Το Άσυλο πέθανε, ζήτω το Άσυλο!‏

7
38

Την ίδια ώρα που η κυβέρνηση, εν πολλοίς ορθά, αποφάσισε το τέλος του ασύλου που, αφού εκφυλίστηκε με τα χρόνια και έπαψε να υφίσταται ο αρχικός λόγος ύπαρξής του, βρήκε μπροστά του και μια ευρύτατη συναίνεση και τελείωσε. Την ίδια ώρα, λοιπόν, η ίδια κυβέρνηση συζητάει τη δημιουργία ενός άλλου ασύλου. Το ονομάζουνε «ειδικές οικονομικές ζώνες».

«Ειδική οικονομική ζώνη». Ευφημισμός, η ίδια μέθοδος που ονόμασε τη ληστεία «κατοχικό δάνειο» και τη βιομηχανική παραγωγή θανάτου «τελική λύση».

Με πρόσχημα την κατάργηση της γραφειοκρατίας, οι «ειδικές οικονομικές ζώνες» άσυλο αρχικά οικονομικό, στην πράξη θα προσαρτήσουν ολόκληρες περιοχές της χώρας. Μα αν το πρόβλημα είναι η γραφειοκρατία γιατί δεν την καταργούν για όλους; Γιατί ο ιθαγενής επενδυτής να μην αφεθεί επί ίσοις όροις να επιχειρήσει; Γιατί να πληρώνουν περισσότερους φόρους για τον ελληνικό ήλιο οι Έλληνες από τους Γερμανούς; Αναφέρεται, μάλιστα, σε μία περίπτωση, 200.000 στρέμματα γης, για την παραγωγή ρεύματος με ηλιακή ενέργεια «ειδική οικονομική ζώνη» στην ευαίσθητη ακριτική περιοχή της Θράκης.

Αν μεθαύριο αυτά τα 200.000 στρέμματα που δεν θα εποπτεύονται ή θα εποπτεύονται κατ’ ευφημισμόν «εικονικά» από τα όργανα του ελληνικού κράτους, αφού προσαρτηθούν από τους εταίρους μας τους Γερμανούς, γίνουν το εφαλτήριο για εδαφικές διεκδικήσεις από τους φίλους τους, τους Τούρκους; Φοβούμαι ότι το φέσι που μας επιφυλάσσει το μέλλον με τέτοιο ενδοτισμό και ελαφρότητα, δεν είναι μόνο οικονομικό, αλλά ένα φέσι από δω μέχρι την αιωνιότητα.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Προηγούμενο άρθροΚαλώς ήρθατε στην κόλαση
Επόμενο άρθροΣτο Ισραήλ κατέθεσαν ψυχή
Γεννήθηκα μία Τρίτη βράδυ στην Αθήνα του 57. Mεγάλωσα σ’ ένα ρετιρέ πίσω από τον Παναθηναϊκό και πριν τελειώσω το γυμνάσιο, έπαιζα μουσική Ηταν πάντα αυτό που ήθελα να κάνω. Ημουν τυχερός, οι γονείς μου ήταν ανοιχτοί, με έστειλαν στο Λονδίνο και μετά στο Παρίσι, από το 75 ως το 80 στο Guildhall School Music and Drama κι έπειτα στην Ecole Normale de Musique. Μετά την επιστροφή μου στην Ελλάδα, γνώρισα τον Μάνο Χατζιδάκι, που με επηρεάζει ακόμα και σήμερα όπως ο Τσιτσάνης και πολλοί άλλοι που δεν γνώρισα ποτέ από κοντά. Έπαιξα για κάποια χρόνια σαν μουσικός και σαν ενορχηστρωτής. Από το 1986 γράφω μουσική για το θέατρο, τον κινηματογράφο, τηλεοπτικές σειρές, τραγούδια και σχεδόν για όποιον μου το ζητήσει. Το 2003 ιδρύσαμε με την γυναίκα μου Eυανθία Ρεμπούτσικα την ανεξάρτητη δισκογραφική Cantini. Ζω στην Αγία Παρασκευή με την Ευανθία, τα παιδιά μας Ραχήλ και Παύλος μεγάλωσαν κι έχουν φύγει απ’ το σπίτι. ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Γάμος στο Περιθώριο, του Β. Κεσίσογλου 1989 Το πέρασμα, της Β. Ηλιοπούλου 1990 Άδης, του Σ. Χαραλαμπίδη 1996 Peppermint,του Κ. Καπάκα 1999 Φτηνά Τσιγάρα, του Ρ. Χαραλαμπίδη 2000 Φθινοπωρινή Επιστροφή, του Γ. Αγαθονικιάδη 2001 URANYA του Κ. Καπάκα 2006 ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Όλη η Δόξα όλη η Χάρη EPT 1987 …Στο Camping EPT 1988 Παραμύθι χωρίς Όνομα EPT 1989 Ξενοδοχείο Αmore MEGA 1990 H Aγάπη της Γάτας MEGA 1991 Οι Τελευταίοι Εγγονοί MEGA 1991 H Θυσία ANT1 1991 AΦPIKA MEGA 1992 PIXTEP MUSIC MEGA 1993 Eσύ Αποφασίζεις MEGA 1994 Tο Μονοπάτι της Αγάπης ANT1 1994 Οι Χρηματιστές MEGA 1994 STRAS ANT1 1994 Tο Κόκκινο Φεγγάρι MEGA 1994 Ένοχη Αγάπη MEGA 1996 Σαν Αδελφές ET 1 1999 ΘΕΑΤΡΟ Κουκλόσπιτο 1992 Χάρολντ και Μωντ 1995 Ηλέκτρα 1998 Μια φορά κι ένα λεπτό 2002 Το Φιόρο του Λεβάντε 2007 Οι Ανθισμένες Μανώλιες 2007 NTOKΙMANTEP ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΨΗΦΙΔΩΤΑ 1987 KOYTOYZHΣ KANTOYNHΣ 1989 ΔIONYΣIOΣ ΣOΛΩMOΣ 1990 EΛΛHNIKEΣ ΘAΛAΣΣΕΣ 1991 OΛYΜΠOΣ TOΠΟΣ ΘΕΩN 1991 XEIMAZON APXΙΠΕΛAΓOΣ 1994 ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ Στη Λίμνη Με τις Παπαρούνες – Lyra 1992 Με την Ευανθία Ρεμπούτσικα Τραγουδά η Κρίστυ Στασινοπούλου Africa – Handmade Rec. 1992 STRAS – Sony Music 1994 στίχοι Άρης Δαβαράκης Tο Κόκκινο Φεγγάρι – Polygram 1994 στίχοι Ελένη Ζιώγα Αθώος Ένοχος – BMG 1996 Με την Ε.Ρεμπούτσικα στίχοι Ά.Δαβαράκης Τραγουδά ο Γ.Κότσιρας Για τη Συνήθεια του Έρωτα – Warner Music 1997 (στίχοι: Μ.Γκανάς, Α.Δαβαράκης, Ε.Ζιώγα, Θ.Γκόνης, Λ.Βενιέρη) Τραγουδά η Έλλη Πασπαλά Άδης – BMG 1996 Peppermint – 1999 Σ' αγαπώ - 1999 (Wea) Φτηνά Τσιγάρα – Warner Music 2000 συμμετέχει η Έλλη Πασπαλά Με τα Μάτια Κλειστά – Cantini 2003 (cd single) Τραγουδά η Γιώτα Νέγκα Πέμπτη Απόγευμα – Cantini 2004 Τραγουδά η Σοφία Παπάζογλου URANYA – Cantini 2007 Στίχοι Λίνα Νικολακοπούλου συμμετέχει η Αλκηστις Πρωτοψάλτη Summertime in Prague – Cantini 2008 συμμετέχει η Έλλη Πασπαλά 1993 Βραβείο Μουσικής για την τηλεοπτική σειρά «Africa» και Βραβείο Μουσικής Τηλεοπτικής Διαφήμισης. 1999 Βραβείο Μουσικής στο Φεστιβάλ Κιν/φου Θεσσαλονίκης, για την ταινία του Κώστα Καπάκα «Peppermint». 2000 Βραβείο Μουσικής Τηλεοπτικής Διαφήμισης. 2007 Βραβείο Μουσικής στο Φεστιβάλ Κιν/φου Θεσσαλονίκης, για την ταινία του Κώστα Καπάκα «Uranya».

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΙΛΑΣ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ σε εισαγωγικα ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΡΑΤΟΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ?ΣΤΗΡΙΖΩ ΠΑΣΟΚ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η Ν.Δ ΝΑ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΖΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΗΣ κ ΡΕΜΠΟΥΤΣΙΚΑ Ε!!!! ΦΕΥ ΛΕΓΕ ΚΑΙ ΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ σε εισαγωγικα.-

  2. Βασίζεται σε μια ελλειπή πληροφόριση για να εξάγεις ασαφή συμπεράσματα.

    Οι «ειδικές οικονομικές ζώνες» είναι όντως μια απεχθής συναλλαγή αλλά δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να οδηγήσει στα αποτελέσματα που περιγράφεις.

    Το πολύ-πολύ να μαζέψουν την επένδυσή τους και να φύγουν παίρνωντας μαζί τους και τους «φόρους» που θα μας πλήρωναν, και καμιά «αποζημείωση» έτσι για την κόντρα.

    Αυτές του είδους οι ιστορίες είναι τα ανταλάγματα για να μην σταματήσουν τα δανεικά.

    Αλού πρέπει να ψάξεις για άσυλα. Σαν κι αυτό, παραδείγματος χάρειν, που απολαμβάνει ο Καραμανλής και τα στελέχη των κυβερνήσεών του εδώ και δύο σχεδόν χρόνια.

  3. Σε αυτην τη χωρα η ιστορια εχει αποδειξει το:»ΝΑ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ».
    ΑΝΤΩΝΙΑ το θηριο εχει αρχισει να καταπινει και εμεις οχι απλως δεν το βλεπουμε αλλα ουτε υποψια δεν υπαρχει.Αυτο που μας χαρακτηριζει σιγουρα δεν ειναι οι δρακοι που βλεπουμε αλλα το οτι περα απο τη μυτη μας δεν βλεπαμε και δεν βλεπουμε τιποτε αλλο.Να υπενθυμισω πως προσφατα η κυβερνηση μεσα σε ολες τις παραχωρησεις υπεγραψε και συναινεσε πως για οτι αλλαγες θα γινουν στη χωρα για τρια ετη θα παραμεινουν μυστικες,εχουν υπογραψει δηλαδη να μην ενημερωθει ο ελληνικος λαος για τα επομενα 3χρονια. Αυτο και μονο αρκει, τιποτε αλλο δεν χρειαζεται για να πιστεψουμε στα «προφανη» αλλα οχι και πρωτοφανη στην ιστορια του τοπου.Μπορω να πω χιλια δυο για τη μεταπολιτευση,μπορω να διχαστω και να διχασω αλλα το πηρα αποφαση και αυτην τη χαρη δεν θα τους την κανω.Πρωτα απο ολα πολιτικοι σαν τους δικους μας ας μη γελιομαστε υπαρχουν και αλλου,ισως και παντου.Χωρα ομως οπως η Ελλαδα οχι,διευκρινιζω σωβινισμος,εθνικισμος,ελληνολαγνεια κ.τ.λ καμια σχεση δεν εχουν με το σχολιο.Δηλαδη,γεωγραφικη θεση,κλιματολογικες συνθηκες,ιστορια και ιστορικο της χωρας ,ορυκτος και γενικα φυσικος πλουτος,πληθυσμος και πολιτικη/οικονομικη καταστασταση,δυνατοτητες και προοπτικες τοποθετουν την Ελλαδα παρα τα θετικα στοιχεια σε δυσμενη θεση για το λαο της φυσικα απο τις ισχυρες οικονομικα χωρες.Πολιτικους ανικανους, απατεωνες, υποκριτες,ψευτες βλεπαμε παντα(και οχι μονο στη χωρα μας,και αλλου και χειροτερους) αυτο που βλεπω για πρωτη φορα (εκτος για οτι εχει καταγραφει στη νεοτερη ιστορια) ειναι η εξωφθαλμη συστηματικη και μεθοδευμενη πολιτικη συνολικα η οποια οδηγει στην οικονομικη καταστροφη της χωρας.Αυτο ειναι κατι που δεν μπορω να κανω πως δεν το βλεπω,νομιζω οτι αυτο ειναι και το κλειδι,δηλαδη αυτο που σοκαρει ειναι το γεγονος οτι αυτο που ζουμε ειναι κατι καινουργιο και διαφορετικο απο αυτα που εχουμε συνηθισει εως τωρα και αυτο καθεαυτο το γεγονος, ειναι που μπλοκαρει την εικονα.Κατα την αγαθη ρομαντικη και αισιοδοξη αντιληψη μου,δεν υπαρχει περιπτωση ολος ο πολιτικος κοσμος μηδενος εξαιρουμενου να θελει και να οδηγει τη χωρα σε προδοσια.
    Αυτο που συμβαινει πιστευω ειναι περα απο τη δικη μας βλακεια και περα απο τα συνορα,οι σελιδες της παγκοσμιας ιστοριας ειναι γεματες απο καταδικες λαων στο βωμο καποιων οικονομιων και χειροτερα,σε αποφασεις και σκοπους ψυχικα διαταραγμενων προσωπικοτητων.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here