκε πολύτιμος χρόνος τα περασμένα χρόνια. Τώρα, όμως, και υπάρχει εθνική νομοθεσία και σε επίπεδο ΕΕ η de facto κατάρρευση του Δουβλίνο ΙΙ είναι σημαντικό βήμα. Βέβαια, δεν θα δούμε αλλαγές  από τη μια μέρα στην άλλη, αλλά είναι ζήτημα χρόνου. Αυτό, όμως, που δεν μπορεί να ρυθμίσει καμία νομοθεσία είναι την ατομική θέση του καθενός. Οι ρόλοι θύμα –θύτης εναλλάσσονται με τρομακτική ταχύτητα.

Σήμερα δυο ομάδες ανθρώπων κατηγορούνται: Οι υπουργοί και οι αλλοδαποί. Κι αυτό είναι πολύ δυσάρεστα νέα για τη δημοκρατία μας. Θα πρέπει, τουλάχιστον, να μας προβληματίσει. Τον καθέναν ατομικά αλλά και ως σύνολο.

* Η Αφροδίτη Αλ Σάλεχ είναι πολιτική επιστήμων.

17 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Το αν σήμερα κατηγορούνται οι υπουργοί και οι αλλοδαποί είναι γιατί εξαιτίας αυτών έχει καταλυθεί κάθε έννοια δημοκρατίας. Η δημοκρατία λοιπόν δεν κινδυνεύει επειδή κατηγορούνται αυτές οι δύο ομάδες, αλλά επειδή αυτές οι δύο ομάδες κατέλυσαν τη δημοκρατία.

    Για ποιά δημοκρατία μιλάμε; Το κοινοβούλιο έχει μετατραπεί σε κληρονομικό βασίλειο στην πλειοψηφία του. Οι βουλευτές αντί να αναδυκνείονται απ’ το λαό, αναδεικνύονται απ’ τον πρωθυπουργό(λίστες!). Η απλή αναλογική δεν έχει βρει ποτέ το δίκιο της. Το δημοψήφισμα έστω κι αν ξανακαταλαμβάνουν τη χώρα είναι απαγορευμένο. Ο Πρόεδρος της δημοκρατίας, οι βουλευτές και οι δικαστές έχουν καταντήσει χειροκροτητές του πρωθυπουργού ή των κομμάτων. Όλοι τους είναι υπόλογοι για την κατάλυση της δημοκρατίας! Οι αλλοδαποί και μόνο ότι μπαίνουν λαθραία στη χώρα και εκβιάζουν κιόλας είναι από μόνοι τους μια καταστροφή της δημοκρατίας.

    Οι δύο αυτές ομάδες είναι τα οχήματα της Παγκόσμιας Τάξης με τις οποίες καταλύουν όχι μόνο κάθε δημοκρατία, αλλά και οτιδήποτε έδενε τους ανθρώπους ως τώρα φτιάχνοντάς τους μεγάλες οικογένειες. Και ξέρετε τα νόθα παιδιά είναι αυτά που έχουν πρόβλημα με τις οικογένειες. Δε χρειάζεται εγώ να είμαι ο κανένας του κανένα για να μπορώ να αγαπήσω τους διπλανούς μου.

    Η προσπάθεια σύνδεσης της σημερινής κατάστασης με το Χίτλερ προκειμένου να αισθανθούμε και τύψεις για το βιασμό μας, αποτελεί ύβρη της λογικής. Αλλά η λογική έχει πάρει καιρό τώρα διαζύγιο απ’ την πολιτική. Όσο για τους εβραίους, είναι γνωστό της πάση ότι οι ιεράρχες τους και οι βρωμολέσχεες κάθε είδους κατάντησαν τον πολτισμό μας στο χάλι του.

    Συνεχίστε την προσπάθειά σας. Το σίγουρο είναι ότι θα πάρετε προαγωγή!

  2. Η θεωρητική προσέγγιση ενός θέματος όπως η μετανάστευση, η παράνομη μετανάστευση ή όπως αλλιώς κάποιος την ονομάζει και των παρεπόμενων δεδομένων που σχετίζονται με αυτήν είναι καλή για ακαδημαϊκή – πανεπιστημιακή συζήτηση σε κάποιο αμφιθέατρο αλλά δυστυχώς είναι και μία έντονη μορφή υπεκφυγής και πνευματικού αυνανισμού από μέρους αυτών που φέρονται να έχουν την καλλιέργεια, την παιδεία και την γνώση ώστε να δούν πέρα από το δέντρο,μέσα στο δάσος. Προφανώς για κάποιον που μπορεί και θέλει να δεί είναι πασιφανές πως η όποια ετερότητα συχνά ενοχλεί τις μάζες και χρησιμοποιείται από διάφορους φορείς, μηχανισμούς και κυρίως από αυτούς που θέλουν τον αποπροσανατολισμό των μαζών, ώστε αυτές να βρούν τον εχθρό τους στα πρόσωπα άλλοτε των εβραίων, των τσιγγάνων, των εκάστοτε περιθωριακών και σχεδόν πάντοτε ιστορικά εναντίον των όποιων μειονοτήτων, είτε αυτές ήταν εθνοτικές, θρησκευτικές ή άλλου είδους…
    Καλή η θεωρία αλλά μετά τι; πάμε να πιούμε καφέ σε κάποια χλιδάτη ή λιγότερο χλιδάτη καφετέρια και να πούμε για τα στραβά του συστήματος ως μεγάλοι και τρανοί και γνώστες της αλήθειας, όταν μερικά μέτρα παρακάτω άνθρωποι θα ζούν κάτω από άθλιες συνθήκες, θα δουλεύουν ως σύγχρονοι σκλάβοι ή θα εγκληματούν γιατί αυτή ήταν η μόνη τους λογική διέξοδος για την επιβίωση ή δίοδος για την ευημερία που όλοι μας ποθούμε(διότι ναί, μία γενική αλήθεια λέει πως όταν φτάσεις στα όρια σου γίνεσαι ο χειρότερος εαυτός σου);
    Πρέπει να φύγουμε από την παράθεση του οφθαλμοφανούς, πρέπει όλοι όσοι νοιάζονται για αυτούς τους ανθρώπους που έρχονται στην Ελλάδα, (για να επιβιώσουν και όχι από κάποιο σαδόμαζοχιτικό βίτσιο ή για διακοπές) και που παράλληλα νοιάζονται για τους Έλληνες πολίτες οι οποίοι θα έρθουν σε επαφή με κάτι νέο και διαφορετικό που θα τους μπερδέψει και θα τους δυσκολέψει, να ξεφύγουν από την παράνοια της γνώσης τους και να πατήσουν στο πεζοδρόμιο.
    Τα παραδείγματα των άλλων κρατών που ήρθαν σε επαφή με εισροή μεταναστών και προσφύγων είναι πολλά…τα περισσότερα, αν όχι όλα, από τα άλλα κράτη ήταν και είναι πολύ πιο ισχυρά από την Ελλάδα, με μεγαλύτερες οικονομικές δυνατότητες και με πολύ πιο σοβαρή οργάνωση και υποδομή σε πολλαπλά επίπεδα. Παρ’ όλα αυτά οι μεταναστευτικές κοινότητες που βρέθηκαν σε αυτές τις χώρες (όπως και οι λοιπές μειονοτικές ομάδες) αντιμετώπισαν σε βάρος χρόνου διαφόρων ειδών «κακοποιήσεις» και άλλοτε εντελώς άδικα και άλλοτε μερικώς δίκαια τους «φορτώθηκαν ταμπέλες»…ως εκ τούτου θεωρώ πως αποτελεί τρομακτικά αδύναμο επιχείρημα το επιχείρημα που λέει πως η Ελλάδα δεν αντέχει τους μετανάστες που πλέον βρίσκονται στη χώρα καθώς είναι φτωχή χώρα…με αυτήν τη λογική και με τους ρυθμούς υποανάπτυξης που παρουσιάζουμε σε μερικά χρόνια μπορεί να μην αντέχουμε σαν χώρα πάνω από 7 εκατομμύρια πληθυσμό, τι σημαίνει αυτό, πως τα υπόλοιπα 4 με 5 μύρια πρέπει να μεταναστεύσουν ή να αποχαιρετήσουν τον μάταιο τούτο κόσμο;
    Από εκεί και πέρα πρέπει να γίνει αντιληπτό πως για να αλλάξει κάτι, στο βαθμό που αυτό είναι δυνατό, πρέπει στοχευμένα να υπάρξει από μεριάς των διανοούμενων και αυτών που δεν βλέπουν τους μετανάστες ως την μόνιμη και απόλυτη απειλή, μία ριζική επαναπροσέγγιση και διαμόρφωση προς την ανεκτικότητα και την διαπολιτισμική αντίληψη με στόχο τα νέα παιδιά από μικρή ηλικία, μέσα από το σχολείο, να διαμορφώνουν τον ψυχισμό τους και την κριτική τους αντίληψη ώστε να μην γίνουν μελλοντικά θύματα της όποιας ρατσιστική προπαγάνδας ή θύτες ρατσιστικών συμπεριφορών… Το να μπαίνεις στη διαδικασία ενός διαλόγου που απευθύνεται σε ενήλικες με σκοπό να τους αλλάξεις τα μυαλά έχει τόσες πιθανότητες επιτυχίες όσες και οι πιθανότητες κάποιου άθεου που θα διαβάσει τη Βίβλο να αρχίσει να πιστεύει στο Θεό.
    Επίσης πρέπει να μην αποκρύπτονται τα όποια παρεπόμενα δεδομένα που σχετίζονται με την μετανάστευση όπως η εργασιακή εκμετάλλευση,ο κοινωνικός αποκλεισμός και οι εγκληματικές συμπεριφορές αλλά πρέπει σε μία ακτιβιστικού τύπου στάση όλοι αυτοί οι άνθρωποι που έχουν την δυνατότητα και την ισχύ καθώς και οι διάφοροι φορείς (π.χ. κόμματα) ή οι διάφορες ομάδες που φέρονται να νοιάζονται για την κοινωνική δικαιοσύνη και τους μετανάστες, να έρθουν σε άμεση επαφή με τα προβλήματα που βιώνουν αυτοί οι άνθρωποι και να διαμορφώσουν μηχανισμούς αλληλεγγύης και βοήθειας που να μειώνουν τις επιδράσεις της συστημικής βίας που τους ωθεί ως επι το πλείστον σε παραβατικές συμπεριφορές και στη κοινωνική απομόνωση. Πρέπει τα λόγια να μετουσιωθούν σε πράξεις, οι σκέψεις και οι ιδεολογίες πρέπει να αποτελέσουν το έναυσμα και όχι απλά επιχειρήματα σε έναν στείρο διάλογο.

  3. Νομίζω πώς πάρα πολλοί πολιτικοί, δεν προλαβαίνουν να διαλογιστούν την περίφημη πολιτική αυτοϊκανοποίηση (μ’ αυτό το θέμα), γιατί είναι και οι ίδιοι ξενόφοβοι και λειτουργούν ασυναίσθητα.
    Να πω και γω την γνώμη μου για το μεταναστευτικό. Έχουν δίκιο οι φωνές που λένε πρέπει να φύγουν οι (πολλοί) μετανάστες, δεν μπορεί να τους αντέξει άλλο η κατάντια μας. Κι έχουν δίκιο που λένε πως παρατήσαν την πατρίδα τους στα κρύα του λουτρού, είναι λιποτάκτες και επομένως δεν γίνεται και ν’ ανταμειφθούν. Αλλά από την άλλη έχει πολύ δίκιο η Αλ Σάλεχ που λέει πώς αρχίζουμε να βλέπουμε τον λαθρομετανάστη όχι σαν άνθρωπο, αλλά ως πράγμα παράνομο και επικίνδυνο, από τον φόβο μας.
    Και των Πακιστανών, η καρδούλα, όπως η δικιά μας χτυπά. Κι αυτοί όπως εμείς ανασαίνουν.

  4. symfwnw me tin analysi gia ta ergasiaka dikaiwmata k tin koinwniki polwsi pou dimiourgoun akraies omades. Gia tous jews h prosegisi tote itan kathara fyletiki, gia tous metanastes simera einai epifaniaka politismiki kalyptontas etsi ti filetiki diastasi. Pistevw omows pws ta provlimata pou aporreoun apo tin eisodo metanastwn eprepe na eixan lythei pros ofelos twn gigenwn k twn metanastwn. alla den yparxei politiki voulisi k etsi thysavrizoun oi polyethnikes k oi ergodotes.

  5. Πρακτικά και επιγραμματικά …

    Σήμερα το μονο που δεν χρειάζεται η Ελλάδα είναι η αθρόα μετανάστευση εξαθλιωμένων μαζών …

    Τα υπόλοιπα σχόλια, ιδέες και σκέψεις στερούνται ουσίας και ρεαλιστικής αξίας και παρομοιάζονται με το παντεσπάνι της Μαρίας Αντουανέτας …

    Σε μια χώρα με τεράστιο χρέος, τεράστια ανεργία, τεράστιο μεταναστευτικό πληθυσμό ήδη εντος των τοιχών, τι νόημα έχει να συζητάμε για δικαιώματα μεταναστών ?

  6. Απίστευτη συμβουλή της ΕΛ.ΑΣ…»Να μην κυκλοφορούν πεζές οι γυναίκες το βράδυ»….

    Τα αυξημένα ποσοστά εγκληματικότητας οδήγησαν την αστυνομία στην έκδοση του «Οδηγού του Πολίτη» μεταξύ των οποίων παροτρύνουν τον πολίτη να μην κυκλοφορεί μετά τη δύση του ηλίου, να πέφτει στο έδαφος σε περίπτωση που ακουστούν πυροβολισμοί και να καλυφθεί όπως και να κλείνει τις κουρτίνες.

    Σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα, η αστυνομία έχει αναρτήσει στην επίσημη ιστοσελίδα της ένα είδος εγχειριδίου στο οποίο παρέχονται συμβουλές στους πολίτες για την προσωπική τους ασφάλεια. Το τελευταίο διάστημα ο δείκτης εγκληματικότητας έχει πάρει την ανιούσα ενώ η ΕΛ.ΑΣ αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα εξαιτίας της έλλειψης προσωπικού και υλικοτεχνικής υποδομής.

    Μια από τις συμβουλές που δίνει το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη είναι να πέφτουν στο έδαφος και να καλυφθούν σε περίπτωση που ακουστούν πυροβολισμοί. Ωστόσο δεν γίνεται περαιτέρω διευκρίνιση για το πώς θα καλυφθεί ο απλός πολίτης που δεν έχει γνώσεις αυτοάμυνας.

    Σε ένα άλλο σημείο ο Οδηγός παροτρύνει τους πολίτες να μην επιχειρήσουν «ηρωισμούς» καθώς «το πιο σημαντικό πράγμα είναι η ζωή σας που οφείλετε να προστατεύσετε στη διάρκεια μιας ληστείας».

    Ζητούν επίσης από τους πολίτες σε περίπτωση που είναι αυτόπτες μάρτυρες σε μια εγκληματική πράξη να προσπαθήσουν να κρατήσουν στοιχεία των δραστών όπως χαρακτηριστικά ρούχα αλλά και πινακίδες του μέσου.

    Ακόμη, ενόψει καλοκαιριού ο οδηγός συμβουλεύει να μην αφήνουν οι πολίτες ξεκλείδωτες τις πόρτες και τα παράθυρα των μπαλκονιών ακόμα και όταν κάνει ζέστη.

    «Σε περίπτωση απειλής με οποιοδήποτε όπλο μη διακινδυνεύσεις για τη ζωή ή τη σωματική σου ακεραιότητα για να διατηρήσεις στην κατοχή σου το κινητό τηλέφωνο», αναφέρει σε άλλο σημείο.

    Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι οι συμβουλές που δίνονται προς τις γυναίκες καθώς μερικές εξ αυτών είναι να μην κυκλοφορούν πεζές μετά τη δύση του ηλίου, να έχουν κλειστές τις κουρτίνες του σπιτιού ώστε να μην βλέπουν οι επιτήδειοι ποιος βρίσκεται μέσα ενώ να κρατούν το κλειδί του αυτοκινήτου στο χέρι και όχι να το ψάχνουν στην τσάντα τους έξω από το όχημα.

    Ακόμη, στις γυναίκες που κυκλοφορούν μόνες τους να λένε σε κάποιο δικό τους άτομο που βρίσκονται και να μην πίνουν από ποτό που έχουν αφήσει ακόμα και για μισό λεπτό μακριά από την επιτήρησή τους.

    Άν κάποιος δεν γνωρίζει εξ’αρχής για ποιά χώρα αναφέρεται θα νομίζει ότι μιλάμε για κάποια τριτοσμική χώρα της Αφρικής ή της Ασίας ή για κάποιο δικτατορικό,απολυταρχικό καθεστώς.
    Αλλά όντως αναφέρεται στην Ευρωπαική,δημοκρατική Ελλάδα του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη και αυτό είναι ένα μόνο μέρος της κατάντιας της φτωχήςμικρής Ελλάδας να το παίζει ρομπέν των φτωχών όλων των δυστυχισμένων του πλανήτη όταν οι πλούσιεςισχυρές Ευρωπαικές χώρες έχουν βάλει φραγμούς ή παίρνουν μέτρα απέναντι στην ανεξέλεγκτη μετανάστευση και μέσω του Δουβλίνο 2 έχουν μετατρέψει σε χωματερή ανθρώπινων ψυχών την Ελλάδα έχοντας πιάσει κορόιδο και μετατρόπαντάς την ώς ένα φυσικό σύνορο ανάσχεσης των λαθρομεταναστευτικών ροών προς την Ευρώπη

  7. Κα Σάλεχ να πω μπράβο που τουλάχιστο αυτό το άρθρο μου το δημοσιεύσατε. Το ότι η αναξιοκρατία – γιατί αυτό εννοούσα – με πληγώνει είναι αλήθεια και δεν είναι μια άποψη και μια εικόνα που έχω εγώ για τους άλλους, αλλά είναι η άποψη που έχει όλος ο ελληνικός λαός για τα πράγματα. Αυτό εξάλλου πληρώνουμε όλοι μας. Και δεν εννοώ ότι είστε ανάξια να είστε όπου είστε, ούτε και πως καθένας που αναδεικνύεται είναι ανάξιος, αλλά ότι κανένας άξιος δε θα προωθηθεί αν δεν εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα. Διαπλεκόμενοι λοιπόν όλοι μιας που το ομολόγησε και παγκοσμίως ο πρωθυπουργός μας. Αν διαφωνείται θα πρέπει πρώτιστα να διαμαρτυρηθείτε σ’ αυτόν.

    Επί της μετανάστευσης ωστόσο έχω να πω το εξής: Δε θερώ το μετανάστη – άνθρωπο σαν το βασικό μου πρόβλημα. Ξέρω πολύ καλά πως το βασικό μου πρόβλημα είναι οι πολιτικοί και η πολιτική που ασκείται παγκοσμίως, η οποία έχει ζαλιστεί από το χρηματοπιστωτικό σύστημα, τη διαφθορά και την εξουσία και ξέχασε τον άνθρωπο. Αυτοί οι άνθρωποι που μας κυβερνούν είναι αυτοί που δημιουργούν κάθε ανθρωπιστική κρίση και δεν πρόκειται ποτέ να λύσουν ουσιαστικά μια ανθρωπιστική κρίση, όπως η μετανάστευση ή η Λιβύη και το Κόσσοβο… Αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά οι μάζες, για τις οποίες μιλάτε σα να είναι ένα μάτσο ηλίθιοι και κανείς να μη μπορεί να σκεφτεί τίποτα. Η μάζα που κάθε φορά ψάχνει τον κακό και ξεχνάει τον άνθρωπο…

    Οι Έλληνες λοιπόν δε φταίνε που οι μετανάστες πεινάνε, όπως δε φταίνε και για το χρέος μας. Ενώ δε φταίμε όμως καλούμαστε να απολογηθούμε για όλα και μάλιστα παγκοσμίως! Πλέον όλοι σιγοψιθυρίζουμε ότι αυτό που φταίει πρώτα απ’ όλους είναι οι κακοί πολιτικοί που έχουμε – δήθεν δημοκρατικά εκλεγμένοι ή δοτοί από ξένα κέντρα απευθείας – από την επανάσταση και μετά. Πρώτα αυτό και μετά πολλά άλλα. Όμως ενώ τα ξέρουμε αυτά, αν έρθει κάποιος πεινασμένος μετανάστης να κλέψει και να με σκοτώσει εμένα ή τα παιδιά μου, θα τον σκοτώσω εγώ σας το ορκίζομαι! Βλέπετε λοιπόν πως έχουν τα πράγματα.

    Θα ήταν λοιπόν πολύ πιο χρήσιμο, αντί να προσπαθείτε να μας ενοχοποιήσετε «εμμέσως πλην σαφώς» εμάς τους πολλούς και ανώνυμους έλληνες για τους μετανάστες, να απευθύνετε τις περισπούδαστες αναλύσεις σας προς τους ηγέτες μας. Αυτοί είναι υπεύθυνοι και για την κακή ζωή των μεταναστών και για ότι τραβάμε εμείς από τους μετανάστες. Στραφείτε λοιπόν σ’ αυτούς, στον ΟΗΕ, στο ΝΑΤΟ και ίσως βρεθεί η άκρη. Μάλλον όμως θα τους χαλάσετε τα σχέδια… Ξέρετε πιστεύω πως μερικά πράγματα είναι υπερβολικά απλά και δεν επιδέχονται αναλύσεις. Παράδειγμα: Λέει η πολιτική κυρίως του δυτικού κόσμου σήμερα: Μερικά εκατομμύρια θα είναι άνεργα και επιλέον απαγορεύεται και η οικιακή οικονομία. ΔΗΛΑΔΗ; Μερικά εκατομμύρια θα πρέπει να πεθάνετε, επειδή δε μας βγαίνουν οι αριθμοί των αγορών!;… Βλέπετε; Αυτό θέλει πολύ ανάλυση; Όχι. Θέλει απλώς αντίπαλο. Δε μπορούν λίγες εκατοντάδες άνθρωποι να αποφασίσουν ότι μερικά δυσεκατομμύρια θα πεθάνουν. Θέλουν απλώς σκότωμα πριν μας σκοτώσουν: Καταλάβατε;

    Έτσι είναι και το μεταναστευτικό, που δεν είναι ακριβώς μεταναστευτικό. Δε μιλάμε για μετανάστευση (δηλαδή για μια κατάσταση όπου μπορούν να εξασφαλιστούν τα διακαιώματα όλων απρόσκοπτα να αφομοιωθούν στο ντόπιο πολιτισμό και να συνεχιστεί ομαλά η ζωή).Μιλάμε για μαζική εισβολή μουσουλμανικού πληθυσμού, και βιασμό της κοινωνικής ζωής στο βαθμό που η αστυνομία να βγάζει οδηγίες για την ασφαλή κίνηση των πολιτών! Αν είναι δυνατόν! Κι ακόμη εμείς έχουμε το πρόβλημα, οι κακοί ρατσιστές;!…

    Η φιλοξενία γεννήθηκε στην Ελλάδα. Αυτό που γίνεται όμως είναι πραγματικά κάτι άλλο. Κι αν αγαπάτε αυτούς τους ανθρώπους, επιτεθείτε στους πραγματικούς ενόχους κι αυτοί δεν είναι οι έλληνες. Λυπάμαι για το θυμωμένο ύφος μου, αλλά πνίγομαι όταν βλέπω να βάλετε έτσι απ’ όλους η χώρα μου κι όταν όλοι μας βιαζόμαστε σε εξωφρενικό βαθμό καθημερινά. Μια ματιά στην τηλεόραση αρκεί για μια μικρή καθημερινή καταστροφή. Έλεος. Δεν αγαπάτε καθόλου αυτό τον τόπο; Στήριξη χρειάζεται όχι βρίσιμο. Οι ξένοι είναι όλοι τους καημένα ανθρωπάκια που ήρθαν εδώ με το ζόρι; Αν ναι, ξέρετε ποιός φταίει. Εμείς αυτό που θα έπρεπε να κάνουμε είναι να απαλλαγούμε απ’ αυτή τη σαπίλα που μας «κυβερνάει» τόσες δεκάδες χρόνια.

  8. Δεν είναι θεωρητικό καλή μου κυρία Αλ Σάλεχ το ζήτημα και δε λύνεται με τη θεωρία. Υπάρχει διαδικασία εισόδου και λήψης άδειας παραμονής στη χώρα. Όταν μπαίνεις απ’το παράθυρο, δεν είσαι ευπρόσδεκτος. Απλόν
    Δεν είναι θέμα ακροδεξιάς, ούτε ακροαριστεράς, ούτε κεντρομεσοεξωανάποδης.
    Dura Lex sed Lex που λέγανε κι οι Ρωμαίοι.
    Όταν δεν είσαι τυπικός στην τήρηση του νόμου για τον όποιον λόγο μόνο κακό μπορεί να συμβεί.
    Ξέρεις πόσο εύκολο είναι να γίνει του Αγίου Βαρθολομαίου?
    Κηρύσσεται που λες μια παύση πληρωμών, γίνεται μια διαδήλωση μπροστά στο Σύνταγμα με καμμιά 100στή χιλιάδες κόσμο και ξαφνικά θυμάται κάποιος τους ξένους που είναι παράνομα και ρίχνει το σύνθημα….δεν θα μείνει ρουθούνι, μέχρι κι αυτοί που θα ‘χουν μαυρίσει απ’τα μπάνια θα ψάχνουν πέτρα να κρυφτούν.

  9. ΟΛΟ ΚΥΝΔΗΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΚΟΥΩ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ!!!! ΓΙΑ ΗΡΕΜΗΣΤΕ ΛΙΓΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!!! ΛΕΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΑΝΙΣΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙ? ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΧΑΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ!!!!!!!? ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ!!!!! ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΕΥΡΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ!! Α ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΛΟΥΒΙΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΔΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ»ΟΤΙ ΑΡΠΑΞΟΥΜΕ»!!!! ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΣΥΝΕΠΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ…………………

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here