Τελείωσε ο χρόνος για τον Φερέιρα στον ΠΑΟ

0
36

Μόνο λύπη προκαλεί ο φετινός Παναθηναϊκός, όχι τόσο λόγων των αποτυχημένων αποτελεσμάτων, όσο κυρίως λόγω των απογοητευτικών εμφανίσεων που δεν θυμίζουν σε τίποτα την ιστορική ομάδα με το «τριφύλλι» στο στήθος. Πλέον, και η προδιάθεση των οπαδών απέναντι στον Ζεσουάλδο Φερέιρα έχει αλλάξει, όπως φάνηκε και με τις αποδοκιμασίες του κόσμου στον Πορτογάλο τεχνικό, αμέσως μετά τη λήξη του ματς της Κυριακής με τον Αστέρα Τρίπολης. Και μπορεί να είναι μην είναι τόσο ηθικό να «χτυπάς» έναν προπονητή που ήδη είναι ριγμένος στο καναβάτσο, ωστόσο ο Φερέιρα έχει το μεγαλύτερο μερίδιο της ευθύνης για το χάλι της ομάδας.

Κι εξηγώ το γιατί:

Ηταν ο μοναδικός υπεύθυνος για τις μεταγραφές του Παναθηναϊκού και είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της ομάδας που δεν αποκτήθηκαν ποδοσφαιριστές με εισηγήσεις άλλων, παρά μόνο του ιδίου.

Άρα, αυτός φέρει την ευθύνη για τον Φορναρόλι που δεν βάζει γκολ ούτε στην προπόνηση, τον Βελάσκεζ που παρότι κεντρικός αμυντικός χάνει συνεχώς τον αντίπαλο επιθετικό, τον Πίντο που τον κάνει ό,τι θέλει ο… Περόνε, τον Σισοκό που ξεφούσκωσε πολύ γρήγορα, τον Πάπε Σο που ακόμα δεν τον έχουμε δει, παρότι αποκτήθηκε ως ο άμεσος διάδοχος του Σιμάο και τους Ζέκα και Κουίνσι που μοιάζουν να έχουν μείνει στην περσινή χρονιά!

Πέρα από τους παίκτες που έφερε, τον Φερέιρα μπορείς να τον κατηγορήσεις και για τους παίκτες που δεν έφερε, με αποτέλεσμα ο Παναθηναϊκός να είναι η μοναδική ομάδα στην Πρέμιερ Λιγκ που δεν έχει αξιόλογο φουνταριστό επιθετικό, καθώς ο Τοτσέ και ο Πετρόπουλος μετά βίας θα έπαιζαν στον… Λεβαδειακό, ενώ δεν προνόησε να πάρει κάποιον αντικαταστάτη του Καραγκούνη, για να αναλάβει την ομάδα ως οργανωτής. Κι όπως αποδεικνύεται συνεχώς στην πράξη, σχήματα χωρίς προωθημένο και αλχημείες με επιθετικό τον Χριστοδουλόπουλο, απλώς δεν προσφέρουν τίποτα!

Τα σφάλματά του δεν επικεντρώνονται μόνο στις μεταγραφές αλλά και στο στήσιμο της ομάδας. Από την αρχή της σεζόν «ψάχνεται» στην επιλογή των κατάλληλων 11 και η συγκρότηση της ενδεκάδας είναι γρίφος για δυνατούς λύτες, καθώς κάθε φορά παίζουν και διαφορετικοί. Σε αυτό που δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση είναι το αργό, βασανιστικό ποδόσφαιρο που παίζει ο Παναθηναϊκός, χωρίς ίχνος φαντασίας και χωρίς καμία κίνηση και ενέργεια. Όποιος έχει παρακολουθήσει τις φετινές ομάδες της Σούπερ Λίγκας, μπορεί αβίαστα να ισχυριστεί ότι ο Παναθηναϊκός παίζει την πιο προβλέψιμη μπάλα της κατηγορίας και για αυτό είναι εύκολο μικρομεσαίες ομάδες να αντιμετωπίσουν εύκολα τον παραπαίοντα αντίπαλο τους…

Και δικαιολογίες δεν υπάρχουν για τον 66χρονο προπονητή, ούτε και στον τομέα αυτό, καθώς ο ίδιος έκανε τις δύο τελευταίες καλοκαιρινές προετοιμασίες της ομάδας και έχει τον απόλυτο έλεγχο στο αγωνιστικό πρόσωπο της ομάδας.

Ο Φερέιρα επέλεξε και τον εύκολο δρόμο της δικαιολογίας μετά από κάθε… στραβή. Μιλώντας στους δημοσιογράφους, τις μισές φορές του φταίνε οι διαιτησίες, κάποιες άλλες η ατυχία και σπάνια ο ίδιος, αναλαμβάνοντας την ευθύνη.

Δεν δικαιούται, όμως, στην τρίτη σεζόν του στην ομάδα να ζητάει – όπως έκανε την Κυριακή – πίστωση χρόνου, όταν έχει μπει ήδη ο Οκτώβριος και όλες οι διοργανώσεις είναι σε εξέλιξη, με το έδαφος που έχει χαθεί να είναι ήδη τεράστιο!

Το σίγουρο είναι, όποιο ρίσκο κι αν εμπεριέχει η απόφαση για λύση της συνεργασίας, ότι ο Παναθηναϊκός με τον Φερέιρα, καλύτερος δεν μπορεί να γίνει. Χειρότερος μάλλον ναι…

Υ.Γ. Για να προλάβω όσους θα με κατηγορήσουν ότι βρήκα την ευκαιρία να τα… χώσω τώρα στον Φερέιρα που τελειώνει, δείτε κάτι που έγραψα το καλοκαίρι του 2011, όταν ο Φερέιρα αν και λίγους μήνες στην Ελλάδα, φρόντισε και πάλι να βρίσκει δικαιολογίες…

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Προηγούμενο άρθροΆλλη μια απόδειξη αποτυχίας του Παπανδρέου
Επόμενο άρθροΑίσχος: Αθώωσαν τους ναζί που σκότωσαν 586 γυναίκες και παιδιά
O Δήμος Μπουλούκος γεννήθηκε στου Ζωγράφου και το «μικρόβιο» της δημοσιογραφίας μπήκε από νωρίς μέσα, λόγω του πατέρα του Αριστείδη, επιλέγοντας, όμως, την αθλητική από την πολιτική δημοσιογραφία. Πρώτος επαγγελματικός σταθμός που μέχρι σήμερα μοιάζει με. παντοτινός, το MEGA (Channel το 1989 όταν εντάχθηκε στο τμήμα). Από τότε έκανε (και κάνει) τα πάντα στο κανάλι μέχρι να φτάσει στην θέση του αρχισυντάκτη και να βασανίζει πλέον άλλους. Παράλληλα εξάσκησε όλες τις μορφές της δημοσιογραφίας, την έντυπη (Απογευματινή, Αθλητική Ηχώ), τη ραδιοφωνική (Flash), τη διαδικτυακή (Sportnews, Gazzetta), ενώ υπήρξε διευθυντής σύνταξης στην ελληνική έκδοση του περιοδικού World Soccer. Πλέον προσπαθεί τον περιορισμένο ελεύθερο του χρόνο να τον διαθέσει στην σύζυγο του Λίνα και στις δύο κόρες του Ζέτα και Εβελίνα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here