Μητσοτάκης: Θα καταργήσω το πανεπιστημιακό άσυλο…

1
93

«O νόμος για το πανεπιστημιακό άσυλο δεν θα αλλάξει, θα καταργηθεί για να ξανακυκλοφορήσουν ελεύθερα οι ιδέες και η γνώση».

Με τη φράση ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνόψισε τη θέση του για την αντιμετώπιση τής ανομίας που επικρατεί σήμερα στα Ανώτα Ιδρύματα τής χώρας.

Παρουσιάζοντας το πρόγραμμά τής ΝΔ για την Παιδεία σημείωσε: «Τα Πανεπιστήμια θα αποδοθούν και πάλι σε αυτούς στους οποίους ανήκουν. Στους φοιτητές και στους καθηγητές τους, στη μάθηση και στην έρευνα. Τελεία και παύλα. Και βέβαια το άρθρο 16 αλλάζει και, επιτέλους,δημιουργούνται και στη χώρα μας μη κρατικά πανεπιστήμια».

Και πρόσθεσε: «Μόλις χθες πρόταξα στη Βουλή το μέγα θέμα της ασφάλειας στους εκπαιδευτικούς χώρους. Για να δω έναν αμήχανο πρωθυπουργό να παρουσιάζει, ξανά, μία εικονική πραγματικότητα -σαν να μη κατοικεί σε αυτήν τη χώρα. Να αδυνατεί να παρουσιάσει ένα σχέδιο για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Και να γυρίζει την κουβέντα σε άλλα θέματα προκειμένου να κρύψει την ανικανότητα και τις βαριές ευθύνες του. Με την ευκαιρία, θα το πω για άλλη μια φορά: Η ασφάλεια αποτελεί δημοκρατικό και ατομικό δικαίωμα των πολιτών, ευθύνη και υποχρέωση του κράτους».

Ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε ακόμα: «Όλα τα ελληνόπουλα θα ξεκινούν από την ίδια αφετηρία για να αποκτήσουν τα εφόδια που θα χτίσουν το μέλλον τους. Και να ξέρουν ότι η σκληρή δουλειά προϋπόθεσή για να πάει κάποιος μπροστά. Μόλις 22% των Ελλήνων πιστεύουν οι η σκληρή δουλειά είναι προϋπόθεσή επιτυχίας. 12:05 Και κάθε περιφερειακή ενότητα έχει το δικό της δημόσιο Πρότυπο Σχολείο για τα παιδιά που ξεχωρίζουν από οποιοδήποτε ελληνικό χωριό ή γειτονιά. Στο όπιο θα εισαχθούν με εξετάσεις, άλλο το πειραματικό άλλο το πρότυπο σχολείο».

Ο κ. Μητσοτάκης απηύθυνε έκκληση στους εκπαιδευτικούς λέγοντας: «Το στοίχημα της αξιολόγησης πρέπει να το κερδίσουμε. Θα το κάνουμε όμως έχοντας τους εκπαιδευτικούς συμμάχους. Γιατί ο καλός εκπαιδευτικός δεν έχει τίποτε να φοβηθεί από την αξιολόγηση. Συνδέσουμε την αξιολόγησή με πιο γρήγορες μισθολογικές προαγωγές και σε διοικητικό επίπεδο, τέλος, παύει ο εναγκαλισμός κράτους και Παιδείας. Το Υπουργείο αποκτά επιτελικό χαρακτήρα και σταματά να είναι καθημερινός δυνάστης των σχολείων και των πανεπιστημίων».

 

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here