Θέλουν νεκρό μετανάστη οι δολοφόνοι δήθεν προοδευτικοί

19
56

Εδώ και πολλά χρόνια στην πατρίδα μας, ο διάλογος για το τεράστιο θέμα που λέγεται «Μεταναστευτικό» διεξάγεται όχι με πολιτικούς, αλλά με συναισθηματικούς όρους. Έτσι έχει δημιουργηθεί στην χώρα ένα άτυπο μέτωπο «ανθρωπιστών» που λένε, να ανοίξουμε τα σύνορα σε όλους και να τους νομιμοποιήσουμε και στους άλλους τους «κακούς», τους «απανθρώπους», τους «ρατσιστές» που θέτουν ερωτήματα, όπως πόσους και υπό ποίες προϋποθέσεις.

Για μεγάλο χρονικό διάστημα οι πρώτοι υπερτερούσαν σε πολιτική ισχύ, των δεύτερων και είχαν επιτύχει την πλήρη σιωπή της Κοινωνίας μας, από ερωτήματα που σε κάθε άλλη Κοινωνία είναι απλώς αυτονόητα. Τον τελευταίο καιρό όμως τα πράγματα άλλαξαν. Πολιτικές αποφάσεις της Κυβερνήσεως, όπως η ανέγερση του Φράχτη στον Έβρο ή η ρητορική για μηδενική ανοχή στην λαθρομετανάστευση, αποδεικνύουν ότι υπό την πίεση των πραγματικών προβλημάτων, που η ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση έχει δημιουργήσει, η Κοινωνία μας άλλαξε θέση. Τώρα όλοι συζητούν δημοσίως, αυτά τα οποία όταν τα υποστήριζα εγώ, πριν από μερικά χρόνια, με έλεγαν ναζί.

Στον πανικό τους οι δήθεν «προοδευτικοί» αποφάσισαν λοιπόν να προχωρήσουν σε ένα απονενοημένο διάβημα κι έτσι οργανώθηκε όλη αυτή η επιχείρηση καταλήψεως της Νομικής. Η επιχείρηση αυτή, έγινε με αποκλειστικό σκοπό τον εκβιασμό της Ελληνικής Πολιτείας, ώστε να προχωρήσει σε νομοθετικές ρυθμίσεις, που αλλιώς δεν είχαν καμία πιθανότητα να επιτύχουν πια, αφού η πλειοψηφία είναι αντίθετη με αυτές. Όμως όλοι αυτοί οι δήθεν «δημοκράτες» είπαν «δημοκρατικότατα» ότι αφού δεν μπορούμε να πείσουμε, θα επιβάλουμε.

Και πάλι έπεσαν έξω όμως διότι αντί να λειτουργήσει όλο αυτό υπέρ τους, στράφηκε εναντίον τους. Η επιχείρηση αυτή θα είχε λήξει, εάν η Κυβέρνηση, αντί να φοβάται τον ίσκιο της, απλώς εφάρμοζε το νόμο και προχωρούσε στην σύλληψη εκείνο το βράδυ και των λαθρομεταναστών και τους «αλληλεγγύων», προς απέλαση τους πρώτους και προς δίκη τους δεύτερους. Όμως η Κυβέρνηση προτίμησε αντί να λύσει το πρόβλημα, απλώς εφαρμόζοντας τους νόμους, που η ίδια έχει ψηφίσει και ορκιστεί να φυλάει, να το μεταθέσει χρονικά. Έτσι έγινε η μεταφορά τους στο Μέγαρο Υπατία.

Φυσικά το πρόβλημα δεν λύθηκε, αλλά τώρα έγινε πολύ μεγαλύτερο. Διότι οι δήθεν «αλληλέγγυοι» τώρα παίζουν το τελευταίο τους χαρτί, που είναι και το πιο επικίνδυνο. Επιδιώκουν έναν ή περισσοτέρους θανάτους. Ο σκοπός τους είναι να πεθάνουν μερικοί απεργοί πείνας, έτσι ώστε και να συγκινηθεί η ελληνική Κοινή Γνώμη, αλλά και να δημιουργηθεί μείζονα αναταραχή στην Χώρα, με κινητοποιήσεις των μεταναστών σε όλη την επικράτεια. Πιστεύουν ότι ή ενώπιον αυτού του εκβιασμού η Κυβέρνηση θα υποχωρήσει ή ότι αν δεν υποχωρήσει θα προκληθεί το χάος, που ούτως ή άλλως επιδιώκουν.

Χθες δέχθηκα δύο διαφορετικές καταγγελίες από δύο διοικητές δημοσίων νοσοκομείων, που μου είπαν, ότι ενώ κάποιοι από τους απεργούς πείνας, ζητούν να λάβουν λίγο έστω φαγητό, οι λεγόμενοι «αλληλέγγυοι» τους εμποδίζουν και προπηλακίζουν το ιατρικό προσωπικό που προσπαθεί να τους βοηθήσει.

Είναι λοιπόν προφανές, ότι από το πολιτικό μίσος που έχουν, από «αλληλέγγυοι» έχουν μεταβληθεί σε κανονικούς δολοφόνους, με στόχο να υπάρξει ανθρώπινη απώλεια.

Χαίρομαι που οι σχετικές καταγγελίες, ήρθαν τελικά στο φως και από το στόμα του ίδιου του υπουργού Υγείας και ελπίζω όλοι να αντιληφθούν το πόσο μεγάλο παιχνίδι κάποιοι παίζουν, στις πλάτες αυτών των αδύναμων ανθρώπων.

Οι μάσκες έπεσαν. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα δούμε τα χειρότερα.

Υ.Γ. 1.Το καθεστώς ανοχής που πρότεινε ο υπουργός Δικαιοσύνης είναι η μόνη πρόταση που έχει κάποια νομιμότητα, αν και εγώ προτείνω την απέλαση τους, μόλις το επιτρέψει η υγεία τους.

2. Από τους 280 περίπου, μόνον οι 14 έχουν χάσει την νομιμότητά τους λόγω ενσήμων. Όλοι οι υπόλοιποι είναι αναγκαστικά παράνομοι, διότι μπήκαν μετά την 31η Δεκεμβρίου του 2004. Δηλαδή και να θέλει η Κυβέρνηση δεν μπορεί να τους νομιμοποιήσει, χωρίς να παραβιάσει την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία.

19 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πήρα την πρωτοβουλία και αναδημοσίευσα το ενδιαφέρον άρθρο σας (κρατώντας τις όποιες αποστάσεις έκρινα σκόπιμες) σε ένα από τα blogs μου:

    http://aekphile.blogspot.com/2011/03/blog-post_06.html

    Θέματα που ίσως σας ενδιαφέρουν θα βρείτε εδώ:

    http://aekphile.blogspot.com/2011/03/blog-post_5355.html
    http://aekphile.blogspot.com/2011/02/blog-post_26.html
    http://aekphile.blogspot.com/2011/02/blog-post_18.html
    http://costas-athens.blogspot.com/2011/02/blog-post_17.html

    Τα σχόλιά σας ευπρόσδεκτα!

  2. Ρατσισμός είναι να θεωρούμε κάποια άλλη ομάδα ανθρώπων ως κατώτερη ή ακόμη και άξια περιφρόνησης, λόγω της φυλετικής ή εθνικής τους καταγωγής. Αιτία του ρατσισμού είναι συνήθως ένα μίγμα υπεροψίας και φόβου. Δηλαδή, από τη μια πλευρά αισθανόμαστε ότι η δική μας φυλή είναι ανώτερη – πιο καλλιεργημένη, πιο έξυπνη, πιο πολιτισμένη κτλ. – ενώ από την άλλη αισθανόμαστε ότι η άλλη φυλή με κάποιο τρόπο μας απειλεί: Είτε στρατιωτικά, είτε πολιτιστικά, είτε ακόμη και στο επίπεδο εξεύρεσης εργασίας. Το αποτέλεσμα, μέσα μας, είναι να βλέπουμε μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων με εχθρότητα και προκατάληψη. Ο ρατσισμός ενέχει πάντοτε το στοιχείο της διαστρεβλωμένης όρασης. Στους μεν εαυτούς μας, βλέπουμε μόνο καλά, μόνο αρετές, μόνο μεγαλείο. Αν κατά σύμπτωση προσέξουμε κάποιο ελάττωμα, εύκολα το δικαιολογούμε. Στη δε αντίπαλη φυλή βλέπουμε μόνο πάθη, μόνο πονηριά, μόνο μικρότητα. Αν κατά σύμπτωση προσέξουμε κάποια καλοσύνη, εύκολα την ανάγουμε στην υστεροβουλία. Ο κάθε λαός βρίσκει τα δικά του προσχήματα όταν θέλει να στραφεί προς το ρατσισμό. Η ναζιστική Γερμανία είχε προφασιστεί τη γενετική καθαρότητα. Η Αγγλία της αποικιοκρατίας προφασίστηκε την πολιτιστική ανωτερότητα.
    Εμείς εδώ στην Ελλάδα, όταν έχουμε κρούσματα ρατσισμού, συνήθως αναζητούμε πρόσχημα στην εθνική μας καταγωγή, στην ελληνικότητά μας και στην ένδοξη ιστορία μας. Είναι βέβαια αλήθεια ότι οι αρχαίοι πρόγονοί μας συνεισέφεραν πολλά στον πανανθρώπινο πολιτισμό, ίσως και περισσότερα από οποιονδήποτε άλλο λαό της εποχής εκείνης. Το έκαναν όμως αυτό καλλιεργώντας τη δημοκρατία και το σεβασμό προς τον κάθε άνθρωπο, προς το ανθρώπινο πρόσωπο αυτό καθ’ εαυτό. Αν τώρα εμείς – εν ονόματι των αρχαίων – περιφρονούμε κάποιους εκ των συνανθρώπων μας, τότε το μόνο που κάνουμε είναι να φανερώνουμε ότι δεν είμαστε γνήσια τέκνα τους. Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνούμε είναι ότι.. ο κάθε άνθρωπος, ανεξάρτητα από την παιδεία που έλαβε και από τον πολιτισμό στον οποίο ανατράφηκε, έχει μέσα του την ίδια φλόγα της ανθρώπινης φύσης που έχουμε κι εμείς: Έχει δηλαδή την ικανότητα να αγαπά, να δημιουργεί, να ζει σε κοινωνία, να σκέπτεται, να χαίρεται, να θαυμάζει. Ίσως σε κάποια εξωτερικά ιδιώματα ή σε κάποιες συνήθειες να διαφέρει από εμάς, αλλά αυτό θα έπρεπε να ξυπνούσε το ενδιαφέρον μας μάλλον – πώς να γνωριστούμε καλύτερα – παρά το φόβο, την κατάκριση, την περιφρόνηση. Η καλύτερη ισορροπία όταν είμαστε αντιμέτωποι με ανθρώπους από άλλες φυλές, είναι να διατηρούμε μια υγιή στάση φιλοξενίας, όπου αποδεχόμαστε τον άλλο γι’ αυτό που είναι, ενώ ταυτόχρονα σεβόμαστε και τον εαυτό μας γι’ αυτό που είναι και γι’ αυτό που έχει. Αν προσέξουμε στον άλλο άνθρωπο, στην άλλη φυλή, κάποια ελαττώματα, ας θυμηθούμε ότι έχουμε και εμείς, αν όχι τα ίδια, τουλάχιστον άλλα εξ’ ίσου σοβαρά ελαττώματα. Αν αντιληφθούμε κάποια προτερήματα, ας μην αφήσουμε τον εαυτό μας να τα διαστρεβλώσει με σκέψεις του τύπου «Μπορεί αυτοί να είναι ευγενικοί αλλά είναι κατά βάθος ψυχροί, ενώ εμείς που όλοι μέρα βριζόμαστε κατά βάθος έχουμε καλή καρδιά». Δηλαδή, αν προσπαθούσαμε λίγο περισσότερο, αν είχαμε την διάθεση να μάθουμε, δε θα μπορούσαμε εμείς να γίνουμε και ευγενικοί και να έχουμε καλή καρδιά; Ο πραγματικά μεγάλος άνθρωπος, ο πραγματικά μεγάλος λαός, είναι αυτός που ξέρει να μαθαίνει από τα προτερήματα των άλλων ενώ ταυτόχρονα διατηρεί αλώβητη τη δική του ταυτότητα.
    Μία υπενθύμιση προς τους «υπερπατριώτες Ελληναράδες»: «Τοσούτον δ’ απολέλοιπεν η πόλις ημών περί τό φρονείν καί λέγειν τούς άλλους ανθρώπους, ώσθ’ οι ταύτης μαθηταί τών άλλων διδάσκαλοι γεγόνασιν, καί τό τών Ελλήνων όνομα πεποίηκεν μηκέτι τού γένους, αλλά τής διανοίας δοκείν είναι, καί μάλλον Έλληνας καλείσθαι τούς τής παιδεύσεως τής ημετέρας ή τούς τής κοινής φύσεως μετέχοντας.», έγραφε ο Ισοκράτης. Τώρα ξυπνήσατε όλοι κύριε Γεωργιάδη και φωνάζετε. Θυμηθήκατε ότι υπάρχει και το δημοψήφισμα, μήπως και ψαρέψετε κανένα ψήφο. Μέχρι τώρα που ψήφιζατε και θεσμοθετούσατε όλο αυτό το πλαίσιο με το οποίο ρημάζεται όποιο δημοκρατικό δικαίωμα έχει απομείνει και χρεοκόπησατε οικονομικά την Ελλάδα δε ρώτησατε ποτέ τον πολίτη τι γνώμη έχει. Ουστ υποκριτές!
    Ο Έλληνας που θα ήθελα να γίνω, δεν είναι ξεροκέφαλος, δεν κομπάζει για την ανωτερότητα του, συμπαθεί τους γείτονες του, δεν είναι κομπλεξικός, είναι ευγενικός και δεν φοβάται να βλέπει διαφορετικούς ανθρώπους γύρω του. Πρέπει να επαναπροσδιοριστούμε σαν ώριμα όντα και να πετάξουμε από πάνω μας όσες δυσλειτουργικές για σήμερα πεποιθήσεις μας φόρτωσαν οι γονείς μας και οι δάσκαλοι μας. Με το δικό μας πια μυαλό. Ναι, μπορούμε. Δεν είμαστε έρμαια της «εκπαίδευσης» που μας έδωσαν. Έχουμε έναν εγκέφαλο όλο δικό μας που απαλλάσσοντάς τον από τα σκουπίδια, μπορεί να λειτουργήσει χωρίς γνωσιακά σφάλματα. Χωρίς μετανάστες αυτός ο τόπος τώρα θα ήταν ο τελευταίος τόπος της γης. Η Ελλάδα αλλάζει δημογραφικά. Αν δεν σας αρέσει περάστε την υπόλοιπη ζωή σας γκρινιάζοντας παπαριές.
    Ζήτω η ανοιχτή, πολύχρωμη, πολυπολιτισμική Ελλάδα όπου Νιγηριανοί έχουν κρητικά επίθετα και Έλληνες ουκρανικά. Αυτή είναι μια ωραία Ελλάδα να ζεις, οι υπόλοιποι κάντε γκέτο στο Άγιο Όρος ! Σε κάτι απόψεις σαν τις δικές σας οφείλουμε την ανακάλυψη μεγάλων επιστημονικών θεωριών, ορθά αποδεκτών, όπως το «πας μη Έλλην βάρβαρος», δισβάρβαρος και τρισβάρβαρος και το «Η λύση για το σκοπιανό είναι μία: σύνορα κοινά με την Ιρλανδία». Η Μακεδονία είναι ελληνική, όλος ο κόσμος είναι ελληνικός. Έλληνες πείτε όχι και εξοντώστε αυτή τη βρομερή μειονότητα των 6.000.000.000 που θέλει να μας πάρει τον πλανήτη μας . Προτείνω να απελαθούνε όλοι οι μετανάστες από την Ελλάδα και να απελαθούν και όλοι οι Έλληνες από χώρες του εξωτερικού. Να γίνουμε καμιά 20.000.000 στριμωγμένοι, πεινασμένοι και άνεργοι Έλληνες και τότε να δούμε τι καλά φυντάνια είμαστε κι εμείς.
    Ναι, θα είμαστε μια χαρά, θα τρώμε αρχαίο πνεύμα αθάνατο και θα λύσουμε τα εργασιακά με καθαρόαιμη ελληνική παράδοση.

  3. αναδημοσιεύω ενα κείμενο που νομίζω απαντά και στην (οντως) απαράδεκτη συμπεριφορά μιας αριστεράς που θέλει να χρησιμοποιήσει τους μετανάστες για να ασκήσει πολιτική όσο και μίας «πατριωτικής» (;) ομάδας ανθρώπων που νομίζουν πως μπορούν να μας ρίξουν «στάχτη στα μάτια» με το να φέρνουν το θέμα στους μετανάστες (ποιος μπορεί να αρνηθεί οτι είναι πρόβλημα το μεταναστευτικό; ) και να «σφυρίζουν αδιάφορα» για το ΔΝΤ το οποίο βοήθησαν να μας κάτσει στο σβέρκο!

    http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/blog-post_1681.html

    «Ιδιαίτερα σε εποχές σύγχυσης όπως η σημερινή, η παρανόηση και η παρερμηνεία φαίνεται να κυριαρχούν και η σωστή εφαρμογή της ορθόδοξης διδασκαλίας να υποχωρεί.
    Έτσι, είναι συνηθισμένο στην εποχή μας να θεωρούμε πως είμαστε «σωστοί χριστιανοί», κι όμως παράλληλα:
    να θεωρούμε αυτόματα όλους τους «ξένους» (τσιγγάνους και οικονομικούς μετανάστες που ζουν στην πατρίδα μας) ύποπτους για πιθανά εγκλήματα εναντίον μας,
    να δυσανασχετούμε όταν μένουν στη γειτονιά μας και φυσικά να τους αρνούμαστε το δικαίωμα να μένουν στην πολυκατοικία μας,
    να τους εκμεταλλευόμαστε όσο μπορούμε ως εργάτες ή υπαλλήλους μας και να εξοργιζόμαστε όταν εκείνοι διεκδικούν ίσα δικαιώματα με τους Έλληνες εργάτες και υπαλλήλους, σε πιο ακραίο σημείο, να ξεσπάμε βίαια εναντίον τους, διαπράττοντας από προπηλακισμούς και τραμπουκισμούς μέχρι και δολοφονίες (νομίζω σπάνια, ευτυχώς), αυτοτιτλοφορούμενοι «εθνικιστές» ή «πατριώτες», ενώ είμαστε η Κου Κλουξ Κλαν.
    Ας δούμε όμως τι λέει στ’ αλήθεια για τους ξένους ο χριστιανισμός, η πολύτιμη πνευματική κληρονομιά που κουβαλάει ο λαός μας. Προειδοποιώ: πολλοί αναγνώστες θα σοκαριστούν, θα με παρεξηγήσουν, θα πουν: «Δηλαδή τι θέλεις; Να τους αφήσουμε να μας πάρουν τη χώρα; Να τους αφήσουμε να μας ληστεύουν και να μας σκοτώνουν;» κ.τ.λ.
    Φυσικά δεν λέω καθόλου αυτό. Κανείς δεν πρέπει να μας κλέψει την πατρίδα, δηλαδή να την κατακτήσει, να εγκαταστήσει ξένη κατοχή εδώ. Μην ξεχνάμε όμως ότι συντηρούμε ήδη τρεις πανίσχυρους κατακτητές: το ΝΑΤΟ, την Ευρωπαϊκή Ένωση (που δείχνει το αληθινό της πρόσωπο – ενδιαφέρον μόνο για το χρήμα – πιέζοντάς μας πάνω στην οικονομική κρίση) και τις πολυεθνικές που μας τραβούν από τη μύτη μετατρέποντάς μας σε εργάτες τους και σε υπάκουους καταναλωτές. Αυτή την τριπλή ξένη κατοχή κανείς δεν τη θυμάται, κανείς δεν την καταδικάζει, δεν εξοργίζεται γι’ αυτήν, ούτε την πολεμάει! Βγάζουμε τη λύσσα και την «αγανάκτησή» μας στους φουκαράδες, που τους έχουμε του χεριού μας, και τους αληθινούς κατακτητές ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΜΕ ΑΙΣΧΡΑ.
    Επίσης, ασφαλώς οι αστυνομικές και δικαστικές αρχές, εφαρμόζοντας το νόμο, πρέπει να μας προστατεύουν από τους ληστές και τους δολοφόνους. Όντως έχουμε φορτωθεί πολλές συμμορίες αλλοδαπών, όμως έχουμε εξίσου πολλές και ισχυρές συμμορίες Ελλήνων! Κάθε αλλοδαπός δεν είναι οπωσδήποτε κακοποιός. Τέλος, ας μην ξεχνάμε ότι ένα ολόκληρο πλήθος αλλοδαπών κοριτσιών (ορθόδοξων χριστιανών – αν και δεν έχει σημασία, αρκεί που είναι θύματα) εκπορνεύεται από Έλληνες σε Έλληνες «πελάτες»! Αυτές τι άποψη θα έχουν για «κάθε Έλληνα» και τι θα λένε, αν ποτέ αξιωθούν να γυρίσουν ζωντανές στην πατρίδα τους; Μάλιστα, ακούμε «Ρωσίδα» και χαμογελάμε. Για μας δεν είναι πια άνθρωποι, αλλά σύμβολα του σεξ (στην πραγματικότητα, σκλάβες).»

  4. Γραψατε:»Για μεγάλο χρονικό διάστημα οι πρώτοι υπερτερούσαν σε πολιτική ισχύ, των δεύτερων και είχαν επιτύχει την πλήρη σιωπή της Κοινωνίας μας, από ερωτήματα που σε κάθε άλλη Κοινωνία είναι απλώς αυτονόητα». Η αλήθεια είναι ότι για μεγάλο χρονικό διάστημα η ανασφάλιστη φτηνή εργασία καλάρεσε σε όλη την ελληνική κοινωνία. Περάσαν 20 και κάτι χρόνια από τότε, μπορούμε να αρχίσουμε επιτέλους να το παραδεχτούμε. Για τους απεργούς πείνας, δεν μπορεί κανείς να πάρει θέση αν δεν ξέρει ποιος ακριβώς είναι ο λόγος απέλασης. Όσοι πάντως από τους απεργούς πείνας κινδυνεύουν να απελαθούν λόγω ενσήμων πρέπει να παρουν μια δεύτερη ευκαιρία γιατι αυτό επιτάσσει η κοινή λογική σε ένα κράτος δικαίου, ακόμα και αν χρειαστεί νομοθετική ρύθμιση.

  5. Κύριε Τριανταφυλλίδη ωραία είναι αυτά που λέτε αλλά μάλλον αποτελεί μια αριστερίστικη ουτοπία σε έναν μαγικό και ευφάνταστο κόσμο καλά δεν βλέπετε σε όλες τις δημοσκοπήσεις η συντρηπτική πλειοψηφία των Ελλήνων είναι κατά της λαθρομετανάστευσης και κατά της πολυπολυτισμικής κοινωνίας που ονειρεύεστε;Τι είναι όλοι αυτοί φασίστες και ναζιστές ενώ η δική σας διεθνιστική αντίληψη που αποτελεί το 3% του πληθυσμού είναι σωστή και »άγια» μάλλον όχι.
    Τον πολυπολυτισμό που ονειρεύεστε τον βλέπουμε στα γκέτο της Ομόνοιας,πλατείας βικτωρίας,πλατεία βάθης,Άγιος Παντελεήμονας,πλατεία Αττικής,Κάτω Πατήσια,Κυψέλη,λιμάνι Πάτρας,λιμάνι Ηγουμενίτσας αυτήν την κοινωνία μόνο εσείς και η ιδεολογική σας μειοψηφία την ενστερνίζονται που θεωρούν ότι 2δισ. φτωχοί στον πλανήτη θα τους σώσει η Ελλάδα.
    Την πολυπολυτισμική κοινωνία την »θαυμάζουμε» στην Αίγυπτο όπου οι αιγύπτιοι μουσουλμάνοι κυνηγάνε να σφάξουνε τους συμπατριώτες τους Χριστιανούς που αποτελούν μειοψηφία, το ίδιο συμβαίνει και στην Νιγηρία όπου οι φανατικοί μουσουλμάνοι κυνηγάν να σφάξουν χριστιανούς συμπολίτες τους το ίδιο συμβαίνει και σε πολλές άλλες Ισλαμικές χώρες.
    Στην πολιτισμένη και δημοκρατική Γαλλία οι μουσουλμάνοι αυτογκετοποιήθηκαν και έχουν δημιουργήσει δικές τους παράλληλες κοινωνίες μήπως είναι και οι Γάλλοι »φασίστες» και »ναζιστές»;
    Μήπως και οι Γερμανοί έχουν και αυτοί το γονίδιο του ρατσισμού μέσα τους που δεν έχουν καταφέρει να αφομοιώσει τόσα εκατομμύρια αλλοδαπών που ζούνε δεκαετίες εκεί πέρα και η οποία είναι απείρως πιο προηγμένη από μας χώρα;Μήπως και οι Ελβετοί είναι ναζί,οι Αυστριακοί ή μήπως ή ολλανδοί είναι και αυτοί Χιτλερικοί που θέλουν να περιορίσουν την λαθρομετανάστευση και έχουν ταχθεί κατά της πολυπολυτισμικής κοινωνίας και έχουν γευθεί τα »οφέλη της βλέπε σκίτσα του Μωάμεθ,τρομοκρατικές επιθέσεις και άλλα.
    Αυτή η κοινωνία που ονειρεύεστε γιατί δεν έχει εφαρμοστεί σε καμιά ευρωπαική χώρα;
    Γιατί δεν εφαρμόστηκε ούτε καν στην Σοβιετική υπερδύναμη που είχε υπό την σκέπη της τόσους διαφορετικούς πολιτισμούς;Γιατί δεν εφαρμόστηκε στα Σκόπια όπου η Αλβανική μειονότητα διεκδικεί ανεξαρτησία;
    Γιατί δεν εφαρμόστηκε στην πολιτισμένη Σερβία όπου κοσοβοποιήθηκε λόγω μιας ισχυρής Αλβανικής και μουσουλμανικής μειονότητας που είχε με τα ακόλουθα αποτελέσματα που ΄βλέπουμε μέχρι σήμερα ή γιατί δεν εφαρμόστηκε στην Ρωσία με τους Τσετσένους αυτονομιστές να σπέρνουν τον τρόμο και την καταστροφή;
    Μπορώ να σας αναφέρω άπειρα παραδείγματα και απορώ όλα αυτά τα ωραία λόγια που λέτε γιατί δεν έχουν εφαρμοστεί πουθενά στον κόσμο όπου ακόμα και στην Αμερική υπάρχουν φυλετικά γκέτο στις περισσότερες πόλεις και αν τύχει και είσαι λευκός και περάσεις μέσα από αυτές τις περιοχές θα σε μαζεύουν με το κουταλάκι όλα αυτά που λέτε θα μπορούσαν να είναι μια ωραία έκθεση ιδεών Δημοτικού σχολείου ή σενάριο κάποιας ταινίας του Χόλιγουντ αλλά΄στον πραγματικό κόσμο αποτελούν μια μεγάλη γραφικότητα και ουτοπία.

  6. Αν ο Αδωνις ειναι διατεθειμενος να απαντησει σε ολα τα σχολια,τοτε να σχολιασω…

    Αλλιως,αν θα κανει μονολογο,δεν θα συμμετεχω,εγω & πολλοι αλλοι…

  7. ΚΥΡΙΕ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ,
    ΣΑΣ ΕΧΩ ΑΠΟΣΤΗΕΛΕΙ ΜΑΙΛ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ. ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΑΕΙ ΔΙΑΦΩΝΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΝΑΙ ΑΝ ΜΕΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΡΩΤΩ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ Ο ΝΤΟΡΟΣ ΑΥΤΟΣ????ΑΝ ΑΝΤΙ ΤΩΝ 2 ΜΠΑΤΣΩ ΣΚΟΤΩΝΟΤΑΝ ΜΕ 50- 100 ΣΦΑΙΡΕΣ ΕΝΑΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ???? ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ¨Η ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΣΩ ΤΙΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ. ΑΛΛΑ ΑΝ ΑΚΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΟ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΓΙΑ ΦΑΣΙΣΜΟ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΛΑΘΕ ΜΑΤΑΝΣΤΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ. ΚΑΝΤΑΕΙ ΑΝΕΚΔΟΤΟ. ΝΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ, ΟΜΩΣ ΠΟΥ? ΝΑΙ ΑΝ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ, ΟΛΟΙ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΝΟΣΗΡΟ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΟΧΘΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ. ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΖΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΥΠΑΓΟΜΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΟΧΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ «ΜΕ ΛΕΝΕ ΡΙΖΟ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΩ ΤΑ ΓΥΡΙΖΩ». ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΑΠΛΑ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΙ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΑΠΕΙΛΗ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΕΙ Η ΑΘΗΝΑ. ΣΙΓΑ ΡΕ ΣΕΡΙΦΗΔΕΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΚΕΨΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ?????ΕΝΟΧΛΗΣΑ ΚΑΝΕΝΑΝ Ή ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΟΥ???ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟΣ????? ΣΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΥΓΝΟΣ…….

  8. Κε βουλευτά
    Για το όλο θέμα και ζήτημα που έχει δημιουργηθεί με αυτούς τους ανθρώπους κύριος και βασικός υπεύθυνος είναι η Ελληνική πολιτεία και συγκεκριμένα η κυβέρνηση που άφησε επιπόλαια και βλακωδώς να εξελιχτεί το ζήτημα εδώ που έφτασε και δεν πείρε τα κατάλληλα μέτρα εγκαίρως και όταν έπρεπε. Γνώριζε από την αρχή όλες τις κινήσεις από την Κρήτη που επιβιβάστηκαν στο πλοίο, στον Πειραιά που με λεωφορεία μεταφέρθηκαν στην νομική και έγινε η κατάληψη και δεν έκανε τίποτε απολύτως. Τι περίμενε και τι ήλπιζε .
    Είμαι δε σίγουρος ότι και τα άλλα κόμματα γνωρίζατε αλλά σιωπούσατε αφήνοντας την καυτή πατάτα στα χέρια της κυβέρνησης.
    Και βέβαια κάποιοι πιθανόν να επιζητούν ένα νεκρό γιατί αυτό θα τους διευκολύνει στα σχέδια που έχουν κατά νου, δηλ. να δημιουργήσουν αναταραχή, αλλά η Πολιτεία είναι αυτή που άφησε να εξελιχτεί κατ’ αυτόν τον τρόπο η κατάσταση.
    Τώρα η πολιτεία έχει όλη την ευθύνη για την ζωή αυτών των ανθρώπων, έτσι τα κατάφερε, γιατί άσχετα αν είναι λαθρομετανάστες, αν δικαιούνται άδεια παραμονής , νομιμοποίηση κλπ. Εκείνο που προέχει είναι η προάσπιση της ζωής τους στην παρούσα φάση και με δεδομένο ότι οι άνθρωποι αυτοί χρησιμοποιούνται , από κάποιους γνωστούς κύκλους και οργανώσεις , σαν μοχλός πίεσης ώστε να αναγκάσουν την κυβέρνηση κάτω από τον φόβο ενός ενδεχόμενου θανάτου να ενδώσει άνευ όρων ώστε να δημιουργηθεί προηγούμενο και τετελεσμένο, η θέση της είναι φοβερά λεπτή και δύσκολη αλλά αυτή ευθύνεται για την ολιγωρία που υπέδειξε και φοβάμαι ότι θα πληρώσει με μια ήττα για την ολιγωρία και τα μειωμένα αντανακλαστικά της ή θα βάλει σε περιπέτεια τη χώρα.

  9. ENA APO TA POLAPLA 8EMATA TOU AKIBERNITOU KRATOUS POU AFISAME ANEUTINA STA XERIA TON KERDOSKOPON K
    ANEUTINON POLITIKON EFTASE STO TELOS, MAZI ME OLA TA ALA TORA PREPI NA EFARMOSOUME TOUS NOMOUS OPOU IXAN KSEXASTOI GIA KAPIES DEKAETIES. STO 8EMA TON METANASTON; NOMIMA K ELEKXOMENA NA DO8OUN ADIES ERGASIAS, EKPEDEUSIS K DIAMONIS. EMIS OI ELLHNES GNORIZOUME POLI KALA TI INE NA ISE METANASTIS NOMIMOS K PARONOMOS GIAUTO DEN XRIAZOMASTE «ORISMENOUS KALOUS » NA EPIBALOUN EKBIASTIKA TIS …..
    8ESIS TOUS OPOU ANEU8INA ANALABAN, ISOS XRIASTI OTAN YPARKSI 8ANATOS NA TOUS DO8I I DIKEA DIKASTIKI EU8INI A8ROPOKTONIAS IS BAROS AUTON TON ADINATON AN8ROPON, OSTE OLOI OI POLITES NA KATALABOUN OTI I ANEUTINOTITA EUTASE STO TELOS K TO KRATOS AUTO ALAZI SELIDA KITONTAS MPROSTA.
    KIRIOI NA KATALABOUBE TA POLA LOGIA KA8ISTEROUN K KOSTIZOUN STIN PROODO TIS PSOROKOSTENAS.

  10. ΚΥΡΙΕ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ «ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ» «ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ»- εχει κολλήσει η βελόνα σας- ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ – που δεν υπάρχει σε κανένα λεξικό παρά μόνο στα δικά σας- Κ ΑΛΛΕΣ «ΠΝΕΥΜΑΤΩΔΕΙΣ» ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ Κ ΟΙ ΟΜΟΙΔΕΑΤΕΣ ΣΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΙΣ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΔΙΧΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΘΕΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕ ΖΗΤΗΣΑΝ ΜΕΓΑΡΑ ΥΠΑΤΙΑΣ – τραγελαφική κ ειρωνική η αντιμετώπιση απ το κράτος προς αυτούς τους ανθρώπους- ΟΥΤΕ ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ. ΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ. Κ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΩΡΩ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ Κ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΥΤΟ. ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΥΤΕ Κ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ.

  11. Δεν ανήκω σίγουρα στους δήθεν προοδευτικούς όμως οι μετανάστες χρειάζονται γιατί κάποιος πρέπει να δουλεύει σε αυτή τη χώρα. Ναι είμαι ρατσίστρια αλλά δεν ξέρς αν είμαι περισσότερο ρατσίστρια απέναντι στους αλλοδαπούς ή τους ίδιους τους Έλληνες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here