Η τυρόπιτα της βουλευτίνας και 1.500 νεκροί σε τροχαία

3
39

 

Πέρυσι ήταν ο διάσημος αοιδός Παντελής Παντελίδης, φέτος ήταν ο «γιός του επιχειρηματία» Γιώργος Βακάκης, του χρόνου θα είναι κάποιος άλλος γιά να καλύπτουν «τσάμπα» πρόγραμμα οι τηλεοπτικοί σταθμοί και ο κοσμάκης να συζητά και να «αναλύει» μόνο αυτό επί εβδομάδες όπου κι αν βρίσκεται.

Ξεχνώντας έτσι τη «μεγάλη εικόνα» και τα πραγματικά προβλήματα. Ποιά είναι αυτά; Μα φυσικά ο ατέλειωτος κατήφορος της Ελλάδας σε όλα τα επίπεδα κάθε ημέρα. Οικονομικά, πολιτικά, κοινωνικά, πνευματικά, δημοσιογραφικά. Και όσον αφορά τα τροχαία, ότι ο αείμνηστος Παντελίδης ή ο αείμνηστος Βακάκης ήταν ο μεν ο υπ αριθμόν 1500 νεκρός τροχαίου στη χώρα γιά το 2016 και ο δε ο υπ αριθμόν 1500 νεκρός τροχαίου γιά το 2017.

Το 2016 έχασαν τη ζωή τους στο δρόμο άλλοι 1.499 άγνωστοι Έλληνες και δυστυχώς το 2017 θα χάσουν τη ζωή τους στο δρόμο άλλοι 1.499 άγνωστοι Έλληνες – αν δεν είναι περισσότεροι. Οδηγοί και συνεπιβάτες σε αυτοκίνητα απ όλες τις μάρκες, όλων των κυβισμών, οδηγοί και συνεπιβάτες με μοτοσικλέτες, αλλά και πεζοί.

Οδηγοί μεθυσμένοι, αφηρημένοι, απρόσεκτοι, νυσταγμένοι, χαπακωμένοι, μαστουρωμένοι, τρέχοντας υπερβολικά, προσπερνώντας επικίνδυνα, περνώντας «αέρα» πινακίδες Στοπ ή κόκκινα φανάρια, μη φορώντας ζώνη ή κράνος, βάζοντας μωρά μπροστά στην αγκαλιά του συνοδηγού σαν αερόσακους και ότι άλλη ανοησία υπάρχει.

Κωλόπαιδα που τρέχουν «βολίδα» με αυτοκίνητα ή μοτοσικλέτες, γέροι που οδηγούν υπό την επήρεια φαρμάκων με χέρια που τρέμουν ή με θολή όραση, ταξιτζήδες που σταματάνε γιά κούρσα ακόμη και στη μεσαία λωρίδα, νταλικέρηδες που νομίζουν ότι είναι ο Μad Max, κυράτσες που οδηγούν και βάφονται, οδηγοί με φθαρμένα λάστιχα, χωρίς φρένα με τακάκια τσιγαρόχαρτο, με σάπια αμαξώματα, με διαλυμένα τιμόνια, με καμένες λάμπες στα φώτα πορείας, ηλίθιοι (δημοσιογράφοι, γιατροί, δικηγόροι, ηθοποιοί, όλα ανεξαιρέτως τα επαγγέλματα) που οδηγούν και μιλάνε στο κινητό κι έτσι κάθε χρόνο αφανίζεται ένα χωριό. Γιατί τόσοι είναι οι νεκροί των τροχαίων.

Τι τα θέλετε όμως; Σε λίγες ημέρες το δυστύχημα της εθνικής οδού θα έχει ξεχαστεί, οι τηλεοπτικές εκπομπές και δελτία θα έχουν σπάσει το ρεκόρ Γκίνες μετάδοσης του ίδιου πλάνου (το μέτρησα 89 φορές σε μία δίωρη απογευματινή εκπομπή!, οπότε φανταστείτε όλες αυτές τις ημέρες σε δεκάδες εκπομπές και δελτία πόσες χιλιάδες φορές έχει μεταδοθεί) και ο Ιαβέρης, θα συνεχίσει ο φουκαράς να φωνάζει όπου σταθεί κι όπου βρεθεί εδώ και χρόνια και να προειδοποιεί απεγνωσμένα γιά την πραγματική γενοκτονία.

Δεν υπάρχει όμως η παραμικρή ελπίδα όταν ο εξειδικευμένος δημοσιογράφος ο αείμνηστος Άρης Σταθάκης «έσκασε’ από τον καυμό του, όταν είχε πιστέψει πώς όταν έγινε βουλευτής θα «έκανε κάτι». Μάταια. Γιατί τη θέση του στην ελληνική βουλή πήρε ο Νίκος Μανιός (ΣΥΡΙΖΑ) που δήλωσε ότι το τροχαίο με την Πόρσε ήταν ταξικό και η Ειρήνη Καρακώστα (ΣΥΡΙΖΑ) που έτρωγε τυρόπιτα στην ειδική επιτροπή οδικής ασφάλειας της βουλής, την ώρα που ο Ιαβέρης κατέθετε ανατριχιαστικά στοιχεία γιά τα θύματα τροχαίων.

(Δείτε το πλάνο – ντοκουμέντο στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ 1 στις 7 και 10 το βράδυ την Παρασκευή 3 Μαρτίου).

Την αποκάλυψη έκανε ο ίδιος ο εκπαιδευτής οδηγών.
Δεν υπάρχει μιά έστω αμυδρή ελπίδα όταν τα δύο θεσμικά όργανα αυτής της χώρας η διυπουργική επιτροπή γιά τα τροχαία και το εθνικό συμβούλιο οδικής ασφάλειας είναι ανενεργά από το…2012!

Δεν είχα κανέναν σκοπό να γράψω γιά το θέμα των ημερών, αλλά η εικόνα της βουλευτίνας του ΣΥΡΙΖΑ που έτρωγε τυρόπιτα με σόκαρε. Δεν θέλω να πιστεύω ότι δεν παρακολουθούσε καν τι έλεγε ο ειδικός, αλλά αναφέρομαι αμιγώς στους στοιχειώδεις κανόνες ευγένειας.

Καλή τύχη σε όλους μας στο δρόμο.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Προηγούμενο άρθροΣτα «κάγκελα» ο Ερντογάν-Κατηγορεί τη Γερμανία για καταφύγιο σε τρομοκράτες
Επόμενο άρθροΓιαννίτσης: Πλέον οι φτωχοί στην Ελλάδα είναι τα νοικοκυριά με ανέργους
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1964 και κατοικεί στη Ραφήνα με την οικογένεια και τα σκυλιά του από το 1986. Πτυχιούχος δημοσιογραφίας από τη σχολή Εργαστήρι Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας. Ξεκίνησε να εργάζεται από την ιστορική εφημερίδα "Ακρόπολις" το 1986, ενώ μετά από δύο χρόνια έγινε συντονιστής του ελεύθερου ρεπορτάζ και παρέμεινε έως το 1990 οπότε και έκλεισε. Εργάστηκε επίσης στο ελεύθερο ρεπορτάζ στις εφημερίδες Αλήθεια, Δημοσιογράφος, Ελεύθερος, Βραδυνή, Καρφί, Espresso, Ανατολική Ακτή και Ελλάδα. Συνεργάστηκε με τα περιοδικά Θησαυρός, Πρόσωπα, Ένα, Crash και Polis. Από το 2010 είναι μόνιμος αρθρογράφος στην ενημερωτική ιστοσελίδα aixmi.gr και από τον Μάρτιο του 2016 παρουσιάζει την εκπομπή "ανθρωπογραφίες" στο aixmiradio. Εργάστηκε στους ραδιοφωνικούς σταθμούς Vips, Πειραιάς - Κανάλι 1 και Παραπολιτικά 90,1 - καθώς και επί 26 χρόνια από την πρώτη ως την τελευταία ημέρα λειτουργίας του (1989 - 2014) στον ενημερωτικό ραδιοφωνικό σταθμό Flash 96 ως συντάκτης και παρουσιαστής δελτίων ειδήσεων της πρωινής ζώνης. Εργάστηκε επίσης στον ενημερωτικό τομέα των τηλεοπτικών καναλιών Seven, Mega , Alter, Sunny, Action 24 και στη δημιουργική ομάδα της εκπομπής "όλα" από το 1999 έως το 2008 σε Alpha και Ant 1. Το 1986 κέρδισε το πρώτο βραβείο ελεύθερου ρεπορτάζ γιά δημοσιογράφους έως 22 ετών από ειδική εκπομπή της τότε ΕΤ 2. Τακτικό μέλος της Ενώσεως Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Διετέλεσε επί πέντε θητείες μέλος του μεικτού συμβουλίου της ΕΣΗΕΑ. Ενεργός υποστηρικτής και μέλος της Γενικής Συνέλευσης της unicef. Συγγραφέας του ερωτικού μυθιστορήματος "το κύμα της ελπίδας". Aντιπρόεδρος της διοργανώτριας επιτροπής και αθλητής του επίσημου πρωταθλήματος ποδοσφαίρου ΜΜΕ.

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Στον χώρο του χαους θυμάμαι την φράση ενός γέρου στο χωριό.
    «Νεαρέ, την Ελλάδα την καταστρέφουν δημοσιογράφοι οικονομολογουντες και οικονομολόγοι δημοσιογραφουντες.»

    Τώρα θα το έλεγα ότι «στους δρόμους θα σκοτωνόμαστε όσο ειναι δημοσιογράφοι αρμόδιοι για οδική ασφάλεια»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here