Tο Mνημόνιο πέτυχε…

9
35

Πώς γίνεται εγκέφαλοι, μυαλά του Χάρβαρντ, του Στάνφορντ, του Ήτον, μυαλά μορφωμένα, εκπαιδευμένα, με ντοκτορά στα οικονομικά, στις πολιτικές επιστήμες, δεξαμενές σκέψης (think tanks), στελέχη της παγκόσμιας ηγεσίας να πέσουν τόσο έξω;

Πώς γίνεται να καταστρώνουν όχι ένα αλλά δύο Μνημόνια για μια χώρα μικρή που λένε πως θέλουν να σώσουν και να πέφτουν τόσο έξω;  

Το Μνημόνιο, λοιπόν, ΠΕΤΥΧΕ.
Αυτό ήταν το Σχέδιο.

Τι πέτυχε ;

Πέτυχε να στερήσει το οξυγόνο από την οικονομία.
Πέτυχε να δημιουργήσει ορδές ανέργων.
Πέτυχε να πτοήσει το ηθικό του κόσμου.
Πέτυχε να υποθηκεύσει ένα κράτος.
Πέτυχε τη διάλυση, τη διάλυση που χρειάζονται οι καρχαρίες πριν τεμαχίσουν και κατασπαράξουν το κοπάδι

Κι αν δούμε ότι πέτυχε τότε μπορούμε να καταλάβουμε γιατί δεν πρόκειται να μας αφήσουν με τίποτα να βγούμε από το ευρώ, ούτε στον αιώνα τον άπαντα. Γιατί μας θέλουν μέσα. Να μας ελέγχουν, να μας φορτώνουν πολιτικούς αφελείς και ανίκανους και, τέλος, να αρπάξουν κομμάτι- κομμάτι όχι μόνον ό,τι ανήκει στο ελληνικό κράτος αλλά ακόμα και τα σπίτια του κόσμου.

Αν δεν ομονοήσουμε στα κοινά…
Αν δεν βάλουμε όρια Συνταγματικά στα δανεικά…
Αν δεν οργανώσουμε το κράτος εκ θεμελίων…
Αν δεν περιορίσουμε τα κόμματα στον ρόλο τους…
Αν δεν ανανεώσουμε το πολιτικό σύστημα με πρόσωπα έντιμα και ικανά “της δουλειάς”…
Αν δεν εξοστρακίσουμε την μετριότητα που έχει καταλάβει «το σύστημα»…
Αν δεν ξαναβρεί η Δικαιοσύνη την ταχύτητα και το αδιάβλητο…
Αν δεν ορίσουμε τις νέες σχέσεις (όχι φιλίες ούτε συμπάθειες) τις νέες συμμαχίες…
Αν δεν απαιτήσουμε να επιβληθεί διαφάνεια στα κοινά….
Αν δεν ξαναβρούμε την εμπιστοσύνη στον εαυτό μας και στην κοινωνία, στη χώρα, στο χωράφι…

Τότε θα είμαστε άξιοι των Μνημονίων και του μέλλοντος που σχεδιάστηκε ερήμην μας, για μας και τα παιδιά μας!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Προηγούμενο άρθροΕνδιαφέρεται κανείς για τους νέους;
Επόμενο άρθροΘάνος Μικρούτσικος: «Περνάμε Σύριζα το βουνό…»
Γεννήθηκα μία Τρίτη βράδυ στην Αθήνα του 57. Mεγάλωσα σ’ ένα ρετιρέ πίσω από τον Παναθηναϊκό και πριν τελειώσω το γυμνάσιο, έπαιζα μουσική Ηταν πάντα αυτό που ήθελα να κάνω. Ημουν τυχερός, οι γονείς μου ήταν ανοιχτοί, με έστειλαν στο Λονδίνο και μετά στο Παρίσι, από το 75 ως το 80 στο Guildhall School Music and Drama κι έπειτα στην Ecole Normale de Musique. Μετά την επιστροφή μου στην Ελλάδα, γνώρισα τον Μάνο Χατζιδάκι, που με επηρεάζει ακόμα και σήμερα όπως ο Τσιτσάνης και πολλοί άλλοι που δεν γνώρισα ποτέ από κοντά. Έπαιξα για κάποια χρόνια σαν μουσικός και σαν ενορχηστρωτής. Από το 1986 γράφω μουσική για το θέατρο, τον κινηματογράφο, τηλεοπτικές σειρές, τραγούδια και σχεδόν για όποιον μου το ζητήσει. Το 2003 ιδρύσαμε με την γυναίκα μου Eυανθία Ρεμπούτσικα την ανεξάρτητη δισκογραφική Cantini. Ζω στην Αγία Παρασκευή με την Ευανθία, τα παιδιά μας Ραχήλ και Παύλος μεγάλωσαν κι έχουν φύγει απ’ το σπίτι. ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Γάμος στο Περιθώριο, του Β. Κεσίσογλου 1989 Το πέρασμα, της Β. Ηλιοπούλου 1990 Άδης, του Σ. Χαραλαμπίδη 1996 Peppermint,του Κ. Καπάκα 1999 Φτηνά Τσιγάρα, του Ρ. Χαραλαμπίδη 2000 Φθινοπωρινή Επιστροφή, του Γ. Αγαθονικιάδη 2001 URANYA του Κ. Καπάκα 2006 ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Όλη η Δόξα όλη η Χάρη EPT 1987 …Στο Camping EPT 1988 Παραμύθι χωρίς Όνομα EPT 1989 Ξενοδοχείο Αmore MEGA 1990 H Aγάπη της Γάτας MEGA 1991 Οι Τελευταίοι Εγγονοί MEGA 1991 H Θυσία ANT1 1991 AΦPIKA MEGA 1992 PIXTEP MUSIC MEGA 1993 Eσύ Αποφασίζεις MEGA 1994 Tο Μονοπάτι της Αγάπης ANT1 1994 Οι Χρηματιστές MEGA 1994 STRAS ANT1 1994 Tο Κόκκινο Φεγγάρι MEGA 1994 Ένοχη Αγάπη MEGA 1996 Σαν Αδελφές ET 1 1999 ΘΕΑΤΡΟ Κουκλόσπιτο 1992 Χάρολντ και Μωντ 1995 Ηλέκτρα 1998 Μια φορά κι ένα λεπτό 2002 Το Φιόρο του Λεβάντε 2007 Οι Ανθισμένες Μανώλιες 2007 NTOKΙMANTEP ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΨΗΦΙΔΩΤΑ 1987 KOYTOYZHΣ KANTOYNHΣ 1989 ΔIONYΣIOΣ ΣOΛΩMOΣ 1990 EΛΛHNIKEΣ ΘAΛAΣΣΕΣ 1991 OΛYΜΠOΣ TOΠΟΣ ΘΕΩN 1991 XEIMAZON APXΙΠΕΛAΓOΣ 1994 ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ Στη Λίμνη Με τις Παπαρούνες – Lyra 1992 Με την Ευανθία Ρεμπούτσικα Τραγουδά η Κρίστυ Στασινοπούλου Africa – Handmade Rec. 1992 STRAS – Sony Music 1994 στίχοι Άρης Δαβαράκης Tο Κόκκινο Φεγγάρι – Polygram 1994 στίχοι Ελένη Ζιώγα Αθώος Ένοχος – BMG 1996 Με την Ε.Ρεμπούτσικα στίχοι Ά.Δαβαράκης Τραγουδά ο Γ.Κότσιρας Για τη Συνήθεια του Έρωτα – Warner Music 1997 (στίχοι: Μ.Γκανάς, Α.Δαβαράκης, Ε.Ζιώγα, Θ.Γκόνης, Λ.Βενιέρη) Τραγουδά η Έλλη Πασπαλά Άδης – BMG 1996 Peppermint – 1999 Σ' αγαπώ - 1999 (Wea) Φτηνά Τσιγάρα – Warner Music 2000 συμμετέχει η Έλλη Πασπαλά Με τα Μάτια Κλειστά – Cantini 2003 (cd single) Τραγουδά η Γιώτα Νέγκα Πέμπτη Απόγευμα – Cantini 2004 Τραγουδά η Σοφία Παπάζογλου URANYA – Cantini 2007 Στίχοι Λίνα Νικολακοπούλου συμμετέχει η Αλκηστις Πρωτοψάλτη Summertime in Prague – Cantini 2008 συμμετέχει η Έλλη Πασπαλά 1993 Βραβείο Μουσικής για την τηλεοπτική σειρά «Africa» και Βραβείο Μουσικής Τηλεοπτικής Διαφήμισης. 1999 Βραβείο Μουσικής στο Φεστιβάλ Κιν/φου Θεσσαλονίκης, για την ταινία του Κώστα Καπάκα «Peppermint». 2000 Βραβείο Μουσικής Τηλεοπτικής Διαφήμισης. 2007 Βραβείο Μουσικής στο Φεστιβάλ Κιν/φου Θεσσαλονίκης, για την ταινία του Κώστα Καπάκα «Uranya».

9 ΣΧΟΛΙΑ

  1. δεν μπορει μορφωμενοι και πολιτισμενοι ανθρωποι να σκεφτηκαν τετοια πραγματα. για το καλο της ανθρωποτητας το κανουν

  2. Θα προτιμούσα να είχαμε φτιάξει ένα μνημόνιο μόνοι μας και να είχαμε βάλει όλα τα «αν δεν» (στερνή μου γνώση), για να μην φτάσουμε στο «πέτυχε» γιατί κάποια παρτάλια θέσησαν να σώσουν το τομάρι τους.

  3. Στο 2ο σκελος συμφωνουμε ολοι οσοι δεν απομυζουμε το παλιο κατεστημενο νομιζω, μονο που το θεμα ειναι αν και πως μπορουμε να τα καταφερουμε ολα αυτα, δεδομενου οτι οι αντοχες του προηγουμενου συστηματος αποδεικνυονται πολυ δυνατες

    Στο 1ο σκελος, σιγουρα καποιοι ηθελαν να τα πετυχουν ολα αυτα, καποιοι απλα επεσαν εξω, καποιοι πρεπει να πανε σπιτι τους αντι να οριζουν τις τυχες των εθνων. Αποδειξη οτι και αλλες χωρες χωρις τα συστεμικα προβληματα της Ελλαδας εχουν την ιδια τυχη. Και παλι το ερωτημα ειναι πως θα καταφερουμε να αλλαξουμε πολιτικη; Η ψηφοι των Ελληνων και κυριως των Γαλλων ηταν ενα καλο βημα, πρεπει ομως εκ των πραγματων να περασει το μηνυμα και στα κεντρα αποφασεων της ΕΕ και λοιπων. Σ αυτο δε φτανουν οι ψηφοι μονο φοβαμαι, πρεπει να μεταπειστουν οι Γερμανοι και το να αναγνωρισει ενας Γερμανος το οτι κανει στρατηγικο λαθος ειναι κατι εξαιρετικα δυσκολο, ιδιως οταν ειναι και τα συμφεροντα απο πισω.

  4. «Κι αν δούμε ότι πέτυχε τότε μπορούμε να καταλάβουμε γιατί δεν πρόκειται να μας αφήσουν με τίποτα να βγούμε από το ευρώ, ούτε στον αιώνα τον άπαντα. Γιατί μας θέλουν μέσα. Να μας ελέγχουν, να μας φορτώνουν πολιτικούς αφελείς και ανίκανους και, τέλος, να αρπάξουν κομμάτι- κομμάτι όχι μόνον ό,τι ανήκει στο ελληνικό κράτος αλλά ακόμα και τα σπίτια του κόσμου.»

    ———————————————————————————————————————————-

    Ειλικρινά, μπράβο !

  5. Όλα τα παραπάνω είναι σωστά. Ωστόσο, το μέλλον του Ελληνισμού είναι στους τομείς της υψηλής τεχνολογίας, όπως έχω υποστηρίξει εδώ και πολλά χρόνια. Όχι μόνο για οικονομικούς λόγους αλλά και για τη στρατηγική και τις ανάγκες άμυνας νεο-οθωμανικό επεκτατισμό

  6. New York Times: «Τρόικα κερνάει, τρόικα πίνει» -δάνεια διάσωσης- http://gkdata.gr/?p=18977

    Τα χρήματα των δανείων διάσωσης που παρέχονται στην Ελλάδα, επιστρέφουν στις τσέπες της Τρόικα επισημαίνουν σε άρθρο τους οι New York Times.

    Αυτό συμβαίνει, κατά την εφημερίδα γιατί τα χρήματα αυτά χρησιμοποιούνται κυρίως για την εξυπηρέτηση του χρέους ενώ την ίδια ώρα η ελληνική οικονομία πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο.

    «Καθώς πληρώνουν τους εαυτούς τους, τα μέλη της τρόικας στερούν άλλα κεφάλαια, που στοχεύουν να κρατήσουν το ελληνικό κράτος σε λειτουργία» επισημαίνει ο αρθρογράφος και σημειώνει ότι αν η Ελλάδα κηρύξει στάση πληρωμών ξεμένοντας από ρευστό, αυτό δεν θα αφορά στις υποχρεώσεις προς ΕΚΤ, την ΕΕ και το ΔΝΤ αφού παίρνουν αυτομάτως τα λεφτά τους πίσω.

    Read more…http://gkdata.gr/?p=18977

  7. Αντιγράφω το βιογραφικό σας: Παναγιώτης Καλαντζόπουλος – Σύντομο βιογραφικό

    Γεννήθηκε στην Αθήνα, σπούδασε μουσική στο Λονδίνο από το 1975 έως το 1980, στο Guildhall School for Music and Drama, και μετά στην Ecole Normale de Musique στο Παρίσι. Με την επιστροφή του στην Ελλάδα συνεργάστηκε ως μουσικός με τον Μάνο Χατζιδάκι και ως ενορχηστρωτής στην δισκογραφία. Από το 1986 γράφει μουσική για τον κινηματογράφο, για τηλεοπτικές σειρές, για θεατρικές παραστάσεις και για ντοκιμαντέρ.

    Το 1993 απέσπασε το πρώτο βραβείο Καλύτερης Μουσικής για την τηλεοπτική σειρά «Africa» και το πρώτο βραβείο Καλύτερης Μουσικής Τηλεοπτικής Διαφήμισης. Το 1999 πήρε το Βραβείο Μουσικής στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης για την ταινία του Κώστα Καπάκα «Peppermint». Tο καλοκαίρι του 1998 έγραψε μουσική για την «Ηλέκτρα» του Σοφοκλή, που ανέβηκε στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου από το Εθνικό Θέατρο.

    Έχει ηχογραφήσει συνολικά εννέα δίσκους, εκ των οποίων οι έξι ήταν με κινηματογραφικές μουσικές.

    Από το 2003 έχει μαζί με την γυναίκα του, την Ευανθία Ρεμπούτσικα, το Cantini, τη δική τους δισκογραφική εταιρία με την οποία έχει κυκλοφορήσει το CD-single «Με τα μάτια κλειστά» καθώς και το πρόσφατο «Πέμπτη απόγευμα».
    Με αυτό το βιογραφικό και εγώ τα ίδια, αν όχι περισσότερα, θα έγραφα.

  8. ΜΑ ΤΙ ΛΕΤΕ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ…ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ – ΒΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΑΞΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΟΠΩΣ ΒΟΡΙΔΗΣ, ΑΔΩΝΙΣ, ΠΛΕΥΡΗΣ, ΝΤΟΡΙΤΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΙΚΑΝΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΟΠΩΣ ΕΚ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΖΟΡΡΟ ΠΡΩΗΝ ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΗΣΥΧΟΙ…ΣΧΕΔΟΝ ΝΕΚΡΟΙ…ΑΚΡΑ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ ΣΙΩΠΗ…Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΑΚΗ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ…ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ;; ΜΑΣ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ…ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ…ΘΑ ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟΥΝ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΜΑΣ…ΟΧΙ ΚΥΡΙΑ ΜΕΡΚΕΛ ΞΑΦΝΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ…ΗΜΑΡΤΟΝ …ΘΑ ΤΗΣ ΠΟΥΝ…ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΤΩΣΟΥΜΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ…ΦΥΣΙΚΑ…ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ!!! ΑΝΤΕ ΒΡΕ … ΑΣ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ!!!

    Υ.Γ. ΕΥΤΥΧΩΣ … ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΦΩΝΕΣ ΣΑΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ…ΕΥΤΥΧΩΣ!!!!

  9. Κύριε Καλαντζόπουλε,
    Τι εφαρμόσαμε από το Μνημόνιο για να κρίνουμε αν πέτυχε ή δεν πέτυχε?

    Το μόνο που εφαρμόσαμε ήταν το εύκολο. Φόρους, μειώσεις μισθών, φόρους και ξανά φόρους.

    Πού είναι η αναδιάρθρωση του κράτους?
    Η μηχανογράφηση του δημοσίου?
    Η απελευθέρωση των επαγγελμάτων?
    Οι Αποκρατικοποιήσεις των ζημιογόνων εταιριών?
    Η πάταξη της φοροδιαφυγής?
    Η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας?
    Η απλοποίηση του φορολογικού συστήματος?
    Η αναμόρφωση του αναπτυξιακού νόμου?

    Αγγίξαμε μόνο ό,τι δεν κάνει Τζιζ κ. Καλαντζόπουλε.

    Το Μνημόνιο φταίει?
    Οι κότες -μπροστά στο πολιτικό κόστος – πολιτικοί φταίνε?
    Μήπως φταίνε οι συντεχνίες και ο απύθμενος συνδικαλισμός?
    Μήπως φταίμε εμείς που είμαστε πρόβατα και παπαγαλίζουμε χωρίς να ψάξουμε τις πραγματικές αιτίες της αποτυχίας?

    Τροφή για σκέψη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here