Η κοροϊδία με τον Κέβιν Σπέισι

39
168

Ήμουν κι εγώ μία από τους χιλιάδες ρομαντικούς που πίστευαν ότι θα δουν την πολυαναμενόμενη παράσταση Ριχάρδος Γ’ με τον Κέβιν Σπέισι, σκηνοθετημένο από τον Σαμ Μέντες.

Κανόνισα με την παρέα μου και στηθήκαμε από τις 12 τα μεσάνυχτα της 8ης Ιουλίου στο διαδίκτυο για να κλείσουμε εισιτήρια…Έτσι, θα γινόταν εάν ζούσαμε σε μία κανονική χώρα…

Στις 12 και 1′ το σύστημα πωλήσεων του φεστιβάλ Αθηνών είχε “πέσει” και από εκεί κι έπειτα ήταν αδύνατο να αγοράσεις εισιτήριο… Μια φίλη αναλαμβάνει τη δύσκολη αποστολή…να στηθεί πρωί πρωί έξω από τα εκδοτήρια στη Στοά Πεσμαζόγλου για να εξασφαλίσει τα “μαγικά χαρτάκια”… Τα οποία, όμως, ήταν τελικά “μαγική εικόνα”. Όπως βλέπετε και στη φωτογραφία, ο κόσμος είχε λάβει θέσεις από τις 7 το πρωί, με την ουρά να βγαίνει μέχρι την Πανεπιστημίου, για να προμηθευτεί τα εισιτήρια…

Δυστυχώς, όταν έφθαναν στο ταμείο, μετά από ώρες αναμονής, πληροφορούνταν από τις υπαλλήλους ότι “τα εισιτήρια των 50 και 30€ εξαντλήθηκαν από τις 12 μέχρι τις 12 και 5′ τα μεσάνυχτα” και ότι “διαθέσιμα ήταν, πλέον, μόνο τα εισιτήρια των 10€” (που γι’ αυτή την παράσταση, όμως, κοστίζουν 20€!)…

Για όποιον, λοιπόν, δεν είχε την τύχη να βρει εισιτήριο μέσα στο 5λεπτο 12-12:05, η μόνη θέση είναι με το κιάλι να βλέπει κάτι κουκκίδες να περιφέρονται στη σκηνή του αρχαίου θεάτρου…

Επειδή κανένας από τους φίλους και γνωστούς μου που προσπάθησαν να βρουν εισιτήριο δια της νομίμου οδού (δηλαδή ηλεκτρονικά ή από το ταμείο του φεστιβάλ) δεν τα κατάφερε, θα ήθελα να ρωτήσω τον υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού, κ. Γερουλάνο:

– Πώς είναι δυνατόν μέσα σε 1 λεπτό που “άντεξε” το σύστημα να εξαντληθούν όλα τα εισιτήρια;

– Εάν, όντως, δεν υπήρχαν την επομένη το πρωί, γιατί δεν υπήρχε έστω μια πινακίδα που να ενημερώνει το κοινό, ώστε να μην περιμένει για ώρες στις ουρές; Για πόσο κάφρους μας περνάτε;

– Είναι αλήθεια ότι στα γραφεία υπουργών έχουν ήδη φθάσει κατά δεκάδες τα εισιτήρια, τα οποία μοιράζονται στους «φίλους»;

– Πώς είναι δυνατόν, αφού εισιτήρια δεν υπάρχουν, οι κοσμικές κυρίες να καλούν ήδη τις παρέες τους -αρκετές εβδομάδες πριν την προπώληση- για να παρακολουθήσουν την παράσταση;

Εάν θέλετε να μετατρέψετε το Φεστιβάλ Αθηνών σε μια κλειστή εκδήλωση για τον υπουργό και τους φίλους του (κοσμικούς, επιχειρηματίες, στάρλετ κλπ.) γιατί δεν μας ενημερώνετε όλους να το ξέρουμε και να μην μπαίνουμε στον κόπο;

Υ.Γ.: Θέλω, απλά να σας ενημερώσω ότι στο Λονδίνο, όπου η παράσταση είναι sold out για πολλές εβδομάδες, μπορείς να βρεις εισιτήριο με ένα τηλεφώνημα, χωρίς να βάλεις «μέσον» τον υπουργό και σε όποια θέση επιλέξεις… Άλλωστε, αν τα υπολογίσουμε, ίσως να κοστίσει φθηνότερα ένα αεροπορικό εισιτήριο για το Λονδίνο, από το να πληρώσεις ως «πεντάστερο» το δωμάτιο του κυρ Μήτσου στην Επίδαυρο και τα κοψίδια στην ταβέρνα πιο ακριβά κι από εστιατόριο με αστέρι Michellin…

39 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ξέρεις ποια είναι η τραγική ειρωνεία, Σοφία; Ότι εμείς οι φορολογούμενοι που πληρώνουμε αυτή την παράσταση δεν έχουμε δικαίωμα να την παρακολουθήσουμε! Αντίθετα, αυτοί που λουφάρουν και κρύβουν τα εισοδήματά τους σε Παρθένους και Ξεπαρθεμένες Νήσους θα είναι πρώτο τραπέζι πίστα… ουπς, πρώτη κερκίδα ήθελα να πω – όχι ότι αυτοί καταλαβαίνουν τη διαφορά! Επίσης καλό θα είναι να ενημερώσει κάποιος τα νεόπλουτα τσόκαρα που θα «κοσμήσουν» τις VIP θέσεις ότι ο Ριχάρδος ο Γ’ έχει καμπούρα κι όχι ο Κέβιν εκ γεννετής!

  2. Να είστε καλά κα Δήμτσα που σχολιάσατε τις «μακιαβελικές πτυχές» της παράστασης του Ριχάρδου Γ’. Και δυστυχώς για εσάς, για εμένα και για τους περισσότερους δεν αναφέρομαι στο έργο του Σαίξπηρ, το οποίο δεν έχουμε την ευκαιρία και τις διασυνδέσεις να παρακολουθήσουμε και σχολιάσουμε αλλά στις συνήθεις πρακτικές που συναντάμε σχεδόν πάντοτε όταν έρχεται στην Ελλάδα κάποια παράσταση με «γνωστούς» συντελεστές. Ο κομπλεξισμός στο εθνικό του μεγαλείο! Ποιός μπορεί να φαντασθεί στην Ελλάδα των κοσμικών exte, όπου οι εγχώριοι celebrities ήδη σπεύδουν να αγοράσουν την πλατφόρμα made for Epidavros, ότι είναι δυνατόν να αγοράσεις προ ολίγων ημερών εισιτήρια, κεντρική πλατεία για την Όπερα της Βιέννης με τον Placido Domingos στον ρόλο του Ιδομενέα! Σκεφθείτε να έρθει ο ίδιος καλλιτέχνης για «ποτ πουρί» (και όχι παράσταση σταθμό της καριέρας του) στη χώρα μας τι «κοννέ» έχει να πέσει…
    ΥΓ Σήμερα το πρωί 7.10, τα εισιτήρια VIP και Α ζώνη για την Κυριακή είχαν ήδη εξαντληθεί.

  3. Κύρια Δήμτσα,

    δεν έχω εικόνα για αυτά που περιγράφετε και δεν έχω λόγο να σας αμφισβητήσω. Όμως οφείλω να σας ενημερώσω ότι την 8/7/2011 & ώρα 08.30, αγόρασα μέσω του greekfestival.gr 2 εισιτήρια στη Ζώνη Β (αξίας 30€) για την παράσταση της 30/7/2011.

  4. Αν και συμφωνω με τα περισσότερα,να πω οτι ξυπνησα στις 08.30 το πρωι και μπήκα στο internet απ΄ οπου αγόρασα 3 εισητήρια των 30 Euro με σχετική ευκόλια.

    P.S: Απο την παρέα μου με τον ίδιο τρόπο πήραμε αλλα 6!Αρα μαλλον το 12 και 1 ειναι λιγο αργα…

  5. Κυρία Δήμτσα, δεν έχω κανένα λόγο να σας αμφισβητήσω. Για να το λέτε έτσι θα είναι. Όμως, αφού ήρθαν τα πράγματα κατ’ αυτόν τρόπο ας πάρετε τα φθηνά, να καθήσετε μαζί με τον απλό κόσμο. Είμαι βέβαιος ότι δε θα χαλάσει το προφίλ σας. Ίσα ίσα θα σας κάνει καλό τις εποχές που ζούμε.

  6. Και εγώ έκλεισα εισιτηρια μεσω του site περιπου στις 1030 το πρωι (των 30ευρω), οπότε μαλλον κατι αλλο εχει , το σύστημα λειτουργούσε. Φορτωμένο και αργό μεν, αλλά την έκανα κανονικά την κράτηση

  7. Πάντως αυτήν τη στιγμή μπήκα στο greekfestival.gr και έχει εισιτήρια και για Παρασκευή και για Κυριακή κανονικά. Δοκιμάστε για του λόγου το αληθές

  8. Δε θα διαφωνισω σε πολλα αλλα τα σχολια για τα ταβερνακια κ τις τιμες τους ειναι απαραδεκτα!Το λεω γιατι κατα καιρους φοβομουν να παω να φαω γιατι ακουγα διαφορα για τις τιμες κ προτιμουσα να φαω καπου αλλου…Μετα την Ειρηνη με τον Φιλιπιδη εγω και η γυναικα μου αποφασισαμε να παμε -για πρωτη φορα-στο πλεον φημισμενο και γνωστο εστιατοριο-after που θα χε κι ενα λογο παραπανω να εχει υψηλες τιμες στο Λιγουριο.Λοιπον φαγαμε υπεροχα,με καλο σερβις κ ενω γυρω μας ετρωγε ο Σαβοπουλος,ο Βουρος κ.α. στο τελος πληρωσαμε συνολικα για δυο ατομα 34 ευρο…στην Αθηνα τετοια ποιοτητα,με τοση διαφημηση και τετοιες τιμες συγνωμη αλλα δε βρισκεις πουθενα!!!

  9. Κατανοώ πλήρως την αγανάκτηση σας, έχω βρεθεί στη θέση σας πολλές φορές, και όχι μόνο στην Ελλάδα (το τελευταίο εάν μπορούσα θα το υπογράμμιζα). Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν έχει κανείς και πολλές επιλογές. Πόσους χωρά το θέατρο και πόσοι θέλουν να παρακολουθήσουν την παράσταση; Ενδέχεται να υπήρχαν 1000 ενδιαφερόμενοι για κάθε διαθέσιμη θέση του θεάτρου. Εκ των πραγμάτων δηλαδή θα υπήρχαν στο τέλος 999 δυσαρεστημένοι. Το σύστημα κρατήσεων προφανώς και έπεσε από τις πολλές συνδέσεις. Κι αυτό αναμενόμενο είναι, κι αυτό δεν συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα. Δεν έχω υπερασπιστεί πολλές φορές στην ζωή μου του διαβρωμένο και σε αποσύνθεση Κράτος αυτής της χώρας, όμως κάποια πράγματα πρέπει να τα βάζουμε στο πλαίσιο τους.
    Συμφωνώ μαζί σας στο θέμα την μη ενημέρωσης των ανθρώπων που περίμεναν στην ουρά, είναι εντελώς απαράδεκτο, καθώς απαράδεκτη είναι και η ευνοϊκή μεταχείριση που εισπράττουν οι αυλικοί του Υπουργού (αλλά το τελευταίο είναι πάγιο φαινόμενο στην Ελλάδα, και έχει πάψει πλέον να εκπλήσσει).

  10. Την ίδια ακριβώς εμπειρία, προς το χειρότερο, με την κυρία Δήμτσα είχα δύο χρόνια πριν, με την τότε παράσταση του Σαμ Μέντες «Χειμωνιάτικο Παραμύθι». Και λέω προς το χειρότερο γιατί είχα καταφέρει τελικά να βρω ένα ηλεκτρονικό εισιτήριο στο άνω διάζωμα, πλην όμως η επιβεβαίωση του καθυστερούσε. Μετά από μια Οδύσσεια γραφειοκρατίας, που θα πάρει τεύχη για να την αναλύσω, αποφάσισα να επικοινωνήσω με τα γραφεία του Φεστιβάλ. Αφού παραπέμφθηκα από τον συνονόματο Άννα στον Καΐάφα, μετά από μέρες με πληροφόρησαν ότι μάλλον θα είχε πέσει το σύστημα της κάρτας και δεν εκδόθηκε το εισιτήριο μου και ότι ενώ συνήθως ειδοποιούν σε τέτοιες περιπτώσεις κάτι θα πήγε στραβά και μπλα-μπλα-μπλα συγνώμη κλπ. Εν τω μεταξύ είχα κλείσει και πληρώσει δωμάτιο, στο γνωστό πεντάστερο του κυρ-Μήτσου, που λέτε και εσείς. Το Φεστιβάλ λυπόταν, αλλά αυτά συμβαίνουν και δεν μπορούσε να κάνει κάτι. Η μισή ντροπή δική μου- η μισή δική τους αποφάσισα να ζητήσω πρόσκληση, θεωρώντας ότι την δικαιούμαι μετά από όλη την ταλαιπωρία. Μου απάντησαν, επιπλήττοντας με σχεδόν, ότι δεν είναι στη λογική του θεσμού να μοιράζει προσκλήσεις.
    Να μη σας τα πολυλογώ τελικά είδα την παράσταση, με πρόσκληση φίλης δημοσιογράφου που δεν μπόρεσε για προσωπικούς λόγους να πάει την τελευταία στιγμή.
    Το δια ταύτα είναι, ότι πηγαίνοντας στην Επίδαυρο διαπίστωσα πως το μισό θέατρο ήταν προσκλήσεις. Στην είσοδο δε ακριβώς της Ορχήστρας, υπήρχαν κάποιοι με ολόκληρα μπλοκ προσκλήσεων, που τα μοίραζαν επί τόπου αφειδώς. Αργότερα κάποιος με πληροφόρησε ότι ήταν των χορηγών και έτσι είθισται.
    Δηλαδή, το μισό κάτω διάζωμα ήταν κοσμικοί τζαμπέ και το έτερο μισό χορηγοί.
    Και ναι μεν δύο χρόνια πριν είχαμε ακόμα υπολείμματα της βλαχογκλαμουριάς μας των 20 τελευταίων χρόνων, αλλά αν υποψιαστώ ότι και φέτος πληρώνονται τόσα χρήματα για την μετάκληση του θιάσου, και θα γεμίσει η Επίδαυρος Ρομπέρτο Καβάλι που δεν θα έχουν πληρώσει εισιτήριο, την στιγμή που οι Έλληνες ηθοποιοί, άνεργοι στην πλειοψηφία τους, θα δώσουν και έκτακτη εισφορά 500 ευρώ, τότε να μην ζητάμε τα ρέστα από τους πολίτες που Αγανακτούν.

    ΥΓ.
    Το Χειμωνιάτικο Παραμύθι ήταν συμπαθητική παράσταση μέχρι εκεί όμως. Είχα δει δύο μήνες νωρίτερα τον Βυσσινόκηπο με το ίδιο τιμ στο Ολντ-Βικ, επίσης αξιοπρεπή παράσταση αλλά τίποτε παραπάνω. Έχουμε εξ ίσου καλές και συχνά πολύ καλύτερες παραστάσεις στην Ελλάδα. Ένα Τσέχωφ πχ, που είχα δει λίγα χρόνια πριν από τον Νίκο Μαστοράκη ήταν μακράν καλύτερος. Γι αυτό τον λόγο φέτος δεν προσπάθησα καν να βρω εισιτήριο για τον Ριχάρδο Γ. Μήπως αντί να κάναμε δώρα στους συνήθεις κοσμικούς υπόπτους, δίναμε τα λεφτά σε επιχορηγήσεις Ελλήνων δημιουργών; Λέω εγώ τώρα…

  11. Προς επίρρωση του πρώτου σχολίου, εγώ έκλεισα τρία εισιτήρια ηλεκτρονικά στις 3:30 το πρωί στις 8/7 για την παράσταση της Παρασκευής, 29/7, στη Ζώνη Β’ (30 ευρώ). Πάντως, ισχύει ότι μέσα σε λίγες ώρες ένας υπερβολικά μεγάλος αριθμός εισιτηρίων είχε ήδη βρει κάτοχο.

  12. Δεν γνωρίζω που μπορεί να αποσκοπεί μία τέτοια προπαγανδιστική τοποθέτηση. Έκλεισα πρώτη φορά μέσω internet εισιτήρια για Επίδαυρο και για αυτό μου πήρε περίπου 30′ περιήγησης στο site του greekfestival. Μάλιστα βγήκα και ξαναμπήκα μετά από 10′ αφού ήθελα να συνεννοηθώ με ένα φιλικό ζευγάρι ώστε τελικά να κλείσω για τις 29-07. Ξεκίνησα περίπου στις 12:40 (το θυμάμαι επειδή εκείνη την ώρα ξεκινούσε το κουτί τις Πανδώρας με θέμα το ποδόσφαιρο) και ολοκλήρωσα την διαδικασία εγγραφής και την αγορά εισιτηρίων(30€) στη 1:15 σύμφωνα με το απαντητικό mail.
    Και επειδή στο άρθρο γίνεται αναφορά και στον Γερουλάνο θα ήθελα να πω ότι όλοι αυτοί στην βουλή έχουν τόσα πράγματα για τα οποία πρέπει να ντρέπονται αλλά και να κριθούν που είναι τουλάχιστον άσκοπο να το κάνουμε και για πράγματα για τα οποία δεν ευθύνονται.
    Ειλικρινά δεν θα κρίνω την κυρία Δήμτσα διότι δεν την γνωρίζω αλλά περίμενα τουλάχιστον από το site (το οποίο εκτιμώ)να επιβεβαιώνει αυτά που βγαίνουν. Αλλά μάλλον αυτό πουλάει αυτόν τον καιρό άρα αυτό πουλάμε και εμείς. Κρίμα διότι πίστευα ότι αυτές οι τακτικές ήταν προνόμιο της τηλεόρασης και όχι του διαδικτύου.

  13. Σοφία μου ήμουν κι εγώ μία από τους ρομαντικούς που περιγράφεις. Η χαρά και η λαχτάρα αντικαταστάθηκαν πολύ γρήγορα από αγανάκτηση, νεύρα και πείσμα. Εκανα κι εγώ τις ίδιες σκέψεις με σένα και χαίρομαι που εσύ μπήκες στον κόπο να τα γράψεις και να τα μοιραστείς μαζί μας. Ελπίζω να φτάσει και στους αρμόδιους. Απορώ με κάποιους που βρήκαν και μάλιστα περισσότερα από δύο, διοτι το «σύστημα», όσες φορές κατάφερνα να μπω μου «ελεγε» οτι είναι αδύνατο να βρει δύο εισιτήρια στη σειρά!!!! Και φυσικά μιλάμε πάντα για θέσεις των 30 Ευρώ. Αυτό που δεν γράφεις και με εντυπωσιάσε περισσότερο είναι οτι για την παράσταση του Σαββάτου είχαν εξαντληθεί και των 30 Ευρώ(!!!!) από την πρώτη στιγμή. Για την ακρίβεια είχαν μείνει μόνο το άνω διάζωμα και τα φοιτητικά! Για την Κυριακή τέλος, δεν υπήρχε η δυνατότητα να αγοράσεις εισιτήρια ηλεκτρονικά. Η ηλεκτρονική σελίδα του φεστιβάλ δεν είχε ενημερωθεί ακόμα για την πρόσθετη τρίτη παράσταση. Στο εντυπο πρόγραμμα του φεστιβαλ όμως που είχε μοιραστεί εβδομάδες νωρίτερα υπήρχε όπως και σε διάφορα δημοσιευματα του τύπου είχε αναφερθεί ότι λόγω της μεγάλης ζήτησης (?) είχε αποφασιστεί και η τρίτη παράσταση.

  14. Όσοι δεν βρήκαν εισιτήριο είναι τυχεροί καθώς η συγκεκριμένη παράσταση (που έχω δει) είναι απλά μια τεράστια αρπαχτή. Μετριότατο γενικά και ο Σπέισι παίζει λες και είναι μόνιμα στα πρόθυρα αναγούλας.

  15. Με συγχωρείτε…αλλά εγώ είμαι εδώ αλεξιπτωτιστής,εκ παραπομπής,από άλλο-επίσης-μεγάλο Blog.
    Και εκεί σφαγή γίνεται, καλή ώρα όπως εδώ,επί του ιδίου θέματος…χαμός στο ίσωμα.
    Εχω όμως κάποια σκοτεινά και αδιευκρίνιστα σημεία,παρ’ όλο το χάβαλο:
    1. Γιατί μόνο επώνυμες κυρίες-και όχι και κύριοι-τοποθετούνται(επικριτικά εννοείται)
    και δη με μεγάλη,ειν’ αλήθεια, αμοιβαία οικειότητα,έως και αβρότητα αλλά και σπάνια,
    για την πατρίδα μου, συγκατάνευση;
    2. Διερωτώμαι μήπως οι επώνυμοι άνδρες,η αρσενική Ελίτ της πατρίδας μου, είναι συνολικά
    βλαχογκλαμουριάρηδες-και πως θα το αντέξω-…ή μήπως λουφάρουν επειδή αυτοί βρήκαν
    γκλαμουροχαρτάκι-πράγμα απίθανο στη πατρίδα μου- και τσάντισαν τις επώνυμες κυρίες
    που ατύχησαν επ’ αυτού ειδικά,όχι γενικά,…εννοείται.
    3. Αυτά τα όντως ανεπίτρεπτα,επιεικώς απαράδεκτα-έως και αντικοινωνικά-πράγματα που
    καταγγέλονται επωνύμως,είναι ποτέ δυνατόν να συμβαίνουν στη δική μου τη πατρίδα;
    Αδύνατον των αδυνάτων…κακοπροαίρετη,δόλια και υστερόβουλη υπονόμευση της Υπέρ-προσπάθειας
    που καταβάλει η Super-government της πατρίδας μου για να τη σώσει(μη σώσει και τη σώσει…)
    4. Μήπως,λέω μήπως,…φίλοι-φίλοι αλλά (επειδή) δεν τρώμε-πιά-από το ίδιο το σταφύλι…
    έχουμε ξεκατινιαστεί,υπονομεύοντας έτσι-άθελά μας,δε λέω-τους υπέρτατους θεσμούς κα δη
    τους Πολιτιστικούς,δηλ. ούτως ειπείν,τα ιερά και τα όσια της πατρίδας μου;
    5. Μήπως επίσης το ιστορικό απόφθεγμα-δόγμα των 90’s «Φράγκα γκόμενες παλάτια…
    ζήτω τα καλά κρεβάτια», ύψιστη συμβολή του Π.Κ. διά του πάλαι ποτέ «Κλίκ»,
    στον ανιστόρητο υλισμό της βλαχογκλαμουριάς ζει και βασιλεύει(σαν τον Ριχάρδο)
    και τη πατρίδα μου κυριεύει,σε πείσμα της Υπέρ-προσπάθειας…κλπ…(μη σώσει και τη σώσει…)

    ΜΗΠΩΣ,ΤΕΛΙΚΑ,ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ,ΠΑΝΕ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΤΙΔΑ Τ Ο Υ Σ
    ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ Τ Ο Υ Σ, ΚΑΙ ΤΑ GLAMOURO-PARTYS Τ Ο Υ Σ…;
    Μπα,δε το πιστεύω…άλλωστε έχω απεριόριστη εμπιστοσύνη στον Governer Venizelos
    για την αμείλικτη στάση του απέναντι σ’ όλους αυτούς τους άθλιους φοροφυγάδες:
    Σας το λέω,θα εφαρμόσει απαρέγκλιτα την Αμερικανιά του IRS : «Follow the money»
    by the book, σε Greek edition «o Mhtsos ap to SDOE» και θα τους κάνει τσακωτούς
    όλους αυτούς τους βλαχοκυριλέδες της Επιδαύρου μας..
    Μια κ’ έξω,θα μας απαλλάξει οριστικά και αμετάκλητα απ’ την «καλοντυμένη κι’ άπλυτη»
    παρουσία τους.

    Είθε…! Για την ΠΑΡΤΙΔΑ ρε γα..το…!

  16. Κα Δήμτσα έχετε δίκιο, όσον αφορά στα VIP(τρομάρα μας!) εισιτήρια. Με το που άνοιξε το σύστημα οι θέσεις αυτές ήταν «κόκκινες» εξαρχής. Δεν «βγήκαν» ποτέ προς πώληση. Τα εισιτήρια που καταφέραμε να αγοράσουμε(εγώ και η σύντροφός μου) στις 12:20 είναι για την δέκατη σειρά της κερκίδας Κ, με τιμή 40 ευρώ. Το σύστημα κολλούσε, παρόλα αυτά η αγορά 4 εισιτηρίων επιτεύχθηκε. Είχαμε βεβαίως προεγγραφεί στο σύστημα και είχαμε κάνει log-in, πριν τα μεσάνυχτα. Είναι αλήθεια ότι έχουμε ακούσει για άτομα(όχι μόνο πολιτικούς, αλλά και για «γνωστούς» ηθοποιούς), τα οποία έχουν «αγοράσει» καλά εισιτήρια, πολύ πριν αρχίσει η προπώληση τους… Απίθανο θα ήταν το αντίθετο.
    Όμως έχω δύο ενστάσεις: καταρχάς, οι κερκίδες της Επιδαύρου κατασκευάστηκαν κάποιες χιλιάδες χρόνια πρίν και έκτοτε γεμίζουν από θεατές, των οποίων τα κοινωνικά χαρακτηριστικά δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε επακριβώς, παρά μόνο όσον αφορά σε αυτούς των δύο τελευταίων αιώνων. Σε κάθε περίπτωση, όπως είναι ευνόητο, κάποιοι θα πρέπει να κάθονται και σε αυτές τις «κακές» θέσεις, νομοτελειακά. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι για την κοινωνική τους θέση. Το ίδιο ισχύει και για τις πλαινές κερκίδες: έτσι χτίστηκε το θέατρο. Είναι λοιπόν υποχρέωση του εκάστοτε θιάσου να λάβη υπόψη του την μορφολογία του χώρου και να πράξει ανάλογα.
    Δεύτερον, σχετικά με την ακουστική δυνατότητα: δεν είναι λίγες οι φορές όπου οι σύγχρονοι ερμηνευτές, μολονότι έχουν πλέον την υποστήριξη μικροφώνων(!), δεν καταφέρνουν να ακουστούν από τους θεατές που κάθονται «ψηλά». Αυτό δεν μπορεί να είναι ευθύνη του κοινού, αλλά του θιάσου. Ο Μινωτής είχε κάνει 5 χρόνια ορθοφωνία στην Γερμανία, πριν εμφανιστεί στην Επίδαυρο.
    Ας περιμένουμε να δούμε πως θα «αντιμετωπίσει» τον συκεκριμένο χώρο ο Κέβιν Σπέισι. Άλλωστε ο Σαμ Μέντες έχει παρουσιάσει και παλιότερα δουλειά του στην Επίδαυρο, οπότε θεωρώ ότι ορισμένα θέματα θα τα λάβει υπόψη του. Με ειλικρινή εκτίμηση, Μιχάλης Σκλαβάκης.

  17. εγω ημουν απο τις 7.45 στη πανεπιστημιου 25ος στην σειρα.στις 8.30 ανοιξαν τα εκδοτηρια και μας ανακοινωσαν οτι των 50 και 40 ευρω ειχαν εξαντληθει τα εισητηρια απο το ιντερνετ.οπως ομως με ενημερωσαν καποιοι το συστημα ειχε πεσει 12 και 1 λεπτο.ευτυχως μπορεσα να παρω 2 εισητηρια των 30.ΤΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΤΩΝ 50 ΚΑΙ 40 ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΜΠΑΝΑΝΙΑ,ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ

  18. Για την έξτρα παράσταση που μπήκε εν των υστέρων για να καλυφθούν οι ανάγκες των θεατρόφιλων, μια φίλη μου έγραψε τα εξής. Το μεταφέρω χωρίς να έχω προσωπική γνώση αλλά είναι άτομο που εμπιστεύομαι:

    «Αν μπείτε online και παρατηρήσετε, κάποιες ζώνες κερκίδων τη μια χρονική στιγμή εμφανίζονται να έχουν εξαντλημένες θέσεις και μετά από λίγο, οι ίδιες κερκίδες, εμφανίζονται με διαθέσιμες θέσεις.
    ΔΕΝ είναι δικό μου λάθος. Τα ίδια με πολύ μεγαλύτερη συχνότητα έκανε το σύστημα κρατήσεων του Φεστιβάλ και την Παρασκευή που προσπαθούσαμε με τον σύντροφο μου (από διαφορετικά σπίτια) να βγάλουμε εισητήρια.
    Η ζώνη VIP της κερκίδας Γ π.χ. στις 1.16 θέσεις γιοκ, 1.25 έχει -έστω και μία- θέση , στις 2.00 το ξανασκέφτεται και επανεξαντλείται και στις 2.30 παίρνει μία τελική ,νυχτερινή απόφαση και εμφανίζεται με -έστω και μία- διαθέσιμη θέση .
    Κάτι τέτοιο γίνεται άπ’ ό,τι είδα στα γρήγορα και στην κερκίδα Κ στην VIP καθώς και στην κερκίδα Ε,στην Α’ Ζώνη που μεταξύ 1.35-1.42 επαναπροσδιορίζεται(μη σας πω ότι καθορίζει και την ΑΟΖ της σουφρώνοντας καμιά θέση από τη Β’ Ζώνη που εκείνη την στιγμή κοιτούσε αλλού ! )και αλλάζει γνώμη για την πληρότητα της ως ζώνη.»

  19. Τελικά τι απ’όλα σε ενόχλησε Σοφία??

    1)Που δεν κατάφερες να αγοράσεις από το διαδίκτυο;
    2)Που δεν κατάφερες να βρεις τη θέση που επιθυμούσες από τα εκδοτήρια;
    3)Που δεν θα είσαι μια από τις «κοσμικές κυρίες» (όπως λες) που θα γεμίσουν τις VIP θέσεις;
    4)Που τα δωμάτια στην Επίδαυρο είναι ακριβά;
    5)Που το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου δεν έχει αρκετές θέσεις για να φιλοξενήσει όλον τον κόσμο;
    6)Που δεν ζούμε σε μια κανονική χώρα; (όπως λες)
    7)Που δεν έκανες σωστή έρευνα ώστε να μάθεις πως και για το Φεστιβάλ Αθηνών (όχι μόνο για τις παραστάσεις του Λονδίνου) διατίθενται εισιτήρια και τηλεφωνικά;

    Να ρωτήσω και κάτι ακόμα για το οποίο έχω απορία: Πώς αφού το σύστημα είχε πέσει όπως λες, τόσοι άλλοι άνθρωποι κατάφεραν να αγοράσουν εισιτήρια στη ζώνη τιμής που έψαχνες;

    Αλήθεια η φωτογραφία που έχεις ανεβάσει γιατί θα πρέπει να είναι αντιπροσωπευτική και να μη σκεφτούμε πονηρά – όπως εσύ – ώστε να υποθέσουμε ότι είναι τραβηγμένη μια άλλη μέρα;;

    Αυτό που θέλω να πω εν ολίγοις, είναι πως δεν έχει κανένα νόημα η βαριά ατμόσφαιρα των ημερών και η απογοήτευση που ενδεχομένως νιώθει ο καθένας να εκφράζεται με την παραμικρή αφορμή, η οποία και δεν σχετίζεται πολλές φορές με το ζήτημα που έχει προκαλέσει αυτό το κλίμα.
    Είναι καιρός ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του και να αφήσει κατά μέρος το δριμύ κατηγορώ! Και για να το αναγάγω στο παράδειγμα σου, έχεις και εσύ ευθύνη που δεν βρήκες εισιτήρια, γιατί αφενός θα μπορούσες να είχες δει πως δουλεύει το σύστημα πριν να αρχίσει η προπώληση της παράστασης ώστε να είσαι εξοικειωμένη, αφετέρου θα μπορούσες να είχες αγοράσει τηλεφωνικά τα εισιτήρια σου και στην τελική θα μπορούσες να ρωτήσεις όσο περιμένεις στην ουρά αν όντως υπάρχει λόγος να περιμένεις.

    Όσο ψάχνουμε να βρούμε την αιτία έξω από εμάς, το μόνο που καταφέρνουμε είναι να διαιωνίζουμε ψυχοφθόρες καταστάσεις.

    Αυτά από εμένα.

  20. Μπηκα από περιεργεια κυρία Δήμτσα στα αγγλικά site και το αντίστοιχο εισιτήριο έχει αντί 50 ευρώ 150 λίρες! Οπότε λογικό είναι να μην μπορεί να αντέξει ένα διήμερο το ενδιαφέρον τόσων θεατρόφιλων. Αυτό γιατί το προσπερνάτε με τόση ευκολία? Δεν πρέπει νομίζω να χολώνουμε όταν σε κάτι τα βρίσκουμε μπατούνια…
    όπου και αν σταθείς ακούς για τον Κέβιν Σπέισι, ας ελπίζουμε να έρχονται πάντα τετοιες παραστάσεις και σε τέτοιες τιμές. Πιο ακριβές είανι κάτι παραστασεις στο Θέατρο Βράχων….

    P.S. κυρία Ακρίτα, από εσάς περιμέναμε άλλο σχολίο αντί του εμείς οι έλληνες φορολογούμενοι δεν θα τη δούμε! Δηλαδη όσοι θα παρευρίσκονται (20.000 θεατές τουλάχιστον) τι είναι? φοροφυγάδες?

  21. Συμφωνω με τα περισσοτερα που ειπατε αλλα εχω δυο τρεις ενστασεις. Ειναι γνωστο οτι σε πολλες τετοιες πολιτιστικες εκδηλωσεις υπαρχει συνωστισμος επωνυμων και κοσμικων οι οποιοι δεν προκειται να στηθουν σε ουρες και σε διαδικτυο για εισητηριο αλλα θα χρησιπομοιησουν τις πολυτιμες γνωριμιες τους για το μαγικο χαρτακι. Οι περισσοτεροι νομιζω πως ουτε ξερουν καν τι θα δουν. Η πρωτη ενσταση ερχεται εδω.Γιατι να ασχοληθει ο υπουργος πολιτισμου με αυτο? Υπευθυνοι δεν ειναι οι διοικουντες του φεστιβαλ? Αυτοι δεν πρεπει να ελεγχθουν? Τωρα βεβαια θα μου πειτε οτι κανουν οτι τους λενε…Δεκτο …Αλλα πιστευω πως το σωστο θα ειναι να ελεγχεται σε πρωτο βαθμο αυτος που ειναι ο αρμοδιος. Στην προκειμενη περιπτωση οι υπευθυνοι δημοσιων σχεσεων και διαθεσης εισητηριων του φεστιβαλ και οχι ο υπουργος πολιτισμου.
    Τελος η δευτερη ενσταση ειναι για το πενταστερο του κυρ-Μητσου και τα κοψιδια. Συμφωνω για τις υπερτιμημενες παροχες τετοιου ειδους , αλλα καλο θα ειναι θα καυτηριαζονται και αλλες φορες και οχι σαν συμπληρωμα ή Υ.Γ. Ειμαι σιγουρος οτι δεν θα σκεφτοσασταν να το αναφερετε αν βρισκατε ευκολα και χωρις κοπο εισητηριο στη θεση που θελατε.

    Ευχαριστω για τον χρονο σας….

  22. Ειναι φανερο οτι η παρασταση αυτη δεν αφορα πραγματικους θεατροφιλους,αλλα θυματα του life style.
    Σε μια τετοια περιπτωση δεν μπορω να συμπασχω ή να πω οτι βλέπω κατι το κατακριτέρο στην αγωνια των θυμάτων να πανε να δουνε αρχαια τραγωδια απο εναν ξένο ηθοποιό που χωρις να στερείται ταλέντου,η καταγωγη του και το background καθε αλλο παρα εγγύηση αποτελουν για το ποιόν της παράστασης.
    Αν ολες οι κυριες αυτες ειχαν γνωση του…ιδιαίτερου σεξουαλικου προσανατολισμου του εν λογω ηθοποιου (που δεν τον κραταει κρυφό) μαλλον θα ηταν πιο ευκολο να βρει κανεις εισιτηριο.

  23. Ελπιζω να μην πανε οι κυριες με τα τακουνια τους παλι..Γινεται να τους θυμισει καποιος οτι απαγορευεται, η μια και ειναι της μοδας να τους πεταξετε κανα αυγουλακι, να ειναι ασορτι με τις κοτες? Εδω ο κοσμος χανεται θα μου πειτε, αλλα με αγριευει αυτο το θεαμα η αληθεια ειναι…Να μην ειχε και την απαγορευση να ελεγα οκ…Καλη παρασταση, ακομα κ απο τα ψηλα…

  24. κ. Δήμτσα
    Γράψατε έναν «φιλιππικό» ( έστω, σχετικά ήπιο), για το Σύστημα :
    Ξεκινήσατε από το «Δεν βρίσκω εισιτήριο» και καταλήξατε στο «πού….πάμε , ως χώρα».
    Πάντως δεν φαίνεται καθαρά , τί σας ενόχλησε ακριβώς .
    Ίσως δεν σκεφτήκατε , ότι ΕΣΤΩ και έτσι ,
    έχετε ΠΑΝΤΑ την «πολυτέλεια» να βιώσετε ένα «άλλο»
    Πολιτιστικό Γεγονός. ΕΣΕΙΣ οι του …ΚΕΝΤΡΟΥ.
    ΕΥΤΥΧΩΣ , ΕΜΕΙΣ… οι άλλοι , βολευόμαστε , παραδοσιακά :

    «Αναπαράσταση Ποντιακού , Βλάχικου κλπ Γάμου»,
    ΠΛΑΣΤΙΚΗ καρέκλα ,με το …σουβλάκι να …μοσχομυρίζει από δίπλα….».
    ΚΕΒΙΝ ΣΠΕΙΣΙ; ΡΙΧΑΡΔΟΣ;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here