«Ο Κυνόδοντας της Patty»‏

3
47

Κινούμαστε στην εποχή της αιμομιξίας, διαστροφής και ηλιθιότητας. 30.000
μανάδες και παιδιά, εν μέσω κρίσης, τρέχουν να ακούσουν ένα χαζοχαρούμενο
να τραγουδάει συνοδεία playback κι από την άλλη χαρακτηρίζεται αριστούργημα
μία μέτρια ταινία, όπου  ο πατέρας εξωθεί τον γιο στην αιμομιξία.

Στο δίπτυχο αυτό των αντιφάσεων και του παραλογισμού, μπορεί κανείς να βρει
πολλά παραδείγματα. Ιδού μερικά, πρόσφατης εσοδείας, ατάκτως ερριμμένα.

Από τη μια τα κόμματα που επικαλούνται την οικονομική δικαιοσύνη κι από την
άλλη να προεισπράττουν 5 χρόνια κρατικές επιδοτήσεις –προεξοφλώντας– εδώ
τίθεται και θέμα νομιμότητας, ακόμα και τα μελλοντικά εκλογικά ποσοστά
τους. Από τη μία το κράτος αποκαλεί «τζαμπαζήδες» όσους αρνούνται να
πληρώσουν διόδια, ενώ δεν υπερασπίζεται τους πολίτες – ψηφοφόρους του- στη
μη τήρηση από την πλευρά των εταιριών των υποχρεώσεών τους, σε σχέση με
τους παράλληλους δρόμους. Μας θέλει νομοταγείς, να πληρώνουμε φόρους, τέλη
κι από την άλλη το ίδιο χρωστάει εκατομμύρια δεξιά κι αριστερά σε
φαρμακεία, συγκοινωνίες, γιατρούς.

Ο καημένος ο αντιπρόεδρος συγχέει, πλέον, την αποδοκιμασία με την
τρομοκρατία, όπως από την άλλη δυσκολεύεται να κάνει τη διάκριση του «και
μαζί και μόνοι».

Από την μια τα Ταμεία συγχωνεύονται και από την άλλη μένουν εκτός  –προς το
παρόν- τα επονομαζόμενα ευγενή Ταμεία με εκκωφαντική συνομωτική σιωπή.
Από τη μια με βάση ένα εκλογικό πρόγραμμα, παίρνει ένα κόμμα την εξουσία
και την επόμενη εφαρμόζει τα ακριβώς αντίθετα, με τη δικαιολογία ότι «δεν
ήξερε…», λες και η άγνοια ή η βλακεία στα δημόσια πράγματα επιτρέπεται
και συγχωρείται. Και, επιπλέον, κανείς δεν συζητά για υποκλοπή ψήφου.

Αυτή η χώρα, χωρίς να έχει το μεγαλύτερο κρατικό χρέος στην Ευρώπη, δέχεται
επίθεση των διεθνών τραπεζών, που ονομάζονται ευσχήμως «αγορές», και από
την άλλη σε χρόνο DT το μνημόνιο ψηφίζεται ως νομοσχέδιο, που απαιτεί 151
βουλευτές, και όχι ως διεθνής σύμβαση, που απαιτεί 180.

Το πολιτικό σύστημα, πηγή απέραντης διαφθοράς και, ίσως, σημαντικότερη από
την Τουρκία απειλή για τη χώρα, δεν λέει κουβέντα για το «κατοχικό δάνειο»
που -όπως λένε οι ειδικοί- ανέρχεται σε 186δις€. Ποσόν που θα έλυνε τον
κλοιό του μνημονίου για την Eλλάδα και από την άλλη θα έβαζε, πλέον, τη
Γερμανία υπό επιτήρηση. Πολύ φοβάμαι ότι το λεγόμενο πολιτικό σύστημα έχει
υπερβεί κατά πολύ το όριο. «Υβρις» : ετυμ. εκ του υπέρ (υπέρβασις ορίου) και
νομοτελειακά θα υποστεί τις συνέπειες. Ο εφιάλτης επισκέπτεται ήδη της
ανήσυχες νύχτες της εξουσίας, που είναι ταυτόχρονα στις λίστες της
SIEMENS, που παραμένουν μυστικές… Oι οποίες, από την άλλη, είναι πιο
χρήσιμες στους Τεύτονες όσο θα τις κρατάνε μυστικές και τους κρατάνε.

«ο Κυνόδοντας της Patty» προβάλλεται ήδη παντού…

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Προηγούμενο άρθροΣας βαρεθήκαμε!
Επόμενο άρθροΗ απαράδεκτη ασυνέπεια της Διαμαντοπούλου
Γεννήθηκα μία Τρίτη βράδυ στην Αθήνα του 57. Mεγάλωσα σ’ ένα ρετιρέ πίσω από τον Παναθηναϊκό και πριν τελειώσω το γυμνάσιο, έπαιζα μουσική Ηταν πάντα αυτό που ήθελα να κάνω. Ημουν τυχερός, οι γονείς μου ήταν ανοιχτοί, με έστειλαν στο Λονδίνο και μετά στο Παρίσι, από το 75 ως το 80 στο Guildhall School Music and Drama κι έπειτα στην Ecole Normale de Musique. Μετά την επιστροφή μου στην Ελλάδα, γνώρισα τον Μάνο Χατζιδάκι, που με επηρεάζει ακόμα και σήμερα όπως ο Τσιτσάνης και πολλοί άλλοι που δεν γνώρισα ποτέ από κοντά. Έπαιξα για κάποια χρόνια σαν μουσικός και σαν ενορχηστρωτής. Από το 1986 γράφω μουσική για το θέατρο, τον κινηματογράφο, τηλεοπτικές σειρές, τραγούδια και σχεδόν για όποιον μου το ζητήσει. Το 2003 ιδρύσαμε με την γυναίκα μου Eυανθία Ρεμπούτσικα την ανεξάρτητη δισκογραφική Cantini. Ζω στην Αγία Παρασκευή με την Ευανθία, τα παιδιά μας Ραχήλ και Παύλος μεγάλωσαν κι έχουν φύγει απ’ το σπίτι. ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Γάμος στο Περιθώριο, του Β. Κεσίσογλου 1989 Το πέρασμα, της Β. Ηλιοπούλου 1990 Άδης, του Σ. Χαραλαμπίδη 1996 Peppermint,του Κ. Καπάκα 1999 Φτηνά Τσιγάρα, του Ρ. Χαραλαμπίδη 2000 Φθινοπωρινή Επιστροφή, του Γ. Αγαθονικιάδη 2001 URANYA του Κ. Καπάκα 2006 ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Όλη η Δόξα όλη η Χάρη EPT 1987 …Στο Camping EPT 1988 Παραμύθι χωρίς Όνομα EPT 1989 Ξενοδοχείο Αmore MEGA 1990 H Aγάπη της Γάτας MEGA 1991 Οι Τελευταίοι Εγγονοί MEGA 1991 H Θυσία ANT1 1991 AΦPIKA MEGA 1992 PIXTEP MUSIC MEGA 1993 Eσύ Αποφασίζεις MEGA 1994 Tο Μονοπάτι της Αγάπης ANT1 1994 Οι Χρηματιστές MEGA 1994 STRAS ANT1 1994 Tο Κόκκινο Φεγγάρι MEGA 1994 Ένοχη Αγάπη MEGA 1996 Σαν Αδελφές ET 1 1999 ΘΕΑΤΡΟ Κουκλόσπιτο 1992 Χάρολντ και Μωντ 1995 Ηλέκτρα 1998 Μια φορά κι ένα λεπτό 2002 Το Φιόρο του Λεβάντε 2007 Οι Ανθισμένες Μανώλιες 2007 NTOKΙMANTEP ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΨΗΦΙΔΩΤΑ 1987 KOYTOYZHΣ KANTOYNHΣ 1989 ΔIONYΣIOΣ ΣOΛΩMOΣ 1990 EΛΛHNIKEΣ ΘAΛAΣΣΕΣ 1991 OΛYΜΠOΣ TOΠΟΣ ΘΕΩN 1991 XEIMAZON APXΙΠΕΛAΓOΣ 1994 ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ Στη Λίμνη Με τις Παπαρούνες – Lyra 1992 Με την Ευανθία Ρεμπούτσικα Τραγουδά η Κρίστυ Στασινοπούλου Africa – Handmade Rec. 1992 STRAS – Sony Music 1994 στίχοι Άρης Δαβαράκης Tο Κόκκινο Φεγγάρι – Polygram 1994 στίχοι Ελένη Ζιώγα Αθώος Ένοχος – BMG 1996 Με την Ε.Ρεμπούτσικα στίχοι Ά.Δαβαράκης Τραγουδά ο Γ.Κότσιρας Για τη Συνήθεια του Έρωτα – Warner Music 1997 (στίχοι: Μ.Γκανάς, Α.Δαβαράκης, Ε.Ζιώγα, Θ.Γκόνης, Λ.Βενιέρη) Τραγουδά η Έλλη Πασπαλά Άδης – BMG 1996 Peppermint – 1999 Σ' αγαπώ - 1999 (Wea) Φτηνά Τσιγάρα – Warner Music 2000 συμμετέχει η Έλλη Πασπαλά Με τα Μάτια Κλειστά – Cantini 2003 (cd single) Τραγουδά η Γιώτα Νέγκα Πέμπτη Απόγευμα – Cantini 2004 Τραγουδά η Σοφία Παπάζογλου URANYA – Cantini 2007 Στίχοι Λίνα Νικολακοπούλου συμμετέχει η Αλκηστις Πρωτοψάλτη Summertime in Prague – Cantini 2008 συμμετέχει η Έλλη Πασπαλά 1993 Βραβείο Μουσικής για την τηλεοπτική σειρά «Africa» και Βραβείο Μουσικής Τηλεοπτικής Διαφήμισης. 1999 Βραβείο Μουσικής στο Φεστιβάλ Κιν/φου Θεσσαλονίκης, για την ταινία του Κώστα Καπάκα «Peppermint». 2000 Βραβείο Μουσικής Τηλεοπτικής Διαφήμισης. 2007 Βραβείο Μουσικής στο Φεστιβάλ Κιν/φου Θεσσαλονίκης, για την ταινία του Κώστα Καπάκα «Uranya».

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. κ. Καλατζόπουλε
    μην εκπλαγείτε αν κάποτε μάθουμε ότι η Γερμανία μας έχει ξεπληρώσει το «κατοχικό δάνειο» και απλά φαγωθηκε απο κόμματα και πολιτικούς.
    Και αν θέλετε τη γνώμη μου, ίσως αυτό είναι και το χειρότερο σήμερα. Η καθολική απαξίωση των κομμάτων καιτων θεσμών αλλά και το ότι ο κόσμος δεν μπορεί να πιστέψει τίποτα απο αυτά που ακούει. Όλοι μας πιστεύουμε ότι οι πολιτικοί, οι δημοσιογράφοι και το σύστημα γενικότερα μας λένε συνεχώς ψέματα. Ότι βαυκαλιζόμαστε κατ’εξακολούθηση απο το σύστημα, με την δικαιολογία ότι «μαζί τα φάγαμε’.

  2. Κύριε Καλαντζόπουλε,

    Συμφωνώ μαζί σας σε όλα όσα αναφέρετε εκτός από το ότι η Πάττυ είναι χαζοχαρούμενο (η Πάττυ είναι ό,τι χρειάζονται τα παιδάκια, και αν τη χαρακτηρίζουμε χαζοχαρούμενο τότε επιτιθέμεθα σε ό,τι τα παιδάκια εκπροσωπούν), ότι είναι πρόβλημα που στον «Κυνόδοντα» ο πατέρας ωθεί το γιο του στην αιμομυξία (το πρόβλημα είναι ;oti δε βλέπεται), και ότι οι «Τεύτονες» (κι όχι η γερμανική κυβέρνηση, που είναι κάτι διαφορετικό) έχουν κάποια ευθήνη απέναντι σε εμάς…

    Μα, ας μη γενικεύουμε….

  3. Μου άρεσε πολύ το κείμενο, και πιο πολύ ακόμα, ο συνειρμός ότι ο κυνόδοντας της Πάτυ προβάλλεται παντού…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here