Οι Έλληνες «κόβουν» και τη διασκέδαση

0
44

 

Η βαριά φορολογία, οι χαμηλοί μισθοί, η αύξηση των αναγκών διαβίωσης αναγκάζουν τους Έλληνες σε νέες περικοπές και μείωση της ποιότητας ζωής τους. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε σε έρευνά του το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) , οι καταναλωτές πλέον αγοράζουν μόνο τα απολύτως αναγκαία ενώ αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι πηγάινουν στο σουπερμάρκετ για να διασκεδάσουν!

Το 22% των καταναλωτών αντιμετωπίζει το σουπερμάρκετ ως βόλτα, διασκέδαση και ψυχαγωγία! Σύμφωνα με την έρευνα, οι Έλληνες επιλέγουν να αγοράσουν τρόφιμα από πολλά διαφορετικά σημεία πώλησης με πολλές και συχνές επισκέψεις.

Σύμφωνα λοιπόν με το ΙΕΛΚΑ, ο Έλληνας καταναλωτής, παρ’ ότι προσπαθεί να αξιοποιήσει προσφορές και εκπτώσεις από το σουπερμάρκετ, παράλληλα επισκέπτεται σε σημαντικό βαθμό και άλλα σημεία πώλησης.

Επισκέπτεται το σουπερμάρκετ 3 φορές την εβδομάδα ή περισσότερες.

Δεύτερο σημείο πώλησης τροφίμων με μεγάλη επισκεψιμότητα είναι ο φούρνος-αρτοπωλείο, με το 53% του κοινού να κάνει τουλάχιστον 3 επισκέψεις ανά εβδομάδα..

Στη λαϊκή αγορά πηγαίνουν περίπου μία φορά ανά εβδομάδα κατά 78% για την εβδομαδιαία αναπλήρωση φρούτων και λαχανικών.

Επίσης, μία εβδομαδιαία επίσκεψη σημειώνεται σε κρεοπωλείο-ιχθυοπωλείο-οπωροπωλείο, όπου το 20% των καταναλωτών δεν πηγαίνουν καθόλου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here