Formula 1: Νικητής ο Ρικιάρντο στην κόλαση της Κίνας

0
49

Ξεκίνησε ως ένας αγώνας «σούπα». Τίποτε δεν γινόταν στους πρώτους γύρους, αν εξαιρέσουμε το κλείσιμο του Φέτελ στον Ράικονεν στα πρώτα μέτρα της εκκίνησης.

Ο Φέτελ ξεκίνησε ορεξάτος και άρχισε να χτίζει μια διαφορά από τον Μπότας. Ο Γερμανός οδηγός οδηγούσε τον αγώνα με 2ο τον Μπότας και 3ο τον Ράικονεν που έδειχνε πως μπορούσε να κρατήσει πίσω του τον Φερστάπεν μετά την κακή εκκίνηση. Ο Χάμιλτον στην 5η θέση έκανε έναν αγώνα τακτικής, περιμένοντας να δει πως θα εξελιχθεί ο αγώνας. Ο Ρικιάρντο ήταν 6ος ενώ ο Πέρεζ είχε χάσει στην εκκίνηση 6 θέσεις!

Ο Φερστάπεν έδειχνε δυνατός και δεν άργησε να περάσει τον Κίμι και να βρεθεί 3ος. Στον 14ο γύρο το γκρουπ των 6 πρώτων είχε κάνει μια διαφορά 12 δευτερολέπτων από τον 7ο Χούλκενμπεργκ και η διαφορές πλέον άνοιγαν. Ο Φέτελ πίστευε πως είχε μια διαφορά ασφαλείας 4 δευτερολέπτων από τον Μπότας και είχε τον έλεγχο του αγώνα. Έτσι πίστευε…

Μόλις μπήκαν οι Μercedes για αλλαγή ελαστικών, η θερμοκρασία του αγώνα άρχισε να ανεβαίνει! Ο Μπότας φόρεσε την μέση γόμα και μόλις βγήκε στον πρώτο του κιόλας γύρο ήταν ταχύτερος του Φέτελ! Στον 2ο γύρο του του κάλυψε 3 δευτερόλεπτα. Η Ferrari έβαλε αμέσως τον Φέτελ για αλλαγή ελαστικών αλλά η ζημιά είχε γίνει. Βγήκε πίσω από τον Μπότας στην 3η θέση!

Ο Ράικονεν ήταν πρώτος αφού δεν σταμάτησε για αλλαγή ελαστικών και οι Μπότας και Φέτελ βρίσκονταν στην 3η και 4η θέση αφού και οι υπόλοιποι της πρώτης 6άδας είχαν μπει στα πιτς. Ο Κίμι όμως με τα ταλαιπωρημένα ελαστικά έχανε 2 δευτερόλεπτα το γύρο από τον Μπότας που τον πλησίαζε με ρυθμό πολυβόλου. Το λογικό θα ήταν να βάλουν αμέσως μέσα τον Κίμι για αλλαγή ελαστικών… αλλά τον κράτησαν μέσα για να να αντιμετωπίσει τον Μπότας, να τον καθυστερήσει και τελικά να δώσει την ευκαιρία στον Φέτελ να πλησιάσει και ίσως τον περάσει καταστρέφοντάς φυσικά τον αγώνα του Φινλανδού.

Και πράγματι ο Κίμι κράτησε λίγο πίσω του τον Μπότας και ο Φέτελ ροκάνισε την διαφορά και τον έπιασε δίχως όμως να μπορεί να τον περάσει. Όταν τελικά τον έβαλαν για αλλαγή ελαστικών ο Κίμι βγήκε 6ος.

Και έτσι κάπως πήγε ο αγώνας μέχρι τον 30ο γύρο, όταν είχαμε μια ηλίθια σύγκρουση του Χάρτλεϊ με τον Γκασλί με υπαιτιότητα του Γκασλί. Η πίστα γέμισε συντρίμμια και βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Αμέσως η Red Bull έδρασε αστραπιαία. Έβαλε και τους δύο οδηγούς της μέσα και τους τοποθέτησε φρέσκα μαλακά ελαστικά. Οι υπόλοιποι δεν το τόλμησαν και έμειναν με μεσαία γόμα. Αυτό ήταν το κλειδί του αγώνα.

Με τον Φερστάπεν να είναι γρηγορότερος από όλους εμπρός του, μόλις έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας άρχισε τα προσπεράσματα. Ο Μαξ πρόσπάθησε να περάσει τον Χάμιλτον και ακούμπησαν βγάζοντας πάλι τον θερμόαιμο Ολλανδό εκτός δρόμου και δίνοντας την ευκαιρία στον Ρικιάρντο να τον περάσει. Ο Ρικιάρντο άρχισε να καταπίνει έναν-έναν τους οδηγούς εμπρός του με πιο μυαλωμένες προσπεράσεις πάντα μέσα στο πλαίσιο του ευ αγωνίζεστε. Ο Φερστάπεν κατάφερε να περάσει και αυτός τον Χάμιλτον -με μια φυσιολογική προσπέραση- αλλά όταν έφτασε τον Φέτελ, προσπάθησε να τον περάσει άτσαλα από την εσωτερική, τον χτύπησε και γύρισαν και οι δύο καταστρέφοντας ουσιαστικά τον αγώνα του οδηγού της Ferrari.
«Δεν έχω να πω τίποτε» λέει ο Φέτελ βράζοντας στο ζουμί του, στον ασύρματο…
Για αυτή του την κίνηση ο Φερστάπεν πήρε ποινή 10 δευτερολέπτων…

Ο Ρικιάρντο έφτασε εύκολα τον Μπότας και τον πέρασε ενώ μάλιστα έκανε αμέσως μετά και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με 1.36.221 πηγαίνοντας για μια εύκολη νίκη.

Ο αγώνας του Φέτελ καταστράφηκε και στους τελευταίους γύρους τον πέρασε και ο Αλόνσο αφήνοντάς τον μόλις 8ο.
Δίκαιος νικητής ο Ντάνιελ Ρικιάρντο που έκανε έναν εκπληκτικό αγώνα με 2ο τον σταθερό Βάλτερι Μπότας και 3ο τον -μη με ξεγράφετε- Κίμι Ράικονεν, 4ος αλλά με την ποινή 5ος ο Φερστάπεν και 4ος τελικά ο Χάμιλτον. Στην 6η θέση ο εντυπωσιακός στο τέλος Χούλκενμπεργκ και 7ος ο απίθανα σταθερός Αλόνσο, 8ος ο άτυχος Φέτελ, 9ος ο Κάρλος Σάινθ και 10ος ο Κέβιν Μάγκνουσεν με την Haas.

Από αγώνα «σούπα» τελικά παρακολουθήσαμε έναν εντυπωσιακό αγώνα γεμάτο ανατροπές και δράματα, με μαύρο πρόβατο τον Μαξ Φερστάπεν που για 2ο στη σειρά αγώνα, έχει επαφή με άλλο μονοθέσιο και καταστρέφει τον αγώνα του και αυτή τη φορά και του Φέτελ. Αν δεν ακουμπούσε με τον Χάμιλτον και δεν χτυπούσε τον Φέτελ μπορεί να είχε νικήσει στον αγώνα.

Πηγή: gazzetta.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here