Κυρία Διαμαντοπούλου, λυπάμαι αλλά μας εμπαίζετε!

30
44

Έχω την τιμή να είμαι Γραμματέας της ΠΟΣΔΕΠ (Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού), δηλαδή του συνδικαλιστικού οργάνου που εκπροσωπεί τους πανεπιστημιακούς δασκάλους. Κοιτώντας τα αρχεία της ομοσπονδίας, τους τελευταίους 20 μήνες δεν υπάρχει ούτε μια συνάντηση της υπουργού με την ΠΟΣΔΕΠ για το νέο θεσμικό πλαίσιο. Μετά την πρώτη εθιμοτυπική συνάντηση για την ανάληψη των καθηκόντων της το 2009 υπήρξαν μόνο δύο συναντήσεις: Την 1η Σεπτεμβρίου 2010 και μια δεύτερη, σχεδόν ένα χρόνο μετά, στις 10 Ιουνίου 2011 από κοινού με την ΟΣΕΠ-ΤΕΙ και την Ένωση Ελλήνων Ερευνητών για μια σειρά από θέματα δυσλειτουργιών, που οφείλονται στην πολιτική του υπουργείου και για τα οποία ζητούσαμε εξηγήσεις.

Βεβαίως, η Ομοσπονδία μας κατέθεσε τις θέσεις της και τις προτάσεις της για την αναγκαία μεταρρύθμιση των ΑΕΙ, αλλά εδώ και ένα χρόνο δεν έχει γίνει καμία συζήτηση: προς επιβεβαίωση στο διάστημα αυτό υπάρχουν τρείς αποφάσεις στις οποίες καταγγέλλεται η πολιτική ηγεσία για την άρνησή της να δεχτεί την Ομοσπονδία! Πώς και γιατί, λοιπόν, η υπουργός εξέδωσε δελτίο Τύπου σύμφωνα με το οποίο:

«Είναι τουλάχιστον υποκριτικό να δηλώνει η κυρία Μπουρνόβα ότι «οκτώ στα δέκα σημεία δεν έχουν ποτέ συζητηθεί»!!! Από την πρώτη στιγμή, το υπουργείο έθεσε το διάλογο ως βασικό στοιχείο για τη διατύπωση της πρότασής του… Τον Οκτώβριο του 2010, στην 65η Σύνοδο Πρυτάνεων, στο Ρέθυμνο, η Υπουργός κατέθεσε το επεξεργασμένο πλαίσιο ολοκληρωμένων προτάσεων για τα ΑΕΙ. Έκτοτε, έχουν γίνει συναντήσεις, συζητήσεις με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, αλλά και δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση».

Με ποιους και πότε; Μήπως εννοεί τα δείπνα που διοργανώνονταν σε σπίτια Πανεπιστημιακών; Μήπως, γενικώς, μ’ αυτό που ονομάζεται «κοινωνία», χωρίς κανένας να προσδιορίζει κάποιους θεσμούς ή εκπροσώπους, αλλά μόνο το διαδίκτυο; Αυτή τη διαφάνεια εννοεί;

Η πολιτική ηγεσία μας εμπαίζει και προσπαθεί να επιβάλει αλλαγές με σχέδια επί χάρτου, όπως έχει κάνει η κυβέρνηση μέχρι τώρα σε όλους τους τομείς με μηδενική αποτελεσματικότητα.

Δεν έχει νόημα να επιμείνω ότι η μεγάλη πλειοψηφία της Πανεπιστημιακής Κοινότητας συμφωνεί με την ανάγκη αλλαγών στα ΑΕΙ: Έχει γραφτεί σε όλους τους τόνους, ιδίως από το χώρο της ανανεωτικής Αριστεράς, και αυτή την κοινή πεποίθηση εκμεταλλεύεται  επικοινωνιακά η υπουργός όταν μιλάει για συναίνεση. Οι αλλαγές, όμως, στην κατεύθυνση της μεταρρύθμισης δεν είναι ούτε άχρωμες ούτε μονοσήμαντες. Το απέδειξε η οικονομική πολιτική που ακολουθείται και οι διαφορετικές προτάσεις που υπάρχουν για την πιθανή διέξοδο. Η κυβέρνηση δεν έλαβε υπόψη της τις διαφορετικές προτάσεις για την οικονομία και το υπουργείο  Παιδείας δεν έλαβε υπόψη του τις προτάσεις για τις αναγκαίες αλλαγές του θεσμικού πλαισίου στα Πανεπιστήμια. Εκτός, βεβαίως, και αν τις διάβασε και αποφάσισε να κάνει μια μεταρρύθμιση στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση από αυτή των προτάσεων. Δικαίωμά της, αλλά ας το δηλώσει και όχι να «μας βγάζει και τρελούς» ότι συναινέσαμε.

Μπορεί η πολιτική ηγεσία να πιστεύει ότι η ελληνική κοινωνία, στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, ως κεραυνοχτυπημένη από την ανασφάλεια του αύριο και, επομένως, ανίκανη να αντιδράσει, είναι και έτοιμη να δεχτεί ότι τα Πανεπιστήμια πρέπει να αλλάξουν με οποιονδήποτε τρόπο. Εξάλλου, τουλάχιστον ένα χρόνο η κυβέρνηση προσπαθεί να απαξιώσει στην κοινή γνώμη τους Πανεπιστημιακούς και να υποβαθμίσει τα Πανεπιστήμια, υπερτονίζοντας τα υπαρκτά προβλήματα και αποκρύπτοντας τα επιτεύγματα των ελληνικών Πανεπιστημίων. Δεν μπορούμε να ανεχτούμε, όμως, την ίδια πολιτική που εφαρμόστηκε 20 μήνες τώρα στην οικονομία, να εφαρμοστεί και στην Ανώτατη Εκπαίδευση.

Η χώρα χρειάζεται τα Πανεπιστήμια, τα ΤΕΙ και τα ερευνητικά κέντρα αναβαθμισμένα για να βγει από την κρίση. Αυτή τη φορά η κοινωνία πρέπει να δείξει εμπιστοσύνη στους Πανεπιστημιακούς και να τους στηρίξει στις αλλαγές που προτείνουν, γιατί δεν πρόκειται για αγώνα διατήρησης προνομίων (το ξαναείπα ότι κοντεύοντας στο τέλος της καριέρας μου κερδίζω μόλις 2.000 ευρώ το μήνα), αλλά για το μέλλον των παιδιών της και της χώρας. Αν θέλουμε να ανήκουμε στον ανεπτυγμένο και όχι στον Τρίτο κόσμο.

*Η Ευγενία Μπουρνόβα είναι καθηγήτρια Οικονομικής – Κοινωνικής Ιστορίας και Ιστορίας Πόλεων στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών.

30 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δεν μπορεί η γυναίκα να ανταπεξέλθει στα καθήκοντά της.
    Πότε θα το καταλάβουν αυτό να την διώξουν.
    Πόσο πρέπει να λεηλατήσει την πααιδεία για να πάει σπίτι της.
    Ελεος!
    Η ανευθυνότητα σε όλο της το μεγαλείο.
    Γιατί πρέπει να είναι υπουργός ντε και καλά.
    Βάλτε την στις δημόσιες σχέσεις του κόμματος να γυρνάει όλη μέρα σε δείπνα και σε κανάλια με το τέλειο μαλλί και το σινιέ συνολάκι.
    Ποιος τόλμησε να της δώσει το υπουργείο παιδείας και να κρέμονται οι τύχες των παιδιών μας απο την πλήρη ανικανότητα.

  2. Δικαιοσύνη είναι η κύρωση της κατεστημένης αδικίας κατα τον Ανατόλ Φρανς.
    Είναι γεγονός ότι κανένα σύστημα (εκτός των περιπτώσεων των αυτοάνοσων) δε δημιουργεί υποσυστήματα που μπορούν να το σκοτώσουν. Συνεπώς κάθε σύστημα πρωτα απ΄όλα και εγγενώς, προσπαθεί να επιβιώσει και να αναπαραχθεί. Η παιδεία είναι το σημαντικότερο μέσο αναπαραγωγής των κοινωνικών συστημάτων και των εξουσιών. Σιγά μην την αφήσουν να ανθίσει. Αμερικανιά και όλα παν’ καλά. Βιβλία με τίτλους «Πως να βγάλετε το πρωτο μύριο» και δώσε παιδεία στο λαό. Νομίζω ότι μ αυτο το σκεπτικό καλύπτω και την ερώτηση του αλλου αρθρογρπαφου της αιχμης, σχετικα με τα 900.000 ευρώ. Φυσικά και το σύστημα θα τα κάνει χημικά για να αποτρέψει αυτό που το ίδιο θεωρεί απειλή για τη συνέχισή του. Απλά πράγματα.
    Τώρα το μόνο που μένει να απαντηθεί είναι γιατί αυτός ο λαός συντηρεί ένα σύστημα που τον αντιμετωπίζει ως απειλή και ως ασθένεια. ΨΕΚΑΣΤΕ ΜΑΣ να γίνουμε καλύτεροι.

  3. Έχοντας ζήσει το πανεπιστήμιο στην Αγγλία και με όσα βλέπω να συμβαίνουν στο Ελληνικό πανεπιστήμιο, δεν βλέπω πως οποιαδήποτε κυβέρνηση μπορεί να κάνει τη κατάσταση χειρότερη – ίσως μόνο αν δεν πειράξει τίποτα. Όσα διάβασα στον τύπο τις τελευταίες ημέρες για τα μέτρα που προτείνει η υπουργός με βρίσκουν σύμφωνο, δεν καταλαβαίνω γιατί τέτοια αντίδραση απο τους πανεπιστημιακούς. Το δε ενοχλητικό είναι οτι σε όσα άρθρα διάβασα (όπως το δικό σας) δεν είδα πουθενά κάποια αναφορά σε συγκεκριμένο μέτρο που «θα μας οδηγήσει στον τρίτο κόσμο».

  4. ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ, ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ: ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ!!!!
    ΟΣΟ ΤΩΡΑ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ Ή ΟΧΙ, ΑΥΤΟ ΑΣ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΕΧΩΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ!
    ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΝΟΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ, ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ…. ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΧΑΛΙ ΜΑΣ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Ή ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ; ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ….ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ…. Ο ΝΟΩΝ, ΝΟΕΙΤΩ!

  5. Από τις πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, συμπεραίνω πως οι προτάσεις του Υπουργείου Παιδέιας όχι απλά κινούνται στη σωστή κατεύθυνση, αλλά πως μπορούν να δώσουν λύσεις στις σοβαρές παθογένειες της ελληνικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

    Από την άλλη, μου προκαλέι θλίψη το γεγονός πως μία πανεπιστημιακή λειτουργός αρθρογραφεί μόνο και μόνο για να υποστηρίξει την έλλειψη συννενόησης μεταξύ της ΠΟΣΔΠΕ και του Υπουργείου. Αυτό δεν αφορά καθόλου το κοινό, ο δημόσιος διάλογος προάγεται με κατάθεση απόψεων και επιχειρημάτων, που δυστυχώς λείπουν από το άρθρο αυτό.

  6. Ένα άρθρο χωρίς καμιά ουσία. Να μας πληροφορήσει δηλαδή ότιη κ. Διαμαντοπούλου δεν σας συνάντησε αρκετές φορές. Θα ήταν προτιμότερο σε κάθε από τα θέματα που θέτει το σχέδιο νόμου να παραθέσετε την πρότασή σας συνοδευόμενη από το χρόνο και το κόστος υλοποίησης και αυτή να διεκδικήσετε. Όσο ο συνδικαλισμός δεν είναι εποικοδομητικός θα αφορά μόνο αυτούς που ασχολούνται.
    Αφού από το βήμα που σας δόθηκε δεν μποείτε να «επικοινωνήσετε» τις προτάσεις σας με την κοινωνία ούτε εγώ θα σας συναντούσα.
    Ξεφύγετε από τις αγκυλώσεις σας και δώστε μας την άποψή σας πως με τα δεδομένα της οικονομικής και κοινωνικής κατάστασης της χώρας θα μετατρέπατε τα πανεπιστήμιά μας σε σύγχρονα ιδρύματα, άξια της χώρας και της ιστορίας της.
    Αν μου πείτε ότι εμείς θα θέλαμε να αλλάξουμε όλο τον κόσμο για να το πετύχουμε και θα θέλαμε «μια άλλη πολιτική… κλπ» τότε πάλι δεν θα σας πάρει κανείς στα σοβαρά.
    Μην απευθύνεστε λοιπόν στο εξ’ ορισμού δίκαιο αίτημα του διαλόγου προσπαθώντας να αλιεύσετε τη συμπάθεια της κοινωνίας γιατί δεν νομίζω ότι θα βρείτε πλέον ανταπόκριση.
    1

  7. http://www.aixmi.gr/index.php/diarroes-tromokratoun-ypops-aei-tei/

    Σας παραπέμπω στο κείμενο του κου Παπαθεοδωρου πριν λίγο καιρό.
    Δεν είναι δυνατόν να εκφοβίζεται όλη η νεολαία της Ελλάδας που αυτή τη στιγμή αγωνια για το μέλλον της με αυτό το χυδαίο τρόπο.
    Ναι πρέπει να γίνουν αλλαγές στα Πανεπιστήμια αλλά ποιος θα τις κάνει έχει σημασία και με ποιο τρόπο.
    Συμφωνώ κα Μπούρνοβα «Η πολιτική ηγεσία μας εμπαίζει και προσπαθεί να επιβάλει αλλαγές με σχέδια επί χάρτου, όπως έχει κάνει η κυβέρνηση μέχρι τώρα σε όλους τους τομείς με μηδενική αποτελεσματικότητα.»
    Και ο ΝΟΩΝ, ΝΟΕΙΤΩ!

  8. ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΕΙΣΤΕ Η ΓΑΓΚΡΑΙΝΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΜΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ.ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΥΛΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΣΑΣ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΩΝΤΩΝ.ΕΙΣΤΕ ΙΣΩΣ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΞΕΒΟΛΕΨΕΙ.ΕΥΓΕ!!ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΑΔΑΛΩΔΗ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟΙ!!

  9. Μόνο στην Ελλάδα μπορούμε να έχουμε υπουργό παιδείας που να θέλει να αναμορφώσει την τριτοβάθμια εκπαίδευση (και τις εξετάσεις για εισαγωγή σε αυτήν), ενώ την ΙΔΙΑ περίοδο ο γιός της (δηλαδή η ίδια) απαξίωνε το ελληνικό σχολείο και πανεπιστημίο φοιτώντας στο IB

  10. Σαν άνθρωπος που αυτή τη στιγμή ακολουθεί ακαδημαική καριέρα εκτός Ελλάδας και που έχει την δυνατότητα να δει τα πράγματα λιγότερο υποκειμενικά, χωρίς κομματικά ή συνδικαλιστικά γυαλιά, θα ήθελα να ρωτήσω γιατί δεν μας λέτε η ίδια τα επιτεύγματα των Ελληνικών Πανεπιστημίων όπως αναφέρετε μέσα στο κείμενο ώστε να τα μάθουμε και να καταλάβουμε γιατί η υπουργός είναι ο κακός της ιστορίας (επαναλαμβάνω ότι δεν έχω καμία σχέση με πράσινους, μπλε ή κόκκινους στρατούς). Θα ήταν χρήσιμο γιατί δεν υπάρχουν και πολλά. Επίσης, σε ότι αφορά την υποβάθμιση της πανεπιστημιακής κοινότητας από τον οποιοδήποτε θα έπρεπε πρώτα να κοιτάξετε στον καθρέπτη. Ίσως όχι εσείς προσωπικά αλλά αρκετοί εκ των συναδελφων σας. Όσοι έχουμε γνωρίσει την ελληνική εκπαίδευση από κοντά ξέρουμε και ας μην υπάρχουν αποδείξεις αλλά μόνο ενδέιξεις. Τέλος, ίσως θα ήταν καλύτερο η λειτουργία των ιδρυμάτων να περάσει σε χέρια εκτός των δικών σας καθώς πέρα από την υποβάθμιση τους δεν έχετε πετύχει και τίποτα παραπάνω. Αυτά. Γενικά συγχαρητήρια, φοβερό έργο.

  11. Συμφωνώ με τον κ. Μιχάλη πιο πάνω. Έχοντας αποφοιτήσει από αγγλικό πανεπιστήμιο, επίσης, έχω να σας πω ότι : ποτέ δεν μου ζήτησαν να ενταχθώ πολιτικά κάπου για να πάνε καλά οι σπουδές μου, όταν το 1ο εξάμηνο τόλμησα να μείνω σε μάθημα έφυγε ενημερωτική επιστολή στους γονείς μου ότι έχω δικαίωμα να μείνω σε ένα ακόμη μόνο μάθημα, αλλιώς, φεύγω πάω φαντάρος (αποτέλεσμα να τελειώσω το πτυχίο στην ώρα μου και χωρίς άλλη αποτυχία…). Οι πανεπιστημιακοί της Ελλάδος πότε διαφυλάξανε το Πανεπιστήμιο και χτυπήσανε το χέρι στο τραπέζι εναντίον των πελατών τους (φοιτητών)? Δεν βλέπετε ότι αυτό το σύστημα παράγει μόνο προβλήματα? Κλείνοντας, σας λέω ότι δεν έχω σε υπόληψη την υπουργό, αλλά, αν κάτι πάει να κινηθεί σωστά να αφήσουμε επιτέλους τις αγγειλώσεις. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το Ελληνικό Πανεπιστήμιο έχει υψηλότερο επίπεδο παρεχόμενων γνώσεων από τα αγγλικά, αλλά δεν δημιουργεί ολοκληρωμένες προσωπικότητες. Μόνο πελάτες, εκμεταλλευτές, κοματόσκυλα, αιώνιους φοιτητές, αιώνιους αγγειλωμένους Πανεπιστημιακούς καθηγητές, μαύρα λεφτά γύρω-γύρω και πάει λέγοντας… Περαστικά. ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΠΡΕΠΕΙ ΕΝ 18ΧΡΟΝΟ ΑΜΟΥΣΤΑΚΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ΓΙΑ ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ? ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΜΠΗΚΕ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΛΙΤΕΥΤΕΙ! ΕΛΕΟΣ….

  12. Δεν κάνει η γυναίκα! Τα έχει ρημάξει όλα στη Παιδεία. Μας μαύρισες την ψυχή, θα σε μαυρίσουμε στην κάλπη!

  13. Oi allages den einai oute rizospastikes, oute megales. Einai o mesos oros tou ti ginetai stin Eurwpi kai Ameriki.
    Oi panepistimiakoi prosvalontai kai kala kanoun, alla einai ligo arga. Autoi exoun megalo meriodio euthunis gia tin katantia tous.
    Se poia thesi vriskontai ta Ellhnika panepistimia stin pagkosmia katataksi???

  14. Δεν θελω να υποστηριξω την υπουργο,αυτο ειναι θεμα αλλων παραγοντων.Ομως την βασικη ευθηνη φερει το συμβουλιο της το οποιο απαρτιζεται απο εκπαιδευτικους ολων των βαθμιδων δηλαδη απο διδασκαλους εως και πανεπιστημιακους.Ολοι αυτοι κανουν αυτο που νομιζουν οτι γνωριζουν καλλιτερα απο τους αλλους και παντα αποτυνχανουν.Οσο καλος και να ειναι ο υπουργος δεν εχει την γνωση του αντικειμενου, ετσι πεφτει θυμα των συντεχνιων που μαστιζουν το συστημα της παιδιας.Μηπως θυμαται καποιος εναν επιτυχημενο υπουργο τα τελευταια 50 χρονια? Ξερω ξερω θα μου πειτε εναν η δυο,οντως ηταν χαρισματικοι ολοι οι αλλοι????

  15. Έζησα το Πανεπιστήμιο κάποτε σαν φοιτητής και βίωσα τα χάλια του. Το ξανάζησα σαν γονιός φοιτητή και δεν διαπίστωσα τίποτε να πήγε προς το καλύτερο μετά από τόσα χρόνια. Τα πάντα προς το χειρότερο. Το καθηγητικό κατεστημένο με την καμαρίλα του και την αλλαζονία του ανεξέλεχτου αφέντη καθηγητή(άσχετα πως εκλέχτηκαν οι περισσότεροι…)κανόνιζε την πορεία της κάθε σχολής με τις ανοχές των εκάστοτε πολιτικών. Ελεγχος από κανέναν… Τα ξέρανε όλα Αυτοί Μόνο… Λες και στα τόσα χρόνια δεν αναδείχθηκαν καλύτεροι απ’ αυτούς. Όποιος σήκωνε κεφάλι και προσπαθούσε να διεκδικήσει μια θέση σε κάποια Σχολή, του το έκοβαν αν δεν τους είχε γλείψει τα παπούτσια. Χώρια για τα μεταπτυχιακά, διδακτορικά, εκλογές οργάνων διοίκησης και διδακτικού προσωπικού, συγγράμματα κ.λ.π., κ.λ.π.
    Διάβασα το νέο νομοσχέδιο στο διαδύκτιο. Δεν λέω ότι είναι το τέλειο. Εύχομαι όμως να γίνει νόμος του κράτους. Όταν γνωρίσει κάποιος την κρατούσα Πανεπιστημιακή κοινότητα και έχει διαβάσει το νομοσχέδιο, τότε καταλαβαίνει κυρία Μπουρνόβα γιατί αντιδράτε έτσι.

  16. διαλυστε τα φροντιστηρια τα φανερα και τα κρυφα. ξερω οτι μπορειτε. η παραπαιδεια οπως η παραοικονομια ειναι η γαγγραινα του κρατους. αυτοι σας υπαγορευουν ποτε θα αλλαξετε κατι και πςσ θα το αλλαξετε.

  17. 2000 ευρωπούλια !!!

    τι λέτε κυρία μου εσεις είστε πλούσια !!

    δηλαδή τι θέλετε σε μια χώρα με 500 δισ χρέος ?

    εδω να φάμε δεν έχουμε και εσεις θέλετε παντεσπάνι ? τι απαιτήσεις !! και σας φταίει η πασόκα η υπουργίνα ? η διάδοχος τους τζεφρυ ?

    καλά ….. εσεις είστε εκτός τόπου και χρόνου !!! μέσα τα κεφάλια , δουλευτε να ξεχρεωσουμε και αφηστε τις πολυτέλειες ….

  18. Κα Μπουρνόβα , λυπάμαι αλλά μας εμπαίζετε!

    Σε ένα σοβαρό κράτος, θα έπρεπε εσείς οι Πανεπιστημιακοί να έχετε ζητήσει αυτές τις αλλαγές εδώ και πολλά χρόνια..! Τα αυτονόητα λένε αυτές οι αλλαγές. Μπορεί να έχουμε τις αμφιβολίες μας για το κατά πόσο μπορεί να εφαρμόσει αυτές τις αλλαγές η συγκεκριμένη κυβέρνηση, αλλά μην τρελλαθούμε κιόλας, το ότι τις προτείνει είναι ένα βήμα μπροστά…
    Είναι φοβερό το τί κάνει η όποια συντεχνία για να κρατήσει τα κεκτημένα της…

  19. Ανανεωτική αριστερά;;Δηλ.ΣΥΡΙΖΑ;;Ωχ καταλάβαμε….ζήσαμε τους φοιτητές αυτής της τάσης στα παν/μια.Δεν θέλουμε άλλο.

  20. εξω η πολιτικοποίηση απο τα Πανεπιστήμια! το μόνο που βλέπεις σε αυτά είναι αφίσες και συνθήματα πολιτικά. ΄
    Να αλλάξουν όλα και να μπουν επιτέλους κάποιοι στη θέση τους, δεν διαβάζεις… αλλή μια ευκαιρία και έπειτα σπίτι σου.
    Τα φροντιστήρια κάνουν χρυσές δουλείες με το υπάρχον σύστημα κι εσείς κυρία μου θέλετε να συνεχίσουν, ωραία ιδέα!!!
    Μαλλον τα 2.000 σας είναι υπεραρκετά και δεν θα έπρεπε να τα εισπράτετε.
    Οτι καλό υπάρχει στη χώρα μας έχει καταστραφεί κι φταίτε εσείς που στηρίζετε αυτό το σύστημα.
    ευχομαι να φτάσω κι εγώ στο τέλος της καριέρας μου και να παίρνω τα λεφτά σας αλλά δεν άκουγα τον Πατέρα μου πουθ ήθελε να με βάλει στο δημόσιο όπου θα είχα ήδη σύνταξη στα 45 μου.

  21. «Μια χαρά» τα κάνει η κυρά Άννα, εξάλλου οι πανεπιστημιακοί είναι δημόσιοι υπάλληλοι κ οι δημόσιοι υπάλληλοι όχι μόνο δεν θα’πρεπε να μιλάνε αλλά πρέπει να εκτελούνται γιατί είναι τεμπέληδες κ υπεύθυνοι για την κατάντια της Ελλάδας. Όταν τα παιδιά σας θα αποκλείονται από τα δημόσια πανεπιστήμια γιατί το βαλάντιό σας δεν επαρκεί ή γιατί είναι φοιτητής του 7 κ θα χαλάει το μέσο όρο του ιδρύματος κ θα αναγκαστείτε να ξεπουληθήτε για να το στείλετε έξω τότε… πάλι τα ίδια θα λέτε, γιατί όσο προοδευτικοί λέτε ότι είστε τόσο κολλημένοι είστε στο δικομματισμό κ τα εκτρόματά του.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here